SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Ja ik heb nu geen idee meer waar ze is. Maar ze komt vanzelf terug.quote:
Hier kan vast ook een hoop inquote:Op dinsdag 22 april 2025 14:02 schreef bitterbal het volgende:
ik heb nog een dag in bangkok en dan weer een vlucht naar samui . dat wil ik niet in 5 lagen kleding doen ;p
En als je nou een hele hoge hoed koopt waar je extra meuk in kwijt kan?quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:02 schreef bitterbal het volgende:
ik heb nog een dag in bangkok en dan weer een vlucht naar samui . dat wil ik niet in 5 lagen kleding doen ;p
Dammit.quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:10 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hier kan vast ook een hoop in![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:10 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hier kan vast ook een hoop in![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En als je nou een hele hoge hoed koopt waar je extra meuk in kwijt kan?
daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op dinsdag 22 april 2025 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En als je nou een hele hoge hoed koopt waar je extra meuk in kwijt kan?
Bedoel je hiermee de vraag stellen of ze zin hebben in je gezelschap?quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh.
Zij ging sowieso al, en toen hoorde ik er eigenlijk pas van. Maar ik ga mezelf niet opdringen dus ik ga ergens anders zitten.
De vorige keer dat ik naar een orkestachtig dingie ging zaten er toevallig Fokkers twee rijen achter me. Toen hoorde ik ineens iemand "ZWAB" roepen.
sommige van die mensen nemen zo'n nekkussentje mee wat ze volstoppen met wat kleding tochquote:
"Mevrouw, wat heeft u onder uw hoed?"quote:
natuurlijkquote:Op dinsdag 22 april 2025 14:19 schreef Crack_ het volgende:
Of ik mee ga naar Suzan en Freek @:gianni61, in fucking ahoy!!
Hoeveel geld krijg je er voor??quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:19 schreef Crack_ het volgende:
Er moet heel wat gebeuren voor ik dat daadwerkelijk zou vragen. Als mensen mij ergens bij willen hebben hoor ik het vanzelf wel.quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee de vraag stellen of ze zin hebben in je gezelschap?![]()
Gaat vast goedkomen.quote:en geniet er van!
Jij laat je vrijwillig martelen?quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:19 schreef Crack_ het volgende:
ja of zelfs kussenslopen en doen ze net alsof het een kussen isquote:Op dinsdag 22 april 2025 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
sommige van die mensen nemen zo'n nekkussentje mee wat ze volstoppen met wat kleding toch
quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Mevrouw, wat heeft u onder uw hoed?"
*snoepjes rollen over de grond*
Goed, en met u?quote:
Ik vind Ahoy écht te groot voor ze hoor. Niet voor het aantal fans, wel voor het muziek dat ze maken etc.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoeveel geld krijg je er voor??
ik snap deze opmerkingen nietquote:Op dinsdag 22 april 2025 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij laat je vrijwillig martelen?
hmm , ja, true. Ik heb wel een kaartje voor de ziggo dome, maar ik twijfel nog een beetjequote:Op dinsdag 22 april 2025 14:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind Ahoy écht te groot voor ze hoor. Niet voor het aantal fans, wel voor het muziek dat ze maken etc.
[..]
[..]
ik snap deze opmerkingen niet
als jij iets wil moeten andere mensen daar naar vragen, dat is meestal niet hoe het werkt maar doe je dingquote:Op dinsdag 22 april 2025 14:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er moet heel wat gebeuren voor ik dat daadwerkelijk zou vragen. Als mensen mij ergens bij willen hebben hoor ik het vanzelf wel.
Ik wilde gewoon graag dit ding zien.
[..]
Gaat vast goedkomen.
Vind het best slimquote:Op dinsdag 22 april 2025 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja of zelfs kussenslopen en doen ze net alsof het een kussen is![]()
zag vandaag een filmpje van een jongen die had een band om zijn zware laptop om zijn nek te hangen en deed die zijn jas er overheen aan
wat dan?quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm , ja, true. Ik heb wel een kaartje voor de ziggo dome, maar ik twijfel nog een beetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ik vind er niet zoveel van eigenlijkquote:Op dinsdag 22 april 2025 14:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zou echt nooit naar Suzan en Freek gaan. Vind dat echt geen goede muziek. Zelfs is het gratis zou ik het afslaan
quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind het best slimen stom dat het werkt
[..]
wat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]Oh, als het zoveel twijfel is dan gewoon niet gaan zou ik zeggen? Ze treden nog vaak genoeg opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of weet niet hoeveel energie het jou oplevert om wel te gaan
Baby darling doll face honey
Net thuis van een paar dagen weg.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:29 schreef Crack_ het volgende:
Huh, ik heb ahoy verzonnen. Het is gewoon Ziggo. Alsnog, te groot
Nou oke, de context is dat het me best moeite kost om mensen te vragen iets te gaan doen. Want ik moet hard m'n best doen om mezelf er van te overtuigen dat anderen überhaupt op mijn gezelschap zitten te wachten. Als ik dat dan deed was het antwoord ook niet heel enthousiast.quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als jij iets wil moeten andere mensen daar naar vragen, dat is meestal niet hoe het werkt maar doe je ding
Wat zullen die beestjes blij zijn dat jullie er weer zijnquote:Op dinsdag 22 april 2025 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net thuis van een paar dagen weg.
Katten zijn nog in goede gezondheid. Niks kapot. Straks even een bedankje kopen voor de buren.
Vond het gewoon typisch dat je het stellen van een vraag en opdringen onder dezelfde noemer zettequote:Op dinsdag 22 april 2025 14:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou oke, de context is dat het me best moeite kost om mensen te vragen iets te gaan doen. Want ik moet hard m'n best doen om mezelf er van te overtuigen dat anderen überhaupt op mijn gezelschap zitten te wachten. Als ik dat dan deed was het antwoord ook niet heel enthousiast.
Dus op het moment, todat ik daar een beetje overheen ben, vertrouw ik er inderdaad maar op dat als andere mensen zelf iets willen, ze het vragen.
Mijn default nu is dingen alleen doen, geen verwachtingen, en dan zie ik het wel.
Maar als die andere persoon ook zo denkt, gebeurt er nooit watquote:Op dinsdag 22 april 2025 14:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou oke, de context is dat het me best moeite kost om mensen te vragen iets te gaan doen. Want ik moet hard m'n best doen om mezelf er van te overtuigen dat anderen überhaupt op mijn gezelschap zitten te wachten. Als ik dat dan deed was het antwoord ook niet heel enthousiast.
Dus op het moment, todat ik daar een beetje overheen ben, vertrouw ik er inderdaad maar op dat als andere mensen zelf iets willen, ze het vragen.
Mijn default nu is dingen alleen doen, geen verwachtingen, en dan zie ik het wel.
Gewoon geen geduld dus.quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:54 schreef kwiwi het volgende:
Oh @:cherrylips de voortgang van de boeken wordt toch geladen op de paperwhite, ik had alleen te snel geklikt op het boek dat ik aan het lezen was. Zie net bij een ander boek dat ie 2-3 seconden nodig had om te syncen. Ik zat natuurlijk tijdens de setup na een seconde al met m'n vinger op dat boek te drukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |