En kringloop?quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Driekwart van die lego is toch Ali Express meuk. Is door het versjouwen toch al uit elkaar gevallen. Er gaan wel wat dingen gewoon mee hoor, maar ca de helft gooi ik gewoon weg.. Zonde, ja misschien wel, maar het voelt voor mij als de beste oplossing...
quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:06 schreef Nizno het volgende:
Ik ga douchen en op bed series kijken.
Gute Nacht Freunde
Dat heb ik nergens gezegd.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
YES!!! Ook Ama is kaashater geworden![]()
![]()
![]()
JAWELquote:
rip leven.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:11 schreef kwiwi het volgende:
Lakens vergeten in de droger te doen..
[ afbeelding ]
Gergi straks ook pech gehad?quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben maar gewoon onder een fleecedeken gaan liggen. Morgen weer een dag.
Is nog steeds onduidelijk. Waarschijnlijk ergens in meiquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:07 schreef Ama het volgende:
@:bomenverzameling Wanneer is de verhuizing?
Die mario piranha plant blijft sws en die Harry Potter Plant ook...quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:09 schreef Ama het volgende:
@:bomenverzameling Als je dan toch LEGO bewaard zou ik echte LEGO bewaren. Van Mario bijv.
Moet je er ook af en toe op uit? Of valt dat wel meequote:Op dinsdag 22 april 2025 21:18 schreef kwiwi het volgende:
Oh lees net dat we weer nieuwe privékleding krijgen van de brandweer, weerbestendige jassen en shirts deze keerBroeken, truien en vesten waren vorig jaar aan de beurt. Dat is altijd super fijne en goede kwaliteit kleding.
Wel slim om voor de verhuizing even goed op te ruimen. Vaak sleep je allerlei zooi van de ene naar de andere berging meequote:Op dinsdag 22 april 2025 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is nog steeds onduidelijk. Waarschijnlijk ergens in mei
[..]
Die mario piranha plant blijft sws en die Harry Potter Plant ook...
Ja soms, maar valt op zich mee. Had nog geluk laatst want ik kon niet, en precies toen is er een klein ongeluk gebeurd met de troep (? Truppe) waar ik normaal bij ben. Ze gingen als eerste naar binnen bij een grote brand in een fabriek, en toen is er door de druk een stalen deur uit de scharnieren gevlogen, zo tegen m'n collega's.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je er ook af en toe op uit? Of valt dat wel mee
Neequote:Op dinsdag 22 april 2025 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
JAWEL
Heb je al lid gemaakt van de Officiele Kaashaatclub
Is dat eerst theorie die je thuis moet doen?quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet ook maar eens beginnen met mijn EHBO-cursus. Anders mag ik niet meedoen met het praktijkgedeelte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |