abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217525637
Als je qua gasten/tegenspraak geen inhaalslag maakt dan gaat het steeds meer vervelen en een herhaling van zetten worden. Je hebt onafhankelijke figuren nodig waardoor er meer balans/dynamiek zal volgen. Albert ipv Gijp is al een enorme verademing. Angela hoort er eigenlijk iedere twee weken te zitten, of de strontvervelende Olcay. Een character zoals Brusselmans, Hartman of Hiddema. Ter afwisseling af en toe clowntje Kraay ipv zuurpruim Driessen. En zo zijn er tig opties.

[ Bericht 2% gewijzigd door Kakadylo op 03-05-2025 15:20:08 ]
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
  Moderator zaterdag 3 mei 2025 @ 20:35:19 #202
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_217528795
Bekijk deze YouTube-video

Wat is er met die stem van Herman vd Zandt gebeurd man
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_217529292
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 20:35 schreef ChevyCaprice het volgende:

Lijkt wel alsof ie iemand imiteert inderdaad.
pi_217530393
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 02:31 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Het feit dat jij een krant als een vod wegzet, betekent al dat jij bij voorbaat het liefst leest wat je wil lezen. Ik vind dat je ALLE kranten moet lezen, zowel rechts als links en dan pas zelf iets bedenkt tussen de feiten en vertellingen.
Zodra je in een kamp zit word je blind. Maar goed, helicopterviews hebben zelden volk overtuigd.
Ik lees vaak genoeg artikelen van de Volkskrant, terwijl die nu doorgaans juist NIET brengen ''wat ik wil lezen''. Juist omdat ik die krant geregeld lees noem ik het een vod.
pi_217530436
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 15:09 schreef Kakadylo het volgende:
Als je qua gasten/tegenspraak geen inhaalslag maakt dan gaat het steeds meer vervelen en een herhaling van zetten worden. Je hebt onafhankelijke figuren nodig waardoor er meer balans/dynamiek zal volgen. Albert ipv Gijp is al een enorme verademing. Angela hoort er eigenlijk iedere twee weken te zitten, of de strontvervelende Olcay. Een character zoals Brusselmans, Hartman of Hiddema. Ter afwisseling af en toe clowntje Kraay ipv zuurpruim Driessen. En zo zijn er tig opties.
De Jong heeft inhoudelijk nog wel wat te koop, maar Gülsen? Wat is haar toegevoegde waarde, als ik vragen mag? Alleen ''strontvervelend'' zijn?

Brusselmans is recent nogal van het padje geraakt m.b.t. Israël/Gaza, maar zijn eerdere optredens bij VI waren hilarisch. Hiddema lijkt me een topgast met levenservaring, kennis van zaken en mooie cynische en onderkoelde humor. Hartman is een clown die continu heel geforceerd de getapte jongen wil uithangen die ''choquerende'' opmerkingen maakt. Die moet je juist niet uitnodigen.
pi_217531014
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 22:50 schreef Niels_ het volgende:

[..]
Ik lees vaak genoeg artikelen van de Volkskrant, terwijl die nu doorgaans juist NIET brengen ''wat ik wil lezen''. Juist omdat ik die krant geregeld lees noem ik het een vod.
Geen idee hoe iemand met kranten omgaat. Ben zelf abonnee van de NRC en het AD en lees de gratis artikelen in andere online bulletins. Op X lees ik nooit.
.
pi_217531143
Hoe kan het dat mensen als Gijp, Derksen, Moszkowicz etc dagelijks geconfronteerd worden met ruwe beelden uit Israel, waarbij baby's uit buiken worden gesneden en in brand worden gestoken etc. Zitten zij op het dark web terwijl Flitsmeister te moeilijk is?
pi_217531228
https://npo.nl/start/seri(...)rgen-belsen/afspelen

Iemand die dit ontkent in de geschiedenis is werkelijk onmenselijk.
  zondag 4 mei 2025 @ 10:38:34 #209
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_217532811
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 23:56 schreef DrDentz het volgende:
Hoe kan het dat mensen als Gijp, Derksen, Moszkowicz etc dagelijks geconfronteerd worden met ruwe beelden uit Israel, waarbij baby's uit buiken worden gesneden en in brand worden gestoken etc. Zitten zij op het dark web terwijl Flitsmeister te moeilijk is?
Die beelden zijn er ook niet.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_217533661
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 22:52 schreef Niels_ het volgende:

[..]
De Jong heeft inhoudelijk nog wel wat te koop, maar Gülsen? Wat is haar toegevoegde waarde, als ik vragen mag? Alleen ''strontvervelend'' zijn?
Ze had zeker toegevoegde waarde want ze had een eigen mening. Toen Johan Derksen haar uitmaakte voor golddigger, noemde ze hem "het hoertje van John de Mol". Dat was in de roos. Derksen heeft haar uiteraard meteen gecanceld. Met een of andere smoes natuurlijk, want hij wil zich niet laten kennen.
pi_217534071
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 23:56 schreef DrDentz het volgende:
Voor de duidelijkheid: Bram had het over de beelden van 7 oktober, Derksen en Gijp over beelden van het leed onder de Palestijnen.

[ Bericht 3% gewijzigd door ISVV op 04-05-2025 13:48:37 ]
pi_217534810
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 12:35 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Ze had zeker toegevoegde waarde want ze had een eigen mening. Toen Johan Derksen haar uitmaakte voor golddigger, noemde ze hem "het hoertje van John de Mol". Dat was in de roos. Derksen heeft haar uiteraard meteen gecanceld. Met een of andere smoes natuurlijk, want hij wil zich niet laten kennen.
Dat was omdat ze vaste tafelgast Wierd uitmaakte voor gepassioneerde racist. Dan ben je wel af ja.

Op het 'hoertje van John de Mol' reageerde hij sportief.
Het ligt aan de instanties zelf
  Moderator zondag 4 mei 2025 @ 16:21:48 #213
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_217536129
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 14:35 schreef Poefbank het volgende:

[..]
Dat was omdat ze vaste tafelgast Wierd uitmaakte voor gepassioneerde racist. Dan ben je wel af ja.

Gecanceld door mensen die zogenaamd tegen cancelcultuur zijn. lol.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_217536374
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 16:21 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Gecanceld door mensen die zogenaamd tegen cancelcultuur zijn. lol.
Dat denk ik niet.
  zondag 4 mei 2025 @ 18:59:43 #215
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_217537625
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2025 13:20 schreef ISVV het volgende:

[..]
Voor de duidelijkheid: Bram had het over de beelden van 7 oktober, Derksen en Gijp over beelden van het leed onder de Palestijnen.
Bram had het er ook over dat de mensen in Gaza goed leefden voor 7 oktober. Ze hadden zelfs een eigen politie enzo. Bram was al af toen hij stelde dat het conflict op 7 oktober begon.
Rini dankjewel.
  zondag 4 mei 2025 @ 19:35:41 #216
178214 Zipportal
DSIGoden
pi_217538071
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 20:35 schreef ChevyCaprice het volgende:

Heeft altijd al zo'n zeikerig kut stemmetje gehad. In een andere setting komt dat nog beter naar voren.

Voor nog meer leuke feitjes mag je @Straatcommando. een DM sturen.
pi_217539350
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 18:59 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Bram had het er ook over dat de mensen in Gaza goed leefden voor 7 oktober. Ze hadden zelfs een eigen politie enzo. Bram was al af toen hij stelde dat het conflict op 7 oktober begon.
Inderdaad, de Palestijnen zijn al in 1936 begonnen met de Palestijnse Opstand tegen de joden. En dat ging verder in 1948 toen ze samen met de andere Arabieren het door de VN toegestane Israel wilden vernietigen en daarna nog duizenden aanslagen en raketten…
  zondag 4 mei 2025 @ 21:26:09 #218
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_217539818
Directe rode kaart van Bas Nijhuis :D

https://www.voetbalzone.n(...)/blt72ae09ec1e5ac578

Ik maar denken dat hij die niet eens op zak had :+
pi_217542956
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 14:35 schreef Poefbank het volgende:

[..]

Hij doet altijd alsof hij het sportief opvat, maar ondertussen. Ook als Olcay Gülsen niks over Wierd Duk had gezegd, had ze nooit meer terug mogen komen. Haar opmerking was namelijk heel erg raak en dat wist Derksen.
pi_217543204
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 04:43 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Hij doet altijd alsof hij het sportief opvat, maar ondertussen. Ook als Olcay Gülsen niks over Wierd Duk had gezegd, had ze nooit meer terug mogen komen. Haar opmerking was namelijk heel erg raak en dat wist Derksen.
Ze is daarna gewoon weer te gast geweest.
pi_217543296
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 07:49 schreef Poefbank het volgende:

[..]
Ze is daarna gewoon weer te gast geweest.
Nee, hoor.
pi_217543387
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 08:08 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Nee, hoor.
Klopt inderdaad, dat was daarna. De rest blijft uiteraard suggestief.
  maandag 5 mei 2025 @ 20:45:39 #223
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_217551505
'Gezichtsherkenning werkt niet meer' bij telefoon Gerard Joling

Gerard Joling heeft kortgeleden een facelift laten doen. Het doel van deze ingreep was dat Gerard wat jonger zou lijken, omdat hij het hekelt om ouder te worden. Maar het was nu ook weer niet de bedoeling om zo erg te veranderen dat zijn face ID een wildvreemde voor zich ziet. "Het herkent je gewoon niet meer!", zegt zijn manager Wino Omtzigt, die in de bovenstaande video meekijkt op Gerards telefoon

https://www.shownieuws.nl(...)lefoon-gerard-joling

_O- _O-
pi_217552106
Jeetje die foto van Johan met Jansma erop :D
  maandag 5 mei 2025 @ 21:59:22 #225
448392 Epistaxiophobia
Queen Obscene
pi_217552203
Ik vind alleen de maandagaflevering nog leuk tbh. Valentijn GOAT
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: