Ja die zat vrij goed maar zakte helemaal weg dus ik vermoedde al iets mechanisch. Dat vind ik gezien een bepaald spel niet zo leuk.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Velasco levert niet.
edit: Ah, ketting sloeg over.
Als beloning heb ik @Halcon als groot fan van Beat aangemeld voor hun challenge om een nieuwe renner aan te trekken.quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
3 likes van Halcon vandaag. Het is een mooie dag.
Lijkt me ook wel wat voor @DeeBee , als grote fan van Thijsquote:Op donderdag 1 mei 2025 20:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Als beloning heb ik @:Halcon als groot fan van Beat aangemeld voor hun challenge om een nieuwe renner aan te trekken.
Het is toch wel redelijk algemeen bekend dat Wout een tyfushekel heeft aan de Belgische media en al die hype rond zijn persoon totaal niet serieus neemt?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Zou Wout zelf niet moe worden van Jan?
De hand van Thijs is zichtbaar?quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:47 schreef Halcon het volgende:
Die doen het nog best aardig voor hun doen. Vandaag ook weer 20 puntjes in het Waasland. Beste Nederlandse CT dit jaar (als je afgaat op UCI punten).
Je kan haten op Thijs wat je wil, maar hij heeft het toch in 1 winter allemaal een flink stuk geprofessionaliseerd.quote:
Ik bedoelde het serieus met een knipoog en zeker niet hatend.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je kan haten op Thijs wat je wil, maar hij heeft het toch in 1 winter allemaal een flink stuk geprofessionaliseerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |