quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar in de zomer vind ik het niet zo erg. Ik trek de verwarmingswarmte gewoon heel slecht
Lijkt verdacht op mijn spiegelbeeldquote:
Dekens haken om warm te blijvenquote:
Ik heb stiekem je foto genomen en nagehaaktquote:Op zaterdag 26 april 2025 14:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lijkt verdacht op mijn spiegelbeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 26 april 2025 14:27 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Zo. Toch nog wat thematisch relevants gedaan vandaag.
quote:Op zaterdag 26 april 2025 14:29 schreef Ama het volgende:
Jaren later maar eindelijk heb ik mijn bak met kabels enz eens opgeruimd.Binnenkort heb je er eentje nodig, is altijd zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's weird being the same age as old people
Leuk shirtquote:Op zaterdag 26 april 2025 14:50 schreef Karzai het volgende:
Bed opgemaakt de was hangt Zo nog ff in de zon zitten met een pilsje.
Ik trek deze aan @:bomenverzameling
[ afbeelding ]
Voor kerst?quote:Op zaterdag 26 april 2025 15:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Wanneer word je geacht je paastak op te ruimen?
Ik vraag dit voor een vriend
Ik laat het je weten als de tak hier weg isquote:Op zaterdag 26 april 2025 15:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Wanneer word je geacht je paastak op te ruimen?
Ik vraag dit voor een vriend
Pasen 2, electric boogaloo.quote:Op zaterdag 26 april 2025 15:12 schreef Karzai het volgende:
Er is geen officiële datum om paastakken op te ruimen. De meeste mensen laten ze twee tot drie weken staan, zelfs na Pasen2. Sommige tradities, zoals in de rooms-katholieke kerk, bewaren gewijde palmtakken het hele jaar door
Ik heb er net eentje opquote:Op zaterdag 26 april 2025 14:27 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Zo. Toch nog wat thematisch relevants gedaan vandaag.
Ik ook!quote:Op zaterdag 26 april 2025 15:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er net eentje op
Van de bakker![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |