SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door greysbones op 25-04-2025 23:00:57 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Amy kan prinses daisy wel zijn
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Big Bob-omb Heeft een kroonquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Stom van me
Wil wel graag wouter in het team in een andere rolWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ToT kan Professor E. Gadd zijnWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zo voel ik me wel somsquote:Op vrijdag 25 april 2025 23:00 schreef greysbones het volgende:
@:Devzero is drybones
@:Fogel is flyguy
Dan klopt het![]()
![]()
@loveyoulongtimequote:Op vrijdag 25 april 2025 23:01 schreef StevenHyde het volgende:
Hebben we nog een grote geilneef die we Larry kunnen noemen?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lumaquote:de lieve ster
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat was jij alquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja diequote:Op vrijdag 25 april 2025 23:03 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stomme wikipedia met versie nummers in de URL die fok niet begrijpt![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik vond haar wel een luma
Ik wilde al vragen wie heeft jouw laatste boterham met pindakaas opgegetenquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mag jij princes Rosalina zijnquote:
Tijd om te gaan etenquote:Op vrijdag 25 april 2025 23:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wilde al vragen wie heeft jouw laatste boterham met pindakaas opgegeten![]()
![]()
Een mooie blonde prinses in een blauwe jurkquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
blauw is wel mijn lievelingskleurquote:Op vrijdag 25 april 2025 23:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een mooie blonde prinses in een blauwe jurk![]()
![]()
Nee ze is al rosalinaquote:
Ik voel me toch meer een Professor Elvin Gadd dan dat geraamtequote:Op vrijdag 25 april 2025 23:07 schreef Moeraskat het volgende:
https://allesovermario.weebly.com/personages.html![]()
![]()
Oh dan moet je dat van iemand afpakkenquote:Op vrijdag 25 april 2025 23:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik voel me toch meer een Professor Elvin Gadd dan dat geraamteWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ze is al Rosalina. Let nou eens opquote:
Dat wil ik tot niet aandoenquote:Op vrijdag 25 april 2025 23:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh dan moet je dat van iemand afpakken![]()
![]()
allemaal nieuwe dingen hier op de late avondquote:Op vrijdag 25 april 2025 23:11 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja he hebt megaman 1,2,3,4 5,6,etc![]()
![]()
Zelda
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Lang leve de republiek!quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:12 schreef maily het volgende:
Nog drie kwartier en we zijn allemaal weer oranje
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
quote:quote:GG is de leider van de koopa's. Zijn volledige naam is Bowser Koopa. Hij is de de tweede aartsvijand van Mario en Luigi. Hij is altijd van plan om te heersen over het pizza Kingdom door prinses @maily te ontvoeren. Maar zijn plannen mislukken altijd door Mario en @JustinK . GG heeft maar liefst acht kinderen.![]()
Zelda is retro inmiddels, niet enkel dat stomme marioDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
sooo dan heel lang telefoongesprek verder weer, hmmms vind haar steeds leuker nog worden dan als we wat meer persoonlijke dingen bespreken.
\
maarja he ik ben hier angstig voor ook wel tegelijk.Do what you love, love what you do!![]()
Weet je wat pas echt retro is?quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:15 schreef drakin het volgende:
Zelda is retro inmiddels, niet enkel dat stomme marioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik snap nl maar al te goed, want relatie beëindigd. geen werk meer en UWV dus hele dag thuis.
Ik weet voor mij was dat iig sowieso niet de oplossing want het ging van kwaad tot erger namelijk met mij en met drinken toen uit ellende.
Nu is zij niet op dat punt helemaal, maar toch wel beetje want hoor de begin verschijnselen all. enne ja ik wil helpen en praten. Maar wil ik degene zijn die een (liefde) relatie aan gaat uit dat.
Vind haar heel leuk btw, maar zoals ze was enzo en ken haar van ver voor ze in al die ellende kwam.
mss moet ik het voordeel van de twijfel geven gewoon ook.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Weet je wat pas echt retro is?bolk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Niet bang zijn wat heb je te verliezen?quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:16 schreef kree het volgende:
sooo dan heel lang telefoongesprek verder weer, hmmms vind haar steeds leuker nog worden dan als we wat meer persoonlijke dingen bespreken.
\
maarja he ik ben hier angstig voor ook wel tegelijk.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zijn maagdelijkheid. Maar ik weet niet of dat een slecht ding isquote:Op vrijdag 25 april 2025 23:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Niet bang zijn wat heb je te verliezen?![]()
Haha scherp. Ben je niet sonic?quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Zijn maagdelijkheid. Maar ik weet niet of dat een slecht ding isBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
niks eigenlijk? maar daar gaat het niet om, nouja een teleurstelling als alles leuk en aardig dan is en ineens het niet meer werkt. nog trauma van met heel andere dat.quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Niet bang zijn wat heb je te verliezen?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:16 schreef kree het volgende:
\
maarja he ik ben hier angstig voor ook wel tegelijk.Je zou het gewoon een kansje kunnen geven kree .....quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:16 schreef kree het volgende:
ik snap nl maar al te goed, want relatie beëindigd. geen werk meer en UWV dus hele dag thuis.
Ik weet voor mij was dat iig sowieso niet de oplossing want het ging van kwaad tot erger namelijk met mij en met drinken toen uit ellende.
Nu is zij niet op dat punt helemaal, maar toch wel beetje want hoor de begin verschijnselen all. enne ja ik wil helpen en praten. Maar wil ik degene zijn die een (liefde) relatie aan gaat uit dat.
Vind haar heel leuk btw, maar zoals ze was enzo en ken haar van ver voor ze in al die ellende kwam.
mss moet ik het voordeel van de twijfel geven gewoon ook.
en niet te hard van stapel lopen.
eens kijken hoe dat gaat.![]()
Soms moet je een beetje uit je comfort zone treden.quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:18 schreef kree het volgende:
[..]
niks eigenlijk? maar daar gaat het niet om, nouja een teleurstelling als alles leuk en aardig dan is en ineens het niet meer werkt. nog trauma van met heel andere dat.![]()
Dat is eng.quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Soms moet je een beetje uit je comfort zone treden.
How can I make this topic about me?![]()
jawel en doe ik al door ff vaker met elkaar te bellen, maar ben hier niet heel happig in omdat ze zelf heel onstabiel is in wat ze doet. en zegt. Niks tegen mij trouwens.quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:18 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Je zou het gewoon een kansje kunnen geven kree .....
en niet te hard van stapel lopen.
eens kijken hoe dat gaat.
Ik merk na wat meer praten wel dat ze best ook meer ziet in als alleen beetje kletsen en dat is dan positief,. maar ik wil zeker niet te hard van stapel lopen of erger nog verliefd raken gelijk tot over mijn oren en dan ineens dat er nog allerlei drama komt.Do what you love, love what you do!![]()
Ja, uit je comfort zone komen is eng. Maar soms is het ook waard, dus ik hoop dat @kree een beetje doorzet. Vliegen gaat toch niet meer lukkenquote:![]()
heel goed! rustig aan!quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:20 schreef kree het volgende:
[..]
jawel en doe ik al door ff vaker met elkaar te bellen, maar ben hier niet heel happig in omdat ze zelf heel onstabiel is in wat ze doet. en zegt. Niks tegen mij trouwens.
Ik merk na wat meer praten wel dat ze best ook meer ziet in als alleen beetje kletsen en dat is dan positief,. maar ik wil zeker niet te hard van stapel lopen of erger nog verliefd raken gelijk tot over mijn oren en dan ineens dat er nog allerlei drama komt.![]()
halve cm proberen eerst?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
waarheid. ok ik vertrouw dr wel genoeg. zal het wat meer serieuzer maken wel.quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:20 schreef maily het volgende:
Ik las ergens: "zeg vaak ja, want met nee kom je nergens"
doe er je voordeel mee @:kreeDo what you love, love what you do!![]()
Een dag geen Cruijf quote is een dag niet geleefdquote:Op vrijdag 25 april 2025 23:21 schreef StevenHyde het volgende:
"Je moet schieten anders kun je niet scoren"![]()
![]()
volg je hart, dat klopt altijd.quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:22 schreef kree het volgende:
[..]
waarheid. ok ik vertrouw dr wel genoeg. zal het wat meer serieuzer maken wel.
geintje kree, kijk maar gewoon eens hoe het allemaal loopt .....![]()
Zijn verjaardag vandaag 😉quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Een dag geen Cruijf quote is een dag niet geleefdBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
babystapjes ipv grote sprongen en misgrijpenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ja toen ik teruglas snapte ik het wel.quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:23 schreef drakin het volgende:
[..]
babystapjes ipv grote sprongen en misgrijpen
klopt!![]()
mijn hart zegt ga ervoor echt waar.quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:22 schreef maily het volgende:
[..]
volg je hart, dat klopt altijd.
geintje kree, kijk maar gewoon eens hoe het allemaal loopt .....
maarja dat had ik ook met vorige. dus tja. mijn hart wel. maar is het ook haar hart wel. dat is meer ff de vraag.
of is het ff van heb ik iemand om bij uit te huilen en etc, wat mag natuurlijk. maar het gaat wel twee kanten op wmb.Do what you love, love what you do!![]()
Volg je hart. Ja, het kan misgaan, maar stel dat het wel lukt!quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:25 schreef kree het volgende:
[..]
mijn hart zegt ga ervoor echt waar.
maarja dat had ik ook met vorige. dus tja. mijn hart wel. maar is het ook haar hart wel. dat is meer ff de vraag.
of is het ff van heb ik iemand om bij uit te huilen en etc, wat mag natuurlijk. maar het gaat wel twee kanten op wmb.![]()
ik voel het soort van beetje wel. en maak niet eens grap nu.quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Volg je hart. Ja, het kan misgaan, maar stel dat het wel lukt!Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:25 schreef kree het volgende:
[..]
mijn hart zegt ga ervoor echt waar.
of is het ff van heb ik iemand om bij uit te huilen en etc, wat mag natuurlijk. maar het gaat wel twee kanten op wmb.dit is natuurlijk nog wel een ding(etje) .....quote:ik snap nl maar al te goed, want relatie beëindigd. geen werk meer en UWV dus hele dag thuis.
Ik weet voor mij was dat iig sowieso niet de oplossing want het ging van kwaad tot erger namelijk met mij en met drinken toen uit ellende.![]()
In dit geval, ik ook niet. Successquote:Op vrijdag 25 april 2025 23:26 schreef kree het volgende:
[..]
ik voel het soort van beetje wel. en maak niet eens grap nu.![]()
nouja. niet van mijn kant, maar viel me op dat ze dingen vertelde van hoe het ging en etc en dat ik dat heel herkenbaar ineens vond.quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:26 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
dit is natuurlijk nog wel een ding(etje) .....
Enne ik ben geen voorstander vanuit daar een relatie bouwen he.
hoewel het herkenbaar is dus schept band.Do what you love, love what you do!![]()
Iedereen heeft wel een verleden en dat ze nu werkloos is, wil niet zeggen dat ze over een week of zo een enorm goede baan heeft.quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:26 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
dit is natuurlijk nog wel een ding(etje) .....![]()
ze is iig wel eerlijk en geen blad voor dr mond met vertellen hoe en wat, enne ja dat is groot pluspunt.Do what you love, love what you do!![]()
Ga er gewoon voorquote:Op vrijdag 25 april 2025 23:26 schreef kree het volgende:
[..]
ik voel het soort van beetje wel. en maak niet eens grap nu.
dat zei ik dus ook. zie mezelf maar kwam ook uit bijstand. en ok doe ik het redelijk ok nu toch.quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel een verleden en dat ze nu werkloos is, wil niet zeggen dat ze over een week of zo een enorm goede baan heeft.Do what you love, love what you do!![]()
Naar de plaatselijke festiviteiten en sporten. Motorrace kijken en de overkapping schoonmakenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
hmm ook wel trek eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:27 schreef Stoorzendert het volgende:
Broodje döner besteld. Honger de bongerDo what you love, love what you do!![]()
Inderdaad! Geef haar een kans.quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:29 schreef kree het volgende:
[..]
dat zei ik dus ook. zie mezelf maar kwam ook uit bijstand. en ok doe ik het redelijk ok nu toch.![]()
Nou dan.quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:29 schreef kree het volgende:
[..]
dat zei ik dus ook. zie mezelf maar kwam ook uit bijstand. en ok doe ik het redelijk ok nu toch.laat je niet tegenhouden door het feit dat ze nu geen baan heeft.
Oeh! Nice, we hebben geen Mexicaan hierquote:En om nu nog te gaan koken... Geniet ervan!
Gewoon doen dan toch? Bij twijfel, oversteken!quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Kans geven en kans maken op die taco van haarquote:![]()
Sorry voor deze opmerking maar moest even vanwege @greysbonesLach met een schone bips![]()
* kree start thuisbezorgd op.quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Gewoon doen dan toch? Bij twijfel, oversteken!Do what you love, love what you do!![]()
Zin in taco’s nu.
Ik ken iemand die taco heet
Ga je haar bestellen?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
hmmms zou mooi zijn, maar ok jullie weten ook wel dat mijn doel niet is voor keertje seks ofzo.quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kans geven en kans maken op die taco van haar![]()
Sorry voor deze opmerking maar moest even vanwege @:greysbonesDo what you love, love what you do!![]()
Ik ook, en daarom eet ik die troep nietquote:Op vrijdag 25 april 2025 23:34 schreef Moeraskat het volgende:
Zin in taco’s nu.
Ik ken iemand die taco heet
Lach met een schone bips![]()
Weten we allemaal mattie. Weten we.quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:34 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms zou mooi zijn, maar ok jullie weten ook wel dat mijn doel niet is voor keertje seks ofzo.Lach met een schone bips![]()
Ik heb wel vaak zin in taco’s. Maar die schelp vind ik helemaal niet lekkerquote:Op vrijdag 25 april 2025 23:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ook, en daarom eet ik die troep niet
Vandaag de taken weer volbrachtEen gedeelte tegels eraf bikken (met zorg, want dit was op het dragende gedeelte waarop de draagbalk geplaatst is
), schrootjes eruit in de provisiekast (dat wordt bij de keuken getrokken), elektra eruit jassen die 'Joost mag weten waarheen loopt', de deur, kozijn en de stenen van de provisiekast hengsten zonder dat het huis instort (inclusief kozijn etc.)
Toe maarquote:Op vrijdag 25 april 2025 23:37 schreef Stoorzendert het volgende:
Vandaag de taken weer volbrachtEen gedeelte tegels eraf bikken (met zorg, want dit was op het dragende gedeelte waarop de draagbalk geplaatst is
), schrootjes eruit in de provisiekast (dat wordt bij de keuken getrokken), elektra eruit jassen die 'Joost mag weten waarheen loopt', de deur, kozijn en de stenen van de provisiekast hengsten zonder dat het huis instort (inclusief kozijn etc.)
ik denk aan Turkse pizza te bestellen. die dingen zijn nl nog ook wel ok te eten als ze koud zijn dag erna uit de koelkast. en fucking gezond want veel sla
Do what you love, love what you do!![]()
Ik maak wel eens een sloppy Joe's. Ken geen Joe dus is safe. Restjes allemaal in een pan, gehakt erbij en bonen en witte bonen in tomatensaus. Kaas erdoor smelten, tabasco erdoor. En dat tussen vers afgebakken pistolets of turks brood. Heerlijk.quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb wel vaak zin in taco’s. Maar die schelp vind ik helemaal niet lekkerLach met een schone bips![]()
Sla op een Pizza?quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:37 schreef kree het volgende:
ik denk aan Turkse pizza te bestellen. die dingen zijn nl nog ook wel ok te eten als ze koud zijn dag erna uit de koelkast. en fucking gezond want veel slaWaar gaan we heen?![]()
Sla op een Pizza?quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:37 schreef kree het volgende:
ik denk aan Turkse pizza te bestellen. die dingen zijn nl nog ook wel ok te eten als ze koud zijn dag erna uit de koelkast. en fucking gezond want veel sla
How can I make this topic about me?![]()
Had een vriend op visite gaat net weer weg twee grande prestiges op nu weer rustig aan.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik had vandaag 3x op mijn knokkels geslagen. Doe ik toch niet vaak. Normaalgesproken NIET zeg maar. Maar ik moest in zo'n rare hoek slaan met de beitel (vuisthamer + beitelquote:). Ik zei AUW, AUW, AUW, GODVERREDOMME! Mijn vrouw; Wat??? Ik: Ja dat was 3!
![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Turkse pozza heet ook wel LamacumOke...quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Turkse pozza heet ook wel Lamacum
Waar gaan we heen?![]()
Turkse pizza dönerquote:Op vrijdag 25 april 2025 23:37 schreef kree het volgende:
Die drukte op een plein heb ik wel gehad vroeger.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
opgerolde dingen zijn dat. met sla en augurken of weet ik veel wat.quote:
Ik heb aardig favoriet tentje gevonden waar ik tevreden over ben. Moet alleen ze ff bestellen niet via thuisbezorgd want gooit er euro's bovenop. rechtsreeks werkt ook prima.Do what you love, love what you do!![]()
Is lekkerquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Is het lekker?quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Turkse pozza heet ook wel LamacumHow can I make this topic about me?![]()
Krijg je vaak nog gratis drankjes ofzo ook als je rechtstreeks doet.quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:43 schreef kree het volgende:
[..]
opgerolde dingen zijn dat. met sla en augurken of weet ik veel wat.
Ik heb aardig favoriet tentje gevonden waar ik tevreden over ben. Moet alleen ze ff bestellen niet via thuisbezorgd want gooit er euro's bovenop. rechtsreeks werkt ook prima.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nouja iets groens, lol had hem niet helemaal ontleden voor ik hem op had gegeten. t smaakte wel goed.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Is sla ja.quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:44 schreef kree het volgende:
[..]
nouja iets groens, lol had hem niet helemaal ontleden voor ik hem op had gegeten. t smaakte wel goed.
Ik heb vorig jaar dus zo'n broodje döner in Berlijn gegeten... Mijn vrouw zo'n rolquote:Op vrijdag 25 april 2025 23:43 schreef kree het volgende:
[..]
opgerolde dingen zijn dat. met sla en augurken of weet ik veel wat.
Ik heb aardig favoriet tentje gevonden waar ik tevreden over ben. Moet alleen ze ff bestellen niet via thuisbezorgd want gooit er euro's bovenop. rechtsreeks werkt ook prima.
Nja, alles is hier in NL is nu gewoon kut en waardeloos dus
Ga gewoon fietsen johquote:Op vrijdag 25 april 2025 23:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
E-bike trouwens dood na 3.5 jaarKut apparaat!
Anders stoot je je hoofd even aan het randje van het keukenkastje. Sneetje in mijn voorhoofd, koekoekBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Deze baas!quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:27 schreef Stoorzendert het volgende:
Broodje döner besteld. Honger de bonger
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
De tandjes die Turken zijn snel man. Broodje en rol zijn er al![]()
Neen madam. RDW was snel. Gisterochtend scooterke overgeschreven op mijn naam en vandaag kenteken pasje al in huis. Vroem vroem. Is wel snoorscooterke dan, met een extra optie.quote:Lach met een schone bips![]()
Te duurquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, daar houden de contentboeren niet van, die willen allemaal dat je via hún platform leest/kijkt/gamed/whatever.Trust nobody![]()
Aww zieligquote:Op vrijdag 25 april 2025 23:45 schreef StevenHyde het volgende:
Anders stoot je je hoofd even aan het randje van het keukenkastje. Sneetje in mijn voorhoofd, koekoekTrust nobody![]()
jaaaaaaaa eetse ik ga ook bestellenquote:Op vrijdag 25 april 2025 23:46 schreef Stoorzendert het volgende:
De tandjes die Turken zijn snel man. Broodje en rol zijn er al![]()
bij mijn lokale Turkse roller natuurlijk.
Do what you love, love what you do!![]()
Beter een snee in je voorhoofd dan een voorhoofd in je snee! Hahaatjes!quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:45 schreef StevenHyde het volgende:
Anders stoot je je hoofd even aan het randje van het keukenkastje. Sneetje in mijn voorhoofd, koekoek"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Lamacomenquote:Op vrijdag 25 april 2025 23:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Turkse pozza heet ook wel Lamacum
Trust nobody![]()
Smakelijk pik!quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:46 schreef Stoorzendert het volgende:
De tandjes die Turken zijn snel man. Broodje en rol zijn er al
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:
gezelligquote:Op vrijdag 25 april 2025 23:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neen madam. RDW was snel. Gisterochtend scooterke overgeschreven op mijn naam en vandaag kenteken pasje al in huis. Vroem vroem. Is wel snoorscooterke dan, met een extra optie.
Sterktequote:Op vrijdag 25 april 2025 23:48 schreef StevenHyde het volgende:
Tijd voor bed lijkt me. Paracetamol erin en gaan.
Trek nog een zak doritos open.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ga ook maar eens slapen. Morgen grote fissa vieren.
Oranje pleepot gooienquote:Op vrijdag 25 april 2025 23:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ga ook maar eens slapen. Morgen grote fissa vieren.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja heb er ook luchtbedje naast gelegd, ze snort zo lekker. Daar wil ik naast liggenquote:
ik heb geen plannen en ben er wel beetje klaar mee eigenlijk allemaal hoe dat elke keer gaat zo.quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ga ook maar eens slapen. Morgen grote fissa vieren.
vroeger vond ik het geweldig btwDo what you love, love what you do!![]()
Nein, verjaardag van een maat van me. Lekker bierbq-enquote:
bastogne eropquote:Op vrijdag 25 april 2025 23:48 schreef StevenHyde het volgende:
Tijd voor bed lijkt me. Paracetamol erin en gaan.![]()
![]()
Ik voel je maat, 10km van hier staan morgen duizenden mensen te zwaaien naar een familie die alleen belastinggeld vreet. Ik heb er niks mee.quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:50 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb geen plannen en ben er wel beetje klaar mee eigenlijk allemaal hoe dat elke keer gaat zo.
vroeger vond ik het geweldig btwLach met een schone bips![]()
Sow, broodje is op, rol bewaar ik voor morgen denk ik
in 7 minutenquote:Op vrijdag 25 april 2025 23:53 schreef Stoorzendert het volgende:
Sow, broodje is op, rol bewaar ik voor morgen denk ik![]()
![]()
morgen halen danquote:Op vrijdag 25 april 2025 23:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kuuuutt niet meer in huis die bastogne... Wel lekker.![]()
![]()
is dat een theezakjesvraag?quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:55 schreef HappyCharly het volgende:
Slapen of alvast mijn plekje met krijt tekenen v morgen?
of met duktape?
KLB / Wierd Duktape![]()
Tja, het was gewoon zo'n standaard broodje waarbij je de salade moet zoeken enzo, en de saus helemaal onderin zitquote:![]()
Bewijsmateriaal:
quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:55 schreef HappyCharly het volgende:
Slapen of alvast mijn plekje met krijt tekenen v morgen?Tea bagging niks mis mee.quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:55 schreef maily het volgende:
[..]
is dat een theezakjesvraag?
of met duktape?
KLB / Wierd DuktapeLach met een schone bips![]()
maar dan proef je toch niks als je het zo snel eet? zonde, het is niet alsof je in de baas zijn tijd zit te lunchen hequote:Op vrijdag 25 april 2025 23:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tja, het was gewoon zo'n standaard broodje waarbij je de salade moet zoeken enzo, en de saus helemaal onderin zit![]()
Bewijsmateriaal:
[ afbeelding ]![]()
![]()
🤣quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja heb er ook luchtbedje naast gelegd, ze snort zo lekker. Daar wil ik naast liggenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tja, het was gewoon zo'n standaard broodje waarbij je de salade moet zoeken enzo, en de saus helemaal onderin zit![]()
Bewijsmateriaal:
[ afbeelding ]
Ik had vandaag nog maar 2 boterhammen op vanmorgen, want ik was bezig met de verbouwing enz. Ik had honger...quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:58 schreef maily het volgende:
[..]
maar dan proef je toch niks als je het zo snel eet? zonde, het is niet alsof je in de baas zijn tijd zit te lunchen he
weetik, kan er ook niks aan doenquote:Op vrijdag 25 april 2025 23:59 schreef mario390 het volgende:
julie hebben in amersfort ,katfik zo bloedjonge findamdomes dat is niet normal![]()
Bitch body bedoel jequote:Op vrijdag 25 april 2025 23:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee moet aan mijn beach body denken. Maandje nog en weer in de zon.Uw ADH vitamine Worst
Mooi, roep ik dan wel "tot maandag"quote:Op zaterdag 26 april 2025 00:02 schreef maily het volgende:
ik denk dat we zondag pas echt oranje worden .... dan is het officiëel koningsdag .....
Wat zeggie?quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:59 schreef mario390 het volgende:
julie hebben in amersfort ,katfik zo bloedjonge findamdomes dat is niet normalUw ADH vitamine Worst
13 miljoen is gelukkig niet waarThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo blij dat ik morgen half 10 al bij mijn kapster mag zijn, haar voelt zo pluizig aan.... Moet wel weer bij mijn beach body passen.Lach met een schone bips![]()
ik heb er geen last van hoorquote:Op zaterdag 26 april 2025 00:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee is toch erg, de idioten betalen alles dat eten, kapster en zo![]()
Zeggen ze nog niet maar was eerste berichtgeving sowieso gingen eerder deze week de verhalen dat hij een clausule in zijn contract heeft staan van max 10 miljoen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nog steeds een achterlijk bedragquote:Op zaterdag 26 april 2025 00:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zeggen ze nog niet maar was eerste berichtgeving sowieso gingen eerder deze week de verhalen dat hij een clausule in zijn contract heeft staan van max 10 miljoen.![]()
![]()
December bij contractverlenging al afgesproken, was maand later al bekend.quote:Op zaterdag 26 april 2025 00:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zeggen ze nog niet maar was eerste berichtgeving sowieso gingen eerder deze week de verhalen dat hij een clausule in zijn contract heeft staan van max 10 miljoen.Lach met een schone bips![]()
Ja zeker voor iemand die als hij niet scoort behoorlijk onzichtbaar is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bij twente draait het om hem, dat gaat bij Feyenoord niet gebeuren.quote:Op zaterdag 26 april 2025 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja zeker voor iemand die als hij niet scoort behoorlijk onzichtbaar is.Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 26 april 2025 00:13 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Gut! Gehst du morgen auch Feiern?![]()
![]()
![]()
![]()
Ja daarom waren de de berichten van eerder vandaag ook al wel een beetje vreemd.quote:Op zaterdag 26 april 2025 00:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
December bij contractverlenging al afgesproken, was maand later al bekend.Daarom ook had liever die van Groningen gehaald.quote:Op zaterdag 26 april 2025 00:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bij twente draait het om hem, dat gaat bij Feyenoord niet gebeuren.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
PLANKEN! HEUHEUHEUquote:Op zaterdag 26 april 2025 00:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Du kannst Gott sagen gegen Sie.![]()
![]()
Haha.
Lekker mario uitlachen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Valente ofzo? Daar zit veel meer in voor de toekomst ja.quote:Op zaterdag 26 april 2025 00:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja daarom waren de de berichten van eerder vandaag ook al wel een beetje vreemd.
[..]
Daarom ook had liever die van Groningen gehaald.Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 26 april 2025 00:16 schreef DaveighChase het volgende:
Haha.
Lekker mario uitlachen..Niemand hoor. Dat is aan jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha.
Lekker mario uitlachen..Ik ben 16 wat is deze opmerking?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lach met een schone bips![]()
Haha.
Lekker mario uitlachen..Wie lacht mario uit zie niemand dat doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2025 00:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben 16 wat is deze opmerking?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 april 2025 00:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wie lacht mario uit zie niemand dat doen.![]()
![]()
Account nummer 80 van die persoon die hier komt posten
Uw ADH vitamine Worst
Weet iemand hier nog een leuke grap voor op de vrijmarkt?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Hema weet wat goed voor je isquote:Op zaterdag 26 april 2025 00:18 schreef hemarookworst het volgende:
Account nummer 80 van die persoon die hier komt posten![]()
Een vette rookworst in je smoel![]()
![]()
nein fusball kijken gaa ikquote:Op zaterdag 26 april 2025 00:13 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Gut! Gehst du morgen auch Feiern?![]()
Getriggerd gelijkquote:Op zaterdag 26 april 2025 00:20 schreef DaveighChase het volgende:
[..]
Hema weet wat goed voor je is![]()
Een vette rookworst in je smoelUw ADH vitamine Worst
Je moet zo'n beeldje kopen voor 50 cent en er dan op stampen. en dan roepen 'Ja, ik heb 'm toch gekocht!'quote:Op zaterdag 26 april 2025 00:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Weet iemand hier nog een leuke grap voor op de vrijmarkt?
Ja zo doorzichtig. Met al die trekspelletjesquote:Op zaterdag 26 april 2025 00:18 schreef hemarookworst het volgende:
Account nummer 80 van die persoon die hier komt posten
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Die is erg leuk inderdaadquote:Op zaterdag 26 april 2025 00:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je moet zo'n beeldje kopen voor 50 cent en er dan op stampen. en dan roepen 'Ja, ik heb 'm toch gekocht!'
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
@Homijn @DerRabbitquote:Op zaterdag 26 april 2025 00:22 schreef mario390 het volgende:
daar bij de konijnfeest zijn zeker ook findomes maar ze zeggen niet dat ze het zijn![]()
Wie is dat dan ?quote:Op zaterdag 26 april 2025 00:18 schreef hemarookworst het volgende:
Account nummer 80 van die persoon die hier komt postenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat zijn trekspelletjes nou weer? Neem aan gewoon dat ie een zuiger is?quote:Op zaterdag 26 april 2025 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zo doorzichtig. Met al die trekspelletjesLach met een schone bips![]()
Oh rode schoenen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja weet ik veel hoe dat werkt touwtrekken en tel en aftrekken spelletjesquote:Op zaterdag 26 april 2025 00:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat zijn trekspelletjes nou weer? Neem aan gewoon dat ie een zuiger is?In SPL
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Te moeilijk voor je?quote:Op zaterdag 26 april 2025 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja weet ik veel hoe dat werkt touwtrekken en tel en aftrekken spelletjesIn SPL
![]()
Ja ik begrijp daar werkelijk niks vanquote:Iedereen is een kutlultrut
Geeft niks..quote:Op zaterdag 26 april 2025 00:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik begrijp daar werkelijk niks van
Je kan er niks aan doen denk ik..![]()
Ik heb Pizza's van die gast in de diepvries liggen trouwens, van die Youtuber dan. Nog niet geprobeerd, maar ze kunnen nog ff liggen. Zien er niet fabriek made uit iig. Dus ben wel benieuwd.quote:Lach met een schone bips![]()
Was ist ein findome?quote:Op zaterdag 26 april 2025 00:31 schreef mario390 het volgende:
zo erg jonge findomes dat is toch erg , is dat egal bij julie ?? zegt niemand wat??
[ afbeelding ]Lach met een schone bips![]()
Tja ze doen niks illegaals toch ook al is het niet je dingquote:Op zaterdag 26 april 2025 00:31 schreef mario390 het volgende:
zo erg jonge findomes dat is toch erg , is dat egal bij julie ?? zegt niemand wat??
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
neeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee marioquote:Op zaterdag 26 april 2025 00:31 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
owh die vond ik wel grappig met zijn pa ook erbij.quote:
dus oftewel Opa. ze maken leuke filmpjes.Do what you love, love what you do!![]()
Ich verstehe es noch immer nicht aber ich goodle mal.quote:Op zaterdag 26 april 2025 00:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
en meisje meid de geld kregt van dome jonges of mannenLach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: