quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O wacht ik heb nog een keer dat niet-112-nummer gebeld toen er zo'n stokje in de voordeur was gefrot door inbrekers. En die politie zo van 'misschien is het ertussen gewaaid'.
quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:03 schreef mschol het volgende:
[..]
2x
1 ivm brandje
2de ivm overlijden van mn pa maar dat is meer paniek dan dat het strikt noodzakelijk is
Ja je hebt natuurlijk wel een beetje dat vleugje Frankrijk en Italië nog in Zwitserland, lekker uitgebreid 2,5 uur lunchenquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
JaDie kun je de hele dag bellen. Als het geen haast heeft moet je naar het politiebureau in je gemeente bellen. Maar ja die zijn alleen van 8 tot 18u open, en natuurlijk dicht tijdens de lunch.
We stonden op de vluchtstrook, en ja weenie, schijnbaar is het niet gebruikelijk?quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh, dat vind ik toch wel 112 waardig eigenlijk. Al is het maar omdat ze moeten kijken of er geen onderdelen op de weg liggen die opgeruimd moeten worden. Of een auto met zwaailicht achter de auto's moeten zetten zodat er niemand per ongeluk tegenaan rijdt.
Die hadden nog nooit van die tactiek gehoord. Maakte ook niet uit dat er een vage auto met twee gastjes in tegengestelde richting in de straat geparkeerd stond, vlak bij mijn huis. Welneeeequote:
Wel jammer dat veel mensen niet meer weten waar dat 'TUIG' voor staat omdat ze zijn opgegroeid met smartphonesquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
0900-TUIG kun je ook behoorlijk lang in de wacht staan is mijn ervaring.
gecondoleerd, lijkt me heel naar om dat mee te moeten makenquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:03 schreef mschol het volgende:
[..]
2x
1 ivm brandje
2de ivm overlijden van mn pa maar dat is meer paniek dan dat het strikt noodzakelijk is
Dat is toch algemene kennis?quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die hadden nog nooit van die tactiek gehoord. Maakte ook niet uit dat er een vage auto met twee gastjes in tegengestelde richting in de straat geparkeerd stond, vlak bij mijn huis. Welneeee
Oh ja dat was creepyquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:08 schreef Crack_ het volgende:
Weten jullie nog dat hoofd op straat
Je zou het bijna vergeten
Hmm apart, hier bel je daar wel het alarmnummer voor.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
We stonden op de vluchtstrook, en ja weenie, schijnbaar is het niet gebruikelijk?![]()
Gewoon anwb bellen joejoe
Zou je denken hequote:Op dinsdag 22 april 2025 22:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is toch algemene kennis?Net als een streep of kruis op de muur etc.
thnx, het is alweer een aantal jaar geleden..quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:08 schreef drakin het volgende:
[..]
gecondoleerd, lijkt me heel naar om dat mee te moeten maken
vorige week een hoofd in een autoquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:08 schreef Crack_ het volgende:
Watquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:08 schreef Crack_ het volgende:
Bij een ongeluk op de snelweg willen ze toch juist altijd zo snel mogelijk politie erbij om de weg weer vrij te maken?quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
We stonden op de vluchtstrook, en ja weenie, schijnbaar is het niet gebruikelijk?![]()
Gewoon anwb bellen joejoe
Ja weet je dat niet meer? Was toen ook een foto van en alles.quote:
Ik weet alleen dat hoofd in de auto vorige week.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja weet je dat niet meer? Was toen ook een foto van en alles.
Maar dat hoofd op straat was een foto van. Dat het daar gewoon op de stoep stond om 7u 's ochtends o.i.d.quote:
misschien dat ik er daarom aan moet denkenquote:
Kan wel meer uitleggen maar ken persoonlijk maar één verhaal met een hoofd op straat, alweer 9 jaar geleden trouwensquote:
dat is alleen relevant als de weg bezet isquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij een ongeluk op de snelweg willen ze toch juist altijd zo snel mogelijk politie erbij om de weg weer vrij te maken?
Wel veel reclame voor Koeman’s Belegde Broodjes in dat artikel.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:13 schreef Crack_ het volgende:
https://revu.nl/artikel/448721/er-ligt-een-hoofd-op-straat
@:cherrylips
die titel ook echt![]()
Hmmm, is dat niet jouw alogritme?quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel veel reclame voor Koeman’s Belegde Broodjes in dat artikel.
quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:13 schreef Crack_ het volgende:
https://revu.nl/artikel/448721/er-ligt-een-hoofd-op-straat
@:cherrylips
die titel ook echt![]()
quote:Jongeren filmden het met hun telefoon en het hoofd ging viraal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |