SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Ewaaaaaaaaaaquote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Vorige topic had 'ie al 2 berichten geplaatst. Maar misschien is z'n mond gesnoerd.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:38 schreef Paul het volgende:
die spammer kan vast deze topic niet vindenWell, life can be a riot
HE WAT ZEG JE!?quote:Op donderdag 24 april 2025 22:39 schreef StevenHyde het volgende:
Wat was die Derksen roeptoeter net?
Die verstond ik namelijk wel goedWell, life can be a riot
Geen idee. Hij zit in mijn blokkeerlijstquote:Op donderdag 24 april 2025 22:39 schreef StevenHyde het volgende:
Die verstond ik namelijk wel goed![]()
![]()
spammertquote:Op donderdag 24 april 2025 22:39 schreef StevenHyde het volgende:
Die verstond ik namelijk wel goed
hopelijk gauw geëlimineerd
niet quoten svp![]()
Oepsquote:Op donderdag 24 april 2025 22:40 schreef maily het volgende:
[..]
spammert
hopelijk gauw geëlimineerd
niet quoten svp
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
we stonden dus midden in Den Haag voor eigenlijk heel simpel dingetje wat is alarm controleren of alles werkt en etc.
met iemand van ons en een externe normaal is dat dus.
Ok het is op een onm oke ogelijke kruising midden in Den Haag dus je moet daar op de stoep gaan staan En nu is dat oke nog met 1 auto, maar ik had eentje mee en externe ook, dus 4 autos....
allemaal knipperlichten aan enzo.
Hele delegatie dus mensen zullen wel denken wat is daar aan de hand en gaat alarm af (test).
maar oke aantal keer reden politie autos langs (want Den Haag) en allemaal zwaaien. wij maar terug wuiven. kwartje viel ff later want denk, wat wij nu aanhebben lijkt onwijs op politie uniform. LOL
echt had foto moeten maken. hahaha maar bij deze als er iemand meeleest die bij politie Den Haag zit. (het was Dunea maar (met ontheffing voor dat btw) )Do what you love, love what you do!![]()
pics or it didn't happenquote:Op donderdag 24 april 2025 22:40 schreef kree het volgende:
we stonden dus midden in Den Haag voor eigenlijk heel simpel dingetje wat is alarm controleren of alles werkt en etc.
Ok het is op een onm oke ogelijke kruising midden in Den Haag dus je moet daar op de stoep gaan staan En nu is dat oke nog met 1 auto, maar ik had eentje mee en externe ook, dus 4 autos....
Hele delegatie dus mensen zullen wel denken wat is daar aan de hand en gaat alarm af (test).
maar oke aantal keer reden politie autos langs (want Den Haag) en allemaal zwaaien. wij maar terug wuiven. kwartje viel ff later want denk, wat wij nu aanhebben lijkt onwijs op politie uniform. LOL
echt had foto moeten maken. hahaha maar bij deze als er iemand meeleest die bij politie Den Haag zit. (het was Dunea maar (met ontheffing voor dat btw) )![]()
Nee jouquote:![]()
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Dat was het?quote:Op donderdag 24 april 2025 22:40 schreef kree het volgende:
echt had foto moeten maken. hahaha maar bij deze als er iemand meeleest die bij politie Den Haag zit. (het was Dunea maar (met ontheffing voor dat btw) )
Nou maar goed dat je het nu vertelt ipv morgenvroeg pas en dat we heel de nacht niet kunnen slapen van de spanning.....How can I make this topic about me?![]()
Ja dacht al.quote:Iedereen is een kutlultrut
niet gemaakt maar kan je wel nog klein fotootje doen die eerder gemaakt wasquote:
Do what you love, love what you do!![]()
Dat verhaal van kree doet me denken aan een oud collega van me die achter een politie auto zat met het bordje volgen of stop politie wat er ook mag staan. Maar dat bordje stond ten onrechte aan en is die arme man een half uur lang achter die politieauto aangereden tot aan het politiebureauBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
zei ik toch al? zo spannend was het niet/quote:Op donderdag 24 april 2025 22:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat was het?
Nou maar goed dat je het nu vertelt ipv morgenvroeg pas en dat we heel de nacht niet kunnen slapen van de spanning.....
wel mss wat ik weer ga doen. maar wacht daar maar lekker op
sociale werkplaatsquote:Op donderdag 24 april 2025 22:43 schreef StevenHyde het volgende:
Dat verhaal van kree doet me denken aan een oud collega van me die achter een politie auto zat met het bordje volgen. Maar dat bordje stond ten onrechte aan en is die arme man een half uur lang achter die politieauto aangereden tot aan het politiebureau
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Nou echt. Zat op het puntje van m'n stoel blij het lezen van dit spannende verhaalquote:Op donderdag 24 april 2025 22:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat was het?
Nou maar goed dat je het nu vertelt ipv morgenvroeg pas en dat we heel de nacht niet kunnen slapen van de spanning.....
Well, life can be a riot
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
Well, life can be a riot
was wel grappig rondje. had leerling collega mee en zoals jullie weten vind dat leuk om dingen uit te leggen blabla. en ok aannemer voor beveiliging had er ook eentje mee, vandaar met 4 bussen. maar maakt soms nog wat situatie enzoquote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 24 april 2025 22:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
sociale werkplaats
waterfiets - watervaartuig - boot - steven @StevenHydeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
leuk ook precies die boot ernaast in dezelfde kleurenquote:Op donderdag 24 april 2025 22:46 schreef kree het volgende:
[..]
was wel grappig rondje. had leerling collega mee en zoals jullie weten vind dat leuk om dingen uit te leggen blabla. en ok aannemer voor beveiliging had er ook eentje mee, vandaar met 4 bussen. maar maakt soms nog wat situatie enzo![]()
![]()
Ik vermoed dat het ook bij het bedrijf hoort.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:47 schreef maily het volgende:
[..]
leuk ook precies die boot ernaast in dezelfde kleurenIedereen is een kutlultrut
quote:Op donderdag 24 april 2025 22:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
sociale werkplaats
Zou je wel denken als het een collega was van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje een maffe vent, maar wel een vd leukste collega's die ik gehad heb
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dan wordt het wat lastig uitleggen helaasquote:En is inmiddels tijd om te gaan slapen. Trusten alvast
![]()
![]()
Haha dat heb ik zelf een keer gehad, schrok me kapot en ineens ging het uit.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:43 schreef StevenHyde het volgende:
Dat verhaal van kree doet me denken aan een oud collega van me die achter een politie auto zat met het bordje volgen of stop politie wat er ook mag staan. Maar dat bordje stond ten onrechte aan en is die arme man een half uur lang achter die politieauto aangereden tot aan het politiebureauIedereen is een kutlultrut
Om die reden hebben ze tegenwoordig in de auto een pieptoon als het volgen bordje aan staat, want het gebeurde strijk en zet.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:43 schreef StevenHyde het volgende:
Dat verhaal van kree doet me denken aan een oud collega van me die achter een politie auto zat met het bordje volgen of stop politie wat er ook mag staan. Maar dat bordje stond ten onrechte aan en is die arme man een half uur lang achter die politieauto aangereden tot aan het politiebureau
How can I make this topic about me?![]()
trustenquote:Op donderdag 24 april 2025 22:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan wordt het wat lastig uitleggen helaasEn is inmiddels tijd om te gaan slapen. Trusten alvast
![]()
![]()
WelterustenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Vind het wel grappig dat hij dat deedquote:Op donderdag 24 april 2025 22:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zou je wel denken als het een collega was van mijBeetje een maffe vent, maar wel een vd leukste collega's die ik gehad heb
Smile, it's free therapy.![]()
Slaap lekker bondagequote:Op donderdag 24 april 2025 22:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan wordt het wat lastig uitleggen helaasEn is inmiddels tijd om te gaan slapen. Trusten alvast
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
ja ga ook slapen, over mijn volgende idee en wens en plannen van weekend maar weer. want moet er nog ff over nadenken.
Dat heeft dan weer niks met werk te maken
maar die boot kree, hoorde die bij Dunea of niet?quote:Op donderdag 24 april 2025 22:52 schreef kree het volgende:
ja ga ook slapen, over mijn volgende idee en wens en plannen van weekend maar weer. want moet er nog ff over nadenken.
Dat heeft dan weer niks met werk te maken![]()
Slaap lekker manquote:Op donderdag 24 april 2025 22:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
To be continuedquote:Op donderdag 24 april 2025 22:52 schreef kree het volgende:
Dat heeft dan weer niks met werk te maken
slaapzequote:Op donderdag 24 april 2025 23:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou iddmaar toch eerst maar slapen zo
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
BolkzeI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
wou bijna ergens weggaan morgen, maar heb al afgesproken met mensen die ik tijdje niet had gezienUw ADH vitamine Worst
Ook gezellig
Ik heb mn afspraak voor het weekend geannuleerd, wil het hele weekend in bed liggenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Zware werkweek gehad?quote:Op donderdag 24 april 2025 23:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Ook gezellig
Ik heb mn afspraak voor het weekend geannuleerd, wil het hele weekend in bed liggenUw ADH vitamine Worst
Pink Floydquote:Op donderdag 24 april 2025 23:32 schreef Shii het volgende:
The dream is gone.
I have become comfortably numb![]()
![]()
![]()
Hoop dat je morgen een betere dag hebt een toch energie krijgt om wat te doen het weekendquote:Op donderdag 24 april 2025 23:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Ook gezellig
Ik heb mn afspraak voor het weekend geannuleerd, wil het hele weekend in bed liggenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zojuist een stel duitsers flink ingemaakt met cod. Werd uitgescholden denk ik, maar gelukkig ben ik half doof, dus aannames. Duits klinkt sowieso al snel agressief 😬Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
We're all fighters, holding up our lighters
Chasing off the monsters, drowning in our sins
With every last breath, try to stop the sunset
Running with the shadows, darkness always wins
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Vooral gewoon een zware week.quote:
En zou naar een vriend in Amsterdam, maar dat zijn me nu even teveel prikkels, zeker met koningsdagI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
NEIN MANN DU FUTZPIMMEL!quote:Op donderdag 24 april 2025 23:44 schreef StevenHyde het volgende:
Zojuist een stel duitsers flink ingemaakt met cod. Werd uitgescholden denk ik, maar gelukkig ben ik half doof, dus aannames. Duits klinkt sowieso al snel agressief 😬I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Komt wel goedquote:Op donderdag 24 april 2025 23:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hoop dat je morgen een betere dag hebt een toch energie krijgt om wat te doen het weekend
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Kan die vriend niet naar jou toekomen dan?quote:Op donderdag 24 april 2025 23:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vooral gewoon een zware week.
En zou naar een vriend in Amsterdam, maar dat zijn me nu even teveel prikkels, zeker met koningsdag
Koningsdag in amsterdam lijkt mij ook een beetje gekkenhuis![]()
![]()
En dan samen heel het weekend in bed liggenquote:Op donderdag 24 april 2025 23:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Kan die vriend niet naar jou toekomen dan?
Koningsdag in amsterdam lijkt mij ook een beetje gekkenhuis![]()
![]()
Geen idee wat voor vriendschap mizzezamy heeft met die man. Maar als ze alleen is, dan komt @JustinK misschien wel langs om eh voor een kopje thee te zorgenquote:Op donderdag 24 april 2025 23:48 schreef maily het volgende:
[..]
En dan samen heel het weekend in bed liggen![]()
I love it when a plan comes togetherquote:Op donderdag 24 april 2025 23:48 schreef maily het volgende:
[..]
En dan samen heel het weekend in bed liggenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Een bolkoren ontbijtjequote:Op donderdag 24 april 2025 23:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee wat voor vriendschap mizzezamy heeft met die man. Maar als ze alleen is, dan komt @:justink misschien wel langs om eh voor een kopje thee te zorgen![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 april 2025 23:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
I love it when a plan comes together![]()
![]()
Iemand in onze vriendengroep gaat volgende maand trouwen en ik ga met een goede vriendin zondagmiddag een cocktail bedenken voor die gelegenheid. Dat wordt dus veel proeven![]()
![]()
@MizzezAmy houdt ook van cocktails .....quote:Op donderdag 24 april 2025 23:51 schreef devzero het volgende:
Iemand in onze vriendengroep gaat volgende maand trouwen en ik ga met een goede vriendin zondagmiddag een cocktail bedenken voor die gelegenheid. Dat wordt dus veel proeven
misschien heeft zij nog goeie recepten![]()
![]()
Haha een puur platonische vriendschap wel. En om nu het hele weekend allebei in een ander bed te liggen is ook wat raarquote:Op donderdag 24 april 2025 23:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee wat voor vriendschap mizzezamy heeft met die man. Maar als ze alleen is, dan komt @:justink misschien wel langs om eh voor een kopje thee te zorgen
Maar wil ook liever alleen zijn
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: