SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Ja ik heb nu geen idee meer waar ze is. Maar ze komt vanzelf terug.quote:
Hier kan vast ook een hoop inquote:Op dinsdag 22 april 2025 14:02 schreef bitterbal het volgende:
ik heb nog een dag in bangkok en dan weer een vlucht naar samui . dat wil ik niet in 5 lagen kleding doen ;p
En als je nou een hele hoge hoed koopt waar je extra meuk in kwijt kan?quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:02 schreef bitterbal het volgende:
ik heb nog een dag in bangkok en dan weer een vlucht naar samui . dat wil ik niet in 5 lagen kleding doen ;p
Dammit.quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:10 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hier kan vast ook een hoop in![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:10 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hier kan vast ook een hoop in![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En als je nou een hele hoge hoed koopt waar je extra meuk in kwijt kan?
daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op dinsdag 22 april 2025 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En als je nou een hele hoge hoed koopt waar je extra meuk in kwijt kan?
Bedoel je hiermee de vraag stellen of ze zin hebben in je gezelschap?quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh.
Zij ging sowieso al, en toen hoorde ik er eigenlijk pas van. Maar ik ga mezelf niet opdringen dus ik ga ergens anders zitten.
De vorige keer dat ik naar een orkestachtig dingie ging zaten er toevallig Fokkers twee rijen achter me. Toen hoorde ik ineens iemand "ZWAB" roepen.
sommige van die mensen nemen zo'n nekkussentje mee wat ze volstoppen met wat kleding tochquote:
"Mevrouw, wat heeft u onder uw hoed?"quote:
natuurlijkquote:Op dinsdag 22 april 2025 14:19 schreef Crack_ het volgende:
Of ik mee ga naar Suzan en Freek @:gianni61, in fucking ahoy!!
Hoeveel geld krijg je er voor??quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:19 schreef Crack_ het volgende:
Er moet heel wat gebeuren voor ik dat daadwerkelijk zou vragen. Als mensen mij ergens bij willen hebben hoor ik het vanzelf wel.quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee de vraag stellen of ze zin hebben in je gezelschap?![]()
Gaat vast goedkomen.quote:en geniet er van!
Jij laat je vrijwillig martelen?quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:19 schreef Crack_ het volgende:
ja of zelfs kussenslopen en doen ze net alsof het een kussen isquote:Op dinsdag 22 april 2025 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
sommige van die mensen nemen zo'n nekkussentje mee wat ze volstoppen met wat kleding toch
quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Mevrouw, wat heeft u onder uw hoed?"
*snoepjes rollen over de grond*
Goed, en met u?quote:
Ik vind Ahoy écht te groot voor ze hoor. Niet voor het aantal fans, wel voor het muziek dat ze maken etc.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoeveel geld krijg je er voor??
ik snap deze opmerkingen nietquote:Op dinsdag 22 april 2025 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij laat je vrijwillig martelen?
hmm , ja, true. Ik heb wel een kaartje voor de ziggo dome, maar ik twijfel nog een beetjequote:Op dinsdag 22 april 2025 14:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind Ahoy écht te groot voor ze hoor. Niet voor het aantal fans, wel voor het muziek dat ze maken etc.
[..]
[..]
ik snap deze opmerkingen niet
als jij iets wil moeten andere mensen daar naar vragen, dat is meestal niet hoe het werkt maar doe je dingquote:Op dinsdag 22 april 2025 14:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er moet heel wat gebeuren voor ik dat daadwerkelijk zou vragen. Als mensen mij ergens bij willen hebben hoor ik het vanzelf wel.
Ik wilde gewoon graag dit ding zien.
[..]
Gaat vast goedkomen.
Vind het best slimquote:Op dinsdag 22 april 2025 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja of zelfs kussenslopen en doen ze net alsof het een kussen is![]()
zag vandaag een filmpje van een jongen die had een band om zijn zware laptop om zijn nek te hangen en deed die zijn jas er overheen aan
wat dan?quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm , ja, true. Ik heb wel een kaartje voor de ziggo dome, maar ik twijfel nog een beetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ik vind er niet zoveel van eigenlijkquote:Op dinsdag 22 april 2025 14:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zou echt nooit naar Suzan en Freek gaan. Vind dat echt geen goede muziek. Zelfs is het gratis zou ik het afslaan
quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind het best slimen stom dat het werkt
[..]
wat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]Oh, als het zoveel twijfel is dan gewoon niet gaan zou ik zeggen? Ze treden nog vaak genoeg opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of weet niet hoeveel energie het jou oplevert om wel te gaan
Baby darling doll face honey
Net thuis van een paar dagen weg.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:29 schreef Crack_ het volgende:
Huh, ik heb ahoy verzonnen. Het is gewoon Ziggo. Alsnog, te groot
Nou oke, de context is dat het me best moeite kost om mensen te vragen iets te gaan doen. Want ik moet hard m'n best doen om mezelf er van te overtuigen dat anderen überhaupt op mijn gezelschap zitten te wachten. Als ik dat dan deed was het antwoord ook niet heel enthousiast.quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als jij iets wil moeten andere mensen daar naar vragen, dat is meestal niet hoe het werkt maar doe je ding
Wat zullen die beestjes blij zijn dat jullie er weer zijnquote:Op dinsdag 22 april 2025 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net thuis van een paar dagen weg.
Katten zijn nog in goede gezondheid. Niks kapot. Straks even een bedankje kopen voor de buren.
Vond het gewoon typisch dat je het stellen van een vraag en opdringen onder dezelfde noemer zettequote:Op dinsdag 22 april 2025 14:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou oke, de context is dat het me best moeite kost om mensen te vragen iets te gaan doen. Want ik moet hard m'n best doen om mezelf er van te overtuigen dat anderen überhaupt op mijn gezelschap zitten te wachten. Als ik dat dan deed was het antwoord ook niet heel enthousiast.
Dus op het moment, todat ik daar een beetje overheen ben, vertrouw ik er inderdaad maar op dat als andere mensen zelf iets willen, ze het vragen.
Mijn default nu is dingen alleen doen, geen verwachtingen, en dan zie ik het wel.
Maar als die andere persoon ook zo denkt, gebeurt er nooit watquote:Op dinsdag 22 april 2025 14:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou oke, de context is dat het me best moeite kost om mensen te vragen iets te gaan doen. Want ik moet hard m'n best doen om mezelf er van te overtuigen dat anderen überhaupt op mijn gezelschap zitten te wachten. Als ik dat dan deed was het antwoord ook niet heel enthousiast.
Dus op het moment, todat ik daar een beetje overheen ben, vertrouw ik er inderdaad maar op dat als andere mensen zelf iets willen, ze het vragen.
Mijn default nu is dingen alleen doen, geen verwachtingen, en dan zie ik het wel.
Gewoon geen geduld dus.quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:54 schreef kwiwi het volgende:
Oh @:cherrylips de voortgang van de boeken wordt toch geladen op de paperwhite, ik had alleen te snel geklikt op het boek dat ik aan het lezen was. Zie net bij een ander boek dat ie 2-3 seconden nodig had om te syncen. Ik zat natuurlijk tijdens de setup na een seconde al met m'n vinger op dat boek te drukken
Wel herkenbaar. Had een spelletje en wanneer je dan naar een andere locatie ging, moest ie ook laden , maar dat zag je niet , je zag dan alleen witte wolken, dus je wist niet of ie nou was vastgelopen of nog aan het laden was.quote:Op dinsdag 22 april 2025 15:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat klopt, kan ook niet tegen van die laadicoontjes.. SCHIET OP!!
Communicatie in de graphics met de gebruiker is ontzettend belangrijk blijkt hier maar weer uit.quote:Op dinsdag 22 april 2025 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel herkenbaar. Had een spelletje en wanneer je dan naar een andere locatie ging, moest ie ook laden , maar dat zag je niet , je zag dan alleen witte wolken, dus je wist niet of ie nou was vastgelopen of nog aan het laden was.
En jij maar wachtenquote:Op dinsdag 22 april 2025 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel herkenbaar. Had een spelletje en wanneer je dan naar een andere locatie ging, moest ie ook laden , maar dat zag je niet , je zag dan alleen witte wolken, dus je wist niet of ie nou was vastgelopen of nog aan het laden was.
Hmm ja dat is nog irritanter, wanneer je niet eens weet of het überhaupt aan het laden is. Dan klik je nog maar 2x en loopt alles helemaal vastquote:Op dinsdag 22 april 2025 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit moet wel lekker zijn.quote:
Ja. Het is ook niet de bedoeling dat het een permanente oplossing is. Ik weet vrij zeker dat ik dingen misgelopen ben omdat het zo liep.quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar als die andere persoon ook zo denkt, gebeurt er nooit wat
Heb je ook prioriteiten van wat eerst gefixt moet worden? Multitasken is zelden echt efficiëntquote:Op dinsdag 22 april 2025 15:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. Het is ook niet de bedoeling dat het een permanente oplossing is. Ik weet vrij zeker dat ik dingen misgelopen ben omdat het zo liep.
Ik doe m'n best. Maar ik probeer een hoop tegelijk te fixen.
Nee, ik had geklikt en daar kwam geen reactie op toen afgesloten en opnieuw opgestart.quote:
Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 22 april 2025 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik had geklikt en daar kwam geen reactie op toen afgesloten en opnieuw opgestart.![]()
Tot ik een keer dacht. Misschien was ie nog aan het laden en moet ik meer geduld hebben, dus toen even afgewacht.
Ik laat anderen dingen fixen, dat is mijn werkquote:Op dinsdag 22 april 2025 15:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je ook prioriteiten van wat eerst gefixt moet worden? Multitasken is zelden echt efficiënt
quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:54 schreef kwiwi het volgende:
Oh @:cherrylips de voortgang van de boeken wordt toch geladen op de paperwhite, ik had alleen te snel geklikt op het boek dat ik aan het lezen was. Zie net bij een ander boek dat ie 2-3 seconden nodig had om te syncen. Ik zat natuurlijk tijdens de setup na een seconde al met m'n vinger op dat boek te drukken
quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]Boedapest of Suzan & Freek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die keuze lijkt me snel gemaakt![]()
Suzan & Freek dus?quote:Op dinsdag 22 april 2025 15:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Boedapest of Suzan & Freek.
Die keuze lijkt me snel gemaakt
Faalangst etc rondom werk en opleiding. Omdat dat redelijk tijdgebonden is.quote:Op dinsdag 22 april 2025 15:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je ook prioriteiten van wat eerst gefixt moet worden? Multitasken is zelden echt efficiënt
Hoezo is dat überhaupt een keuze.quote:Op dinsdag 22 april 2025 15:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ligt er aan of FTC de champions league finale haalt. dan wil ik nog proberen een kaartje te scorenquote:Op dinsdag 22 april 2025 15:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook zonder Fradi in de finale is Boedje leukerquote:Op dinsdag 22 april 2025 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan of FTC de champions league finale haalt. dan wil ik nog proberen een kaartje te scoren
Preciesquote:Op dinsdag 22 april 2025 15:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo is dat überhaupt een keuze.
de aldi heeft ze en de plus ook en denk andere supermarkten ook wel maar dat weet ik niet zekerquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2025 15:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
de aldi heeft ze en de plus ook en denk andere supermarkten ook wel maar dat weet ik niet zeker
Gezellie
Geil. Aandachtshoererij in mijn timeline.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2025 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geil. Aandachtshoererij in mijn timeline.
Al last van FOMO?quote:Op dinsdag 22 april 2025 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klinkt bijna als een gemis op deze manier
Wie weet. Niet oordelen tot je het geprobeerd hebt.quote:Op dinsdag 22 april 2025 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klinkt bijna als een gemis op deze manier
vooral ook verrassend dat je niet na de eerste mail denkt... oeps ik pas maar even mijn wachtwoord aanquote:
Uhm.quote:Op dinsdag 22 april 2025 16:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
vooral ook verrassend dat je niet na de eerste mail denkt... oeps ik pas maar even mijn wachtwoord aan
En het is al zo'n korte video.quote:Op dinsdag 22 april 2025 16:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We zijn hier van de TikTok generatie
ja ik ook zoquote:Op dinsdag 22 april 2025 16:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vroegertje vandaag. Ik stop ermee voor vandaag.
ohjaquote:Op dinsdag 22 april 2025 16:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wie weet. Niet oordelen tot je het geprobeerd hebt.
ik zeg nu nog dat ik vanavond vroeg naar bed wil, dat gaat veranderen binnen nu en 60 min gok ik. Bij jou?quote:
Nou ja 4 minuten "te vroeg". Was al om 7 uur bezig maar okeequote:
Ja, ik wil ook vroeg naar bed vanavond. Kijken of dat gaat lukken.quote:Op dinsdag 22 april 2025 16:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zeg nu nog dat ik vanavond vroeg naar bed wil, dat gaat veranderen binnen nu en 60 min gok ik. Bij jou?
ja die worden nog kampioen zoquote:
gewoon oorwarmers op doen, dan hoor je minderquote:Op dinsdag 22 april 2025 17:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik hooop eeeeeeecht dat mijn collega's wat werkzaamheden van mij gaan overnemen. En ik heb stress van alle WE MOETEN BEZUINIGEN!!!!! schreeuwers op werk, terwijl echt geen idee of dat betrekking gaat hebben op mijn werk. Sowieso op kwaliteit van het onderwijs (denk ik) en dat is ruk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Mijn tactiek is het liedje zo vrolijk te zingen, zo hard als ik kanquote:Op dinsdag 22 april 2025 17:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon oorwarmers op doen, dan hoor je minder
quote:Op dinsdag 22 april 2025 17:30 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een nieuwe crush en het is tash sultanaIntrigerende tat op haar hand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Files?quote:Op dinsdag 22 april 2025 17:37 schreef IJsdraakje het volgende:
God, wat heb ik toch een hekel aan door Zuid-Holland rijden.
Ze zijn wel erg snel gezakt.quote:
quote:
Ik heb al kiep opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op dinsdag 22 april 2025 17:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik eet zo kieeeep
Wel kiep uit de vriezer..![]()
vriezervoer is niets mis mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik kwam er net achter dat er geen metro rijdt op een stuk van de route, en via de trein moet omrijden. Dus ik moet binnen nu en een kwartier een bord andijviestamppot naar binnen schuiven.quote:
hoezo?quote:Op dinsdag 22 april 2025 17:37 schreef IJsdraakje het volgende:
God, wat heb ik toch een hekel aan door Zuid-Holland rijden.
ahja, buiten spits is het priem. Of vind je het dan ook vervelend?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Hoe was het vannacht? Veel herrie op straat? Of woon je in een rustig stukje Deventer?quote:
Zolang het maar een beetje doorrijdtquote:Op dinsdag 22 april 2025 17:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoezo?
[..]
ahja, buiten spits is het priem. Of vind je het dan ook vervelend?
Oh handigquote:Op dinsdag 22 april 2025 17:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kwam er net achter dat er geen metro rijdt op een stuk van de route, en via de trein moet omrijden. Dus ik moet binnen nu en een kwartier een bord andijviestamppot naar binnen schuiven.
Sow.quote:
Tot 1 uur getoeter. Maar ik woon vooral in een Turkenbuurt. Als Turkije of Galatasaray of zo wat wint dan gaat het hier harder.quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe was het vannacht? Veel herrie op straat? Of woon je in een rustig stukje Deventer?
Go Ahead, toeter!quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tot 1 uur getoeter. Maar ik woon vooral in een Turkenbuurt. Als Turkije of Galatasaray of zo wat wint dan gaat het hier harder.
quote:Op dinsdag 22 april 2025 17:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik lag een uur geleden ook even lekker te dutten. Gaat mijn telefoon. (nul zes) Nummer staat niet in mijn telefoon. weggedrukt dus...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten we hopen op het tweede.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe voel je je daar inmiddels onder?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Amauwquote:
Je leert er toch niet vanquote:
Kloptquote:Op dinsdag 22 april 2025 18:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je leert er toch niet van
Hardleersquote:
als ze leer had gebruikt had ze dr niet gebrandquote:
Ze moet bij jou in de leer.quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ze leer had gebruikt had ze dr niet gebrand
wat voor soort hond?quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
Morgen een adoptie gesprek voor een hond
Vuilnisbakje.quote:
altijd goed!!quote:
Is dat als je een hond uit het asiel wil?quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
Morgen een adoptie gesprek voor een hond
Jupsquote:Op dinsdag 22 april 2025 19:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat als je een hond uit het asiel wil?
Prima, ik heb zin in die nieuwe stap. Ik heb wel besloten om veel spullen die in de opslag stonden weg te doen, waaronder veel lego. Ja, ik heb daar veel plezier en uren in gestopt, maar ik moet het echt over een andere boeg gaan gooien, wil ik een net en opgeruimde woonruimte hebben en houden...quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laten we hopen op het tweede.
Hoe voel je je daar inmiddels onder?
quote:Op dinsdag 22 april 2025 19:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Prima, ik heb zin in die nieuwe stap. Ik heb wel besloten om veel spullen die in de opslag stonden weg te doen, waaronder veel lego. Ja, ik heb daar veel plezier en uren in gestopt, maar ik moet het echt over een andere boeg gaan gooien, wil ik een net en opgeruimde woonruimte hebben en houden...
Ja maar lego...quote:Op dinsdag 22 april 2025 19:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Prima, ik heb zin in die nieuwe stap. Ik heb wel besloten om veel spullen die in de opslag stonden weg te doen, waaronder veel lego. Ja, ik heb daar veel plezier en uren in gestopt, maar ik moet het echt over een andere boeg gaan gooien, wil ik een net en opgeruimde woonruimte hebben en houden...
Fijn dat je er positief instaat.quote:Op dinsdag 22 april 2025 19:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
wegdoen is toch wel aanbieden tot verkoop aan alle legoverzamelaars he?!quote:Op dinsdag 22 april 2025 19:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Met helm op?quote:Op dinsdag 22 april 2025 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, toch nog een (mogelijke) proefrit aan kunnen vragen
Morgen hoop ik meer te horen, en vooral of het kan
Op een Suzuki Hayabusa? Wel aan te radenquote:
Zij is vlinder niet he.quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2025 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fijn dat je er positief instaat.
Wist niet dat je zoveel spullen had.
Voor je Lego vond je vast wel kopers, haha.
Wat neem je dan mee als entertainment?
Driekwart van die lego is toch Ali Express meuk. Is door het versjouwen toch al uit elkaar gevallen. Er gaan wel wat dingen gewoon mee hoor, maar ca de helft gooi ik gewoon weg.. Zonde, ja misschien wel, maar het voelt voor mij als de beste oplossing...quote:Op dinsdag 22 april 2025 19:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
wegdoen is toch wel aanbieden tot verkoop aan alle legoverzamelaars he?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
vreetzakquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:04 schreef Ama het volgende:
Ik heb een paar verloren mozzarella sticks gevonden die in de oven moeten.
En kringloop?quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Driekwart van die lego is toch Ali Express meuk. Is door het versjouwen toch al uit elkaar gevallen. Er gaan wel wat dingen gewoon mee hoor, maar ca de helft gooi ik gewoon weg.. Zonde, ja misschien wel, maar het voelt voor mij als de beste oplossing...
quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:06 schreef Nizno het volgende:
Ik ga douchen en op bed series kijken.
Gute Nacht Freunde
Dat heb ik nergens gezegd.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
YES!!! Ook Ama is kaashater geworden![]()
![]()
![]()
JAWELquote:
rip leven.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:11 schreef kwiwi het volgende:
Lakens vergeten in de droger te doen..
[ afbeelding ]
Gergi straks ook pech gehad?quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben maar gewoon onder een fleecedeken gaan liggen. Morgen weer een dag.
Is nog steeds onduidelijk. Waarschijnlijk ergens in meiquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:07 schreef Ama het volgende:
@:bomenverzameling Wanneer is de verhuizing?
Die mario piranha plant blijft sws en die Harry Potter Plant ook...quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:09 schreef Ama het volgende:
@:bomenverzameling Als je dan toch LEGO bewaard zou ik echte LEGO bewaren. Van Mario bijv.
Moet je er ook af en toe op uit? Of valt dat wel meequote:Op dinsdag 22 april 2025 21:18 schreef kwiwi het volgende:
Oh lees net dat we weer nieuwe privékleding krijgen van de brandweer, weerbestendige jassen en shirts deze keerBroeken, truien en vesten waren vorig jaar aan de beurt. Dat is altijd super fijne en goede kwaliteit kleding.
Wel slim om voor de verhuizing even goed op te ruimen. Vaak sleep je allerlei zooi van de ene naar de andere berging meequote:Op dinsdag 22 april 2025 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is nog steeds onduidelijk. Waarschijnlijk ergens in mei
[..]
Die mario piranha plant blijft sws en die Harry Potter Plant ook...
Ja soms, maar valt op zich mee. Had nog geluk laatst want ik kon niet, en precies toen is er een klein ongeluk gebeurd met de troep (? Truppe) waar ik normaal bij ben. Ze gingen als eerste naar binnen bij een grote brand in een fabriek, en toen is er door de druk een stalen deur uit de scharnieren gevlogen, zo tegen m'n collega's.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je er ook af en toe op uit? Of valt dat wel mee
Neequote:Op dinsdag 22 april 2025 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
JAWEL
Heb je al lid gemaakt van de Officiele Kaashaatclub
Is dat eerst theorie die je thuis moet doen?quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet ook maar eens beginnen met mijn EHBO-cursus. Anders mag ik niet meedoen met het praktijkgedeelte.
Jawel.quote:
Ja, dat is volgens mij vooral weer de basis vooral.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat eerst theorie die je thuis moet doen?
quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jawel.
Je interview staat al in ons laatste magazine, 'Kaashaat'.
"Het verhaal van Ama: 'ook ik weet nu beter'"
Met foto's en al.
Mooi hoe je met een machinegeweer die kazen omver knaltquote:
omdat het avond isquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:35 schreef Ama het volgende:
Hoezo is de kat nog niet moe. Laat me met rust.
Ja maar normaal gaat ze nu wel slapen omdat ze de hele dag op pad is.quote:
Maar het is lente dus alles is leukquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar normaal gaat ze nu wel slapen omdat ze de hele dag op pad is.
Pffquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het is lente dus alles is leuk
Heb je 112 al eens moeten bellen?quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Je moet wel al snel 112 bellen tegenwoordig. Ik heb alle seizoenen ER en Dr. House gekeken dus kom best wel een eind zou je zeggen.
Ik wel toevallig. Motorongeluk gezien voor mijn ogen op een hele drukke kruising. Auto aan de kant en 112 gebeld. Gelukkig was ik niet de enige die dat deed.quote:
Ja. Een keer na een ongeluk; en een keer toen er mensen met een brommer over de snelweg reden 's nachts.quote:
toen mijn vader 'gasping' geluiden aan het maken was.quote:
Wat is snel? En hoe was het eerder?quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Je moet wel al snel 112 bellen tegenwoordig. Ik heb alle seizoenen ER en Dr. House gekeken dus kom best wel een eind zou je zeggen.
quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
toen mijn vader 'gasping' geluiden aan het maken was.
Dan moet je The Pitt ook kijken.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sterkte Donna! Ik ben net als jij ook bang voor de tandarts geweest. Ook een wortelkanaalbehandeling gehad. Die viel reuze mee uiteindelijk. Je kan hetquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:50 schreef Donna het volgende:
Ik ben bang voor de tandarts, maar ik had een stukje van een kies af en dat was scherp, dus vanochtend toch maar heen. Meteen ook voor controle. Mijn gebit is verder helemaal in orde gelukkig.
Toen op naar de kapotte kies. 1x het haakje er achter en er knapte nog een heel stuk af, bleek een heel diep gat, bijna op de zenuw, wortelkanaalbehandeling kwam ter sprake, ik in tranen, gelukkig hoefde dat net niet, maar het tandvlees bloedde zo erg (ongesteld, dan bloedt het bij mij altijd erger) dat ze na een uur opgegeven hebben (want het gebied moet helemaal droog zijn voor een vulling) en ik nu met een noodvulling thuis zit. Maandag gaan ze nog een poging doen tot een normale vulling.![]()
Hoe kom ik deze week door. ERROR.![]()
![]()
![]()
En ik zou eventjes aan het werk, heeft iemand zitten prutsen en dat kon ik weer fiksen en nu ben ik pas net klaar. Was vanmiddag ook al tot 16:45 bezig i.p.v. tot 14:00. Het is een fijn dagje zo.
Zo eerst maar de nieuwe aflevering van The Handmaids Tale.
Zal vroeger ook wel zo geweest zijn. Maar eigenlijk bij twijfel gewoon 112 bellen als je iets niet kunt beoordelen. En je moet dan de ER en Dr. House-ervaring niet meetellen bij jezelf.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:50 schreef Donna het volgende:
Ik ben bang voor de tandarts, maar ik had een stukje van een kies af en dat was scherp, dus vanochtend toch maar heen. Meteen ook voor controle. Mijn gebit is verder helemaal in orde gelukkig.
Toen op naar de kapotte kies. 1x het haakje er achter en er knapte nog een heel stuk af, bleek een heel diep gat, bijna op de zenuw, wortelkanaalbehandeling kwam ter sprake, ik in tranen, gelukkig hoefde dat net niet, maar het tandvlees bloedde zo erg (ongesteld, dan bloedt het bij mij altijd erger) dat ze na een uur opgegeven hebben (want het gebied moet helemaal droog zijn voor een vulling) en ik nu met een noodvulling thuis zit. Maandag gaan ze nog een poging doen tot een normale vulling.![]()
![]()
![]()
En ik zou eventjes aan het werk, heeft iemand zitten prutsen en dat kon ik weer fiksen en nu ben ik pas net klaar. Was vanmiddag ook al tot 16:45 bezig i.p.v. tot 14:00. Het is een fijn dagje zo.
Awwwquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:50 schreef Donna het volgende:
![]()
![]()
Het blijft ook gewoon Carter, daar kom je niet vanaf.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
John Carter zit er gewoon in.
oh, ik ken die liedjes nietquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ander liedje van die Suzan en Freek
Waarom bijnaquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ik zou bijna zeggen houden zo
Heb die serie echt al een eeuwigheid niet meer gezien. Zou er wel zo weer middenin kunnen vallen.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het blijft ook gewoon Carter, daar kom je niet vanaf.
Hmm, Greys Anatomy telt wel dus.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal vroeger ook wel zo geweest zijn. Maar eigenlijk bij twijfel gewoon 112 bellen als je iets niet kunt beoordelen. En je moet dan de ER en Dr. House-ervaring niet meetellen bij jezelf.
Ik heb alleen een keer die 0900-TUIG gebeld, en toen werden ze boos dat ik niet 112 had gebeldquote:
M'n zus is hem nu voor het eerst aan het kijken maar het gaat nog niet zo vlot als met Grey's. Maar daarna wil ze pas The Pitt kijken, snap ik ook wel.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb die serie echt al een eeuwigheid niet meer gezien. Zou er wel zo weer middenin kunnen vallen.
quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ik zou bijna zeggen houden zo
nou nou nouquote:
O ja dat ookquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb alleen een keer die 0900-TUIG gebeld, en toen werden ze boos dat ik niet 112 had gebeld
Ik was naar Suzan en Freek aan het googlen zag tot mijn grote schrik dat ze bij de beste zangers 1 van mijn favoriete nummers van K's Choice daar gespeeld hebben en nu haat ik ze nog meer...quote:
Ik wilde het netjes houden en niet mijn haat naar die twee te veel laten blijkenquote:
oh ik andersom, balanceert elkaar uitquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb alleen een keer die 0900-TUIG gebeld, en toen werden ze boos dat ik niet 112 had gebeld
Vind het nog steeds irritant dat er hier geen "geen spoed wel politie" is buiten kantoortijden.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vond het bij mij wat overdreven, ja ok er was wel een aanslag op de godin gepleegd, maar dat was vooral een kapotte bumper en verder geen slachtoffers of iets met spoedquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja dat ook![]()
En een keer 112 gebeld omdat ik net beroofd was.
Waar had je 112 voor gebeld?quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ik andersom, balanceert elkaar uit
Je kan daar na 17.00 uur alleen maar de snelle politie bellen?quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind het nog steeds irritant dat er hier geen "geen spoed wel politie" is buiten kantoortijden.
Gaat het er niet meer om dat ze dan direct actie kunnen ondernemen om die persoon eventueel nog te vinden? Daarom moet je hier, ook bij een verdachte auto of persoon in de straat, direct het alarmnummer van de politie bellen. "Samen tegen inbraak" ditdat.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vond het bij mij wat overdreven, ja ok er was wel een aanslag op de godin gepleegd, maar dat was vooral een kapotte bumper en verder geen slachtoffers of iets met spoed
2xquote:
auto-ongeluk op de snelweg maar we stonden veilig en geen slachtoffers dus had niet gehoeven maar kon absoluut neit meer nadenkenquote:
O wacht ik heb nog een keer dat niet-112-nummer gebeld toen er zo'n stokje in de voordeur was gefrot door inbrekers. En die politie zo van 'misschien is het ertussen gewaaid'.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gaat het er niet meer om dat ze dan direct actie kunnen ondernemen om die persoon eventueel nog te vinden? Daarom moet je hier, ook bij een verdachte auto of persoon in de straat, direct het alarmnummer van de politie bellen. "Samen tegen inbraak" ditdat.
Jaquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kan daar na 17.00 uur alleen maar de snelle politie bellen?
Ik zag het wel hoor, hoe jij het geld van Jantje zat te stelenquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
eerst je meest kostbare biljetjes ff jatten
blehquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:03 schreef mschol het volgende:
[..]
2x
1 ivm brandje
2de ivm overlijden van mn pa maar dat is meer paniek dan dat het strikt noodzakelijk is
quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O wacht ik heb nog een keer dat niet-112-nummer gebeld toen er zo'n stokje in de voordeur was gefrot door inbrekers. En die politie zo van 'misschien is het ertussen gewaaid'.
Dat is ook spoed lijkt me, tuig als berovers moeten snel opgepakt.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja dat ook![]()
En een keer 112 gebeld omdat ik net beroofd was.
Ik had het in eerste instantie niet eens door, ging een auto midden op straat stil staan en reed toen snel weg en vlak daarna een keiharde knal. Gelijk de hele straat naar buiten om te kijken wat er was gebeurd, helaas nooit kunnen achterhalen hoe of wat, al vermoed ik dat het voor de buurman was bedoeld.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gaat het er niet meer om dat ze dan direct actie kunnen ondernemen om die persoon eventueel nog te vinden? Daarom moet je hier, ook bij een verdachte auto of persoon in de straat, direct het alarmnummer van de politie bellen. "Samen tegen inbraak" ditdat.
ik heb die ooit gebeld omdat ik drugs naar het politiebureau wilde brengen maar niet random wilde aankomen met 'hoi ik heb drugs'.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
0900-TUIG kun je ook behoorlijk lang in de wacht staan is mijn ervaring.
Ja tering dat duurde lang. De inbraak aan de overkant was al voorbijquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Huh, dat vind ik toch wel 112 waardig eigenlijk. Al is het maar omdat ze moeten kijken of er geen onderdelen op de weg liggen die opgeruimd moeten worden. Of een auto met zwaailicht achter de auto's moeten zetten zodat er niemand per ongeluk tegenaan rijdt.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
auto-ongeluk op de snelweg maar we stonden veilig en geen slachtoffers dus had niet gehoeven maar kon absoluut neit meer nadenkendie vrouw vroeg ook waar ik stond 'ik weet het niet!!!', 'kijk op het hectometerpaaltje' 'ohja xD'
quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had het in eerste instantie niet eens door, ging een auto midden op straat stil staan en reed toen snel weg en vlak daarna een keiharde knal. Gelijk de hele straat naar buiten om te kijken wat er was gebeurd, helaas nooit kunnen achterhalen hoe of wat, al vermoed ik dat het voor de buurman was bedoeld.
quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O wacht ik heb nog een keer dat niet-112-nummer gebeld toen er zo'n stokje in de voordeur was gefrot door inbrekers. En die politie zo van 'misschien is het ertussen gewaaid'.
quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:03 schreef mschol het volgende:
[..]
2x
1 ivm brandje
2de ivm overlijden van mn pa maar dat is meer paniek dan dat het strikt noodzakelijk is
Ja je hebt natuurlijk wel een beetje dat vleugje Frankrijk en Italië nog in Zwitserland, lekker uitgebreid 2,5 uur lunchenquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
JaDie kun je de hele dag bellen. Als het geen haast heeft moet je naar het politiebureau in je gemeente bellen. Maar ja die zijn alleen van 8 tot 18u open, en natuurlijk dicht tijdens de lunch.
We stonden op de vluchtstrook, en ja weenie, schijnbaar is het niet gebruikelijk?quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh, dat vind ik toch wel 112 waardig eigenlijk. Al is het maar omdat ze moeten kijken of er geen onderdelen op de weg liggen die opgeruimd moeten worden. Of een auto met zwaailicht achter de auto's moeten zetten zodat er niemand per ongeluk tegenaan rijdt.
Die hadden nog nooit van die tactiek gehoord. Maakte ook niet uit dat er een vage auto met twee gastjes in tegengestelde richting in de straat geparkeerd stond, vlak bij mijn huis. Welneeeequote:
Wel jammer dat veel mensen niet meer weten waar dat 'TUIG' voor staat omdat ze zijn opgegroeid met smartphonesquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
gecondoleerd, lijkt me heel naar om dat mee te moeten makenquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:03 schreef mschol het volgende:
[..]
2x
1 ivm brandje
Dat is toch algemene kennis?quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die hadden nog nooit van die tactiek gehoord. Maakte ook niet uit dat er een vage auto met twee gastjes in tegengestelde richting in de straat geparkeerd stond, vlak bij mijn huis. Welneeee
Oh ja dat was creepyquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:08 schreef Crack_ het volgende:
Weten jullie nog dat hoofd op straat
Je zou het bijna vergeten
Hmm apart, hier bel je daar wel het alarmnummer voor.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
We stonden op de vluchtstrook, en ja weenie, schijnbaar is het niet gebruikelijk?![]()
Gewoon anwb bellen joejoe
Zou je denken hequote:Op dinsdag 22 april 2025 22:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is toch algemene kennis?Net als een streep of kruis op de muur etc.
thnx, het is alweer een aantal jaar geleden..quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:08 schreef drakin het volgende:
[..]
gecondoleerd, lijkt me heel naar om dat mee te moeten maken
vorige week een hoofd in een autoquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:08 schreef Crack_ het volgende:
Watquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:08 schreef Crack_ het volgende:
Bij een ongeluk op de snelweg willen ze toch juist altijd zo snel mogelijk politie erbij om de weg weer vrij te maken?quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
We stonden op de vluchtstrook, en ja weenie, schijnbaar is het niet gebruikelijk?![]()
Gewoon anwb bellen joejoe
Ja weet je dat niet meer? Was toen ook een foto van en alles.quote:
Ik weet alleen dat hoofd in de auto vorige week.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja weet je dat niet meer? Was toen ook een foto van en alles.
Maar dat hoofd op straat was een foto van. Dat het daar gewoon op de stoep stond om 7u 's ochtends o.i.d.quote:
misschien dat ik er daarom aan moet denkenquote:
Kan wel meer uitleggen maar ken persoonlijk maar één verhaal met een hoofd op straat, alweer 9 jaar geleden trouwensquote:
dat is alleen relevant als de weg bezet isquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij een ongeluk op de snelweg willen ze toch juist altijd zo snel mogelijk politie erbij om de weg weer vrij te maken?
Wel veel reclame voor Koeman’s Belegde Broodjes in dat artikel.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:13 schreef Crack_ het volgende:
https://revu.nl/artikel/448721/er-ligt-een-hoofd-op-straat
@:cherrylips
die titel ook echt![]()
Hmmm, is dat niet jouw alogritme?quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel veel reclame voor Koeman’s Belegde Broodjes in dat artikel.
quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:13 schreef Crack_ het volgende:
die titel ook echt![]()
quote:Jongeren filmden het met hun telefoon en het hoofd ging viraal.
Compleet langs me heen gegaanquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:13 schreef Crack_ het volgende:
die titel ook echt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |