SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
- biefstuk en aanverwantenquote:
- sushi
- tapas
- burrito’s
- pasta / pizza
En ik kan sterrenrestaurants enorm waarderen. Bijvoorbeeld eentje in Noordeloos. Echt geweldig.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oeh burrito's 🌯quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
- biefstuk en aanverwanten
- sushi
- tapas
- burrito’s
- pasta / pizza
En ik kan sterrenrestaurants enorm waarderen. Bijvoorbeeld eentje in Noordeloos. Echt geweldig.![]()
Lekker, koffiequote:Op vrijdag 25 april 2025 10:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo, koffie mensen
En natuurlijk thee voor de theedrinkers 🫖
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Ik hou ook gewoon echt van groenten en zo.quote:
Ik ben niet zo van het vlees waar van alles doorheen zit. Ik wil het liefst een stuk goed vlees en de rest er naast. Ik hou dan bijvoorbeeld niet zo van Grieks of Chinees etc. Omdat dat vaak allemaal al door elkaar zit.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik las altijd daddyquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hee lieverdquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Niks mis met een lekkere harige daddyquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niks mis met een lekkere harige daddy![]()
![]()
Nou het was de afgelopen dagen echt vies weer. Ik zag net dat het vandaag redelijk is. Dus wellicht bespring ik m’n goud/bronze vriend straks even.quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe is het met jou dan? Nog gemountainbiked?
En jij? Heb jij plannen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jazeker, ik ga straks gezellig in mijn eentje naar de supermarkt! Zin in!quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou het was de afgelopen dagen echt vies weer. Ik zag net dat het vandaag redelijk is. Dus wellicht bespring ik m’n goud/bronze vriend straks even.
En jij? Heb jij plannen?![]()
Is toch zoquote:
En daarna je mountainbike?quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou het was de afgelopen dagen echt vies weer. Ik zag net dat het vandaag redelijk is. Dus wellicht bespring ik m’n goud/bronze vriend straks even.
En jij? Heb jij plannen?![]()
![]()
En wat ga je kopen?quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jazeker, ik ga straks gezellig in mijn eentje naar de supermarkt! Zin in!
Misschien wel jaquote:lekker met de zuignap op het zadel.
Ben jij harig?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
SdK?quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:03 schreef Moeraskat het volgende:
Waaaaarom doen jullie zoveel moeite. Laat hem het zelf uitkiezen verder. Hij heeft alle info nu toch en al van SdK goede bruikbare info gehad.
En we hebben het over kree en vlieglessen, toch?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:20 schreef Sodeknetters het volgende:
@:kree heb je een DM met aanvullende info gestuurdquote:Op vrijdag 25 april 2025 10:22 schreef Sally het volgende:
[..]
SdK?
En we hebben het over kree en vlieglessen, toch?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Eerste levensbehoeftequote:Op vrijdag 25 april 2025 10:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Cola Zero, krokketten en wat snoep. Reuze belangrijk allemaal.![]()
![]()
Preciesquote:Op vrijdag 25 april 2025 10:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat dacht ik, een kop koffie gaat er altijd wel in
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Is ook niet zo gek want jij vraag bar weinig aan mijquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Pohhh lekkerquote:Op vrijdag 25 april 2025 10:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Cola Zero, krokketten en wat snoep. Reuze belangrijk allemaal.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
O, dat was jij dus bij de plusquote:Op vrijdag 25 april 2025 10:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Cola Zero, krokketten en wat snoep. Reuze belangrijk allemaal.
Ben niet zo van de ondervragingenquote:Op vrijdag 25 april 2025 10:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is ook niet zo gek want jij vraag bar weinig aan mij![]()
Ah, dank.quote:
Gemist.
(ik kwam vanuit vorig topic 'gesprongen' naar deze, vanwege een quote van mij door Fogel.
En nee dames/heren/hunnen, ik probeer kree niet om de vlieglessen uit zn hoofd te praten.)
[ Bericht 17% gewijzigd door Sally op 25-04-2025 10:33:16 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Waarom niet?quote:
Vergeet niet het belangrijkste in de supermarkt he grote spelerquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik gokte ook maar wat.. al heb ik behoefte om met cola zero, kroketten en snoep te wachten tot je bij de kassa bentquote:Op vrijdag 25 april 2025 10:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ga Lidl, daar hebben ze de lekkerste cola zero
Dat heet interesse tonenquote:
IK DOE ZO MN BEstquote:
Die snap ik niet helemaal ben ik bangquote:Op vrijdag 25 april 2025 10:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik gokte ook maar wat.. al heb ik behoefte om met cola zero, kroketten en snoep te wachten tot je bij de kassa bent![]()
![]()
Nee liefjequote:Op vrijdag 25 april 2025 10:30 schreef StevenHyde het volgende:
Heb je two point museum al op 100% uitgespeeld moeraskat?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jaquote:Op vrijdag 25 april 2025 10:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is het nog wel net zo leuk als een week terug?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Voor wat?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nou dat weet ik dus niet of jij dat weetquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou dat weet ik dus niet of jij dat weet![]()
![]()
Justin beter leren kennen en nu vindt hij het een politieverhoorquote:
Okay, dan ga ik em ook kopen, want even two point hospital moe.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:32 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Okay, dan ga ik em ook kopen, want even two point hospital moe.
Ben wel benieuwd naar jouw Steam library
Ik kan er niks aan doen
Ik denk dat je raar op zal kijken als iemand met nagenoeg dezelfde producten in de rij staatquote:Op vrijdag 25 april 2025 10:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Die snap ik niet helemaal ben ik bang
Justin ik wacht alwel 2 weken op dat je mijn vriendenboekje (ingevuld) terugstuurtBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Daar doe ik al geen moeite meer voor, hij zegt weinig over zichzelfquote:Op vrijdag 25 april 2025 10:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Justin beter leren kennen en nu vindt hij het een politieverhoor
Vraag hem over Den Bolk en hij houdt niet meer op
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Genante boodschappen zijn ergerquote:Op vrijdag 25 april 2025 10:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je raar op zal kijken als iemand met nagenoeg dezelfde producten in de rij staatWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik stuur m vanmiddag terug!quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:34 schreef StevenHyde het volgende:
Justin ik wacht alwel 2 weken op dat je mijn vriendenboekje (ingevuld) terugstuurt![]()
Niet heel spannend hoor. Maar zal als ik thuis op mijn prive laptop zit een screenshot delen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar jouw Steam library
Zitten ook wat waardeloze games tussen omdat ik ooit zo'n mysteriepakket heb gekocht waar je 10 random games kreeg voor 2 euro ofzo
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Condooms, rozen en chocolaquote:
Doen het altijd goed. Oh ja, en een komkommer
Bolkquote:Op vrijdag 25 april 2025 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar doe ik al geen moeite meer voor, hij zegt weinig over zichzelf
Vraag hem over Den Bolk en hij houdt niet meer op![]()
Je hebt nog ruimte in je sigquote:
Literpot vaselinequote:Op vrijdag 25 april 2025 10:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Condooms, rozen en chocola
Doen het altijd goed. Oh ja, en een komkommer![]()
Heb ik ook.quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:35 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Niet heel spannend hoor. Maar zal als ik thuis op mijn prive laptop zit een screenshot delen.
Zitten ook wat waardeloze games tussen omdat ik ooit zo'n mysteriepakket heb gekocht waar je 10 random games kreeg voor 2 euro ofzo
Maar misschien zit er wat leuks tussen. Wil je die van mij ook zien?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je bent zelf mooiquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
M’n nieuwe ESN pakket is binnen
Ja leuk!quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb ik ook.
Maar misschien zit er wat leuks tussen. Wil je die van mij ook zien?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Sport nutritionquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jazekerquote:Op vrijdag 25 april 2025 11:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ahh jij gaat voor het afgetrainde lijf?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Thanksquote:Op vrijdag 25 april 2025 11:03 schreef StevenHyde het volgende:
Knap bezig hoor met dat sporten en voeding![]()
Alles voor de toekomstige baby. En ik moet fit blijven voor m’n werk.![]()
Dus sowieso al een tijd weer bezig om m’n knie weer op te lappen.
En, ja.. sport is gewoon goed voor je.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je doet er zo te horen veel aan. Een goed deel dienthet, maar je toont wel veel discipline. Hopelijk wordt het snel beloond.quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Thanks![]()
Alles voor de toekomstige baby. En ik moet fit blijven voor m’n werk.![]()
Dus sowieso al een tijd weer bezig om m’n knie weer op te lappen.
En, ja.. sport is gewoon goed voor je.
Wat is er met de knie aan de hand?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
In november blessure opgelopen tijdens een training op het werk.quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Je doet er zo te horen veel aan. Een goed deel dienthet, maar je toont wel veel discipline. Hopelijk wordt het snel beloond.
Wat is er met de knie aan de hand?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hmm klote. Heb je er oefeningen nu voor om het aan te sterken?quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
In november blessure opgelopen tijdens een training op het werk.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
En inderdaad ik hoop ook dat het beloond wordt. Maar kater heeft daar natuurlijk ook wel een aandeel in en doet ook z’n best.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, ik train m’n knie in de sportschool. Maar ergens ben ik toch bang dat er een band is gescheurd. Ze vonden een mri niet nodig.quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hmm klote. Heb je er oefeningen nu voor om het aan te sterken?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Goedemorgen
Vanavond gitaarpedaal ophalen
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
O hebben ze dat niet nagekeken dan?quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik train m’n knie in de sportschool. Maar ergens ben ik toch bang dat er een band is gescheurd. Ze vonden een mri niet nodig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey GT wat leuk, ga je je meer leggen op gitaar spelen nu dan?quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:19 schreef Grotetijd het volgende:
Goedemorgen
Vanavond gitaarpedaal ophalenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat is wel de bedoelingquote:Op vrijdag 25 april 2025 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey GT wat leuk, ga je je meer leggen op gitaar spelen nu dan?
Well, life can be a riot
Ik ken het gevoel hierin. Had zelf een overbelaste hamstring, maar dan waar de hamstring aanhecht bij de knie. Dus daar zat veel pijn. Heeft met toen 1,5 jaar gekost (wat maanden rust, toen dagelijkse oefeningen onder toezicht vd fysio, en toen met een schema stukjes rennen en zo opbouwen) om weer pijnvrij te kunnen lopen en dacht op een gegeven moment ook van ik blijf wat voelen komt het wel goed. Maar uiteindelijk is het goed gekomen en moest ik idd vertrouwen op de fysio. Hoop dat je via fysio bent gaan trainen? Zoja dan proberen te vertrouwen dat je goed bezig bent.quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik train m’n knie in de sportschool. Maar ergens ben ik toch bang dat er een band is gescheurd. Ze vonden een mri niet nodig.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Leuk hoorquote:
Jawel, maar ze denken dat ik het met trainen kan oplossenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zo, dat hebben we ook weer gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja, want het gebeurde met het uitdelen van een trap dus de kans dat ik m’n eigen meniscus of m’n banden heb gescheurd met trappen schatten ze niet groot in.quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel hierin. Had zelf een overbelaste hamstring, maar dan waar de hamstring aanhecht bij de knie. Dus daar zat veel pijn. Heeft met toen 1,5 jaar gekost (wat maanden rust, toen dagelijkse oefeningen onder toezicht vd fysio, en toen met een schema stukjes rennen en zo opbouwen) om weer pijnvrij te kunnen lopen en dacht op een gegeven moment ook van ik blijf wat voelen komt het wel goed. Maar uiteindelijk is het goed gekomen en moest ik idd vertrouwen op de fysio. Hoop dat je via fysio bent gaan trainen? Zoja dan proberen te vertrouwen dat je goed bezig bent.
Maar goed. Er knakt knarst en kraakt genoeg soms daar, we gaan het wel zienWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Goedemorgen muis en grotetijd. Leuk man, lekker gitaarmuziek horen als je het gas flink intrapt.quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:19 schreef Grotetijd het volgende:
Goedemorgen
Vanavond gitaarpedaal ophalenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:19 schreef Grotetijd het volgende:
Goedemorgen
Vanavond gitaarpedaal ophalen![]()
![]()
Ik kon niet op mijn zij liggen want mijn knie gaf veel drukpijn dat ik niet mijn benen op elkaar kreeg. En ook ik dacht van nu blijf ik wat voelen. Zelfs toen ik weer in de fase geraakte waar ik dan weer stukjes mocht hardlopen. Goed naar het lichaam blijven luisteren en proberen te vertrouwen op je lichaam denk ik. Hoe lastig dit soms kan zijn. Loop nu zelf pijnvrij.quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, want het gebeurde met het uitdelen van een trap dus de kans dat ik m’n eigen meniscus of m’n banden heb gescheurd met trappen schatten ze niet groot in.
Maar goed. Er knakt knarst en kraakt genoeg soms daar, we gaan het wel zienBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Oh dat is ook echt heel naarquote:Op vrijdag 25 april 2025 11:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik kon niet op mijn zij liggen want mijn knie gaf veel drukpijn dat ik niet mijn benen op elkaar kreeg. En ook ik dacht van nu blijf ik wat voelen. Zelfs toen ik weer in de fase geraakte waar ik dan weer stukjes mocht hardlopen. Goed naar het lichaam blijven luisteren en proberen te vertrouwen op je lichaam denk ik. Hoe lastig dit soms kan zijn. Loop nu zelf pijnvrij.
Herkenbaar wel met liggen. Bij mij gaat het echt om de beweging. M'n knie is instabiel, ik zak erdoor en hij knakt te ver naar binnen. Met het uitdelen van de trap voelde en hoorde ik ook wat knakken. Hoe is het bij jou gekomen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar even een spoiler, want het is een aardige lijst zo.
De Moeras-games
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Absoluut. Gewoon lekker raggenquote:Op vrijdag 25 april 2025 11:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goedemorgen muis en grotetijd. Leuk man, lekker gitaarmuziek horen als je het gas flink intrapt.
Well, life can be a riot
Game jij ook?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat is wel extra rottig bij jou als je er doorheen zakt. Doet wat met je vertrouwen als je gaat bewegen. Zelf denk ik te grote stappen gezet in het hardlopen. Op een gegeven moment ging ik enkele keren een halve marathon lopen in een half jaar terwijl ik eigenlijk standaard 10km liep. Niet goed opgebouwd naar een langere afstand. Toen een keer last van mijn knie en deed ik gewoon googlen en dan kom je als snel op een lopersknie uit wat veel voorkomt. Wat weken rust gehouden en weer gaan lopen. Toen deed ik een loop van 15km met hoogtemeters en daarna was het helemaal mis. Was de druppel. Maar eigenlijk al enkele keren eerder achteraf gezien signalen gehad, waar ik gewoon wel ben gaan lopen met pijntjes. Erg stom achteraf.quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh dat is ook echt heel naar
Herkenbaar wel met liggen. Bij mij gaat het echt om de beweging. M'n knie is instabiel, ik zak erdoor en hij knakt te ver naar binnen. Met het uitdelen van de trap voelde en hoorde ik ook wat knakken. Hoe is het bij jou gekomen?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
@raggendemanquote:Op vrijdag 25 april 2025 11:42 schreef maily het volgende:
[..]
Zal ik jou eens even @:deRaggendeManneWell, life can be a riot
quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:41 schreef Moeraskat het volgende:
De Moeras-games
JezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zijn dat mobiele games of op pc?Trust nobody![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:41 schreef Moeraskat het volgende:
De Moeras-games
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(ik googled mask mouth open, maar je wil niet weten wat je dan krijgt, dus heb er de zoekterm movie maar bij gezet)
Maar wat een enorme lijstIk heb denk ik 30-40 games maximaal. Ga even rustig lezen zo welke je allemaal hebt
Dit is steam op de PC jaquote:Op vrijdag 25 april 2025 11:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jezus![]()
Zijn dat mobiele games of op pc?
Sowieso al jaloers op je Commander Keen complete pack. Dat is de eerste game die ik als ik thuis ben ga aanschaffen @MoeraskatBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ai ai ai inderdaad niet zo handigquote:Op vrijdag 25 april 2025 11:43 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat is wel extra rottig bij jou als je er doorheen zakt. Doet wat met je vertrouwen als je gaat bewegen. Zelf denk ik te grote stappen gezet in het hardlopen. Op een gegeven moment ging ik enkele keren een halve marathon lopen in een half jaar terwijl ik eigenlijk standaard 10km liep. Niet goed opgebouwd naar een langere afstand. Toen een keer last van mijn knie en deed ik gewoon googlen en dan kom je als snel op een lopersknie uit wat veel voorkomt. Wat weken rust gehouden en weer gaan lopen. Toen deed ik een loop van 15km met hoogtemeters en daarna was het helemaal mis. Was de druppel. Maar eigenlijk al enkele keren eerder achteraf gezien signalen gehad, waar ik gewoon wel ben gaan lopen met pijntjes. Erg stom achteraf.
Ik heb echt 2 weken niet kunnen lopen en daarna nog 4 weken op krukken gelopen
quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(ik googled mask mouth open, maar je wil niet weten wat je dan krijgt, dus heb er de zoekterm movie maar bij gezet)
Maar wat een enorme lijstIk heb denk ik 30-40 games maximaal. Ga even rustig lezen zo welke je allemaal hebt
![]()
![]()
Haha thanksquote:Op vrijdag 25 april 2025 11:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wow
In ben onder de indruk
Kan ik in je lijstje kijken voor tipsIk heb ook nog een hele lijst op de switch. Maar dat kan ik niet zo gemakkelijk delen en zit toch wel in dezelfde categorie.
Fabledom is echt heel leuk
Hoeveel game jij per dag?quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Haha thanksIk heb ook nog een hele lijst op de switch. Maar dat kan ik niet zo gemakkelijk delen en zit toch wel in dezelfde categorie.
Fabledom is echt heel leukTrust nobody![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:47 schreef StevenHyde het volgende:
Sowieso al jaloers op je Commander Keen complete pack. Dat is de eerste game die ik als ik thuis ben ga aanschaffen @:Moeraskat![]()
![]()
Groot gelijk
Geen idee, er zijn echt veel dagen dat ik niet game. Dan werk ik, doe ik het huishouden, sport of ben aan het tekenen/schilderen. En natuurlijk geef ik als eerst ook aandacht aan man, kind en de poezen.quote:
Maar ik game al 30 jaar hé
Jaquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bijna zes meiquote:Op vrijdag 25 april 2025 11:49 schreef maily het volgende:
[..]
Muis
Lekker geslapen? Dagen afstrepen op de kalender?
Ja natuurlijkquote:
Well, life can be a riot
Kan me voorstellen dat het voelt net als vroeger. Dat je wist dat je een nieuwe fiets kreeg met je verjaardag.quote:
En dit valt op één na op dezelfde dag als haar verjaardag @ieniminimuis
O, en dan heb je straks toch weer hondenharen in je wasmachine.
Maar dan van je eigen hond![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:55 schreef maily het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat het voelt net als vroeger. Dat je wist dat je een nieuwe fiets kreeg met je verjaardag.
En dit valt op één na op dezelfde dag als haar verjaardag @:ieniminimuis
O, en dan heb je straks toch weer hondenharen in je wasmachine.
Maar dan van je eigen hond![]()
![]()
Precies dit
Ik geloof ook oprecht dat honden levensvreugde brengen. Vriendin van me heeft een hond gekregen i.v.m. haar depressie en ptss. En dat helpt haar écht.Honden
Katten
snap ik, na zo'n lange intensive reis.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je had nog n beetje jetlag?quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vanaf maandag weer gewone routine.
Ik ben net wakker![]()
![]()
moet wel lukken tegen die tijd tochquote:Op vrijdag 25 april 2025 12:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vanaf maandag weer gewone routine.
Ik ben net wakkerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen idee, er zijn echt veel dagen dat ik niet game. Dan werk ik, doe ik het huishouden, sport of ben aan het tekenen/schilderen. En natuurlijk geef ik als eerst ook aandacht aan man, kind en de poezen.
Maar ik game al 30 jaar hé
Trust nobody![]()
wat bedoel je daarmee?quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:57 schreef Moeraskat het volgende:
Ik geloof ook oprecht dat honden levensvreugde brengen. Vriendin van me heeft een hond gekregen i.v.m. haar depressie en ptss. En dat helpt haar écht.Honden
Katten
Trust nobody![]()
aha! en hoeveel game jij per dag?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bolken dus
Trust nobody![]()
Ja. Maar ik weet niet goed wat ik ermee moetquote:.
Ik bedoel, stel je zou die vraag stellen, fysiek. En ik geef antwoord en daarna doe je alleen '' en zegt niks.
Zo voelde het net, vandaar m'n vraag wat je ermee bedoelde.![]()
Ah ja dat is niet zoveel nee.quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Denk 2 uur per week op Steam dat spel life is strangeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ohh je zei geen aantal urenquote:Op vrijdag 25 april 2025 12:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. Maar ik weet niet goed wat ik ermee moet.
Ik bedoel, stel je zou die vraag stellen, fysiek. En ik geef antwoord en daarna doe je alleen '' en zegt niks.
Zo voelde het net, vandaar m'n vraag wat je ermee bedoelde.![]()
![]()
Maar wel wat je verder deed in de week
Dus ik zo van: ja snap ik, begrijpelijk
Trust nobody![]()
Ja omdat ik het niet weetquote:Op vrijdag 25 april 2025 12:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohh je zei geen aantal uren
Maar wel wat je verder deed in de week
Dus ik zo van: ja snap ik, begrijpelijk
Maar meer dan jij sowieso.
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 25 april 2025 12:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja omdat ik het niet weet
Maar weer dan jij sowieso.![]()
Was gewoon benieuwdTrust nobody![]()
dat magquote:Op vrijdag 25 april 2025 12:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maakt niet uit
Was gewoon benieuwd
Oef die kersensmaak is heul zoet.
Smaakt naar zo'n wijnbal/wijnstok van de kermis.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja en ik geloof dat er ook een demo is, anders probeer je die eerstquote:Op vrijdag 25 april 2025 12:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Zag the stanley parable staan in je lijstje
Is dat een aanrader?
Die heb ik onlangs nog gespeeld. Sowieso alles wat geïnstalleerd is ben ik momenteel mee bezig (of kitten want die kruipt nog wel eens achter m'n pc voor Among us of whatever. )quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:16 schreef StevenHyde het volgende:
Gerda: A flame in the winter ben ik ook erg benieuwd naarWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ga prpbeten te kijken v t weekendquote:Op vrijdag 25 april 2025 12:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja en ik geloof dat er ook een demo is, anders probeer je die eerstTrust nobody![]()
Zeker doen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ga prpbeten te kijken v t weekend
En Tell me Why is ook leuk
Bolkenquote:
Helicopteren
Lunchen
Liefdesbrief schrijvenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bolken
Helicopteren
Lunchen
Liefdesbrief schrijven
Trust nobody![]()
IK ZAG EEN ZWALUWWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Opgeslagenquote:Op vrijdag 25 april 2025 12:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zeker doen.
En Tell me Why is ook leukTrust nobody![]()
Daarom kijk ik ook naar nog ééntjequote:
Let us knowquote:Op vrijdag 25 april 2025 12:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daarom kijk ik ook naar nog ééntjeTrust nobody![]()
Vooralsnog signaleer ik geen andere zwaalquote:
uw?quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vooralsnog signaleer ik geen andere zwaalHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hierop antwoord geven in 3voud graag: Hoe groot is je kleine teen? Hoe vaak kun jij ronddraaien in 1 min? Hoeveel haren heb jij op je hoofd? Hoelang is je langste boer? Hoeveel liter T drink jij gemiddeld? Hoevaak kun jij 2 min? Hoeveel zweetdruppels heb je op een zomerdag?quote:![]()
EN in excel gezet
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vooralsnog signaleer ik geen andere zwaal
Trust nobody![]()
Iemand is al hitsig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Hij wil geen verhoor. Heb ik daarstraks vernomen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hierop antwoord geven in 3voud graag: Hoe groot is je kleine teen? Hoe vaak kun jij ronddraaien in 1 min? Hoeveel haren heb jij op je hoofd? Hoelang is je langste boer? Hoeveel liter T drink jij gemiddeld? Hoevaak kun jij 2 min? Hoeveel zweetdruppels heb je op een zomerdag?![]()
EN in excel gezet
Ik weet nog niet of zijn wens ingewilligd wordt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:24 schreef Kissingbird het volgende:
Iemand is al hitsig
Geef hem/haar groot gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:24 schreef Kissingbird het volgende:
Iemand is al hitsig
Hij verheugt zich nu al op JusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
van jou nietquote:Op vrijdag 25 april 2025 12:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij wil geen verhoor. Heb ik daarstraks vernomen.
Ik weet nog niet of zijn wens ingewilligd wordt.![]()
Heb mijn vriendenboekje zojuist ontvangen van justin. Interestingggg
Goodmorning greys en kussendvogeltje![]()
Goedemiddag is het hier WaterfietsStevenquote:Op vrijdag 25 april 2025 12:26 schreef StevenHyde het volgende:
![]()
Stevennnnnnnquote:Op vrijdag 25 april 2025 12:26 schreef StevenHyde het volgende:
![]()
oh ja ik wilde nog kijken om een eigen vriendenboek te maken voor de Efteling goes Metal groepquote:Op vrijdag 25 april 2025 12:26 schreef StevenHyde het volgende:
maar dan denk ik wel met polaroid's
dus dan maar a4 formaatHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lekker lullig weer.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Owja middag zo maar eens collega's aansporen om even mee te gaan met rondje wandelen met mijBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
al tafelvoetbal gespeeld??quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:27 schreef StevenHyde het volgende:
Owja middag zo maar eens collega's aansporen om even mee te gaan met rondje wandelen met mij
Efteling goes metal groep heb ik dit jaar zien lopen in januari(?) Met kerstmutsen op kan dat?quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh ja ik wilde nog kijken om een eigen vriendenboek te maken voor de Efteling goes Metal groep
maar dan denk ik wel met polaroid's
dus dan maar a4 formaatBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Jaaa nul popptjes gesloopt. Wel al boos geworden om een buitenspel doelpunt vd tegenstanderquote:
Ik krijg een filmpje dat Ambar buiten aan de wandel is zonder lijn. Helemaal in zijn element zo snuffelend als een heerlijke jachthond![]()
Hij reageert op zijn naam bij roepen en komt terug dan wel met een beetje vertraging.
Als ik hem zo zie lopen, weet ik dat we samen een heerlijke tijd gaan hebben buiten in alle bossen en natuur enzoTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja, dat doet wat met je héquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Efteling goes metal groep heb ik dit jaar zien lopen in januari(?) Met kerstmutsen op kan dat?![]()
ik ben degene die de kerstmutsen regelt
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik krijg een filmpje dat Ambar buiten aan de wandel is zonder lijn. Helemaal in zijn element zo snuffelend als een heerlijke jachthond![]()
Hij reageert op zijn naam bij roepen en komt terug dan wel met een beetje vertraging.
Als ik hem zo zie lopen, weet ik dat we samen een heerlijke tijd gaan hebben buiten in alle bossen en natuur enzo![]()
Godzijdank niet.quote:
Leukquote:Op vrijdag 25 april 2025 12:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
ik ben degene die de kerstmutsen regeltJa waren een weekend weg in de Efteling en kwam een hele groep met kerstmutsen tegen toen we het treintje uitstapten. Viel wel op
Haar spiegelbeeld.quote:
Zelfs als je bezoek hebt of aan het werk bentquote:Op vrijdag 25 april 2025 12:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jup bij sommige mensen wel
veel in dts hangen
we hebben voor de zomer zonnebrillen maar dat is toch lastiger want hoop bril dragers, binnen attracties, etcquote:Op vrijdag 25 april 2025 12:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
LeukJa waren een weekend weg in de Efteling en kwam een hele groep met kerstmutsen tegen toen we het treintje uitstapten. Viel wel op
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zo even die 200 meter naar de Welkoop lopen om spulletjes te kijken en te kopenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dat gaat me te verquote:Op vrijdag 25 april 2025 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelfs als je bezoek hebt of aan het werk bent
Mensen willen wel wandelen met me. Ze weten niet waar ze aan beginnen
maar jullie mogen ook allemaal mee met de Efteling goes Metal groep
23 augustus gaan we weerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 25 april 2025 12:34 schreef StevenHyde het volgende:
Mensen willen wel wandelen met me. Ze weten niet waar ze aan beginnenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Veel plezierquote:Op vrijdag 25 april 2025 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk met mij
En @:Justink die onderweg is
Zo tijd voor een bakkie
Goed ideequote:
zo maar even genieten van het weer met een wandelingHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Net een beschuit met pindakaas op dat is ook lekker
Pindakaas!quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:44 schreef Dotteke het volgende:
Net een beschuit met pindakaas op dat is ook lekker
Ging naar de keuken om er een met aardbeien te maken. Maar toen ik de beschuit uit de kast pakte zag ik pinda kaas en dacht mmm dat eens proberen.quote:
Ik doe ook wel eens een beschuitje met aardbeien en dan een toefje slagroom er op, goedkoop gebakje
Ik ook zelden. Maar nam gisteren aarbeien mee en dacht o lekker op een beschuitjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bolk?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
deed mijn moeder op zondag wel eens, beschuitje, roomboter, aardbeien, beetje suikerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik doe er geen suiker op, deed ik vroeger welquote:Op vrijdag 25 april 2025 12:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
deed mijn moeder op zondag wel eens, beschuitje, roomboter, aardbeien, beetje suiker
Of aardbeien met wat suiker en dan wegzetten en dan in de avond als toetje bij het ijs
heb ook aardbeien en blauwe bessendoe ik in de yoghurt
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Blauwe bessen vind ik niet zo lekker eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 25 april 2025 12:56 schreef hemarookworst het volgende:
heb ook aardbeien en blauwe bessendoe ik in de yoghurt
ik heb rood fruit vooral uit de vriezer, is echt niet meer te betalen andersHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh heerlijkquote:Op vrijdag 25 april 2025 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blauwe bessen vind ik niet zo lekker eerlijk gezegdWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: