Echte MANNNEEEEUUH drinken enkel BIER!!! En WHISKY!!! En ZWARTE KOFFIEquote:Op donderdag 24 april 2025 22:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende: [..] Überhaupt thee. Dat is voor vrouwen boven de 50.
Dat mag allemaal, blijft thee.quote:
Zo smerig dat je de interpunctie helemaal vergeet in je post.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:59 schreef GGMM het volgende:
Die thee is echt smerig ik had net zo goed geen thee kunnen kopen
Sta jij in goed contact met je vrouwelijke zijde?quote:Op donderdag 24 april 2025 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Echte MANNNEEEEUUH drinken enkel BIER!!! En WHISKY!!! En ZWARTE KOFFIE
En andere drankjes zijn voor vrouwen!!!
Ik drink ook wel eens rode wijn. Verder eens.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Echte MANNNEEEEUUH drinken enkel BIER!!! En WHISKY!!! En ZWARTE KOFFIE
En andere drankjes zijn voor vrouwen!!!
Ik heb nog een klein beetje van mijn drankje, en de katten zitten heel lief op mijn schoot.quote:
De poes ligt al in bed?quote:Op donderdag 24 april 2025 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb nog een klein beetje van mijn drankje, en de katten zitten heel lief op mijn schoot.
Ik geef het nog vijf a tien minuten.
Hup PECquote:Op donderdag 24 april 2025 22:16 schreef Zipportal het volgende:
Mooi moment om de tanden te poetsen.
En Luuk met de voetenquote:Op donderdag 24 april 2025 22:13 schreef Zorro het volgende:
Die kopballen van Luuk komen er de laatste tijd niet echt goed uit he. Dan doet Guus het maar.
quote:Gaat het dubbelfeest worden tijdens koningsnacht? 👀👑
Als FC Twente donderdag niet wint van PSV én FC Utrecht vrijdag van RKC Waalwijk wint, dan is plek 4 in de Eredivisie zeker.
Daarmee is FC Utrecht verzekerd van de voorronde van de Europa League 🌍
🗓 FC Twente – PSV: donderdag 21:00
🗓 RKC Waalwijk – FC Utrecht: vrijdag 18:45
De poes is zojuist in Nigeria aangekomen voor werkquote:
quote:
Hier schrik ik van.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bounida wordt het volgende hypeslachtoffer van de Ajax-jeugdpedofielen.
Ik ben benieuwd wat voor team er volgend seizoen bij GAE staat.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:24 schreef Coco het volgende:
[..]
En dan willen er users liever Twente dan GAE in Europa.
En de oorzaak is ook al lastig aan te wijzen.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het draait daar ook echt al weken niet meer.
Volgens mij zijn ze daar wel klaar met die Oosting. Maar goed, het is ook gewoon geen bijzonder elftal. Steijn heeft veel verbloemd.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het draait daar ook echt al weken niet meer.
Unuvar voor een vergelijkbare actie in de eerste helft ook niet, dus wel consequent.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:26 schreef Wotte het volgende:
Volgens mij kreeg Gaaei een rode kaart voor zo'n actie.
Oosting werd vorig seizoen gewoon derde met dit huis-, tuin- en keukenelftal. Bij FC Twente voelen ze zich wel altijd verheven op de tribunes.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze daar wel klaar met die Oosting. Maar goed, het is ook gewoon geen bijzonder elftal. Steijn heeft veel verbloemd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |