abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217512071
Johan normaliter rechts heult altijd met de Palastijnen.
Grappig. :D
Vakman pur sang
pi_217512072
Eerste en laatste keer van brammetje
Het ligt aan de instanties zelf
  donderdag 1 mei 2025 @ 21:49:03 #153
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_217512079
Het zit erg hoog bij Bram
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  donderdag 1 mei 2025 @ 21:49:22 #154
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_217512085
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 21:49 schreef ZaZoe het volgende:
Het zit erg hoog bij Bram
Niet heel gek
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_217512103
Gijp zit televisie te kijken
pi_217512106
Gijp heeft de discussie al verlaten. Die leunt achterover en zit met een onderzettertje te draaien.
pi_217512109
Iedereen is zat van Bram. Verveelde blikken van iedereen daar. :')
pi_217512113
Dit is wat teveel van het goede
pi_217512134
De hele sfeer is verziekt.
pi_217512162
Genot
pi_217512170
Wat een uitsmijter van Bram.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_217512183
Morgen minimaal 5 artikelen hierover op mediacourant.nl
#superniger2020
pi_217512196
Waarom zit die man daar. Nooit weer graag.
pi_217512212
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 21:56 schreef Seeburg54 het volgende:
Waarom zit die man daar. Nooit weer graag.
Snap ik ook niet. Altijd gezeik met die bram. Liep het programma alleen maar af te kraken. En je weet dat het weer gezeik gaat opleveren. mag best schuren maar dit is gewoon kansloze tv.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_217512237
René heeft denk ik 5 woorden gesproken :P
pi_217512248
Joodse scholen moeten worden beveiligd door het leger maar er is geen probleem volgens Derksen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Nizno op 02-05-2025 09:19:08 ]
pi_217512259
Meest ongezellige uitzending sinds Natasha Harlequin
pi_217512288
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 21:59 schreef DrDentz het volgende:
Je kan veel zeggen over John van Lottum en John Williams maar ze hebben Johan niet in de rede gevallen.
pi_217512293
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 21:59 schreef DrDentz het volgende:
Daar hoor je ook niks meer van.
#superniger2020
pi_217512301
POLL
#superniger2020
pi_217512360
Moskowitch is poepvervelend.
Vakman pur sang
pi_217512546
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 21:52 schreef Poefbank het volgende:
De hele sfeer is verziekt.
Mwah ik vind dat ze er redelijk uit zijn gekomen. Ook die discussie verliep eigenlijk best respectvol vond ik uiteindelijk.
Een heer met stijl
pi_217512583
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2025 22:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]
Mwah ik vind dat ze er redelijk uit zijn gekomen. Ook die discussie verliep eigenlijk best respectvol vind ik uiteindelijk.
Het omschakelen na zo'n vermoeiende discussie is wel ijzersterk idd.
pi_217512621
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 22:24 schreef Poefbank het volgende:

[..]
Het omschakelen na zo'n vermoeiende discussie is wel ijzersterk idd.
Das ervaring. :P
Vakman pur sang
pi_217512737
Morgen kunnen we weer lekker nonchalant met het elleboogje op de leuning en lekker mee lachen met de boyzzzz
  donderdag 1 mei 2025 @ 22:42:53 #176
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_217512767
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2025 22:38 schreef Poefbank het volgende:
Morgen kunnen we weer lekker nonchalant met het elleboogje op de leuning en lekker mee lachen met de boyzzzz
Lekker voetbal gekeken w/
VI opgenomen en wissen dus :+ |:) _O-
pi_217513536
Uitstekend sloopwerk door Moszkowicz. Rustig de feiten uiteengezet tegenover de door de hoofdstroommedia gehersenspoelde Derksen, die niet verder kwam dan wat louter op emoties gebaseerd onderbuikgebrabbel en ''Het is genocide want 48% van de Nederlanders waaronder ik vind dat''. Heel goed dat Moskowicz pareerde dat genocide geen mening is. Om nog maar te zwijgen over Derksens lachwekkende opmerking dat Joden hun onveiligheidsgevoel overdrijven, omdat het bij meneertje in Grolloo zelf niet voorkomt. Man, man, man.

Voor degenen die Moszkowicz om wat voor reden dan ook niet meer uitgenodigd willen zien worden: ik zie toch veel liever hem dan iemand als Hélène die er morgen weer is. Bijzonder sympathieke vrouw, maar voegt inhoudelijk natuurlijk helemaal niets toe.
pi_217513568
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 01:18 schreef Niels_ het volgende:
Uitstekend sloopwerk door Moszkowicz. Rustig de feiten uiteengezet tegenover de door de hoofdstroommedia gehersenspoelde Derksen, die niet verder kwam dan wat louter op emoties gebaseerd onderbuikgebrabbel en ''Het is genocide want 48% van de Nederlanders waaronder ik vind dat''. Heel goed dat Moskowicz pareerde dat genocide geen mening is. Om nog maar te zwijgen over Derksens lachwekkende opmerking dat Joden hun onveiligheidsgevoel overdrijven, omdat het bij meneertje in Grolloo zelf niet voorkomt. Man, man, man.

Voor degenen die Moszkowicz om wat voor reden dan ook niet meer uitgenodigd willen zien worden: ik zie toch veel liever hem dan iemand als Hélène die er morgen weer is. Bijzonder sympathieke vrouw, maar voegt inhoudelijk natuurlijk helemaal niets toe.
Helemaal met je eens. Beetje jammer dat Bram enigszins in de emotie zat (wel begrijpelijk als bijna je hele familie is uitgemoord in de oorlog alleen omdat ze Joods waren) want zonder in de emotie te zitten had zn betoog nog veel meer kracht gehad. Zet de feiten gewoon op een rij. 50k doden volgens Hamas is alsnog slechts een paar procent van de bevolking, in een 3 jaar durende urban warfare is dat ongekend laag. Historisch laag zelfs. De Britten en Amerikanen hebben miljoenen Duitse burgers over de kling gejaagd, ben benieuwd wat voor genocide dat dan wel niet moet zijn geweest…een mega supernova Genocide met een hoofdletter dan…
Overigens jammer dat Genee de kant van Derksen koos en Bram niet gewoon even zn punt liet maken (wat gelukkig uiteindelijk wel gebeurde) want die heeft twee jaar onzin aan die VI tafel moeten aanhoren, en kon nu eindelijk even een paar minuten (langer duurde het niet) zn punt maken.

Alle meningen die met genocide termen strooien, in dit topic en algemeen in Nederland op Israel, zijn gebaseerd op de simpele emoties van elke dag het NOS anti Israel kanaal kijken, en de anti Israel koppen op NU.nl, en andere propaganda kanalen, oa ook op sociale media. Ze zijn NIET gebaseerd op cijfers en gedegen historisch kennis/onderzoek. Daar erger ik me al tijden enorm aan. Er worden lukraak wat burgerslachtoffers iedere dag de ether ingesmeten met wat uitvergroot drama wat standaard is in iedere oorlog, met wat suggestieve/opruiende koppen erbij en de gemiddelde Nederlander is weer wat verder opgezweept tegen Israel. Vervolgens krijg je de reacties in dit topic op Fok en bij de gemiddelde Nederlander, wiens enige nieuwsbronnen anti Israel kanalen zijn, waarvan de NOS dit inmiddels wel bewezen heeft. Net als bijv NRC, Tweakers en NU, toevallig allemaal van dezelfde Belgische antisemitische familie.

[ Bericht 10% gewijzigd door Eagles89 op 02-05-2025 01:48:59 ]
pi_217514368
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 01:42 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Helemaal met je eens. Beetje jammer dat Bram enigszins in de emotie zat (wel begrijpelijk als bijna je hele familie is uitgemoord in de oorlog alleen omdat ze Joods waren) want zonder in de emotie te zitten had zn betoog nog veel meer kracht gehad. Zet de feiten gewoon op een rij. 50k doden volgens Hamas is alsnog slechts een paar procent van de bevolking, in een 3 jaar durende urban warfare is dat ongekend laag. Historisch laag zelfs. De Britten en Amerikanen hebben miljoenen Duitse burgers over de kling gejaagd, ben benieuwd wat voor genocide dat dan wel niet moet zijn geweest…een mega supernova Genocide met een hoofdletter dan…
Overigens jammer dat Genee de kant van Derksen koos en Bram niet gewoon even zn punt liet maken (wat gelukkig uiteindelijk wel gebeurde) want die heeft twee jaar onzin aan die VI tafel moeten aanhoren, en kon nu eindelijk even een paar minuten (langer duurde het niet) zn punt maken.

Alle meningen die met genocide termen strooien, in dit topic en algemeen in Nederland op Israel, zijn gebaseerd op de simpele emoties van elke dag het NOS anti Israel kanaal kijken, en de anti Israel koppen op NU.nl, en andere propaganda kanalen, oa ook op sociale media. Ze zijn NIET gebaseerd op cijfers en gedegen historisch kennis/onderzoek. Daar erger ik me al tijden enorm aan. Er worden lukraak wat burgerslachtoffers iedere dag de ether ingesmeten met wat uitvergroot drama wat standaard is in iedere oorlog, met wat suggestieve/opruiende koppen erbij en de gemiddelde Nederlander is weer wat verder opgezweept tegen Israel. Vervolgens krijg je de reacties in dit topic op Fok en bij de gemiddelde Nederlander, wiens enige nieuwsbronnen anti Israel kanalen zijn, waarvan de NOS dit inmiddels wel bewezen heeft. Net als bijv NRC, Tweakers en NU, toevallig allemaal van dezelfde Belgische antisemitische familie.
Ik ben het niet eens met Johan Derksen omtrent Israël.
Maar het betoog van Bram was echt niet sterk want beschijnt alleen de Joodse kant.

Persoonlijk mogen ze wat mij betreft Gaza helemaal schoonvegen, de daden waren idd echt smerig.

Maar ik snap ook dat het te ver gaat.

De enige mening waarmee ik het eens was was die van Mart de Kruif.
Israël moet oppassen om nog wel geloofwaardig te blijven in de wereld. Het heeft er veel schijn van dat nethanyahu om macht dingen doet.
Vakman pur sang
pi_217516873
Structureel probleem is dat de westerse media bijna alleen de Hamasnieuwsdienst als bron gebruiken, terwijl dat in werkelijkheid een propagandakanaal is. Ze zeggen bv. nooit hoeveel Hamasstrijders onder de doden zijn, maar noemen ze allemaal “burgers” omdat ze weten dat westerlingen dan in de Pavlov-modus schieten. Het is immers heel makkelijk om westerlingen te manipuleren.
pi_217516911
Johan en Wilfred geloven de Hamaszender zonder meer. En dus zijn ze zelf bezig met emotiereacties. En dan ook nog zeggen dat Bram met emotie praat, omdat je in gesprekstechnieken leert dat je dan de uitspraken van een ander makkelijk kan diskwalificeren.
pi_217517238
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 08:30 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik ben het niet eens met Johan Derksen omtrent Israël.
Maar het betoog van Bram was echt niet sterk want beschijnt alleen de Joodse kant.

Persoonlijk mogen ze wat mij betreft Gaza helemaal schoonvegen, de daden waren idd echt smerig.

Maar ik snap ook dat het te ver gaat.

De enige mening waarmee ik het eens was was die van Mart de Kruif.
Israël moet oppassen om nog wel geloofwaardig te blijven in de wereld. Het heeft er veel schijn van dat nethanyahu om macht dingen doet.
Hier ben ik het wel mee eens, maar bedenk wel dat Bram reageert vanuit het feit dat zijn complete familie op zijn vader en een verre neef na zo ongeveer uitgemoord zijn amper 80 jaar geleden. En dan begrijp ik het al veel en veel beter dat die zo emotioneel reageert. Maar inderdaad, het punt snijdt zeker hout wat je noemt, maar ook zou je daar nog de best wel eenzijdige (massa) media tegenover kunnen zetten die nauwelijks échte historische context plaatsen bijvoorbeeld, en al jaren elke dag ruimte in het headline nieuws vrijmaken met koppen als “al het voedsel is nu echt op, Israel laat geen voedsel meer toe” en “uithongering in Gaza door Israel”, en ontelbaar andere voorbeelden dat ik zelfs gestopt ben om van bepaalde Nederlandse kanalen nog het nieuws te volgen.
pi_217519580
Wat een held die Bram. Johan lult maar wat
pi_217519589
Johan heeft het altijd over Joodse mensen. Wat een onzin, je praat ook niet over Drentse mensen, of Hollandse mensen.
pi_217519921
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 18:17 schreef Idisrom het volgende:
Johan heeft het altijd over Joodse mensen. Wat een onzin, je praat ook niet over Drentse mensen, of Hollandse mensen.
De enige verklaring die ik heb is dat hij of zn vrouw (dat zei iemand hier een paar weken terug) iets gruwelijks is aangedaan door de Joodse gemeenschap. Een andere verklaring om zó overduidelijk anti Joods te zijn, die heb ik niet. Onze Johan, al zoveel jaar een heerlijk persoon op TV, die is diep gevallen en blijkt een ordinaire notoire Jodenhater :(
Er is geen enkel feit wat die kan noemen om zn afschuw te duiden, het is allemaal pure onderbuik.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 22:02:32 #186
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_217521301
Operatie voor Helene.
#superniger2020
  vrijdag 2 mei 2025 @ 22:06:01 #187
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_217521331
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 22:02 schreef superniger het volgende:
Operatie voor Helene.
Grote neger langsgeweest :?
  vrijdag 2 mei 2025 @ 22:10:27 #188
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_217521379
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 22:02 schreef superniger het volgende:
Operatie voor Helene.
Hersenschade is vaak een groot risico
RED ONS HENNIEGOD
pi_217521440
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 18:51 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
De enige verklaring die ik heb is dat hij of zn vrouw (dat zei iemand hier een paar weken terug) iets gruwelijks is aangedaan door de Joodse gemeenschap. Een andere verklaring om zó overduidelijk anti Joods te zijn, die heb ik niet. Onze Johan, al zoveel jaar een heerlijk persoon op TV, die is diep gevallen en blijkt een ordinaire notoire Jodenhater :(
Er is geen enkel feit wat die kan noemen om zn afschuw te duiden, het is allemaal pure onderbuik.
Nou, dat vind ik dan weer een voorbarige verklaring. Johan reageert op het nieuws dat hij ziet. Overigens heeft hij wel vaker rare racistische opmerkingen, neem het voorbeeld al dat Habtamu de Hoop geen Fries kon zijn, want Friezen horen wit te zijn.
pi_217521501
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 22:17 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nou, dat vind ik dan weer een voorbarige verklaring. Johan reageert op het nieuws dat hij ziet. Overigens heeft hij wel vaker rare racistische opmerkingen, neem het voorbeeld al dat Habtamu de Hoop geen Fries kon zijn, want Friezen horen wit te zijn.
Ja oke maar dat was één uitglijder. Betreft het Joodse geval blijft die echt elke keer weer een soort enorme rant houden uit emotie, en inmiddels duurt dat al 1,5 jaar. En dat Bram dan ff zn punt wilt maken na 1,5 jaar allemaal dom geklets te hebben moeten aanhoren, dat snap ik volledig.
pi_217521532
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 22:23 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Ja oke maar dat was één uitglijder. Betreft het Joodse geval blijft die echt elke keer weer een soort enorme rant houden uit emotie, en inmiddels duurt dat al 1,5 jaar. En dat Bram dan ff zn punt wilt maken na 1,5 jaar allemaal dom geklets te hebben moeten aanhoren, dat snap ik volledig.
Dat snap ik ook. Wat was die Bram gespannen zeg, jemig, maar goed, ik vond dat Bram ook het regeringsbeleid van Israel niet durfde af te vallen itt Mart.
pi_217521629
Xenofobie, racisme en antisemitisme zit trouwens diep in onze maatschappij, zowel in taal als handeling.
pi_217522674
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 22:17 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Derksen is op dit punt wel erg tegenstrijdig. Hij komt doorgaans vrij rechts uit de hoek en is ook kritisch op praatprogramma's van de hoofdstroommedia en op een krant als de Volkskrant (over de Telegraaf is hij dan weer erg positief (en terecht)), maar op de laatste is hij dan weer wel niet alleen geabonneerd (dat kan nog, omdat je bijvoorbeeld niet alleen nieuws wil lezen dat je eigen mening bevestigt), maar hij kakelt ook precies de leugens en halve/selectieve waarheden m.b.t. Israël/Gaza na die continu in dat vod verschijnen.
pi_217522701
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 01:46 schreef Niels_ het volgende:

[..]
Derksen is op dit punt wel erg tegenstrijdig. Hij komt doorgaans vrij rechts uit de hoek en is ook kritisch op praatprogramma's van de hoofdstroommedia en op een krant als de Volkskrant (over de Telegraaf is hij dan weer erg positief (en terecht)), maar op de laatste is hij dan weer wel niet alleen geabonneerd (dat kan nog, omdat je bijvoorbeeld niet alleen nieuws wil lezen dat je eigen mening bevestigt), maar hij kakelt ook precies de leugens en halve/selectieve waarheden m.b.t. Israël/Gaza na die continu in dat vod verschijnen.
Het feit dat jij een krant als een vod wegzet, betekent al dat jij bij voorbaat het liefst leest wat je wil lezen. Ik vind dat je ALLE kranten moet lezen, zowel rechts als links en dan pas zelf iets bedenkt tussen de feiten en vertellingen.
Zodra je in een kamp zit word je blind. Maar goed, helicopterviews hebben zelden volk overtuigd.
  Trouwste user 2022 zaterdag 3 mei 2025 @ 09:01:01 #195
7889 tong80
Spleenheup
pi_217523317
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 02:31 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Het feit dat jij een krant als een vod wegzet, betekent al dat jij bij voorbaat het liefst leest wat je wil lezen. Ik vind dat je ALLE kranten moet lezen, zowel rechts als links en dan pas zelf iets bedenkt tussen de feiten en vertellingen.
Zodra je in een kamp zit word je blind. Maar goed, helicopterviews hebben zelden volk overtuigd.
Ik lees links en rechts. Niet alles is fout aan het AD of Telegraaf en niet alles in de Volkskrant is goed verteerbaar.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_217524277
Hoe lang blijven ze die kutwoerts een podium geven. Derksen had vroeger een stokpaardje: als iemand zei wat de mensen wilde horen was het een demagoog. Nou dat doet Chris Woerts ook (wat ik er van kan verstaan). En dan over de hersencapaciteit van Lang beginnen als je zelf nieteens een zin van vier woorden kunt uitspreken zonder te struikelen over je fidodido-gebit. :')
  zaterdag 3 mei 2025 @ 12:56:26 #197
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_217524863
Waarom kijken jullie dan nog?
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  zaterdag 3 mei 2025 @ 13:32:14 #198
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_217525103
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 11:15 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Hoe lang blijven ze die kutwoerts een podium geven. Derksen had vroeger een stokpaardje: als iemand zei wat de mensen wilde horen was het een demagoog. Nou dat doet Chris Woerts ook (wat ik er van kan verstaan). En dan over de hersencapaciteit van Lang beginnen als je zelf nieteens een zin van vier woorden kunt uitspreken zonder te struikelen over je fidodido-gebit. :')
Fidodido-gebit! :D _O-
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_217525153
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 12:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zodat ik weet wat er leeft onder volksbuurters.
pi_217525433
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 12:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
Een bekend fenomeen bij series/artiesten waaraan je veel plezier (hebt) beleefd
Ook al is de downfall overduidelijk ingezet je blijft het desondanks wel volgen/kijken
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
pi_217525637
Als je qua gasten/tegenspraak geen inhaalslag maakt dan gaat het steeds meer vervelen en een herhaling van zetten worden. Je hebt onafhankelijke figuren nodig waardoor er meer balans/dynamiek zal volgen. Albert ipv Gijp is al een enorme verademing. Angela hoort er eigenlijk iedere twee weken te zitten, of de strontvervelende Olcay. Een character zoals Brusselmans, Hartman of Hiddema. Ter afwisseling af en toe clowntje Kraay ipv zuurpruim Driessen. En zo zijn er tig opties.

[ Bericht 2% gewijzigd door Kakadylo op 03-05-2025 15:20:08 ]
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
  Moderator zaterdag 3 mei 2025 @ 20:35:19 #202
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_217528795
Bekijk deze YouTube-video

Wat is er met die stem van Herman vd Zandt gebeurd man
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_217529292
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 20:35 schreef ChevyCaprice het volgende:

Lijkt wel alsof ie iemand imiteert inderdaad.
pi_217530393
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 02:31 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik lees vaak genoeg artikelen van de Volkskrant, terwijl die nu doorgaans juist NIET brengen ''wat ik wil lezen''. Juist omdat ik die krant geregeld lees noem ik het een vod.
pi_217530436
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 15:09 schreef Kakadylo het volgende:
Als je qua gasten/tegenspraak geen inhaalslag maakt dan gaat het steeds meer vervelen en een herhaling van zetten worden. Je hebt onafhankelijke figuren nodig waardoor er meer balans/dynamiek zal volgen. Albert ipv Gijp is al een enorme verademing. Angela hoort er eigenlijk iedere twee weken te zitten, of de strontvervelende Olcay. Een character zoals Brusselmans, Hartman of Hiddema. Ter afwisseling af en toe clowntje Kraay ipv zuurpruim Driessen. En zo zijn er tig opties.
De Jong heeft inhoudelijk nog wel wat te koop, maar Gülsen? Wat is haar toegevoegde waarde, als ik vragen mag? Alleen ''strontvervelend'' zijn?

Brusselmans is recent nogal van het padje geraakt m.b.t. Israël/Gaza, maar zijn eerdere optredens bij VI waren hilarisch. Hiddema lijkt me een topgast met levenservaring, kennis van zaken en mooie cynische en onderkoelde humor. Hartman is een clown die continu heel geforceerd de getapte jongen wil uithangen die ''choquerende'' opmerkingen maakt. Die moet je juist niet uitnodigen.
pi_217531014
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 22:50 schreef Niels_ het volgende:

[..]
Ik lees vaak genoeg artikelen van de Volkskrant, terwijl die nu doorgaans juist NIET brengen ''wat ik wil lezen''. Juist omdat ik die krant geregeld lees noem ik het een vod.
Geen idee hoe iemand met kranten omgaat. Ben zelf abonnee van de NRC en het AD en lees de gratis artikelen in andere online bulletins. Op X lees ik nooit.
.
pi_217531143
Hoe kan het dat mensen als Gijp, Derksen, Moszkowicz etc dagelijks geconfronteerd worden met ruwe beelden uit Israel, waarbij baby's uit buiken worden gesneden en in brand worden gestoken etc. Zitten zij op het dark web terwijl Flitsmeister te moeilijk is?
pi_217531228
https://npo.nl/start/seri(...)rgen-belsen/afspelen

Iemand die dit ontkent in de geschiedenis is werkelijk onmenselijk.
  zondag 4 mei 2025 @ 10:38:34 #209
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_217532811
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 23:56 schreef DrDentz het volgende:
Hoe kan het dat mensen als Gijp, Derksen, Moszkowicz etc dagelijks geconfronteerd worden met ruwe beelden uit Israel, waarbij baby's uit buiken worden gesneden en in brand worden gestoken etc. Zitten zij op het dark web terwijl Flitsmeister te moeilijk is?
Die beelden zijn er ook niet.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_217533661
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 22:52 schreef Niels_ het volgende:

[..]
De Jong heeft inhoudelijk nog wel wat te koop, maar Gülsen? Wat is haar toegevoegde waarde, als ik vragen mag? Alleen ''strontvervelend'' zijn?
Ze had zeker toegevoegde waarde want ze had een eigen mening. Toen Johan Derksen haar uitmaakte voor golddigger, noemde ze hem "het hoertje van John de Mol". Dat was in de roos. Derksen heeft haar uiteraard meteen gecanceld. Met een of andere smoes natuurlijk, want hij wil zich niet laten kennen.
pi_217534071
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 23:56 schreef DrDentz het volgende:
Voor de duidelijkheid: Bram had het over de beelden van 7 oktober, Derksen en Gijp over beelden van het leed onder de Palestijnen.

[ Bericht 3% gewijzigd door ISVV op 04-05-2025 13:48:37 ]
pi_217534810
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 12:35 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Ze had zeker toegevoegde waarde want ze had een eigen mening. Toen Johan Derksen haar uitmaakte voor golddigger, noemde ze hem "het hoertje van John de Mol". Dat was in de roos. Derksen heeft haar uiteraard meteen gecanceld. Met een of andere smoes natuurlijk, want hij wil zich niet laten kennen.
Dat was omdat ze vaste tafelgast Wierd uitmaakte voor gepassioneerde racist. Dan ben je wel af ja.

Op het 'hoertje van John de Mol' reageerde hij sportief.
  Moderator zondag 4 mei 2025 @ 16:21:48 #213
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_217536129
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 14:35 schreef Poefbank het volgende:

[..]
Dat was omdat ze vaste tafelgast Wierd uitmaakte voor gepassioneerde racist. Dan ben je wel af ja.

Gecanceld door mensen die zogenaamd tegen cancelcultuur zijn. lol.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_217536374
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 16:21 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Gecanceld door mensen die zogenaamd tegen cancelcultuur zijn. lol.
Dat denk ik niet.
  zondag 4 mei 2025 @ 18:59:43 #215
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_217537625
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2025 13:20 schreef ISVV het volgende:

[..]
Voor de duidelijkheid: Bram had het over de beelden van 7 oktober, Derksen en Gijp over beelden van het leed onder de Palestijnen.
Bram had het er ook over dat de mensen in Gaza goed leefden voor 7 oktober. Ze hadden zelfs een eigen politie enzo. Bram was al af toen hij stelde dat het conflict op 7 oktober begon.
Rini dankjewel.
  zondag 4 mei 2025 @ 19:35:41 #216
178214 Zipportal
DSIGoden
pi_217538071
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 20:35 schreef ChevyCaprice het volgende:

Heeft altijd al zo'n zeikerig kut stemmetje gehad. In een andere setting komt dat nog beter naar voren.

Voor nog meer leuke feitjes mag je @Straatcommando. een DM sturen.
pi_217539350
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 18:59 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Bram had het er ook over dat de mensen in Gaza goed leefden voor 7 oktober. Ze hadden zelfs een eigen politie enzo. Bram was al af toen hij stelde dat het conflict op 7 oktober begon.
Inderdaad, de Palestijnen zijn al in 1936 begonnen met de Palestijnse Opstand tegen de joden. En dat ging verder in 1948 toen ze samen met de andere Arabieren het door de VN toegestane Israel wilden vernietigen en daarna nog duizenden aanslagen en raketten…
  zondag 4 mei 2025 @ 21:26:09 #218
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_217539818
Directe rode kaart van Bas Nijhuis :D

https://www.voetbalzone.n(...)/blt72ae09ec1e5ac578

Ik maar denken dat hij die niet eens op zak had :+
pi_217542956
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 14:35 schreef Poefbank het volgende:

[..]

Hij doet altijd alsof hij het sportief opvat, maar ondertussen. Ook als Olcay Gülsen niks over Wierd Duk had gezegd, had ze nooit meer terug mogen komen. Haar opmerking was namelijk heel erg raak en dat wist Derksen.
pi_217543204
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 04:43 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Hij doet altijd alsof hij het sportief opvat, maar ondertussen. Ook als Olcay Gülsen niks over Wierd Duk had gezegd, had ze nooit meer terug mogen komen. Haar opmerking was namelijk heel erg raak en dat wist Derksen.
Ze is daarna gewoon weer te gast geweest.
pi_217543296
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 07:49 schreef Poefbank het volgende:

[..]
Ze is daarna gewoon weer te gast geweest.
Nee, hoor.
pi_217543387
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 08:08 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Nee, hoor.
Klopt inderdaad, dat was daarna. De rest blijft uiteraard suggestief.
  maandag 5 mei 2025 @ 20:45:39 #223
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_217551505
'Gezichtsherkenning werkt niet meer' bij telefoon Gerard Joling

Gerard Joling heeft kortgeleden een facelift laten doen. Het doel van deze ingreep was dat Gerard wat jonger zou lijken, omdat hij het hekelt om ouder te worden. Maar het was nu ook weer niet de bedoeling om zo erg te veranderen dat zijn face ID een wildvreemde voor zich ziet. "Het herkent je gewoon niet meer!", zegt zijn manager Wino Omtzigt, die in de bovenstaande video meekijkt op Gerards telefoon

https://www.shownieuws.nl(...)lefoon-gerard-joling

_O- _O-
pi_217552106
Jeetje die foto van Johan met Jansma erop :D
  maandag 5 mei 2025 @ 21:59:22 #225
448392 Epistaxiophobia
Queen Obscene
pi_217552203
Ik vind alleen de maandagaflevering nog leuk tbh. Valentijn GOAT
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: