Daarom ook het vraagteken, ik kon niks anders verzinnen…quote:Op vrijdag 25 april 2025 20:58 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dat is toch geen knaagdier maar een dwerghertje?
Dit lijkt me wel in de buurt van een record te komen ja.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 01:50 schreef Niels_ het volgende:
Tien uit het hoofd goed, 647 punten. Is dat ooit eerder gebeurd?
Die HKU-vraag van het eerste duo - Salvador Dali - was overigens echt de makkelijkste HKU-vraag ooit. Negen van de tien keer gaat het over iets als een of andere zwarte Amerikaanse vrouw uit de 19e eeuw van wie nog nooit iemand heeft gehoord die iets heldhaftigs zou hebben gedaan of zo.
Je moet mij ook niet vragen waar Paradiso wel zit. Als je er nooit komt en niet uit Amsterdam komt weet je dat soort dingen niet.quote:
Ik raad je aan om Paradiso toch eens te bezoeken, dat is toch wel holy ground in de muziekwereld.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je moet mij ook niet vragen waar Paradiso wel zit. Als je er nooit komt en niet uit Amsterdam komt weet je dat soort dingen niet.
Dat vrouwtje van dat eiland was dan meer moeilijk op te zoeken.quote:
Ze zullen moetenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:00 schreef Weltschmerz het volgende:
En het andere team wil geen tweede ronde spelen?
Ik heb nu al geen stem meerquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:55 schreef DrMarten het volgende:
Die 2 kerels gaan nog winnen ook op deze manier.
Merkwaardig.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:01 schreef BobW het volgende:
Meneer had stiekem Paradiso nog even gecontroleerd?
[ afbeelding ]
Nogal, al moet ik zeggen dat ik de vragen zelf ook wel lastig vond. Er waren er niet zo veel die ik zo kon beantwoorden.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:00 schreef Szura het volgende:
Dit is de slechtste aflevering die ik ooit heb gezien
ik wist er ook minder dan normaal. Maar meneer één wist er echt niet één. Kom op, Atlantikwall, nobody’s wife, de rode hoed.. Daar moet je toch iets van weten. Ik heb ze ook allebei geen enkele snelle wikivraag zien opzoeken. Gênant gewoon.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 00:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nogal, al moet ik zeggen dat ik de vragen zelf ook wel lastig vond. Er waren er niet zo veel die ik zo kon beantwoorden.
Maar toch wel meer dan 1 ?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 00:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nogal, al moet ik zeggen dat ik de vragen zelf ook wel lastig vond. Er waren er niet zo veel die ik zo kon beantwoorden.
Meneer 1 was een kwartier bezig op te sommen waar hij allemaal bestuurslid van was en toen dat.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
ik wist er ook minder dan normaal. Maar meneer één wist er echt niet één. Kom op, Atlantikwall, nobody’s wife, de rode hoed.. Daar moet je toch iets van weten. Ik heb ze ook allebei geen enkele snelle wikivraag zien opzoeken. Gênant gewoon.
Same here, ik wist denk ik alleen de muzievragen. Oh ja, en Paradiso. Oh, en Roethof. En nog een paar.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 00:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dan bedoel je Atlantikwal. Ik weet niet of die was opgezocht of dat de opzoeker alsnog zelf op dat antwoord kwam.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:23 schreef Arcee het volgende:
Bij team 1 moest een paarse A een witte zijn, toch?
Was opgezocht volgens mij.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan bedoel je Atlantikwal. Ik weet niet of die was opgezocht of dat de opzoeker alsnog zelf op dat antwoord kwam.
Nee, er was niet opgezocht. (Ik heb het opgezocht.)quote:
Oh. Verbaast me.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, er was niet opgezocht. (Ik heb het opgezocht.)
Wat ik zei, de opzoeker was er opgekomen. De opzoeker was een andere vraag aan het opzoeken toen de vraag werd gesteld.quote:
Mij ook, ik vind het verdacht.quote:
Ok.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat ik zei, de opzoeker was er opgekomen. De opzoeker was een andere vraag aan het opzoeken toen de vraag werd gesteld.
Omdat ik dan kan bevestigen dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:56 schreef Lienekien het volgende:
Users roepen maar wat, Lienekien zoekt het op. Waarom?
Ik had je beide posts daarover juist een like gegeven als blijk van waardering voor het opzoeken voor ons.quote:
Lienekien, waarom doe jij niet een keer mee?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:56 schreef Lienekien het volgende:
Users roepen maar wat, Lienekien zoekt het op. Waarom?
Het is gewoon een valhelm. Voor fietsen heeft ie geen functie. Er is weer een campagne voor het dragen tijdens het fietsen aan de gang en 2voor12 doet mee?quote:
Het heet gewoon een fietshelm.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is gewoon een valhelm. Voor fietsen heeft ie geen functie.
Ik had het ook niet geweten.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:52 schreef Niels_ het volgende:
De eerste twee boeken van het Oude Testament vragen is zelfs in een geseculariseerde tijd als de onze wel heel erg makkelijk.
Terwijl ik dat typ zegt die man doodleuk ''Het Nieuwe Testament''...
Bij het Mes op Tafel werd laatst het laatste boek van het NT gevraagd (de Openbaringen van Johannes). Dat niet-christenen dat niet direct paraat hebben snap ik wel.quote:
Slakken, garnalen het is allemaal hetzelfde voor hemquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:55 schreef Szura het volgende:
Komt ie weer met z’n domme suggesties
Escargots
Ze zijn ook gewoon niet zo snugger, niet weten wat je niet weet en wat een zinnige suggestie is.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En iemand die niets uit het hoofd weet.
Hij zat ook gewoon tijdenlang niet op te zoeken hè? Alsof hij het zelf ook had opgegeven.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:56 schreef DrMarten het volgende:
Die knakker doet alsof ie nog alle tijd heeft om te zoeken. Ik gok 4 streepjes op het eind
Die zal je op moeten zoeken. Dat is toch zoiets als Google Googlen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |