SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
weet je wat mooi verhaal is, want zat er ff met ze over te kletsen,
Toen ik dit huisje kreeg he, weet wel ik was nr 8 op lijst dus 7 voor me zeiden af.
Hun waren 11 op de lijst? geen idee waarom mensen dit dan afwijzen? het is niet slecht, best oke buurt etc?
En dan te bedenken dat er 600+ inschrijvingen totaal zijn op deze huizen?
Geen idee waarom mensen dan toch het niet zien zitten?Do what you love, love what you do!![]()
Je mag wel een weekje blijven logeren hoor?quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik heb ook een behoorlijke rugzak, en psychische problemen, maar de buurt zal never nooit overlast van mij ondervinden. Ik ben liever de hort op dan dat ik thuis ben. Er zijn dus wel degelijk verschillen tussen mensen met vergelijkbare problematiekquote:Op vrijdag 25 april 2025 19:30 schreef Dotteke het volgende:
En er zitten heel veel mensen met rugzakjes tussen de huurders veel mensen met psychische klachten
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ja ik ook eigenlijk, maar ik zal ook niet degene zijn die de overlast geeftquote:Op vrijdag 25 april 2025 19:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb ook een behoorlijke rugzak, en psychische problemen, maar de buurt zal never nooit overlast van mij ondervinden. Ik ben liever de hort op dan dat ik thuis ben. Er zijn dus wel degelijk verschillen tussen mensen met vergelijkbare problematiekDo what you love, love what you do!![]()
Dat zeg ik toch ookquote:Op vrijdag 25 april 2025 19:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb ook een behoorlijke rugzak, en psychische problemen, maar de buurt zal never nooit overlast van mij ondervinden. Ik ben liever de hort op dan dat ik thuis ben. Er zijn dus wel degelijk verschillen tussen mensen met vergelijkbare problematiek
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dit bij mij is ook niet nu een weekje zo he. Dit speelt inmiddels al 8 maanden.
voor voor nu en als ik het zo inschat dan ga ik het wel goed kunnen vinden met mijn nieuwe buren.
En hoe lomp het ook klinkt. ben beetje blij dat het "gewoon" nederlanders zijn.
maakt mooie menging want heb ook geen problemen met mijn Somalische buurman aan de andere kant, ook prima gozer.
ik denk je kunt het slechter treffen als wat ik nu heb.Do what you love, love what you do!![]()
Jouw reactie kwam een beetje over alsof mensen met een rugzak danwel psychische problemen altijd voor overlast zorgen, en dat wilde ik even bestrijden..quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Neuh dank je, heb hier ook een paar jaar geleden voldoende overlast gehad, ga het niet opzoekenquote:Op vrijdag 25 april 2025 19:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Je mag wel een weekje blijven logeren hoor?![]()
Jij hebt te maken met de vervelendste categorie: de bewust asocialen. Zijn zich prima bewust van de overlast die ze veroorzaken maar hebben er schijt aan. En ze maken het meestal niet bont genoeg om eruit gezet te worden."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ellende Aequequote:Op vrijdag 25 april 2025 19:56 schreef aeque het volgende:
Dit bij mij is ook niet nu een weekje zo he. Dit speelt inmiddels al 8 maanden.
denk niet dat ze het zo bedoelde, het zou wel kunnen of kans groter natuurlijk op.quote:Op vrijdag 25 april 2025 20:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jouw reactie kwam een beetje over alsof mensen met een rugzak danwel psychische problemen altijd voor overlast zorgen, en dat wilde ik even bestrijden..
maar idd niet iedereen met een rugzak veroorzaakt overlast natuurlijk
Do what you love, love what you do!![]()
Tot je een boot koopt en hij dan ineens zegt:
O nee verre van dat.quote:Op vrijdag 25 april 2025 20:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jouw reactie kwam een beetje over alsof mensen met een rugzak danwel psychische problemen altijd voor overlast zorgen, en dat wilde ik even bestrijden..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ok, ik geloof dat ik genoeg bier op heb nu om mezelf over te halen om de remake van "The Elder Scrolls 4: Oblivion" voor 55 euro te kopen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
impuls aankoopquote:Op vrijdag 25 april 2025 20:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ok, ik geloof dat ik genoeg bier op heb nu om mezelf over te halen om de remake van "The Elder Scrolls 4: Oblivion" voor 55 euro te kopen.nooit doen, ff nachtje wachten en kijken of je er morgen nog zo over denkt
Ik slaap er al 2 nachten op. En ik weet dat het bullshit is om zoveel geld voor een remaster te betalen (het is niet eens een remake, gewoon het oude spel opgepoetst) maar ik heb nou eenmaal een zwak voor alles wat Elder Scrolls is.quote:Op vrijdag 25 april 2025 20:05 schreef kree het volgende:
[..]
impuls aankoopnooit doen, ff nachtje wachten en kijken of je er morgen nog zo over denkt
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
dan gewoon doenquote:Op vrijdag 25 april 2025 20:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik slaap er al 2 nachten op. En ik weet dat het bullshit is om zoveel geld voor een remaster te betalen (het is niet eens een remake, gewoon het oude spel opgepoetst) maar ik heb nou eenmaal een zwak voor alles wat Elder Scrolls is.
Niet een beetje erg vroeg?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Zellufquote:Op vrijdag 25 april 2025 20:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Slaap lekker!
Handen boven de dekens![]()
![]()
Slaap lekker. Hopelijk slaap je door tot morgen ochtend. Sweet dreams 😘quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zolang die van jou maar onder mijn dekens zijn.quote:Op vrijdag 25 april 2025 20:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Slaap lekker!
Handen boven de dekens
Ah je droomt al zo te zienquote:Op vrijdag 25 april 2025 20:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Zolang die van jou maar onder mijn dekens zijn.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 20:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Zolang die van jou maar onder mijn dekens zijn.
het is een soort semi rustig hier voor de vrijdagavond? veel op stap denk?Do what you love, love what you do!![]()
Alsof dts-ers op stap gaanquote:Op vrijdag 25 april 2025 20:26 schreef kree het volgende:
het is een soort semi rustig hier voor de vrijdagavond? veel op stap denk?![]()
![]()
het is ook niet deze maandquote:Op vrijdag 25 april 2025 20:30 schreef SoS87 het volgende:
[..]
31 wat? Deze maand heeft maar 30 dagen
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
1 mei telt gewoon mee voor 31quote:Op vrijdag 25 april 2025 20:30 schreef SoS87 het volgende:
[..]
31 wat? Deze maand heeft maar 30 dagen![]()
de grote DTS meet volgende maandquote:Op vrijdag 25 april 2025 20:32 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Aha, dan weet ik niet waar je het over hebtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zitten ze allemaal aan de laptop gekluisterd en te bolkenquote:Op vrijdag 25 april 2025 20:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de grote DTS meet volgende maand![]()
![]()
Iedereen die niet komtquote:Op vrijdag 25 april 2025 20:33 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Zitten ze allemaal aan de laptop gekluisterd en te bolkenTrust nobody![]()
Wordt een dolle boelquote:Op vrijdag 25 april 2025 20:33 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Zitten ze allemaal aan de laptop gekluisterd en te bolken![]()
![]()
wordt een dagje flexibel mobiel bolkenquote:Op vrijdag 25 april 2025 20:33 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Zitten ze allemaal aan de laptop gekluisterd en te bolken
*Lust geen koffie*![]()
Droom zachtquote:Op vrijdag 25 april 2025 20:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Zolang die van jou maar onder mijn dekens zijn.
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
waar staat dat op?quote:Op vrijdag 25 april 2025 20:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Discovery of witches, eens kijken of het leuk isDo what you love, love what you do!![]()
Hey Koekie 😘quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
quote:
zo, subtiel mailtje naar werk gestuurd dat ze met hun poten van mijn vakantie dagen af moeten blijven
nu maar eens gaan kijken naar de afwasHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 20:45 schreef Lovely het volgende:
https://www.qooqle.nl/?q=Discovery+of+witches![]()
![]()
Wat een dot hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met kijken wordt de afwas niet schoonquote:Op vrijdag 25 april 2025 20:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
zo, subtiel mailtje naar werk gestuurd dat ze met hun poten van mijn vakantie dagen af moeten blijven
nu maar eens gaan kijken naar de afwas
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ik ben opgegroeid met disney films, ooit gebeurd het welquote:Op vrijdag 25 april 2025 20:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Met kijken wordt de afwas niet schoonHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik probeer het steedsquote:Op vrijdag 25 april 2025 20:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Met kijken wordt de afwas niet schoon![]()
![]()
Gewoon vol blijven houdenquote:Op vrijdag 25 april 2025 20:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ben opgegroeid met disney films, ooit gebeurt het wel![]()
Ik com 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon een vrouwmensch iun huis nemen en die streng doch rechtvaardig commanderen te gaan afwassen!quote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En daarna naar buiten zetten?quote:Op vrijdag 25 april 2025 20:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon een vrouwmensch iun huis nemen en die streng doch rechtvaardig commanderen te gaan afwassen!![]()
jaquote:Op vrijdag 25 april 2025 20:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon een vrouwmensch iun huis nemen en die streng doch rechtvaardig commanderen te gaan afwassen!
hoi
ik ben de vaatwasserHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Misschien heel lang en hard staren of met vingers knippen?quote:Op vrijdag 25 april 2025 20:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ben opgegroeid met disney films, ooit gebeurd het wel"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Niet voordat je huis gestofzuig is, de was is gedaan, de ramen zijn gelapt en de rest van de keuken is schoon gemaaktquote:
Wordt op den duur wel prijzigquote:Op vrijdag 25 april 2025 20:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja,je kan ook alles in een vuilniszak gooien![]()
![]()
Ik werkte ooit part time voor een bedrijf 24 uur in de week en iedere week weer bedelen van managers of je niet toch wat meer uren kon maken en als je vrije dagen aanvroeg gaan zeiken dat jij meer vrije dagen had dan zijquote:Op vrijdag 25 april 2025 20:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
nu maar eens gaan kijken naar de afwas
Gewoon zeggen dat je grieks bent en staatssteun eisen bij de EUquote:
Malaka!quote:Op vrijdag 25 april 2025 20:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je grieks bent en staatssteun eisen bij de EU![]()
Shitaki, Sambuca, Siesta, Smijten met servies en geld eisenquote:![]()
![]()
beetje bibbity bobbity boe roepen enzoquote:Op vrijdag 25 april 2025 20:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien heel lang en hard staren of met vingers knippen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dan ben je in de aap gebiologeerdquote:Op vrijdag 25 april 2025 20:51 schreef HappyCharly het volgende:
Ik kijk gebiologeerd naar een omeletpannetje![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 20:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Papieren bordjes kopen en houten bestek![]()
![]()
wil ik nog best voor verhuizenquote:Op vrijdag 25 april 2025 20:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je grieks bent en staatssteun eisen bij de EU
beetje net als dinges die 2 jaar geleden hier zoveel wasHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Werkt misschien ook wel jaquote:Op vrijdag 25 april 2025 20:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
beetje bibbity bobbity boe roepen enzo
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
laforest was hetquote:Op vrijdag 25 april 2025 20:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wil ik nog best voor verhuizen
beetje net als dinges die 2 jaar geleden hier zoveel was
man man ik heb zo'n slecht geheugenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bij mij komt er dan altijd een boze feequote:Op vrijdag 25 april 2025 20:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
beetje bibbity bobbity boe roepen enzo
Trust nobody![]()
maleficent?quote:Op vrijdag 25 april 2025 20:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Bij mij komt er dan altijd een boze fee
*Lust geen koffie*![]()
Toen ik bij de post werkte was het ook altijd lachen. Ik had een 20-uur contract maar werkte structureel (veel) meer. Gemiddeld zeker 30+ en zeker in de eerste jaren ook vaak weken van 40+. Dan bouw je dus gigantisch veel extra verlof op.quote:Op vrijdag 25 april 2025 20:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik werkte ooit part time voor een bedrijf 24 uur in de week en iedere week weer bedelen van managers of je niet toch wat meer uren kon maken en als je vrije dagen aanvroeg gaan zeiken dat jij meer vrije dagen had dan zij
En dat was een beetje standaard bij het bedrijf, de parttimers liepen alle gaten dicht en bouwden met die extra uren allemaal een stuwmeer aan verlof op.
Verlof opnemen was taffusmoeilijk want onderbezetting (vandaar dat iedereen zoveel extra werkte) dus op een gegeven moment was het elk jaar hetzelfde riedeltje van het management:
"Jullie hebben allemaal veel te veel verlofuren opgebouwd! Het is de bedoeling dat jullie dat komend jaar zoveel mogelijk opnemen en zo min mogelijk boven jullie contracturen werken!"
Grrrrrrrr: *geeft 10 weken verlof op in de verlofplanning voor komend jaar*
Bedrijf:*Keurt de helft van die 10 weken af en laat Grrrrrrrr weer enorm veel boven zijn contracturen werken*"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
*downloading*quote:
Daggerfall was ook mijn eerste kennismaking, maar met Morrowind was ik echt verkochtquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:16 schreef ToT het volgende:
Elder scrolls ken ik sinds Daggerfall, maar de online versie heb ik nog niet gespeeld.![]()
Online versie geprobeerd een paar keer maar heeft me nooit kunnen 'pakken'."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja, aan het downloaden nuquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik overweeg de nieuwe revamp op steam te kopen
2-0![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
oke ik heb nog Bilbo's nodig, even zoeken waar die isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee nee op naar plek 2quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Neeeeeee!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
16 zelfs.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Maar ik doelde op Feyenoord."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
3-0 inmiddelsquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kappen hoor!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-04-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4275 / +108 / +65 / 9609 / 10656
2. Moeraskat / 1218 / +7 / +59 / 4093 / 4722
3. KillemWieft / 1026 / +56 / +160 / 470 / 723
4. Dr.Mikey / 872 / +1 / +23 / 539 / 785
5. _UserName_ / 779 / +19 / +35 / 513 / 694
6. Bally-b / 590 / +58 / +0 / 180 / 272
7. loveislikeakiss / 587 / +27 / +22 / 2476 / 2897
8. hemarookworst / 580 / +20 / +3 / 1294 / 1613
9. HappyCharly / 525 / +17 / +7 / 1500 / 1752
10. gebrokenglas / 515 / +13 / +22 / 1973 / 2362
11. devzero / 486 / +9 / +43 / 542 / 699
12. Lovely / 445 / +25 / +17 / 2598 / 3018
13. aeque / 350 / +18 / +22 / 1641 / 1908
14. StevenHyde / 346 / +17 / +11 / 1565 / 1890
15. Fogel / 304 / +15 / +4 / 877 / 1121
16. Pinnenmutske / 303 / +5 / +6 / 343 / 469
17. kree / 278 / +0 / +34 / 881 / 1054
18. Soury / 278 / +15 / +16 / 347 / 473
19. mario390 / 266 / +16 / +0 / 24 / 66
20. Moonlight / 251 / +2 / +15 / 774 / 928SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik bedacht mij dat ik de woonkamer iets moet verbouwen voor de hond. Leuk klusje weer
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Morrowind vond ik na de installatie echt kut.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daggerfall was ook mijn eerste kennismaking, maar met Morrowind was ik echt verkocht![]()
Online versie geprobeerd een paar keer maar heeft me nooit kunnen 'pakken'.
Mods geinstalleerd en toen was het:![]()
![]()
Ik had eerst Might & Magic IX gekocht voordat ik deze een kans gaf!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
verdorie bilbo ligt in de kelder, dat wordt even traplopenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En of ik dat eigenlijk nu wil doen terwijl dat helemaal niet chill is voor de onderburen. Uiteraard. Dus ik doe het maar nietTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
verdorie bilbo ligt in de kelder, dat wordt even traplopen![]()
![]()
owh die heb ik niet meer geloof ik. hij krijgt wel goeie score als ik zo ff zoek.quote:Do what you love, love what you do!![]()
haha ja eigenlijk wel, maarja dat maakt het allemaal zo saai anders hequote:Op vrijdag 25 april 2025 20:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
De vraag stellen duurt langer dan het opzoeken
Ow ik las de b's in spiegelbeeld!quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat loopt wel wat lastiger op de trap![]()
![]()
trouwens hierom ben ik fan van black mirrorquote:Op vrijdag 25 april 2025 20:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
De vraag stellen duurt langer dan het opzoeken. echt. dat AI enzo en iedereen haalt hele opleidingen op mijn werk door chatgtp. voel me zwaar benadeeld want ik moest wel de boeken in.
helaas boeit niemand in blijkbaar directie wat? je krijgt allemaal gasten die zo hun papiertje haalden. en dan ben ik de lul om het ze uit te leggen hoe het werkt. (wat ik graag doe trouwens). maar zo niet weten en is het bij ons nog goed geregeld en mogen ze niks enzo. Maar ik heb in bedrijven gewerkt waar dat wel kan en dan krijg je zeg maar dodelijke ongelukken. zeker met elektra want zie je niet he. je moet het weten.Do what you love, love what you do!![]()
Jezus, 115 Gigabyte is die nieuwe Oblivion
quote:
tot morgenquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jezus, 115 Gigabyte is die nieuwe Oblivion
je moet niet klagen want 3 mb mp3 vroeger duurde een uur al
Nog dik half uurquote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jezus, 115 Gigabyte is die nieuwe OblivionZo dan!
![]()
![]()
Ik download nu met 31 megabyte per seconde. Dat zijn 10 mp3 tjes per secondequote:Op vrijdag 25 april 2025 21:45 schreef kree het volgende:
[..]
tot morgen
je moet niet klagen want 3 mb mp3 vroeger duurde een uur al
Die eerste paste nog op een DVD-Rquote:
ja tijd gaat snel he. hahahaquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik download nu met 31 megabyte per seconde. Dat zijn 10 mp3 tjes per seconde
ik heb 20mbit trouwens wat eigenlijk wel genoeg is voor alles.Do what you love, love what you do!![]()
Dit is het startpakket van Ziggo, kan nog wel één langzamer nemen maar dat scheelt een paar eu per maand maar geloof ik.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:50 schreef kree het volgende:
[..]
ja tijd gaat snel he. hahaha
ik heb 20mbit trouwens wat eigenlijk wel genoeg is voor alles.
Maar buiten het downloaden van games is het absolute overkill. Je zou ongeveer 10 streams in 4K kwaliteit tegelijk aan kunnen zetten met die snelheid.
Toch ook wel een teken dat er te weinig concurrentie is op het gebied van internet in NL. Eigenlijk zou je verwachten dat er ook aanbieders zouden zijn die dirt cheap 20-50 mbit abbo's aan zouden bieden. Wat echt voor veel mensen prima zou zijn."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja idd, voor het huis tuin en keuken werk is dat meer dan genoeg. Maar het kan sneller, dus mensen willen snellerquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit is het startpakket van Ziggo, kan nog wel één langzamer nemen maar dat scheelt een paar eu per maand maar geloof ik.
Maar buiten het downloaden van games is het absolute overkill. Je zou ongeveer 10 streams in 4K kwaliteit tegelijk aan kunnen zetten met die snelheid.
Toch ook wel een teken dat er te weinig concurrentie is op het gebied van internet in NL. Eigenlijk zou je verwachten dat er ook aanbieders zouden zijn die dirt cheap 20-50 mbit abbo's aan zouden bieden. Wat echt voor veel mensen prima zou zijn.![]()
En dat is prima als mensen dat willen, maar het ontbreken van abbo's met lage snelheid tegen lage prijzen is echt een falen van de markt.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja idd, voor het huis tuin en keuken werk is dat meer dan genoeg. Maar het kan sneller, dus mensen willen sneller
Je ziet het ook bij letterlijk elke internetaanbieder: de goedkoopste pakketten hebben de meest beroerde prijs/snelheidsverhouding. Bijvoorbeeld voor 100mbit 40 euro en dan voor 250 45, euro en voor 1 Gbit 60 eu. Slaat helemaal nergens op.
Ik wil een 100mbit abbo voor 6 eu of zoiets, dan wil ik best 12 uur langer wachten voordat die game gedownload is hoor."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja idd, het feit dat de keuze er niet is of de prijsstelling heel scheef is wel een slechte zaak.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dat is prima als mensen dat willen, maar het ontbreken van abbo's met lage snelheid tegen lage prijzen is echt een falen van de markt.
Je ziet het ook bij letterlijk elke internetaanbieder: de goedkoopste pakketten hebben de meest beroerde prijs/snelheidsverhouding. Bijvoorbeeld voor 100mbit 40 euro en dan voor 250 45, euro en voor 1 Gbit 60 eu. Slaat helemaal nergens op.
Ik wil een 100mbit abbo voor 6 eu of zoiets, dan wil ik best 12 uur langer wachten voordat die game gedownload is hoor.![]()
Yep, vast internet is gewoon peperduur, terwijl het tegenwoordig toch echt wel tot de eerste levensbehoeften behoort zo'n beetje.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja idd, het feit dat de keuze er niet is of de prijsstelling heel scheef is wel een slechte zaak.
Daar mag de politiek en hun instanties best eens naar kijken wmb."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nou idd, volgens mij zijn de verschillen met andere landen ook best groot. We zijn niet de duurste, maar zeker ook niet de goedkoopstequote:Op vrijdag 25 april 2025 22:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Yep, vast internet is gewoon peperduur, terwijl het tegenwoordig toch echt wel tot de eerste levensbehoeften behoort zo'n beetje.
Daar mag de politiek en hun instanties best eens naar kijken wmb.![]()
De Koning van de Bolk!quote:![]()
![]()
![]()
Ik gok dat de meeste mensen met een 100mbit abonnement relatief meer bandbreedte gebruiken dan de mensen met een Gig up/downlink.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bijvoorbeeld voor 100mbit 40 euro en dan voor 250 45, euro en voor 1 Gbit 60 eu. Slaat helemaal nergens op.
Want hoe vaak kun/ga je echt met 1 Gbps downloaden. Het zou me niets verbazen als mensen met een Gig amper meer data transporten dan mensen met 100mbit.![]()
Op een verwarming gaan liggen?quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik voel me wel een beetje als een natte krantTrust nobody![]()
@Nattekat ..quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik voel me wel een beetje als een natte krantThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:![]()
Ze had mijn foknaam ingevuld op het scherm met bowlen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat is toch ook je echte naam?quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Ze had mijn foknaam ingevuld op het scherm met bowlen![]()
Zou ik ook doenquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Ze had mijn foknaam ingevuld op het scherm met bowlen![]()
![]()
Lijkt mij ook. Als je dan games download heb nog wel significante tijdswinst met je Gbit-verbinding maar voor de rest heeft een particulier toch nooit een supersnelle verbinding nodig?quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gok dat de meeste mensen met een 100mbit abonnement relatief meer bandbreedte gebruiken dan de mensen met een Gig up/downlink.
Want hoe vaak kun/ga je echt met 1 Gbps downloaden. Het zou me niets verbazen als mensen met een Gig amper meer data transporten dan mensen met 100mbit.
99% van je data is tegenwoordig streamen lijkt me, en dat kan je met 100mbit al met een heel gezin."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:
Want thuiswerken kun je al met een 100mbit verbinding. Zelfs met een belachelijk protocol als RDPquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Als je dan games download heb nog wel significante tijdswinst met je Gbit-verbinding maar voor de rest heeft een particulier toch nooit een supersnelle verbinding nodig?
99% van je data is tegenwoordig streamen lijkt me, en dat kan je met 100mbit al met een heel gezin.![]()
Jawel johquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Straks ga je nog beweren dat JustinK geen Justin heet
Nee ik heet marioquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Straks ga je nog beweren dat JustinK geen Justin heet![]()
![]()
Dans maar hardquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wie is dan waluigi ?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik toadettequote:Op vrijdag 25 april 2025 22:39 schreef StevenHyde het volgende:
Ik wil wel toad zijn als niemand bezwaar heeft
Nee, daar houden de contentboeren niet van, die willen allemaal dat je via hún platform leest/kijkt/gamed/whatever.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ksn nergens een app vinden waar je artikelen uit meerdere kranten kunt lezen
Mag ik dan prinses Zelda zijn?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:
Dan zou je moet @Grrrrrrrr moeten trouwenquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zeker, ik beloof niet Link te worden
Sorry zelda, niks persoonlijks!quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan zou je moet @:Grrrrrrrr moeten trouwenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Lijkt me mooi man. Die Link zich maar allemaal uitsloven en dan mag hij er aan het eind van zijn avontuur niet eens op!
"Nee Link! Ik heb hoofdpijn van alle stress en gedoe! En jij denkt alleen maar aan seks!Ik wou dat je me nooit gered had!
![]()
"
quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lijkt me mooi man. Die Link zich maar allemaal uitsloven en dan mag hij er aan het eind van zijn avontuur niet eens op!
"Nee Link! Ik heb hoofdpijn van alle stress en gedoe! En jij denkt alleen maar aan seks!Ik wou dat je me nooit gered had!
![]()
"
Dan ben ik Pauline
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
![]()
"
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En dan een beetje het verwaande nest uit gaan hangen in je paleis en dure cocktails drinken en het personeel afbekken."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
Zeggen zeggen zeggen
Oeh Yoshiquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie is Donky Kong?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oeh YoshiHet is dat ik een klein mannetje met een paddenstoel mutsje ben anders had ik t wel gewetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
A toch nog iemand die vriendelijk is hey Jussiequote:en slaap lekker voor strakjes. Ik ga zo de luiken dichtdoen
quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Het is dat ik een klein mannetje met een paddenstoel mutsje ben anders had ik t wel geweten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A toch nog iemand die vriendelijk is het Jussieen slaap lekker voor strakjes. Ik ga zo de luiken dichtdoen
![]()
![]()
Jwt Dottiequote:Op vrijdag 25 april 2025 22:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A toch nog iemand die vriendelijk is het Jussieen slaap lekker voor strakjes. Ik ga zo de luiken dichtdoen
![]()
Ja ik ga ook zo![]()
Hey Greys. Leuke dag gehad?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker op tijd er in. Morgen een drukke dag met je vriendenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben gewoon een .quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goedeavond dot welk retro game character wil jij zijn?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goeiequote:Op vrijdag 25 april 2025 22:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat kleine broertje vind ik wel loveislikeakissWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Killem is bowser. Ineens binnen stormen en iedereen shockeren en geilen op princessBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zat ik ook aan te denkenquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:51 schreef StevenHyde het volgende:
Killem is bowser. Ineens binnen stormen en iedereen shockeren en geilen op princess
@KillemWieftThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
@aeque is ToadsworthWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goedeavond dot welk retro game character wil jij zijn?
Met dr sloopkogels![]()
![]()
Oh ik dacht Birdoquote:
Ja Birdy birdo zelfdequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Inimini is dixie kongquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Koningwouter is mario als luigi akkoord is voor justin. Zoniet dan andersomBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Mario is Marioquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:56 schreef StevenHyde het volgende:
Koningwouter is mario als luigi akkoord is voor justin. Zoniet dan andersom
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: