als je de hele vrijmarkt gaat delen, kun je dan in elk geval [img=450] gebruiken zodat er niet steedseen hele foto komt als de pagina vernieuwd?quote:
Na volgens mij heb ik alle soorten usb-kabels wel en anders zijn die dingen ook niet zo duur. Waren toch vooral allemaal oude kabels enz.quote:Op zaterdag 26 april 2025 14:50 schreef Flory- het volgende:
[..]
Binnenkort heb je er eentje nodig, is altijd zo
koetjesabissiquote:
Niet alleen bitterbal hoor. Maar zowat de hele KSCquote:
Hele muur in magneetverf bedekken en alles alleen nog maar ophangen met magneetjes.quote:Op zaterdag 26 april 2025 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Volg mij voor Eigen Huis in Puin tips
Goed idee wel.quote:Op zaterdag 26 april 2025 15:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hele muur in magneetverf bedekken en alles alleen nog maar ophangen met magneetjes.
"Inbreker!"quote:Op zaterdag 26 april 2025 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goed idee wel.
Kun je ook je lastige bezoeker gewoon vast plakken
Nee, ik zag op Instagram wel langs komen dat ze met de koninklijke familie op het podium stondenquote:Op zaterdag 26 april 2025 14:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Suzan en Freek gezien? @:gianni61
14.000 stapjes vandaagquote:Op zaterdag 26 april 2025 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Zooo lekker gewandeld zegruim over de 4 km geworden zelfs. bijna 9000 stappen inmiddels. Die biljetgazet maak ik morgen wel af. Nu zon balkon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |