Lijkt wel alsof ie iemand imiteert inderdaad.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Wat is er met die stem van Herman vd Zandt gebeurd man
Ik lees vaak genoeg artikelen van de Volkskrant, terwijl die nu doorgaans juist NIET brengen ''wat ik wil lezen''. Juist omdat ik die krant geregeld lees noem ik het een vod.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 02:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Het feit dat jij een krant als een vod wegzet, betekent al dat jij bij voorbaat het liefst leest wat je wil lezen. Ik vind dat je ALLE kranten moet lezen, zowel rechts als links en dan pas zelf iets bedenkt tussen de feiten en vertellingen.
Zodra je in een kamp zit word je blind. Maar goed, helicopterviews hebben zelden volk overtuigd.
De Jong heeft inhoudelijk nog wel wat te koop, maar Gülsen? Wat is haar toegevoegde waarde, als ik vragen mag? Alleen ''strontvervelend'' zijn?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:09 schreef Kakadylo het volgende:
Als je qua gasten/tegenspraak geen inhaalslag maakt dan gaat het steeds meer vervelen en een herhaling van zetten worden. Je hebt onafhankelijke figuren nodig waardoor er meer balans/dynamiek zal volgen. Albert ipv Gijp is al een enorme verademing. Angela hoort er eigenlijk iedere twee weken te zitten, of de strontvervelende Olcay. Een character zoals Brusselmans, Hartman of Hiddema. Ter afwisseling af en toe clowntje Kraay ipv zuurpruim Driessen. En zo zijn er tig opties.
Geen idee hoe iemand met kranten omgaat. Ben zelf abonnee van de NRC en het AD en lees de gratis artikelen in andere online bulletins. Op X lees ik nooit.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:50 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Ik lees vaak genoeg artikelen van de Volkskrant, terwijl die nu doorgaans juist NIET brengen ''wat ik wil lezen''. Juist omdat ik die krant geregeld lees noem ik het een vod.
Die beelden zijn er ook niet.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:56 schreef DrDentz het volgende:
Hoe kan het dat mensen als Gijp, Derksen, Moszkowicz etc dagelijks geconfronteerd worden met ruwe beelden uit Israel, waarbij baby's uit buiken worden gesneden en in brand worden gestoken etc. Zitten zij op het dark web terwijl Flitsmeister te moeilijk is?
Ze had zeker toegevoegde waarde want ze had een eigen mening. Toen Johan Derksen haar uitmaakte voor golddigger, noemde ze hem "het hoertje van John de Mol". Dat was in de roos. Derksen heeft haar uiteraard meteen gecanceld. Met een of andere smoes natuurlijk, want hij wil zich niet laten kennen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:52 schreef Niels_ het volgende:
[..]
De Jong heeft inhoudelijk nog wel wat te koop, maar Gülsen? Wat is haar toegevoegde waarde, als ik vragen mag? Alleen ''strontvervelend'' zijn?
Voor de duidelijkheid: Bram had het over de beelden van 7 oktober, Derksen en Gijp over beelden van het leed onder de Palestijnen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:56 schreef DrDentz het volgende:
Hoe kan het dat mensen als Gijp, Derksen, Moszkowicz etc dagelijks geconfronteerd worden met ruwe beelden uit Israel, waarbij baby's uit buiken worden gesneden en in brand worden gestoken etc. Zitten zij op het dark web terwijl Flitsmeister te moeilijk is?
Dat was omdat ze vaste tafelgast Wierd uitmaakte voor gepassioneerde racist. Dan ben je wel af ja.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:35 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Ze had zeker toegevoegde waarde want ze had een eigen mening. Toen Johan Derksen haar uitmaakte voor golddigger, noemde ze hem "het hoertje van John de Mol". Dat was in de roos. Derksen heeft haar uiteraard meteen gecanceld. Met een of andere smoes natuurlijk, want hij wil zich niet laten kennen.
Gecanceld door mensen die zogenaamd tegen cancelcultuur zijn. lol.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:35 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Dat was omdat ze vaste tafelgast Wierd uitmaakte voor gepassioneerde racist. Dan ben je wel af ja.
Op het 'hoertje van John de Mol' reageerde hij sportief.
Dat denk ik niet.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gecanceld door mensen die zogenaamd tegen cancelcultuur zijn. lol.
Bram had het er ook over dat de mensen in Gaza goed leefden voor 7 oktober. Ze hadden zelfs een eigen politie enzo. Bram was al af toen hij stelde dat het conflict op 7 oktober begon.quote:Op zondag 4 mei 2025 13:20 schreef ISVV het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: Bram had het over de beelden van 7 oktober, Derksen en Gijp over beelden van het leed onder de Palestijnen.
Heeft altijd al zo'n zeikerig kut stemmetje gehad. In een andere setting komt dat nog beter naar voren.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Wat is er met die stem van Herman vd Zandt gebeurd man
Inderdaad, de Palestijnen zijn al in 1936 begonnen met de Palestijnse Opstand tegen de joden. En dat ging verder in 1948 toen ze samen met de andere Arabieren het door de VN toegestane Israel wilden vernietigen en daarna nog duizenden aanslagen en raketten…quote:Op zondag 4 mei 2025 18:59 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Bram had het er ook over dat de mensen in Gaza goed leefden voor 7 oktober. Ze hadden zelfs een eigen politie enzo. Bram was al af toen hij stelde dat het conflict op 7 oktober begon.
Hij doet altijd alsof hij het sportief opvat, maar ondertussen. Ook als Olcay Gülsen niks over Wierd Duk had gezegd, had ze nooit meer terug mogen komen. Haar opmerking was namelijk heel erg raak en dat wist Derksen.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:35 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Dat was omdat ze vaste tafelgast Wierd uitmaakte voor gepassioneerde racist. Dan ben je wel af ja.
Op het 'hoertje van John de Mol' reageerde hij sportief.
Ze is daarna gewoon weer te gast geweest.quote:Op maandag 5 mei 2025 04:43 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Hij doet altijd alsof hij het sportief opvat, maar ondertussen. Ook als Olcay Gülsen niks over Wierd Duk had gezegd, had ze nooit meer terug mogen komen. Haar opmerking was namelijk heel erg raak en dat wist Derksen.
Nee, hoor.quote:Op maandag 5 mei 2025 07:49 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Ze is daarna gewoon weer te gast geweest.
Klopt inderdaad, dat was daarna. De rest blijft uiteraard suggestief.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |