Waarom heb je er geen medelijden mee?quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:14 schreef Servieskast het volgende:
Ik heb er geen medelijden mee, hoor. Vind het sneu wel. Ben blij dat ik alles met vriendinnen kan bespreken.
quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:14 schreef Harvest89 het volgende:
Eenzamer weet ik niet,
Vrouwen kunnen er denk ik beter mee omgaan. Ze kunnen kamillethee drinken met besties of naar yoga en dat is voor hun blijkbaar een geslaagde dag.
Waarom wel? Dit is kennelijk onze maatschappij nu.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:15 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waarom heb je er geen medelijden mee?
Nee, wij eten wat, komen bij elkaar thuis, doen leuke dingen, wandelen veel.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:14 schreef Harvest89 het volgende:
Eenzamer weet ik niet,
Vrouwen kunnen er denk ik beter mee omgaan. Ze kunnen kamillethee drinken met besties of naar yoga en dat is voor hun blijkbaar een geslaagde dag.
Ik ben nog nooit zo eenzaam geweest als in een relatie. Dus context is idd belangrijk.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:25 schreef summer2bird het volgende:
Eenzaamheid is ook erg context gebonden vind ik. Heb zelf veel last van familie eenzaamheid maar bijvoorbeeld totaal geen behoefte aan een partner en heb vrienden en kennissen zat.
Ik dacht dat TS doelde op single mannen/vrouwen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:19 schreef summer2bird het volgende:
[..]![]()
Als die vrouwen besties hebben waar ze yoga mee kunnen doen zijn ze niet echt eenzaam he.
Eenzaam, hoe je het wil invullen. Maar ik doel op vrijgezellen mannen die geen diepere connectie hebben met vrienden.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat TS doelde op single vrouwen.
Dus eenzaam in de zin van helemaal geen vrienden of familie, soort kluizenaarsbestaan. Dat zie je in NL volgens mij niet veel hoor, zowel onder mannen als vrouwen.
daar bestaan meerdere uitgebreide en diepgravend onderzoeken over:quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:02 schreef Servieskast het volgende:
Was benieuwd hoe mannen hier in staan.
Wat voor oppervlakkig gelul?quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:44 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Nee hoor. Niet mee eens. Is juist lekker om niet iemand te hebben die de hele dag aan je kop zeurt. Vrienden kan je zo maken bij de lokale sportclub ofzo. Dus als je het echt wilt, dan lukt dat wel.
Dat vrouwen meer vriendinnen zal vast, maar dat is maar allemaal oppervlakkig gelul waar ze het over hebben. Is niet productief. Dus daar hebben mannen minder behoefte aan.
quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:43 schreef Servieskast het volgende:
[..]
[..]
Als verwacht.
Bied hem de kans zelf te reageren, ken je plek.
Hebben mannen daar net zoveel behoefte aan als vrouwen?quote:Tenslotte hebben vrouwen vriendinnen om over emoties
Mannen hebben geen (recht op) emoties.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hebben mannen daar net zoveel behoefte aan als vrouwen?
Ik heb er in ieder geval geen behoefte aan om over m’n emoties te praten.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:55 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Mannen hebben geen (recht op) emoties.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |