een relatie met Eileen lijkt me inderdaad heel moeilijk. Zo’n opmerking als ‘dat is ook voor het eerst dat ik mag bepalen’ is zo’n dubbelzinnige opmerking die zogenaamd grappig zou moeten zijn maar vooral een bepaalde mate van verongelijkheid laat zien. Zeg gewoon wat je wilt, en als je dat niet krijgt, so be it en deal with it. Dit is zo achterbaks (onbewust waarschijnlijk).quote:Op zondag 11 mei 2025 20:36 schreef kikkerrrtje het volgende:
[..]
Lijkt me voor een relatie heel moeilijk
Ik zou best wel met elkaar op één kamer willen liggen, maar ik denk nog niet met elkaar in één bed. (denk ik)quote:Op zondag 11 mei 2025 20:41 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat is vast eigen keuze, geniet seizoenen waar ze ongemakkelijk om 2 bedden bij de incheckbalie vragen.
Nu kan ik het niet meer niet-zienquote:Op zondag 11 mei 2025 20:41 schreef Firuze60 het volgende:
Bij Roy denk ik steeds aan een hele jonge versie van Wilders
Of het kan hem niets schelen, of dat is ook de bedoelingquote:Op zondag 11 mei 2025 20:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij heeft niet in de gaten dat dat haar wegjaagt
Ik vind Eileen het hele seizoen al manipulatief passief-agressief.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:42 schreef Grumpey het volgende:
[..]
een relatie met Eileen lijkt me inderdaad heel moeilijk. Zo’n opmerking als ‘dat is ook voor het eerst dat ik mag bepalen’ is zo’n dubbelzinnige opmerking die zogenaamd grappig zou moeten zijn maar vooral een bepaalde mate van verongelijkheid laat zien. Zeg gewoon wat je wilt, en als je dat niet krijgt, so be it en deal with it. Dit is zo achterbaks (onbewust waarschijnlijk).
Ik weet niet of Julius zoiets zou zeggen als hij haar echt leuk vindt. Hij is zo voorzichtig.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:43 schreef Postbus100 het volgende:
'Wat vind je van mij?' (Kylie)
Julius ontweek de vraag.... Hij vindt haar niet écht leuk. Anders had 'ie wel gezegd: ik vind jou een leuke meid (oid).
Volgens mij sprak hij Karina op z'n Gronings uit.quote:
Aan de preview van deze aflevering van twee weken geleden te zien komt we nog wel een moment waarop Dorien een serieus gesprek wil met Janquote:Op zondag 11 mei 2025 20:50 schreef kikkerrrtje het volgende:
Dorien, ga weg, want dit moet je niet willen
Voor een man is dat tempo waarschijnlijk nog aan de langzame kant ...quote:Op zondag 11 mei 2025 20:39 schreef Postbus100 het volgende:
Oh, dat lijkt me echt heel raar om zo ineens bij elkaar in één bed te liggen. Tuurlijk heb je wel voor elkaar gekozen, maar mag het even in een eigen tempo?
Ik vind Ciska ook wel leuk maar erg wel erg vermoeiendquote:
Ik vind Ciska niet neurotisch zoals Eileen, komt gezond op me over tot dusverquote:Op zondag 11 mei 2025 20:53 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik vind Ciska ook wel leuk maar erg wel erg vermoeiend
Ik denk dat ze dingen erg overdenkt en dat daar veel drama van komt
Maar dat kan ze dan ook wel weer snel achter zich neer leggen
Marleen is dan weer wat volwassener maar ook een beetje een zweverd
Eens. Ze lijkt me ook gezond, heeft alleen wel zo haar drammerige onzekere kantenquote:Op zondag 11 mei 2025 20:55 schreef kikkerrrtje het volgende:
[..]
Ik vind Ciska niet neurotisch zoals Eileen, komt gezond op me over tot dusver
Tip 1: koop gordijnen.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:56 schreef Postbus100 het volgende:
Dan heb je een nieuw pand, en dan galmt het zo![]()
Doe wat aan die akkoestiek, John.
ha, daar komt de aap uit de mouw.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:56 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Eens. Ze lijkt me ook gezond, heeft alleen wel zo haar drammerige onzekere kanten
Ik heb ook ooit eens een hele leuke vrouw ontmoet met wie het heel goed klikte. Ze leek zelfs een beetje op Ciska. alleen was ze wel heel erg onzeker. veel huilen, bang dat ik haar niet zag staan etc. daar knapte ik toch een beetje op af. uiteindelijk werd het niks juist doordat zij zo bang was dat het niks zou gaan worden ...
Roel zat alleenquote:Op zondag 11 mei 2025 21:00 schreef kikkerrrtje het volgende:
Oh nee, bij Jan en Roel hersenloos spul op TV kijken met de vrouw met wie je date
bah bah
Volgens mij wel jaquote:Op zondag 11 mei 2025 21:03 schreef TAmaru het volgende:
ik versta het heel slecht maar heeft Martijn nu gisteren met beide dames gezoend?
Ik vind de Karin van Roel ook een leuk persoonquote:Op zondag 11 mei 2025 21:06 schreef Grumpey het volgende:
Die Karin van Roel trek ik juist erg goed, blijkbaar is dat meer mijn type 😄
Edit: al hoop ik wel dat ze gewoon even afscheid heeft genomen van Roel buiten de camera om
Ja eens.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:10 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik vind de Karin van Roel ook een leuk persoonZou een vriendin van me kunnen zijn
![]()
Dat kan je alleen maar tegengaan door te blijven spiegelen, totdat het (hopelijk) kwartje valt.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:13 schreef Grumpey het volgende:
Een man die zegt ‘ ik leg de lat erg hoog’ lijkt me erg vermoeiend als partner. Je bent nooit goed genoeg volgens mij, met het risico dat je als partner jezelf gaat wegcijferen om maar te voldoen aan de lat.
Je kunt het ook gewoon zeggen en bespreken, niet?quote:Op zondag 11 mei 2025 21:14 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat kan je alleen maar tegengaan door te blijven spiegelen, totdat het (hopelijk) kwartje valt.
Oja, ook een optie.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:16 schreef kikkerrrtje het volgende:
[..]
Je kunt het ook gewoon zeggen en bespreken, niet?
Dat kan, alleen dan word je weggestemd zoals bij Karinquote:Op zondag 11 mei 2025 21:16 schreef kikkerrrtje het volgende:
[..]
Je kunt het ook gewoon zeggen en bespreken, niet?
Nouja opzich wel vrij eerlijk toch?quote:Op zondag 11 mei 2025 21:18 schreef Stepperoller het volgende:
Wat loopt Jan nu allemaal slap te lullen dan
Dat is dan beter. Want ik denk niet dat het goed en leuk wordt als open dingen bespreken niet kanquote:Op zondag 11 mei 2025 21:17 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Dat kan, alleen dan word je weggestemd zoals bij Karin
Zo blijft hij wereldvreemdquote:Op zondag 11 mei 2025 21:19 schreef Stepperoller het volgende:
Wel jammer dat we hem nu niet op citytrip zien gaan
Yvon is het met me eensquote:Op zondag 11 mei 2025 21:20 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Doelde meer op het tien keer 'Dat heb ik jou ook al gezegd'
Ik denk niet dat Jan daar serieus wat bij voeldequote:Op zondag 11 mei 2025 21:20 schreef S_E het volgende:
Jammer dat Jan de eerste vrouw die hij wegstuurde niet zag zitten. Die was zeker wel gebleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |