Viaplay is 20 euro per maand, en dan krijg je nog meerdere sporten ook. Of mis ik iets? Maar Viaplay is ook een beetje een rare vergelijking, aangezien die gewoon tv-rechten inkopen en hun centjes willen terugverdienen. Je kan dan beter kijken naar iets als F1TV, dat kost 140 euro per jaar.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk 30-40 euro per maand of zo. Je weet hoeveel Viaplay vraagt?
Twee muziekkeuzes die Remco misschien kan gebruiken. Van die Ärtzte en Nothing but thievesquote:
Jeetje, deze Engelsquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Tibor heeft er geen zin in.
quote:Eschborn-Frankfurt
Terreurdreiging, een afgebroken toren en dit jaar Thibau Nys: Duitse wielerklassieker heeft altijd wel iets te bieden
(...)
Sporza's Wielerclub Wattage speelt het op safe qua verwachtingen voor Tibo.quote:"Zou straf zijn als Thibau Nys de 5 monumenten wint", maar Tom Boonen ziet hem wel "meteen scoren in de Tour"
Koekoek, hier wordt uitgedeeldquote:Ook Wielerclub Wattage, de VRT-podcast die Van Gucht presenteert, heeft nog weinig met journalistiek te maken. Het is entertainment waarmee langs de Vlaamse theaterzalen wordt getoerd met ex-wielrenners en praatjes die weinig gaatjes vullen. Eind juni komt er zelfs een festival van. Met zo’n verpretparkisering van de journalistiek denkt Van Gucht misschien dat hij overal wat kan zwanzen zoals aan de toog van een café.
Velasco levert niet.quote:Op donderdag 1 mei 2025 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd welke Astana-boef vandaag 5e wordt en zo punten gaat sprokkelen.
Ja die zat vrij goed maar zakte helemaal weg dus ik vermoedde al iets mechanisch. Dat vind ik gezien een bepaald spel niet zo leuk.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Velasco levert niet.
edit: Ah, ketting sloeg over.
Als beloning heb ik @Halcon als groot fan van Beat aangemeld voor hun challenge om een nieuwe renner aan te trekken.quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
3 likes van Halcon vandaag. Het is een mooie dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |