waar ze voor is aangesteld, en met goed resultaat blijkt welquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:24 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Je beantwoordt de vraag niet. Wat precies kan? Wat heeft ze gedaan?
Nee je mag gewoon antwoorden hoor.quote:
dat denk jij, van de twee minuten per week dat jij TV kijktquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:31 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Nee je mag gewoon antwoorden hoor.
Want als de vraag is; kan ik net zo goed elke twee weken bitchy in de camera kijken en zeggen dat we het strengste beleid ooit hebben, en verder broddelwerk leveren?
Ik denk om het even.
Nee kom dan maar met voorbeelden, jij bent er van overtuigd dat ze goed werk doet. Kan niet heel moeilijk zijn om met een paar voorbeelden van goed werk op de proppen te komen toch?quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:36 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dat denk jij, van de twee minuten per week dat jij TV kijkt
we hebben vertrouwen in deze bewindspersoon
Dat zal best, maar het punt was dat er een verandering in beleid was dat het verschil maakt hier.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:15 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Het resulteert alleen maar in langer in een AZC zitten, als er geen besluiten worden genomen. En die tijd was al enorm lang, gezien er een uitzondering is voor aanvragen langer dan 21 maanden.
juist , hoe men het doet , op de klompen of blootsvoets, resultaat teltquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:56 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat zal best, maar het punt was dat er een verandering in beleid was dat het verschil maakt hier.
Welnee. Faber doet het uitstekend. Ze is briljant. Een halvering van totaal niet gewenste asielzoekers, m.n. Syriërs, is een fantastische prestatie voor een minister die nog geen jaar haar uitgekiende beleid uitvoert in een situatie dat zij is omringd met haatdragende, tegenwerkende d66-ambtenaren. d66 en GL maken dit land kapot met hun opvattingen over asielimmigratie. Faber maakt er korte metten mee.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:26 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ze heeft letterlijk niks uitgevoerd. Ze heeft alleen een regimechange in Syrië. Maar dat effect zie je dus Europees. Mocht die regimechange uiteindelijk slecht uitpakken, dan gaan de cijfers gewoon weer omhoog, zo simpel is het en dat heeft allemaal niks met ministers of beleid te maken.
Niet als het een mazzeltje blijkt te zijn voor haar.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
juist , hoe men het doet , op de klompen of blootsvoets, resultaat telt
Met je eens dat het een factor kan zijn hoor. Maar op geen enkele manier toont dit aan dat dat mensen tegenhoudt, omdat het samengaat met de val van een regime waarvoor daarvoor veel mensen vluchtten.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:56 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat zal best, maar het punt was dat er een verandering in beleid was dat het verschil maakt hier.
Faber doet helemaal niks. Als Jetten en Klaver samen minister van asiel waren geweest, had je exact dezelfde daling gezien.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:11 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Welnee. Faber doet het uitstekend. Ze is briljant. Een halvering van totaal niet gewenste asielzoekers, m.n. Syriërs, is een fantastische prestatie voor een minister die nog geen jaar haar uitgekiende beleid uitvoert in een situatie dat zij is omringd met haatdragende, tegenwerkende d66-ambtenaren. d66 en GL maken dit land kapot met hun opvattingen over asielimmigratie. Faber maakt er korte metten mee.
Begrijpen wat echte politiek inhoudt, doe je niet. Jammer.
Ook voor jou stond de vraag nog, welk werk heeft ze goed gedaan dan?quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:11 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Welnee. Faber doet het uitstekend. Ze is briljant. Een halvering van totaal niet gewenste asielzoekers, m.n. Syriërs, is een fantastische prestatie voor een minister die nog geen jaar haar uitgekiende beleid uitvoert in een situatie dat zij is omringd met haatdragende, tegenwerkende d66-ambtenaren. d66 en GL maken dit land kapot met hun opvattingen over asielimmigratie. Faber maakt er korte metten mee.
Begrijpen wat echte politiek inhoudt, doe je niet. Jammer.
Het houdt mensen tegen omdat vluchten voor het regime geen excuus meer is. Nogmaals, in Nederland werd aan vrijwel iedere Syriër die claimde te vluchten voor het regime een verblijfsvergunning gegeven. Men hoefde daar geen enkel bewijs voor te leveren. Dat is dan ook de belangrijkste reden dat zoveel Syriërs voor Nederland kozen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:13 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Met je eens dat het een factor kan zijn hoor. Maar op geen enkele manier toont dit aan dat dat mensen tegenhoudt, omdat het samengaat met de val van een regime waarvoor daarvoor veel mensen vluchtten.
Een halvering van het aantal asiel-aanvragen. De rest is futiliteit want het gaat om resultaten. Links is niet in staat om wezenlijke resultaten te halen want zij vinden ideologie veel belangrijker. Daarom zal de VVD nooit maar dan ook nooit met een samensmelting van PvdA-GL samenwerken. VVD'ers zijn praktisch en rationeel ingesteld die niets begrijpen van mafkezen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:14 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ook voor jou stond de vraag nog, welk werk heeft ze goed gedaan dan?
Want je kan niet oprecht geloven dat haar houding ervoor zorgt dat er een gigantische afname is van Syriërs toch?
Resultaten hangen samen met ontwikkelingen op het wereldtoneel.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:18 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Een halvering van het aantal asiel-aanvragen. De rest is futiliteit want het gaat om resultaten. Links is niet in staat om wezenlijke resultaten te halen want zij vinden ideologie veel belangrijker. Daarom zal de VVD nooit maar dan ook nooit met een samensmelting van PvdA-GL samenwerken. VVD'ers zijn praktisch en rationeel ingesteld die niets begrijpen van mafkezen.
Ik beweer dat het volkomen voorbarig is om dit toe te kennen aan werk van het ministerie.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:15 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het houdt mensen tegen omdat vluchten voor het regime geen excuus meer is. Nogmaals, in Nederland werd aan vrijwel iedere Syriër die claimde te vluchten voor het regime een verblijfsvergunning gegeven. Men hoefde daar geen enkel bewijs voor te leveren. Dat is dan ook de belangrijkste reden dat zoveel Syriërs voor Nederland kozen.
Hetzelfde geldt trouwens voor Turken, waar we ook een daling zien. Je gaat neem ik aan niet proberen te argumenteren dat het regime van Erdogan plotsklaps een stuk beter is?
Het is ook voorbarig om dit toe te kennen enkel en alleen aan de val van Assad. Zo moeilijk is het niet hoorquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:25 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik beweer dat het volkomen voorbarig is om dit toe te kennen aan werk van het ministerie.
Ik denk persoonlijk dat je je nogal vergist in hoe snel een andere methodiek van het beoordelen van aanvragen, resulteert in het minder gedaan worden van aanvragen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:28 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het is ook voorbarig om dit toe te kennen enkel en alleen aan de val van Assad. Zo moeilijk is het niet hoor
Daarnaast geldt ook voor Turken dat de bewijslast omgedraaid is dus ook voor hen is er een beleidsverandering. Dat Faber dom bezig is en die nieuwe wetten maar niet introduceert betekent niet dat er geen beleidsveranderingen zijn geweest.
Het resultaat telt. Wat je verder tracht te beweren is onbelangrijk.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:20 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Resultaten hangen samen met ontwikkelingen op het wereldtoneel.
Dat is dus niks. Als Marjolein een jaar lang dikke bullen uit haar neus had gevroten of zich volledig had toegelegd op sudoku's had je hetzelfde effect gehad. Dat is niet je werk doen.
Dus welk werk heeft ze goed gedaan?
Volgens mij weet je niet eens waar ik het over heb. Die beleidsverandering is ingevoerd in de zomer van 2024 dus het ligt absoluut in de lijn der verwachting dat we daar nu de resultaten van zien.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:31 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat je je nogal vergist in hoe snel een andere methodiek van het beoordelen van aanvragen, resulteert in het minder gedaan worden van aanvragen.
Veel plezier in je cult danquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:36 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Het resultaat telt. Wat je verder tracht te beweren is onbelangrijk.
Resultaat, resultaat, resultaat.
Dus ze is uitmuntend en het belooft alleen maar nog meer op te leveren.
ik vind alles goed wat ze doet , resultaat telt voor mijquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:18 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dat is niet de vraag, want ze ging ook de noodwet inzetten, een nieuwe asielwet indienen, de grenzen dichtgooien en bordjes plaatsen. Dus wat Marjolein zegt komt niet overeen met wat Marjolein doet.
Oke, geen antwoord dus.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik vind alles goed wat ze doet , resultaat telt voor mij
ik vind faber een resultaat gerichte ministerquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:48 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Oke, geen antwoord dus.
Ook jij veel plezier bij de cult.
Je hebt gelijk, daarvan was ik niet op de hoogte. Zal te maken hebben met het demissionaire kabinet dat dat heeft ingesteld als ik het goed lees.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:37 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Volgens mij weet je niet eens waar ik het over heb. Die beleidsverandering is ingevoerd in de zomer van 2024 dus het ligt absoluut in de lijn der verwachting dat we daar nu de resultaten van zien.
Correct, met Faber heeft het weinig te maken. Al heeft het kabinet wel als doel gesteld om dat beleid verder uit te breiden, hoe ver ze daar mee zijn weet ik niet.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:55 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, daarvan was ik niet op de hoogte. Zal te maken hebben met het demissionaire kabinet dat dat heeft ingesteld als ik het goed lees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |