abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 mei 2025 @ 13:29:54 #176
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_217507649
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 13:24 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Je beantwoordt de vraag niet. Wat precies kan? Wat heeft ze gedaan?

waar ze voor is aangesteld, en met goed resultaat blijkt wel

Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 1 mei 2025 @ 13:31:29 #177
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217507671
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 13:29 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Nee je mag gewoon antwoorden hoor.

Want als de vraag is; kan ik net zo goed elke twee weken bitchy in de camera kijken en zeggen dat we het strengste beleid ooit hebben, en verder broddelwerk leveren?

Ik denk om het even.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  donderdag 1 mei 2025 @ 13:36:49 #178
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_217507713
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 13:31 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Nee je mag gewoon antwoorden hoor.

Want als de vraag is; kan ik net zo goed elke twee weken bitchy in de camera kijken en zeggen dat we het strengste beleid ooit hebben, en verder broddelwerk leveren?

Ik denk om het even.
dat denk jij, van de twee minuten per week dat jij TV kijkt

we hebben vertrouwen in deze bewindspersoon
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 1 mei 2025 @ 13:38:46 #179
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217507726
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 13:36 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
dat denk jij, van de twee minuten per week dat jij TV kijkt

we hebben vertrouwen in deze bewindspersoon
Nee kom dan maar met voorbeelden, jij bent er van overtuigd dat ze goed werk doet. Kan niet heel moeilijk zijn om met een paar voorbeelden van goed werk op de proppen te komen toch?

Of praat je gewoon Grote Geert na?
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
pi_217507875
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 13:15 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Het resulteert alleen maar in langer in een AZC zitten, als er geen besluiten worden genomen. En die tijd was al enorm lang, gezien er een uitzondering is voor aanvragen langer dan 21 maanden.
Dat zal best, maar het punt was dat er een verandering in beleid was dat het verschil maakt hier.
  donderdag 1 mei 2025 @ 13:59:06 #181
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_217507899
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 13:56 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Dat zal best, maar het punt was dat er een verandering in beleid was dat het verschil maakt hier.
juist , hoe men het doet , op de klompen of blootsvoets, resultaat telt
pi_217507978
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 13:26 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ze heeft letterlijk niks uitgevoerd. Ze heeft alleen een regimechange in Syrië. Maar dat effect zie je dus Europees. Mocht die regimechange uiteindelijk slecht uitpakken, dan gaan de cijfers gewoon weer omhoog, zo simpel is het en dat heeft allemaal niks met ministers of beleid te maken.
Welnee. Faber doet het uitstekend. Ze is briljant. Een halvering van totaal niet gewenste asielzoekers, m.n. Syriërs, is een fantastische prestatie voor een minister die nog geen jaar haar uitgekiende beleid uitvoert in een situatie dat zij is omringd met haatdragende, tegenwerkende d66-ambtenaren. d66 en GL maken dit land kapot met hun opvattingen over asielimmigratie. Faber maakt er korte metten mee.

Begrijpen wat echte politiek inhoudt, doe je niet. Jammer.
  donderdag 1 mei 2025 @ 14:11:52 #183
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217507988
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 13:59 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
juist , hoe men het doet , op de klompen of blootsvoets, resultaat telt
Niet als het een mazzeltje blijkt te zijn voor haar.

Maar kom op, het is niet zo moeilijk toch om een paar dingen te noemen waar ze als minister in functie goed haar werk heeft gedaan?
  donderdag 1 mei 2025 @ 14:13:15 #184
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217507997
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 13:56 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Met je eens dat het een factor kan zijn hoor. Maar op geen enkele manier toont dit aan dat dat mensen tegenhoudt, omdat het samengaat met de val van een regime waarvoor daarvoor veel mensen vluchtten.
pi_217508012
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 14:11 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Welnee. Faber doet het uitstekend. Ze is briljant. Een halvering van totaal niet gewenste asielzoekers, m.n. Syriërs, is een fantastische prestatie voor een minister die nog geen jaar haar uitgekiende beleid uitvoert in een situatie dat zij is omringd met haatdragende, tegenwerkende d66-ambtenaren. d66 en GL maken dit land kapot met hun opvattingen over asielimmigratie. Faber maakt er korte metten mee.

Faber doet helemaal niks. Als Jetten en Klaver samen minister van asiel waren geweest, had je exact dezelfde daling gezien.

Deze hele post geeft aan dat jij van asiel, politiek en feiten niks begrepen hebt.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  donderdag 1 mei 2025 @ 14:14:32 #186
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217508013
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 14:11 schreef Bassie48 het volgende:

[..]

Ook voor jou stond de vraag nog, welk werk heeft ze goed gedaan dan?

Want je kan niet oprecht geloven dat haar houding ervoor zorgt dat er een gigantische afname is van Syriërs toch?
pi_217508024
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 14:13 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Met je eens dat het een factor kan zijn hoor. Maar op geen enkele manier toont dit aan dat dat mensen tegenhoudt, omdat het samengaat met de val van een regime waarvoor daarvoor veel mensen vluchtten.
Het houdt mensen tegen omdat vluchten voor het regime geen excuus meer is. Nogmaals, in Nederland werd aan vrijwel iedere Syriër die claimde te vluchten voor het regime een verblijfsvergunning gegeven. Men hoefde daar geen enkel bewijs voor te leveren. Dat is dan ook de belangrijkste reden dat zoveel Syriërs voor Nederland kozen.

Hetzelfde geldt trouwens voor Turken, waar we ook een daling zien. Je gaat neem ik aan niet proberen te argumenteren dat het regime van Erdogan plotsklaps een stuk beter is?
pi_217508050
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 14:14 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Ook voor jou stond de vraag nog, welk werk heeft ze goed gedaan dan?

Want je kan niet oprecht geloven dat haar houding ervoor zorgt dat er een gigantische afname is van Syriërs toch?
Een halvering van het aantal asiel-aanvragen. De rest is futiliteit want het gaat om resultaten. Links is niet in staat om wezenlijke resultaten te halen want zij vinden ideologie veel belangrijker. Daarom zal de VVD nooit maar dan ook nooit met een samensmelting van PvdA-GL samenwerken. VVD'ers zijn praktisch en rationeel ingesteld die niets begrijpen van mafkezen.
  donderdag 1 mei 2025 @ 14:20:43 #189
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217508068
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 14:18 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Een halvering van het aantal asiel-aanvragen. De rest is futiliteit want het gaat om resultaten. Links is niet in staat om wezenlijke resultaten te halen want zij vinden ideologie veel belangrijker. Daarom zal de VVD nooit maar dan ook nooit met een samensmelting van PvdA-GL samenwerken. VVD'ers zijn praktisch en rationeel ingesteld die niets begrijpen van mafkezen.
Resultaten hangen samen met ontwikkelingen op het wereldtoneel.

Dat is dus niks. Als Marjolein een jaar lang dikke bullen uit haar neus had gevroten of zich volledig had toegelegd op sudoku's had je hetzelfde effect gehad. Dat is niet je werk doen.

Dus welk werk heeft ze goed gedaan?
  donderdag 1 mei 2025 @ 14:25:18 #190
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217508111
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 14:15 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Het houdt mensen tegen omdat vluchten voor het regime geen excuus meer is. Nogmaals, in Nederland werd aan vrijwel iedere Syriër die claimde te vluchten voor het regime een verblijfsvergunning gegeven. Men hoefde daar geen enkel bewijs voor te leveren. Dat is dan ook de belangrijkste reden dat zoveel Syriërs voor Nederland kozen.

Hetzelfde geldt trouwens voor Turken, waar we ook een daling zien. Je gaat neem ik aan niet proberen te argumenteren dat het regime van Erdogan plotsklaps een stuk beter is?
Ik beweer dat het volkomen voorbarig is om dit toe te kennen aan werk van het ministerie.

Want kennelijk is het in Syrië vanwege beleid, maar met Turkije is dat beleid er niet.

Aanvragen uit Turkije schommelen sowieso met de jaren.
pi_217508136
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 14:25 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Ik beweer dat het volkomen voorbarig is om dit toe te kennen aan werk van het ministerie.
Het is ook voorbarig om dit toe te kennen enkel en alleen aan de val van Assad. Zo moeilijk is het niet hoor :)

Daarnaast geldt ook voor Turken dat de bewijslast omgedraaid is dus ook voor hen is er een beleidsverandering. Dat Faber dom bezig is en die nieuwe wetten maar niet introduceert betekent niet dat er geen beleidsveranderingen zijn geweest.
  donderdag 1 mei 2025 @ 14:31:58 #192
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217508167
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 14:28 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Het is ook voorbarig om dit toe te kennen enkel en alleen aan de val van Assad. Zo moeilijk is het niet hoor :)

Daarnaast geldt ook voor Turken dat de bewijslast omgedraaid is dus ook voor hen is er een beleidsverandering. Dat Faber dom bezig is en die nieuwe wetten maar niet introduceert betekent niet dat er geen beleidsveranderingen zijn geweest.
Ik denk persoonlijk dat je je nogal vergist in hoe snel een andere methodiek van het beoordelen van aanvragen, resulteert in het minder gedaan worden van aanvragen.
pi_217508212
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2025 14:20 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Resultaten hangen samen met ontwikkelingen op het wereldtoneel.

Dat is dus niks. Als Marjolein een jaar lang dikke bullen uit haar neus had gevroten of zich volledig had toegelegd op sudoku's had je hetzelfde effect gehad. Dat is niet je werk doen.

Dus welk werk heeft ze goed gedaan?
Het resultaat telt. Wat je verder tracht te beweren is onbelangrijk.

Resultaat, resultaat, resultaat.

Dus ze is uitmuntend en het belooft alleen maar nog meer op te leveren.
pi_217508222
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 14:31 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Ik denk persoonlijk dat je je nogal vergist in hoe snel een andere methodiek van het beoordelen van aanvragen, resulteert in het minder gedaan worden van aanvragen.
Volgens mij weet je niet eens waar ik het over heb. Die beleidsverandering is ingevoerd in de zomer van 2024 dus het ligt absoluut in de lijn der verwachting dat we daar nu de resultaten van zien.
  donderdag 1 mei 2025 @ 14:45:28 #195
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217508303
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 14:36 schreef Bassie48 het volgende:

[..]
Het resultaat telt. Wat je verder tracht te beweren is onbelangrijk.

Resultaat, resultaat, resultaat.

Dus ze is uitmuntend en het belooft alleen maar nog meer op te leveren.
Veel plezier in je cult dan _O-
  donderdag 1 mei 2025 @ 14:45:28 #196
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_217508304
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 14:18 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Dat is niet de vraag, want ze ging ook de noodwet inzetten, een nieuwe asielwet indienen, de grenzen dichtgooien en bordjes plaatsen. Dus wat Marjolein zegt komt niet overeen met wat Marjolein doet.
ik vind alles goed wat ze doet , resultaat telt voor mij
  donderdag 1 mei 2025 @ 14:48:01 #197
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217508336
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 14:45 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ik vind alles goed wat ze doet , resultaat telt voor mij
Oke, geen antwoord dus.
Ook jij veel plezier bij de cult.
  donderdag 1 mei 2025 @ 14:50:02 #198
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_217508350
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 14:48 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Oke, geen antwoord dus.
Ook jij veel plezier bij de cult.
ik vind faber een resultaat gerichte minister
  donderdag 1 mei 2025 @ 14:55:29 #199
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217508417
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 14:37 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Volgens mij weet je niet eens waar ik het over heb. Die beleidsverandering is ingevoerd in de zomer van 2024 dus het ligt absoluut in de lijn der verwachting dat we daar nu de resultaten van zien.
Je hebt gelijk, daarvan was ik niet op de hoogte. Zal te maken hebben met het demissionaire kabinet dat dat heeft ingesteld als ik het goed lees.
pi_217508520
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 14:55 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Je hebt gelijk, daarvan was ik niet op de hoogte. Zal te maken hebben met het demissionaire kabinet dat dat heeft ingesteld als ik het goed lees.
Correct, met Faber heeft het weinig te maken. Al heeft het kabinet wel als doel gesteld om dat beleid verder uit te breiden, hoe ver ze daar mee zijn weet ik niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')