SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door greysbones op 25-04-2025 23:00:57 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Amy kan prinses daisy wel zijn
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Big Bob-omb Heeft een kroonquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Stom van me
Wil wel graag wouter in het team in een andere rolWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ToT kan Professor E. Gadd zijnWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zo voel ik me wel somsquote:Op vrijdag 25 april 2025 23:00 schreef greysbones het volgende:
@:Devzero is drybones
@:Fogel is flyguy
Dan klopt het![]()
![]()
@loveyoulongtimequote:Op vrijdag 25 april 2025 23:01 schreef StevenHyde het volgende:
Hebben we nog een grote geilneef die we Larry kunnen noemen?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lumaquote:de lieve ster
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat was jij alquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja diequote:Op vrijdag 25 april 2025 23:03 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stomme wikipedia met versie nummers in de URL die fok niet begrijpt![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik vond haar wel een luma
Ik wilde al vragen wie heeft jouw laatste boterham met pindakaas opgegetenquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mag jij princes Rosalina zijnquote:
Tijd om te gaan etenquote:Op vrijdag 25 april 2025 23:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wilde al vragen wie heeft jouw laatste boterham met pindakaas opgegeten![]()
![]()
Een mooie blonde prinses in een blauwe jurkquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
blauw is wel mijn lievelingskleurquote:Op vrijdag 25 april 2025 23:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een mooie blonde prinses in een blauwe jurk![]()
![]()
Nee ze is al rosalinaquote:
Ik voel me toch meer een Professor Elvin Gadd dan dat geraamtequote:Op vrijdag 25 april 2025 23:07 schreef Moeraskat het volgende:
https://allesovermario.weebly.com/personages.html![]()
![]()
Oh dan moet je dat van iemand afpakkenquote:Op vrijdag 25 april 2025 23:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik voel me toch meer een Professor Elvin Gadd dan dat geraamteWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ze is al Rosalina. Let nou eens opquote:
Dat wil ik tot niet aandoenquote:Op vrijdag 25 april 2025 23:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh dan moet je dat van iemand afpakken![]()
![]()
allemaal nieuwe dingen hier op de late avondquote:Op vrijdag 25 april 2025 23:11 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja he hebt megaman 1,2,3,4 5,6,etc![]()
![]()
Zelda
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Lang leve de republiek!quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:12 schreef maily het volgende:
Nog drie kwartier en we zijn allemaal weer oranje
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
quote:quote:GG is de leider van de koopa's. Zijn volledige naam is Bowser Koopa. Hij is de de tweede aartsvijand van Mario en Luigi. Hij is altijd van plan om te heersen over het pizza Kingdom door prinses @maily te ontvoeren. Maar zijn plannen mislukken altijd door Mario en @JustinK . GG heeft maar liefst acht kinderen.![]()
Zelda is retro inmiddels, niet enkel dat stomme marioDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
sooo dan heel lang telefoongesprek verder weer, hmmms vind haar steeds leuker nog worden dan als we wat meer persoonlijke dingen bespreken.
\
maarja he ik ben hier angstig voor ook wel tegelijk.Do what you love, love what you do!![]()
Weet je wat pas echt retro is?quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:15 schreef drakin het volgende:
Zelda is retro inmiddels, niet enkel dat stomme marioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik snap nl maar al te goed, want relatie beëindigd. geen werk meer en UWV dus hele dag thuis.
Ik weet voor mij was dat iig sowieso niet de oplossing want het ging van kwaad tot erger namelijk met mij en met drinken toen uit ellende.
Nu is zij niet op dat punt helemaal, maar toch wel beetje want hoor de begin verschijnselen all. enne ja ik wil helpen en praten. Maar wil ik degene zijn die een (liefde) relatie aan gaat uit dat.
Vind haar heel leuk btw, maar zoals ze was enzo en ken haar van ver voor ze in al die ellende kwam.
mss moet ik het voordeel van de twijfel geven gewoon ook.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Weet je wat pas echt retro is?bolk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Niet bang zijn wat heb je te verliezen?quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:16 schreef kree het volgende:
sooo dan heel lang telefoongesprek verder weer, hmmms vind haar steeds leuker nog worden dan als we wat meer persoonlijke dingen bespreken.
\
maarja he ik ben hier angstig voor ook wel tegelijk.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zijn maagdelijkheid. Maar ik weet niet of dat een slecht ding isquote:Op vrijdag 25 april 2025 23:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Niet bang zijn wat heb je te verliezen?![]()
Haha scherp. Ben je niet sonic?quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Zijn maagdelijkheid. Maar ik weet niet of dat een slecht ding isBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
niks eigenlijk? maar daar gaat het niet om, nouja een teleurstelling als alles leuk en aardig dan is en ineens het niet meer werkt. nog trauma van met heel andere dat.quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Niet bang zijn wat heb je te verliezen?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:16 schreef kree het volgende:
\
maarja he ik ben hier angstig voor ook wel tegelijk.Je zou het gewoon een kansje kunnen geven kree .....quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:16 schreef kree het volgende:
ik snap nl maar al te goed, want relatie beëindigd. geen werk meer en UWV dus hele dag thuis.
Ik weet voor mij was dat iig sowieso niet de oplossing want het ging van kwaad tot erger namelijk met mij en met drinken toen uit ellende.
Nu is zij niet op dat punt helemaal, maar toch wel beetje want hoor de begin verschijnselen all. enne ja ik wil helpen en praten. Maar wil ik degene zijn die een (liefde) relatie aan gaat uit dat.
Vind haar heel leuk btw, maar zoals ze was enzo en ken haar van ver voor ze in al die ellende kwam.
mss moet ik het voordeel van de twijfel geven gewoon ook.
en niet te hard van stapel lopen.
eens kijken hoe dat gaat.![]()
Soms moet je een beetje uit je comfort zone treden.quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:18 schreef kree het volgende:
[..]
niks eigenlijk? maar daar gaat het niet om, nouja een teleurstelling als alles leuk en aardig dan is en ineens het niet meer werkt. nog trauma van met heel andere dat.![]()
Dat is eng.quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Soms moet je een beetje uit je comfort zone treden.
How can I make this topic about me?![]()
jawel en doe ik al door ff vaker met elkaar te bellen, maar ben hier niet heel happig in omdat ze zelf heel onstabiel is in wat ze doet. en zegt. Niks tegen mij trouwens.quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:18 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Je zou het gewoon een kansje kunnen geven kree .....
en niet te hard van stapel lopen.
eens kijken hoe dat gaat.
Ik merk na wat meer praten wel dat ze best ook meer ziet in als alleen beetje kletsen en dat is dan positief,. maar ik wil zeker niet te hard van stapel lopen of erger nog verliefd raken gelijk tot over mijn oren en dan ineens dat er nog allerlei drama komt.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: