Ja, en dit is dus het domste wat je kunt doen met een bandenfabriekquote:Na het oprichten van een divisie in Hongarije in 2017 werd vanaf 2020 het mes gezet in de fabriek in Enschede.
Klopt. Dit soort drama's zie je aan de lopende band.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:04 schreef quo_ het volgende:
Kapot gemaakt door de kunstmatig hoge energietarieven en belastingen, afgedwongen door de milieumaffia.
Er valt niet meer te concurreren.
Er zullen nog vele bedrijven volgen.
Nu nog fatsoenlijk Nederlands...quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:19 schreef Golf8 het volgende:
Onder me Golf 8 leggen fatsoenlijke conti’s
Die energiekosten en inflatie moet de regering ook gewoon aan banden leggen.quote:Wederom hebben hoge energiekosten en inflatie een rol gespeeld bij de beslissing om het productieproces naar een ander land te verplaatsen.
Die hebben zich in Hongarije goed geprofileerd.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:58 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, en dit is dus het domste wat je kunt doen met een bandenfabriek![]()
#mismanagement
Best effectief als je van vervelende mensen af wil.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:58 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, en dit is dus het domste wat je kunt doen met een bandenfabriek![]()
#mismanagement
quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:19 schreef Golf8 het volgende:
Onder me Golf 8 leggen fatsoenlijke conti’s
Die heeft blijkbaar ook niet het wiel uitgevondenquote:Eigenaar Apollo Tyres uit India ziet geen toekomst meer voor het meer dan honderd jaar oude bedrijf.
Dat is wel een extreme vorm van Autisme, Kees.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Oh, da's wel balen.
Ik rij een in Nederland gebouwde auto en wil er dan bij voorkeur ook Nederlandse banden onder.
En dan jou typenquote:
Franse auto Franse band, Duitse auto Duitse band, Nederlandse auto Nederlandse band.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is wel een extreme vorm van Autisme, Kees.
Koop gewoon een goede set Hankooks.
Waarom dat zo afstemmen? Mijn Duitser zitten nu (was al bij aankoop) Hi-Fly banden onder en dat worden Hankooks rond de keuring.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Franse auto Franse band, Duitse auto Duitse band, Nederlandse auto Nederlandse band.
Maar goed, misschien kan ik volgende keer iets anders proberen. Met een aardige boodschap ofzo.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ligt eraan welke rivier je bedoeltquote:
Kapotgemaakt door het te verkopen aan een groot internationaal bedrijf.quote:Op vrijdag 25 april 2025 17:04 schreef quo_ het volgende:
Kapot gemaakt door de kunstmatig hoge energietarieven en belastingen, afgedwongen door de milieumaffia.
Er valt niet meer te concurreren.
Er zullen nog vele bedrijven volgen.
Want die gaan over de energieprijzen en inflatie?quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:26 schreef MichaelScott het volgende:
Met dank aan de useful idiots van Extinction rebellion, geef tegengas e.d.
Die vakbonden blijken dus ook volkomen inadequaat om die zaak op de een of andere manier rond te krijgen.quote:De vakbonden waren niet welkom bij de bijeenkomst, waar bekend werd dat de fabriek volgend jaar zomer gesloten wordt. De bonden kregen het nieuws vooraf wel te horen op een digitale bijeenkomst.
Oorlogstein.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:13 schreef Hexagon het volgende:
Die arbeiders kunnen mooi in de wapenindustrie aan de slag.
Lijkt mij wel een slimme keuze. Daar zitten heel veel alpha mannen in het publiek die mogelijk de shine willen maken met een auto. Die wil je graag als klant hebben dus.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:13 schreef BEFEM het volgende:
Het verbaast mij altijd hoeveel autobandensponsoren er zijn (geweest) in voetbal.
Michelin
Hankook
Pirelli
CST
Continental
Goodyear
Yokohama
En ik vergeet er een hoop.
Die draaien waardevolle industrie de nek om met hun gelul over fossiele subsidiesquote:Op vrijdag 25 april 2025 19:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Want die gaan over de energieprijzen en inflatie?
Dit.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:56 schreef Radegast het volgende:
In 2020:
Uurloon fabriek Enschede ¤37
Uurloon fabriek Gyöngyös ¤7
Komt dit onverwacht?
Waar ze rupsbanden makenquote:Op vrijdag 25 april 2025 18:13 schreef Hexagon het volgende:
Die arbeiders kunnen mooi in de wapenindustrie aan de slag.
Ik heb overigens nog Vredestein loopwielen onder mijn PRTL gehad. De tracks zelf waren van Diehl.quote:
Die verdienen niet slecht dan.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:56 schreef Radegast het volgende:
In 2020:
Uurloon fabriek Enschede ¤37
Uurloon fabriek Gyöngyös ¤7
Komt dit onverwacht?
Als ze slim zijn proberen ze de expertise in Nederland te houden. Nederlandse bedrijven worden natuurlijk niet gekocht vanwege hun goedkope personeel maar om hun kennis te absorberen en vervolgens de te dure werknemers te lozen. Hetzelfde zie je met Tata gebeuren waar ze hoogwaardig staal produceren. De hoge energieprijzen zijn slechts een momentum om het bedrijf de nek om te draaien. Het lot van Vredestein was allang bezegeld toen de vestiging in Hongarije werd geopend met n.b. Europese subsidies.quote:Op vrijdag 25 april 2025 20:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb overigens nog Vredestein loopwielen onder mijn PRTL gehad. De tracks zelf waren van Diehl.
Met een PVV minister op EKZ zal de inflatie nog wel even aanhouden.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:08 schreef Tengano het volgende:
[..]
Die energiekosten en inflatie moet de regering ook gewoon aan banden leggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |