SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
- biefstuk en aanverwantenquote:
- sushi
- tapas
- burrito’s
- pasta / pizza
En ik kan sterrenrestaurants enorm waarderen. Bijvoorbeeld eentje in Noordeloos. Echt geweldig.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oeh burrito's 🌯quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
- biefstuk en aanverwanten
- sushi
- tapas
- burrito’s
- pasta / pizza
En ik kan sterrenrestaurants enorm waarderen. Bijvoorbeeld eentje in Noordeloos. Echt geweldig.![]()
Lekker, koffiequote:Op vrijdag 25 april 2025 10:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo, koffie mensen
En natuurlijk thee voor de theedrinkers 🫖
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik hou ook gewoon echt van groenten en zo.quote:
Ik ben niet zo van het vlees waar van alles doorheen zit. Ik wil het liefst een stuk goed vlees en de rest er naast. Ik hou dan bijvoorbeeld niet zo van Grieks of Chinees etc. Omdat dat vaak allemaal al door elkaar zit.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik las altijd daddyquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hee lieverdquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Niks mis met een lekkere harige daddyquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niks mis met een lekkere harige daddy![]()
![]()
Nou het was de afgelopen dagen echt vies weer. Ik zag net dat het vandaag redelijk is. Dus wellicht bespring ik m’n goud/bronze vriend straks even.quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe is het met jou dan? Nog gemountainbiked?
En jij? Heb jij plannen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jazeker, ik ga straks gezellig in mijn eentje naar de supermarkt! Zin in!quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou het was de afgelopen dagen echt vies weer. Ik zag net dat het vandaag redelijk is. Dus wellicht bespring ik m’n goud/bronze vriend straks even.
En jij? Heb jij plannen?![]()
Is toch zoquote:
En daarna je mountainbike?quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou het was de afgelopen dagen echt vies weer. Ik zag net dat het vandaag redelijk is. Dus wellicht bespring ik m’n goud/bronze vriend straks even.
En jij? Heb jij plannen?![]()
![]()
En wat ga je kopen?quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jazeker, ik ga straks gezellig in mijn eentje naar de supermarkt! Zin in!
Misschien wel jaquote:lekker met de zuignap op het zadel.
Ben jij harig?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
SdK?quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:03 schreef Moeraskat het volgende:
Waaaaarom doen jullie zoveel moeite. Laat hem het zelf uitkiezen verder. Hij heeft alle info nu toch en al van SdK goede bruikbare info gehad.
En we hebben het over kree en vlieglessen, toch?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:20 schreef Sodeknetters het volgende:
@:kree heb je een DM met aanvullende info gestuurdquote:Op vrijdag 25 april 2025 10:22 schreef Sally het volgende:
[..]
SdK?
En we hebben het over kree en vlieglessen, toch?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Eerste levensbehoeftequote:Op vrijdag 25 april 2025 10:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Cola Zero, krokketten en wat snoep. Reuze belangrijk allemaal.![]()
![]()
Preciesquote:Op vrijdag 25 april 2025 10:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat dacht ik, een kop koffie gaat er altijd wel in
Is ook niet zo gek want jij vraag bar weinig aan mijquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Pohhh lekkerquote:Op vrijdag 25 april 2025 10:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Cola Zero, krokketten en wat snoep. Reuze belangrijk allemaal.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
O, dat was jij dus bij de plusquote:Op vrijdag 25 april 2025 10:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Cola Zero, krokketten en wat snoep. Reuze belangrijk allemaal.
Ben niet zo van de ondervragingenquote:Op vrijdag 25 april 2025 10:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is ook niet zo gek want jij vraag bar weinig aan mij![]()
Ah, dank.quote:
Gemist.
(ik kwam vanuit vorig topic 'gesprongen' naar deze, vanwege een quote van mij door Fogel.
En nee dames/heren/hunnen, ik probeer kree niet om de vlieglessen uit zn hoofd te praten.)
[ Bericht 17% gewijzigd door Sally op 25-04-2025 10:33:16 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties Forumhop: Hop naar: