Hij heeft niet in de gaten dat dat haar wegjaagtquote:
Dat is vast eigen keuze, genoeg seizoenen waar ze ongemakkelijk om 2 bedden bij de incheckbalie vragen.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:39 schreef Postbus100 het volgende:
Oh, dat lijkt me echt heel raar om zo ineens bij elkaar in één bed te liggen. Tuurlijk heb je wel voor elkaar gekozen, maar mag het even in een eigen tempo?
een relatie met Eileen lijkt me inderdaad heel moeilijk. Zo’n opmerking als ‘dat is ook voor het eerst dat ik mag bepalen’ is zo’n dubbelzinnige opmerking die zogenaamd grappig zou moeten zijn maar vooral een bepaalde mate van verongelijkheid laat zien. Zeg gewoon wat je wilt, en als je dat niet krijgt, so be it en deal with it. Dit is zo achterbaks (onbewust waarschijnlijk).quote:Op zondag 11 mei 2025 20:36 schreef kikkerrrtje het volgende:
[..]
Lijkt me voor een relatie heel moeilijk
Ik zou best wel met elkaar op één kamer willen liggen, maar ik denk nog niet met elkaar in één bed. (denk ik)quote:Op zondag 11 mei 2025 20:41 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat is vast eigen keuze, geniet seizoenen waar ze ongemakkelijk om 2 bedden bij de incheckbalie vragen.
Nu kan ik het niet meer niet-zienquote:Op zondag 11 mei 2025 20:41 schreef Firuze60 het volgende:
Bij Roy denk ik steeds aan een hele jonge versie van Wilders
Of het kan hem niets schelen, of dat is ook de bedoelingquote:Op zondag 11 mei 2025 20:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij heeft niet in de gaten dat dat haar wegjaagt
Ik vind Eileen het hele seizoen al manipulatief passief-agressief.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:42 schreef Grumpey het volgende:
[..]
een relatie met Eileen lijkt me inderdaad heel moeilijk. Zo’n opmerking als ‘dat is ook voor het eerst dat ik mag bepalen’ is zo’n dubbelzinnige opmerking die zogenaamd grappig zou moeten zijn maar vooral een bepaalde mate van verongelijkheid laat zien. Zeg gewoon wat je wilt, en als je dat niet krijgt, so be it en deal with it. Dit is zo achterbaks (onbewust waarschijnlijk).
Ik weet niet of Julius zoiets zou zeggen als hij haar echt leuk vindt. Hij is zo voorzichtig.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:43 schreef Postbus100 het volgende:
'Wat vind je van mij?' (Kylie)
Julius ontweek de vraag.... Hij vindt haar niet écht leuk. Anders had 'ie wel gezegd: ik vind jou een leuke meid (oid).
Volgens mij sprak hij Karina op z'n Gronings uit.quote:
Aan de preview van deze aflevering van twee weken geleden te zien komt we nog wel een moment waarop Dorien een serieus gesprek wil met Janquote:Op zondag 11 mei 2025 20:50 schreef kikkerrrtje het volgende:
Dorien, ga weg, want dit moet je niet willen
Voor een man is dat tempo waarschijnlijk nog aan de langzame kant ...quote:Op zondag 11 mei 2025 20:39 schreef Postbus100 het volgende:
Oh, dat lijkt me echt heel raar om zo ineens bij elkaar in één bed te liggen. Tuurlijk heb je wel voor elkaar gekozen, maar mag het even in een eigen tempo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |