Wordt toch nog een lastige keuze blijkbaar en de Koning en Koningin kunnen ook niet op twee plaatsen tegelijk zijn. Ik ga zelf iig door met mijn eigen voorbereidingen en hou het voorlopig op zaterdag.quote:Komende zaterdag! zal de op Tweede Paasdag overleden paus Franciscus worden begraven. Onduidelijk is nog of er gevolgen zijn voor Koningsdag, dat op dezelfde dag gevierd wordt in Nederland. „Koningsdag verschuiven is niet te doen.”
De Rijksvoorlichtingsdienst heeft nog niet gereageerd op vragen van deze site. De gemeente Doetinchem, waar de koninklijke familie komende zaterdag Koningsdag viert, laat weten nog niet te weten of de uitvaart van invloed is op de doorgang van Koningsdag. „We lopen nog niet op de zaken vooruit”, zegt een gemeentewoordvoerder.
https://www.ad.nl/binnenl(...)%2Fwww.google.com%2F
Ja duh, zelfs Trump gaat naar Rome toe.quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Waarom zou het niet doorgaan? Het is Koningsdag en niet Pausdag.
Bovendien is de dood van de paus voor het overgrote gedeelte van de Nederlanders een zo goed als irrelevante gebeurtenis.
Omdat:quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:12 schreef Ama het volgende:
Ik las net dat er in 50 jaar tijd ofzo geen één persoon van het koningshuis aanwezig was bij een begrafenis van de Paus dus zie geen reden waarom het niet door kan gaan.
Ik vrees dat ze het niet kunnen maken om niet te gaan.....quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:12 schreef Ama het volgende:
Ik las net dat er in 50 jaar tijd ofzo geen één persoon van het koningshuis aanwezig was bij een begrafenis van de Paus dus zie geen reden waarom het niet door kan gaan.
Die voelt zich gewoon schuldig dat Vance daar is geweest voor zijn dood.quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:11 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja duh, zelfs Trump gaat naar Rome toe.
Nee. Want Trump heeft gewoon zin in een feestjequote:Op dinsdag 22 april 2025 13:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Die voelt zich gewoon schuldig dat Vance daar is geweest voor zijn dood.
Zij naar de begrafenis.quote:
Koekhappen met Bernhardquote:Op dinsdag 22 april 2025 13:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zij naar de begrafenis.
En in Nederland vieren we gewoon feest.
Probleem opgelost.Of moeten we nog echt gaan kijken hoe W-A gaat koekhappen?
Ze zijn protestants, misschien dat dat er mee te maken heeft.quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:12 schreef Ama het volgende:
Het interesseert mij eigenlijk verder niet zoveel, maar kunnen ze Wim en Max niet gewoon naar de begrafenis sturen (als dat nodig wordt geacht), en de dochters hier de geplande festiviteiten laten bezoeken? Het zijn geen kleine kinderen meer, moet toch wel lukken.quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:19 schreef Tengano het volgende:
Ik vermoed dat de Koning en Koningin naar Rome gaan (moeten) en dat er in Doetinchem een afgevaardigde van het Koningshuis de festiviteiten zal bijwonen als zeg maar invallen. De vraag is dan alleen wie dat wordt. Ik denk dat Mabel het wel leuk zou vinden, maar het zal wss wel iemand anders worden.
Er zit gewoon niks anders op![]()
Als oud-SS'er hapte hij Jodenkoeken 😱quote:
Functie elders.quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:26 schreef Joopklepzeiker het volgende:
of Omtzigt, die heeft nu ook tijd zat.
En die barst toch al regelmatig in tranen uit, dus die is wel geschiktquote:
Vorige week was dat nare incident met die onthoofde moeder. Een briljante reactie op een post van mij, was dat je dan de paradox kunt hebben dat je in dit geval dan tóch op twee plaatsen tegelijk kunt zijn.quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:07 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wordt toch nog een lastige keuze blijkbaar en de Koning en Koningin kunnen ook niet op twee plaatsen tegelijk zijn. Ik ga zelf iig door met mijn eigen voorbereidingen en hou het voorlopig op zaterdag.
[ afbeelding ]
Ja, dat is echt een once in a lifetime dingetje.quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:45 schreef thedeedster het volgende:
Trouwens, als je een reisje naar Rome kunt scoren, dan moet je dat natuurlijk met beide handen aangrijpen.
Ouwe rotzooi.quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:45 schreef thedeedster het volgende:
Trouwens, als je een reisje naar Rome kunt scoren, dan moet je dat natuurlijk met beide handen aangrijpen.
Alsof je Rome met één bezoekje wel gehad hebt.quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, dat is echt een once in a lifetime dingetje.
Dan is het minder erg als er iets kapot gaat.quote:
Putting the fun in funeral.quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:09 schreef herverwijderd het volgende:
Je kan toch rouwen en feesten tegelijk, beetje multitasken.
En dan kunnen ze gelijk ff buurten bij Arianequote:Op dinsdag 22 april 2025 13:45 schreef thedeedster het volgende:
quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:09 schreef herverwijderd het volgende:
Je kan toch rouwen en feesten tegelijk, beetje multitasken.
quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En dan kunnen ze gelijk ff buurten bij Arianedie zit toch in Italië op school?
Uitgemaakte zaak dusquote:Waar woont Ariane van Oranje?
Waar haar vader en zus Alexia voor dezelfde internationale school als onze kroonprinses Elisabeth in Wales kozen, woont Ariane nu in het kleine dorpje in de Italiaanse regio Friuli-Venezia Giulia.
Of naar de woensdag 30 aprilquote:Op dinsdag 22 april 2025 13:26 schreef Evangelion het volgende:
Hmm laten we voor de zekerheid koningsdag naar maandag (of een andere werkdag) verplaatsen
quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:45 schreef thedeedster het volgende:
Kim Jong-un kun je natuurlijk niet vergelijken met de Paus.quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:03 schreef spapaars het volgende:
Als een groot leider van een land ergens op de wereld sterft, zou Koningsdag gewoon doorgaan. Waarom zou dat nu niet gebeuren?
Het is ook wel wat lullig om de enige rooms-katholiek richting Italie te sturen aangezien zij zo ongeveer de enige is die populair is.quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:07 schreef Qarrad het volgende:
Als ons nationale zuip- en hosfeest met kleurcode nu afgelast wordt hierom, dan gaat dat de geschiedenisboeken in als Dooiepapengate en is iedereen boos op de kattelieken. Moeten we niet willen met zijn allen.
Maxima is katholiekquote:Op dinsdag 22 april 2025 13:22 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ze zijn protestants, misschien dat dat er mee te maken heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |