KENNERSPUBLIEKquote:Op woensdag 30 april 2025 15:08 schreef Mani89 het volgende:
Wout deelt nog niet echt mee in de Astana bonus.
Ik heb wel eens seks gehad met een vrouw die voor Ajax is, voel je niets van hoor.quote:
JipGodinquote:
Maire is wel echt een toffe renner geworden.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Adrien ook nog 2x lek op de slotklim
Hoe heet dat e user ook al weer?quote:Op woensdag 30 april 2025 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb wel eens seks gehad met een vrouw die voor Ajax is, voel je niets van hoor.
WE zitten trouwens in het Romandië-topic.
Wildcard TDF26 is wel in de pocketquote:Op woensdag 30 april 2025 17:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maire is wel echt een toffe renner geworden.
Had vorig jaar ook prima gekund als ze hem de Giro hadden laten rijden. Bij Bahrein hebben ze zelf zijn schema verneukte waardoor hij nooit goed in vorm kwamquote:Op woensdag 30 april 2025 18:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Huursoldaat Wout doet het toch maar weer.
Met de Vino-bonus is de trilogie best mogelijk.
Uiteindelijk is alles tussen plek 8 en 20 een verzameling van renners die vol voor het klassement gaan en renners die vroeg 20 minuten pakken en dan in elke bergetappe mee zitten, dat valt met goede vorm prima te combineren.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Alles voor de trilogie in de Giro straks!
Als hij daarvoor mag gaan tenminste, voor de punten is een anonieme 11e plek in het klassement vast een stuk beter
Geploft? Valt me trouwens op dat Euskaltel wel oke bezig is laatste weken.quote:Op woensdag 30 april 2025 18:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jon Agirre lijkt niet helemaal te snappen dat Euskaltel ook voor de punten rijdt.
Op kop rijden met twee duo's in je wiel is een keuze.quote:Op woensdag 30 april 2025 19:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Geploft? Valt me trouwens op dat Euskaltel wel oke bezig is laatste weken.
Lol. De TDU had al een dramatisch deelnemersveld met nauwelijks toppers. En waar alleen Australiërs en Nieuw-Zeelanders graag heen gaan. De Trofea Calvia (1.1!) had een beter veld.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Alle afvalkoersen verzamelen. De One van One Cycling staat duidelijk voor het aantal toeschouwers langs de kant van de weg.
Dat is natuurlijk uiteindelijk wel de bedoeling. Nu nog moeilijk vanwege alle lopende rechten, maar zodra alles afloopt maken ze er mooi een bundeltje van en mogen wij de hoofdprijs betalen.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:22 schreef TommyL0204 het volgende:
En dan One Cycling lekker achter een paywall zetten a al Viaplay. Ik zou het UCIPlay noemen.
Als alles gebundeld zit zal Sporza er nog wel voor betalen denk ik. Koers is daar té belangrijk.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk uiteindelijk wel de bedoeling. Nu nog moeilijk vanwege alle lopende rechten, maar zodra alles afloopt maken ze er mooi een bundeltje van en mogen wij de hoofdprijs betalen.
Hoeveel zouden ze per maand vragen als ze alle grote koersen behalve die van de ASO hebben? HBO Max kost nu al zo'n 15 euro per maand, kan me niet echt voorstellen dat het heel veel meer dan dat zou gaan kosten.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk uiteindelijk wel de bedoeling. Nu nog moeilijk vanwege alle lopende rechten, maar zodra alles afloopt maken ze er mooi een bundeltje van en mogen wij de hoofdprijs betalen.
Denk 30-40 euro per maand of zo. Je weet hoeveel Viaplay vraagt?quote:Op woensdag 30 april 2025 21:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hoeveel zouden ze per maand vragen als ze alle grote koersen behalve die van de ASO hebben? HBO Max kost nu al zo'n 15 euro per maand, kan me niet echt voorstellen dat het heel veel meer dan dat zou gaan kosten.
Dat is niet rendabel. Ze verkopen gewoon rechten aan een of andere club.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk 30-40 euro per maand of zo. Je weet hoeveel Viaplay vraagt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |