Die mannen kunnen toch op yoga en over eten enzo praten? Met wandelen zijn ze ook welkom.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:30 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Eenzaam, hoe je het wil invullen. Maar ik doel op vrijgezellen mannen die geen diepere connectie hebben met vrienden.
Ergens wel. Anders zou het niet zo gebeuren natuurlijk. Mensen zullen er soms anders over denken en vaak zeggen dat ze het niet willen, maar de praktijk is anders.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar wíl iedereen dat ook? Dat is vraag twee.
Ja, dat is wel zo.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ergens wel. Anders zou het niet zo gebeuren natuurlijk. Mensen zullen er soms anders over denken en vaak zeggen dat ze het niet willen, maar de praktijk is anders.
Dat geldt ook voor mezelf. Ook vaak zat na drukke dagen met de kinderen, zaken e.d. dat ik denk, als iemand iets wil gaan doen of op bezoek wil komen, laat me lekker even iets voor mezelf doen.
Veel vrouwen werken ook maar parttime, dusja.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:54 schreef capricia het volgende:
Ik denk dat dit het grote verschil is:
Vrouwen besteden hun halve leven aan het opbouwen en onderhouden van sociale contacten.
Mannen besteden hun halve leven aan het opbouwen en onderhouden van zakelijke contacten.
Vul zelf in wat de consequenties hiervan zouden kunnen zijn.
Veel mannen hebben in het single leventje ook gewoon niet veel luxe als het op (fysieke) intimiteit aankomt. Vrouwen interesseert dat minder of hebben voldoende opties om intimiteit en aandacht te krijgen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 18:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tsja.
Ik denk dat single vrouwen er vaak bewust voor kiezen om single te zijn. Al dan niet voor een periode. Dat zal bij single mannen relatief minder vaak het geval zijn.
De eerste groep zal relatief vaak hun leven op orde hebben. Vaker dan de tweede groep. De tweede groep hoopt dat een partner de reddingsboei is, terwijl de eerste groep een leuke partner als een aanvulling op hun leven zal zien.
Dus in het kort: ik denk dat TS gelijk heeft.
Je herkent het?quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:13 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Veel vrouwen werken ook maar parttime, dusja.
Mannen hebben simpelweg minder keus dan vrouwen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:06 schreef Cupfighter het volgende:
Ik denk wel dat mannen inderdaad eenzamer zijn
Jij associeert eenzaamheid met een gebrek aan aandacht van de tegenovergestelde sekse?quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mannen hebben simpelweg minder keus dan vrouwen.
Vrouwen hoeven echt niet superknap te zijn om genoeg aandacht van mannen te krijgen.
Ik denk dat het gebrek aan het hebben van een (liefhebbende) partner de basis van eenzaamheid is. En ik ben van mening dat het voor vrouwen over het algemeen een stuk makkelijker is om aan een (seksuele) partner te komen dan mannen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Jij associeert eenzaamheid met een gebrek aan aandacht van de tegenovergestelde sekse?
Ik denk zelf dat dat compleet irrelevant is, eigenlijk.
Quote je de verkeerde?quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Die mannen kunnen toch op yoga en over eten enzo praten? Met wandelen zijn ze ook welkom.
Ik zie niet in waarom yoga specifiek voor vrouwen anti eenzaamheid zou werken en voor mannen niet.
Ik ben niet eenzaam. Heb geen vaste partner. Was wel eenzaam, met een vaste partner.quote:Op zondag 27 april 2025 00:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk dat het gebrek aan het hebben van een (liefhebbende) partner de basis van eenzaamheid is. En ik ben van mening dat het voor vrouwen over het algemeen een stuk makkelijker is om aan een (seksuele) partner te komen dan mannen.
Daarentegen kunnen mannen volgens mij wat makkelijker alleen zijn.
Ik wel in ieder geval.Ik woon alleen, nou ja, niet helemaal alleen; Ik woon samen met mijn trouwe viervoeter en we hebben het wel prima samen. Ideale vrouw ook. Klaag niet, is al gelukkig met het minimale en is 100% trouw aan mij
Je slaat de spijker op de kop, dat mannen veel beter alleen kunnen zijn, zeker in de huidige tijd want de zogenaamde emancipatie van de vrouw heeft voornamelijk er voor gezorgd dat mannen ook huishoudelijke taken en zelfs de zorg van een kind prima alleen af kunnen.quote:Op zondag 27 april 2025 00:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk dat het gebrek aan het hebben van een (liefhebbende) partner de basis van eenzaamheid is. En ik ben van mening dat het voor vrouwen over het algemeen een stuk makkelijker is om aan een (seksuele) partner te komen dan mannen.
Daarentegen kunnen mannen volgens mij wat makkelijker alleen zijn.
Ik wel in ieder geval.Ik woon alleen, nou ja, niet helemaal alleen; Ik woon samen met mijn trouwe viervoeter en we hebben het wel prima samen. Ideale vrouw ook. Klaag niet, is al gelukkig met het minimale en is 100% trouw aan mij
quote:Op zondag 27 april 2025 00:35 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op de kop, dat mannen veel beter alleen kunnen zijn, zeker in de huidige tijd want de zogenaamde emancipatie van de vrouw heeft voornamelijk er voor gezorgd dat mannen ook huishoudelijke taken en zelfs de zorg van een kind prima alleen af kunnen.
Je quote is zo raar. Het is mij niet gelukt.quote:Op zondag 27 april 2025 00:44 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Kan je ook inhoudelijk antwoorden ipv deze treurnis?
quote:Op zondag 27 april 2025 00:53 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Je quote is zo raar. Het is mij niet gelukt.
Er is een enkeling die alleen voor zijn kind zorgt. De zgn emancipatie waar jij naar refereert heeft het zwaarder gemaakt voor de vrouw. Zorg over kind, man EN werk. En dan nog bestempeld worden als deeltijdprinsesje.
Dat zijn ze ook, wat ik kom ze bijna niet tegen en wanneer ik ze tegen kom zitten ze in de ziektewet of bijstand.quote:Op zondag 27 april 2025 00:53 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Je quote is zo raar. Het is mij niet gelukt.
Er is een enkeling die alleen voor zijn kind zorgt. De zgn emancipatie waar jij naar refereert heeft het zwaarder gemaakt voor de vrouw. Zorg over kind, man EN werk. En dan nog bestempeld worden als deeltijdprinsesje.
Dat ligt aan jouw sociale klasse. Ik ken enkel vrouwen die keihard werken en zelfs topfuncties hebben.quote:Op zondag 27 april 2025 00:57 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook, wat ik kom ze bijna niet tegen en wanneer ik ze tegen kom zitten ze in de ziektewet of bijstand.
Ik ben zelf een alleenstaande vader al 12 jaar lang en werk gewoon full time en ben trainer van zijn team, heb een koophuis. Dus heb echt geen vrouw nodig die bij haar moeder woont en mij komt vertellen wat ik moet doen. Done that, never again.
Nee hoor ik zit in een prima sociale klasse, dit is jouw arrogante kijk op de wereld, misschien een therapeut zoeken.quote:Op zondag 27 april 2025 01:10 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Dat ligt aan jouw sociale klasse. Ik ken enkel vrouwen die keihard werken en zelfs topfuncties hebben.
Ik zie het al, dit is jouw reflectie. Werk aan je trauma's.
Heb ik.quote:Op zondag 27 april 2025 01:12 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Nee hoor ik zit in een prima sociale klasse, dit is jouw arrogante kijk op de wereld, misschien een therapeut zoeken.
Jij kent mij helemaal niet joh, je hebt blijkbaar een servieskast, misschien daar in kijken voor een beetje zelfreflectie.quote:Op zondag 27 april 2025 01:14 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Heb ik.
Ik ken je langer dan vandaag, neem er nog eentje en probeer jezelf te vertellen dat vrouwen kut zijn.
Respect ouwequote:Op zondag 27 april 2025 00:57 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook, wat ik kom ze bijna niet tegen en wanneer ik ze tegen kom zitten ze in de ziektewet of bijstand.
Ik ben zelf een alleenstaande vader al 12 jaar lang en werk gewoon full time en ben trainer van zijn team, heb een koophuis. Dus heb echt geen vrouw nodig die bij haar moeder woont en mij komt vertellen wat ik moet doen. Done that, never again.
Ik ken ze ook.. en dat zijn over het algemeen de eenzaamste vrouwen.quote:Op zondag 27 april 2025 01:10 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ik ken enkel vrouwen die keihard werken en zelfs topfuncties hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |