Is dat als je een hond uit het asiel wil?quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
Morgen een adoptie gesprek voor een hond
Jupsquote:Op dinsdag 22 april 2025 19:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat als je een hond uit het asiel wil?
Prima, ik heb zin in die nieuwe stap. Ik heb wel besloten om veel spullen die in de opslag stonden weg te doen, waaronder veel lego. Ja, ik heb daar veel plezier en uren in gestopt, maar ik moet het echt over een andere boeg gaan gooien, wil ik een net en opgeruimde woonruimte hebben en houden...quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laten we hopen op het tweede.
Hoe voel je je daar inmiddels onder?
quote:Op dinsdag 22 april 2025 19:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Prima, ik heb zin in die nieuwe stap. Ik heb wel besloten om veel spullen die in de opslag stonden weg te doen, waaronder veel lego. Ja, ik heb daar veel plezier en uren in gestopt, maar ik moet het echt over een andere boeg gaan gooien, wil ik een net en opgeruimde woonruimte hebben en houden...
Ja maar lego...quote:Op dinsdag 22 april 2025 19:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Prima, ik heb zin in die nieuwe stap. Ik heb wel besloten om veel spullen die in de opslag stonden weg te doen, waaronder veel lego. Ja, ik heb daar veel plezier en uren in gestopt, maar ik moet het echt over een andere boeg gaan gooien, wil ik een net en opgeruimde woonruimte hebben en houden...
Fijn dat je er positief instaat.quote:Op dinsdag 22 april 2025 19:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
wegdoen is toch wel aanbieden tot verkoop aan alle legoverzamelaars he?!quote:Op dinsdag 22 april 2025 19:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Met helm op?quote:Op dinsdag 22 april 2025 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, toch nog een (mogelijke) proefrit aan kunnen vragen
Morgen hoop ik meer te horen, en vooral of het kan
Op een Suzuki Hayabusa? Wel aan te radenquote:
Zij is vlinder niet he.quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2025 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fijn dat je er positief instaat.
Wist niet dat je zoveel spullen had.
Voor je Lego vond je vast wel kopers, haha.
Wat neem je dan mee als entertainment?
Driekwart van die lego is toch Ali Express meuk. Is door het versjouwen toch al uit elkaar gevallen. Er gaan wel wat dingen gewoon mee hoor, maar ca de helft gooi ik gewoon weg.. Zonde, ja misschien wel, maar het voelt voor mij als de beste oplossing...quote:Op dinsdag 22 april 2025 19:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
wegdoen is toch wel aanbieden tot verkoop aan alle legoverzamelaars he?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
vreetzakquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:04 schreef Ama het volgende:
Ik heb een paar verloren mozzarella sticks gevonden die in de oven moeten.
En kringloop?quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Driekwart van die lego is toch Ali Express meuk. Is door het versjouwen toch al uit elkaar gevallen. Er gaan wel wat dingen gewoon mee hoor, maar ca de helft gooi ik gewoon weg.. Zonde, ja misschien wel, maar het voelt voor mij als de beste oplossing...
quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:06 schreef Nizno het volgende:
Ik ga douchen en op bed series kijken.
Gute Nacht Freunde
Dat heb ik nergens gezegd.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
YES!!! Ook Ama is kaashater geworden![]()
![]()
![]()
JAWELquote:
rip leven.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:11 schreef kwiwi het volgende:
Lakens vergeten in de droger te doen..
[ afbeelding ]
Gergi straks ook pech gehad?quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben maar gewoon onder een fleecedeken gaan liggen. Morgen weer een dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |