Hij hangt meer gewicht aan het doorzagen van Conrads motivaties, en daardoor zakt zijn waardering voor de hele aflevering in. Ik zou het zelf niet zo zwaar wegen. Er zit goede karakterontwikkeling in Ruby, Kate (met een beetje Ibrahim, samen 's avonds overwerkenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 @ 20:22 schreef Wantie het volgende:
Harbo Wholmes laat weinig heel van de episode.
Hij onderbouwt het altijd goed.
Hij zit hier en daar er wel wat naast vind ik.
Ja, dat zei ik hierboven ook.quote:Zo heeft hij op zich gelijk dat Conrad Unit ontmaskert door zelf met nep monsters te komen.
Precies; het gaat om zijn narratief en de aandacht die hij ermee krijgt.quote:Maar mijn ervaring met 911truth, flat Earth, moon landing hoax etc (en nu met Maga), is dat dat er niet meer toe doet.
De waarheid of realiteit is ondergeschikt.
Ik moest het een tweede keer kijken omdat ik het niet kon volgen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 @ 20:09 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind deze erg sterk beginnen maar het eindigde weer eens in een hoop gelul om de plot uit te leggen. En wat ze allemaal uitlegden was niet echt boeiend. Meer zo vam: "ja okee whatever"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Oeh, die heb ik gemist.quote:
Dat idee had ik ook*, maar ik begreep later dat hij wel even tranen in z'n ogen had.quote:Op zondag 11 mei 2025 @ 15:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Oh? Ik had juist het idee dat er voor het eerst niet werd gejankt
Het leeft zogenaamd niet bij je maar de kijkcijfers wonen wel rent free in your head zoals de yanks zeggen...quote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:16 schreef Danny het volgende:
[ afbeelding ]
Er zit niet echt een stijgende lijn in de kijkers. Kijken we naar de +7 en +7+4screen (uitgesteld kijken en uitgesteld en streaming kijken) dan daalt het aantal mensen dat de aflevering later nog kijkt ook schrikbarend.
Het verschil per episode tussen het aantal kijkers overnight en het aantal na 7 dagen en het aantal na 7 dagen inclusief kijken via andere kanalen (ie: streaming):
[pre]
Episode 1:
2.00M -- 7D: +1.36M 7D+4: +1.57M
1.58M -- 7D: +1.11M 7D+4: +1.42M
1.86M -- 7D: +1.05M 7D+4: +1.37M
1.50M -- 7D: +1.01M 7D+4: +1.30M
Tussen E01 en E04 zijn er 500.000 overnight kijkers verdwenen. Daarnaast zijn er 270.000 kijkers verdwenen die binnen een week de aflevering alsnog kijken.
Van 3.57M naar 2.8M. 770.000 kijkers verliezen in 4 weken tijd is echt wel dramatisch, ongeacht welke spin je eraan probeert te geven...
Ruim een vijfde van je kijkers verliezen in een maand tijd is massive. En dat is NADAT er de afgelopen jaren al absurd veel kijkers zijn afgehaakt.
Heb die van zaterdag nog niet gezien overigens. Glad vergeten. Wat weer aangeeft in welke staat DW momenteel verkeert. Het leeft amper, behalve onder een steeds selecter wordend groepje. Zo jammer
Okquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het leeft zogenaamd niet bij je maar de kijkcijfers wonen wel rent free in your head zoals de yanks zeggen...
Dat zou wel vet zijnquote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:03 schreef SiGNe het volgende:
Ik denk dat ik door begin te krijgen hoe het verhaal zich verder afspeelt.
Er is een hoop ophef over de serie en dat kan weleens onderdeel van het verhaal zijn volgens mij.
Mrs Flood heeft in elk geval door dat ze onderdeel van een serie is en de serie is op Disney ook weer begonnen als seizoen 1.
En het is allemaal de schuld van de Toymaker.
Hoe laat staat hij eigenlijk op Disney+?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 07:03 schreef Breuls het volgende:
RTD heeft in een paar social posts gewaarschuwd om de aflevering van vandaag te kijken zodra je kunt, en anders op te letten voor spoilers.
Sinds 9 uur vanochtend. Dus go go go!quote:Op zaterdag 17 mei 2025 @ 10:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoe laat staat hij eigenlijk op Disney+?
OMG OMG OMG OMGquote:Op zaterdag 17 mei 2025 07:03 schreef Breuls het volgende:
RTD heeft in een paar social posts gewaarschuwd om de aflevering van vandaag te kijken zodra je kunt, en anders op te letten voor spoilers.
Net gekeken, en inderdaad, deze aflevering is het leukst unspoiled.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |