Voor kleding die normaal gesproken toch echt gestreken moet worden zoals overhemden, t-shirts etc. (strijkvrij is toch ook vaak niet helemaal strijkvrij):quote:Op zondag 27 april 2025 20:10 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dat valt op zich best mee. En meestal is het de volgende dag al weer droog.
Dus ze lossen het op BUITEN de relatie.quote:Op zondag 27 april 2025 04:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar zit ook wel een verschil tussen man en vrouw. Vrouwen voelen zich binnen een relatie eenzaam bij gebrek aan connectie. Mannen lossen dat op binnen de relatie. Vaak zie je dan dat ze veel tijd gaan steken in bijvoorbeeld een hobby, zoals motorrijden, fietsen, golfen, modeltreintjes of weet ik wat.
Koop dan een hond/kat.quote:Op zondag 27 april 2025 12:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gewenning. Geen leeg thuis als je thuis komt. Niet alleen in bed liggen.
(Het is echt puur toeval dat ik jou 3x quote, ik haak gewoon in op jouw posts)quote:Op zondag 27 april 2025 12:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja, is dat zoveel werk dan? En zoveel meer werk dan klusjes in- en rond het huis? De administratie?
Sommigen schetsen graag het beeld alsof er niet meer te doen is in en rond huis dan een beetje afstoffen en kleren uit de wasmachine halen.
Dat het voldoening geeft, is jouw mening. En misschien de mening van sommige andere mensen. Net zoals dat er mensen zijn wie het voldoening geeft om kinderen te helpen met huiswerk. Of om eten te koken.quote:Op maandag 28 april 2025 16:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
(Het is echt puur toeval dat ik jou 3x quote, ik haak gewoon in op jouw posts)
Weet je wat het is met klusjes rond het huis? Dat heeft voldoening. En komt ook veel minder vaak terug. Goten vrijmaken is 1/jaar, gras maaien 1/week in het seizoen. Ramen schilderen 1/ 3 jaar ofzo.
Huishoudelijke taken zijn EN saai EN super ondankbaar want de dag erna is er niets meer van te zien en geen kat die het waardeert. Het stopt ook nooit..
Ja, denk wel dat het vaak zo gaat.quote:Op maandag 28 april 2025 16:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dus ze lossen het op BUITEN de relatie.
En dan achteraf afvragen wat er mis is gegaan en dat ze het echt niet hebben zien aankomen...
Ik zou graag het huishouden ruilen voor het werk buitenshuisquote:Op maandag 28 april 2025 16:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat het voldoening geeft, is jouw mening. En misschien de mening van sommige andere mensen. Net zoals dat er mensen zijn wie het voldoening geeft om kinderen te helpen met huiswerk. Of om eten te koken.
Ik zelf vind klusjes om het huis ook vervelend en besteed dus zoveel mogelijk uit. Als ik echt fanatiek zou zijn, dan is er ook regelmatig wel wat te doen. Gras kun je best één keer per week maaien. Onkruid overal weghalen ook wel. Er valt altijd wel wat te vegen, tussen stoeptegels te schrapen, aan de buitenkant schoon te maken, etc. Met het weer in Nederland en kinderen is de auto wassen 1 keer per week ook geen luxe. Etc.
Persoonlijk vind ik de was doen minder vervelend dan gras maaien. Maar goed, iemand anders zal dat misschien andersom vinden.quote:Op maandag 28 april 2025 16:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zou graag het huishouden ruilen voor het werk buitenshuis![]()
Maar ok, nu moet ik beiden doen dus ja...
Robot voor, voor het grasmaaien. Idem voor het schoonmaken van het zwembad.quote:Op maandag 28 april 2025 16:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de was doen minder vervelend dan gras maaien. Maar goed, iemand anders zal dat misschien andersom vinden.
De robot van het zwembad doet niet alles. Grasmaai robot is ook nog niet zo simpel op mijn gazon.quote:Op maandag 28 april 2025 16:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Robot voor, voor het grasmaaien. Idem voor het schoonmaken van het zwembad.
Kwestie van hoe je je tuin ingericht hebt natuurlijk.quote:Op maandag 28 april 2025 17:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
De robot van het zwembad doet niet alles. Grasmaai robot is ook nog niet zo simpel op mijn gazon.
Bij mij is het in elk geval geen doen.quote:Op maandag 28 april 2025 17:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Kwestie van hoe je je tuin ingericht hebt natuurlijk.
Valt allemaal wel mee, 10 minuutjes in de week of minder. En in de winter 0.quote:Op maandag 28 april 2025 17:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bij mij is het in elk geval geen doen.
Zwembad is ook zoiets. Dat is een geautomatiseerde oplossing met filter, pomp, allerlei metertjes die van alles meten en een robotzuiger, maar toch heb je daar werk aan. Die robotzuiger pakt niet alles, komt niet overal. Die filter moet je toch regelmatig schoonmaken. Er is nog weleens iets dat niet werkt of vast loopt. Je hebt er geen full time job aan, maar het is ook weer niet zo dat je er helemaal geen omkijken naar hebt.
quote:Op maandag 28 april 2025 16:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Robot voor, voor het grasmaaien. Idem voor het schoonmaken van het zwembad.
quote:Op maandag 28 april 2025 17:52 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
Ik vind gras maaien en een zwembad onderhouden net leuk![]()
Zeker als het tegen de latere avond is, zeer rustgevend
Ik heb er wel meer werk aan. In de winter heb ik er geen werk aan. Als het in de lente weer allemaal aan wordt geslingerd, dan wel meer dan 10 minuten in de week.quote:Op maandag 28 april 2025 17:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee, 10 minuutjes in de week of minder. En in de winter 0.
Je zou gek zijn om dat allemaal met de hand te doen.
De was kost je ieg meer tijd.
Vrouwen daten wel, maar ze stellen de meest bizarre eisen, waar geen enkele man aan kan voldoen. Veel mannen zijn daar inmiddels wel klaar mee.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:02 schreef Servieskast het volgende:
Op tiktok zie ik weer video's over the "lonely men" epidemie, mede veroorzaakt omdat vrouwen niet echt meer daten of op zoek zijn.
Spermadonor zijn, brengt idd niet veel op.quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:19 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ik zit persoonlijk liever zonder vrouw dan zonder inkomen.
Met rukken kan je de huur niet betalen.
Wat voor eisen?quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:25 schreef HSG het volgende:
[..]
Vrouwen daten wel, maar ze stellen de meest bizarre eisen, waar geen enkele man aan kan voldoen. Veel mannen zijn daar inmiddels wel klaar mee.
Er zijn talloze filmpjes van "moderne" vrouwen die tot hun dertigste het leven vieren en vervolgens roepen dat ze klaar zijn om te settelen. Dat betekent vaak: "Ik wil een man die alles voor mij regelt, terwijl ik niets teruggeef." Om het nog interessanter te maken, eisen sommigen een "leuke man" want "ik verdien dat" (geen idee waarom). Toch blijven deze vrouwen vaak single, omdat 95% van de mannen tijdens de eerste date al doorheeft hoe zij in elkaar steken—en daar geen zin in hebben. En uitspraken als "er zijn geen leuke mannen meer" is gelul want die zijn er wel maar die laten ze links liggen.
Wandelende psychiater, klusjesman, andermans kinderen opvoeden, goed huis, een goed betaalde baan, Drie keer per jaar op vakantie, genoeg geld om haar te laten winkelen, En natuurlijk niet te vergeten dat je goed in haar vriendenkring past.quote:
Ik heb wel eens gehoord dat vrouwen vooral dat laatste erg belangrijk vinden, dus of je goed in haar vriend(inn)enkring past, en of de relatie de goedkeuring heeft van haar vriendinnen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:16 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Wandelende psychiater, klusjesman, andermans kinderen opvoeden, goed huis, een goed betaalde baan, Drie keer per jaar op vakantie, genoeg geld om haar te laten winkelen, En natuurlijk niet te vergeten dat je goed in haar vriendenkring past.
Het hedendaagse feminisme heeft daar met mannen ook geen problemen mee.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:25 schreef Boca_Raton het volgende:
Nou, het maandelijkse vrouwen-zijn-niets-topic.
Je begrijpt me niet. Iets positiefs aan de vrouw.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:26 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ja, Zat mannen zijn tegenwoordig gelukkig wijs genoeg om "nee" te zeggen.
Dan weet je ook gelijk waarom ik vrijgezel ben. Dat soort types ben ik standaard rechtoe rechtaan allergisch voor.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:22 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat vrouwen vooral dat laatste erg belangrijk vinden, dus of je goed in haar vriend(inn)enkring past, en of de relatie de goedkeuring heeft van haar vriendinnen.
Werk aan je trauma.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:16 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Wandelende psychiater, klusjesman, andermans kinderen opvoeden, goed huis, een goed betaalde baan, Drie keer per jaar op vakantie, genoeg geld om haar te laten winkelen, En natuurlijk niet te vergeten dat je goed in haar vriendenkring past.
Ja. Er is een oplossing voor het verschijnsel dat vrouwen het belangrijk vinden dat een partner goed ligt bij haar vriendinnen en dat de relatie de goedkeuring heeft van haar vriendinnen. De oplossing is dat je de relatie gewoon als het ware geheim houdt en dat je elkaar niet voorstelt aan elkaars vriendenkring.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:33 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Dit is gewoon wat je dagelijks tegenkomt.
Onzin.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:33 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Dit is gewoon wat je dagelijks tegenkomt.
Vrouwen in het algemeen? Dat is best een lastige. Net als mannen, zijn er leuke vrouwen en minder leuke. Sommige vrouwen zijn erg aantrekkelijk, charmant, lief, zorgzaam. Het voornaamste wat mij aantrekt is het toch het fysieke, zowel in uiterlijk als in actie.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je begrijpt me niet. Iets positiefs aan de vrouw.
Nou, dat klinkt leuk én gezond. Ik dacht dat je alleen maar negatieve dingen zou opsommen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:47 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Vrouwen in het algemeen? Dat is best een lastige. Net als mannen, zijn er leuke vrouwen en minder leuke. Sommige vrouwen zijn erg aantrekkelijk, charmant, lief, zorgzaam. Het voornaamste wat mij aantrekt is het toch het fysieke, zowel in uiterlijk als in actie.
Waarom opvouwen, mijn was blijft gewoon aan de drooghekken hangen tot ik het weer aan doe.quote:Op zondag 27 april 2025 15:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik heb drie kinderen. Helft van de tijd bij mij. Dus ik weet er wel iets van.
Wasmachine staat elke dag wel aan, maar ik hoef die zelf niet rond te draaien of aan te duwen. Kwestie van even erin mikken en daarna ophangen of in de droger mikken. En dan opvouwen, terwijl ik iets op tv kijk of zo.
Hun lichaam, mits niet ouder dan een jaar of 30.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je begrijpt me niet. Iets positiefs aan de vrouw.
Hoe jij het brengt klinkt het veeleisend. Maar willen mannen ook niet een groot deel daarvan? Iemand om mee te praten en je zorgen delen, iemand die het huishouden mee op orde houdt, die lief is met zijn eventuele kinderen, een gezellig thuis, een extra inkomen is ook een bonus. En natuurlijk is het leuk als jouw vrienden haar niet een mega bitch vinden.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:16 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde qua eigenschappen…quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:56 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hun lichaam, mits niet ouder dan een jaar of 30.
Boven de 30 gaan ze vaker opletten.quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:56 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hun lichaam, mits niet ouder dan een jaar of 30.
En nog belangrijker: de vrouw hoeft niks terug te geven, hoeft geen flikker in huis te doen en hoeft niet te werken. Die mag lekker doorgaan met lang leve de lol.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:16 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Opletten op wat? De leuke mannen zijn al met een wel leuke vrouw gesetteld.quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:33 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Boven de 30 gaan ze vaker opletten.
Er is een nog eenvoudigere oplossing: je gaat simpelweg geen relatie aan met iemand die eerst approval van haar vrienden en vriendinnen nodig heeft.quote:Op dinsdag 29 april 2025 18:30 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ja. Er is een oplossing voor het verschijnsel dat vrouwen het belangrijk vinden dat een partner goed ligt bij haar vriendinnen en dat de relatie de goedkeuring heeft van haar vriendinnen. De oplossing is dat je de relatie gewoon als het ware geheim houdt en dat je elkaar niet voorstelt aan elkaars vriendenkring.
Wat een onzin, dat betekent dat men bij 1 partner blijft en nooit beschikbaar isquote:Op woensdag 30 april 2025 00:19 schreef HSG het volgende:
[..]
En nog belangrijker: de vrouw hoeft niks terug te geven, hoeft geen flikker in huis te doen en hoeft niet te werken. Die mag lekker doorgaan met lang leve de lol.
[..]
Opletten op wat? De leuke mannen zijn al met een wel leuke vrouw gesetteld.
Ik zie ook wel dat mannen vaak eenzamer zijn. Dat komt soms omdat ze er - ogenschijnlijk tenminste- minder behoefte aan hebben en met een krat bier en een sportkanaal op TV ook tevreden zijn, en soms ook omdat ze vaak over zwakkere sociale en communicatieve skills beschikken waardoor het ze niet lukt om sociale contacten aan te gaan. Zeker als ze ouder zijn en geen sociale contacten als het ware cadeau krijgen via school en sport. Vrouwen gaan dan via een vereniging of club dit opzetten.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:02 schreef Servieskast het volgende:
De mannen die ik spreek komen bij mij vaak eenzaam en alleen over. Laatst gaf één van hun aan dat hij zich echt eenzaam voelde.
Ik ging hier eens over nadenken en het lijkt mij wel logisch. Tenslotte hebben vrouwen vriendinnen om over emoties en problemen te praten en vinden wij het prima als een vriendin even loopt te janken en steun zoekt.
Na je 30ste ben je dan als single man vaak wel slechter af: al je maatjes hebben een gezin tenslotte.
Op tiktok zie ik weer video's over the "lonely men" epidemie, mede veroorzaakt omdat vrouwen niet echt meer daten of op zoek zijn.
Was benieuwd hoe mannen hier in staan.
Een heel enkele vrouw is misschien zo, maar dat zijn de types die ook nooit een man hebben. Dezelfde types zie je bij de mannen ook, die willen een perfecte vrouw terwijl ze zelf kalend zijn met een bierbuik en beperkte sociale vaardigheden.quote:Op dinsdag 29 april 2025 15:25 schreef HSG het volgende:
[..]
Vrouwen daten wel, maar ze stellen de meest bizarre eisen, waar geen enkele man aan kan voldoen. Veel mannen zijn daar inmiddels wel klaar mee.
Er zijn talloze filmpjes van "moderne" vrouwen die tot hun dertigste het leven vieren en vervolgens roepen dat ze klaar zijn om te settelen. Dat betekent vaak: "Ik wil een man die alles voor mij regelt, terwijl ik niets teruggeef." Om het nog interessanter te maken, eisen sommigen een "leuke man" want "ik verdien dat" (geen idee waarom). Toch blijven deze vrouwen vaak single, omdat 95% van de mannen tijdens de eerste date al doorheeft hoe zij in elkaar steken—en daar geen zin in hebben. En uitspraken als "er zijn geen leuke mannen meer" is gelul want die zijn er wel maar die laten ze links liggen.
Ook dat inderdaad.Dat zie je bij vrouwen ook. Zo was er een filmpje over een vrouw die drie keer is afgewezen en als reactie daarop ging een tiktokfilmpje maken waarin ze alle mannen in de wereld keihard ging beledigen. Zo kom je natuurlijk heel snel aan een man.quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een heel enkele vrouw is misschien zo, maar dat zijn de types die ook nooit een man hebben. Dezelfde types zie je bij de mannen ook, die willen een perfecte vrouw terwijl ze zelf kalend zijn met een bierbuik en beperkte sociale vaardigheden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |