Dit.quote:
Moet blijkenquote:Op zondag 20 april 2025 19:08 schreef RAVW het volgende:
Yuki kan gewoon door toch ..Of toch te veel schade
Yuki is exitquote:Op zondag 20 april 2025 19:08 schreef RAVW het volgende:
die is met zn kont tegen de muur gekomen dus ik vrees genoeg schadequote:Op zondag 20 april 2025 19:08 schreef RAVW het volgende:
Nou...quote:Op zondag 20 april 2025 19:09 schreef Sally het volgende:
Incident VER & PIA noted.
Hopelijk idd zoals commentaar zegt, turn 1 incident.
Ze zullen iets gezien hebben waardoor het niet konquote:Op zondag 20 april 2025 19:08 schreef RAVW het volgende:
En zie hier.quote:Op zondag 20 april 2025 18:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als ie beter weg is dan Max gooit ie m ernaast.
Het is en blijft een racer.
U.I iig.quote:
Zou mooi zijn, dat gedrag van hem mag wel eens afgestraft wordenquote:Op zondag 20 april 2025 19:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
10 sec voor Max hebben ze het al over bij F1tv.
Wishful thinking van die Brittenquote:Op zondag 20 april 2025 19:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
10 sec voor Max hebben ze het al over bij F1tv.
Ja, dat wel. 10 sec. vind ik wel erg zwaar ervoor.quote:
Had hij zelf wel de bocht moeten halen binnen de baanquote:Op zondag 20 april 2025 19:10 schreef heywoodu het volgende:
Piastri moet die plek krijgen, zat ervoor tot Verstappen er voor kwam omdįt hij rechtdoor ging.
Schrale troost, ik heb Tsunoda in mn managerquote:Op zondag 20 april 2025 19:06 schreef Sally het volgende:
Godtverrr - wie was daar de ....
oh, in hh al te zien: Pierre... wat doe je...
(mijn manager/Alpine, waarom nou?! )
Als het toch een straf wordt dan zal 5 seconde worden.quote:Op zondag 20 april 2025 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat wel. 10 sec. vind ik wel erg zwaar ervoor.
FIA -> {quote:Op zondag 20 april 2025 19:10 schreef Peterselieman het volgende:
Max kon nergens heen -> imo geen straf
Piastri zou die bocht nooit gehaald hebben.quote:Op zondag 20 april 2025 19:10 schreef heywoodu het volgende:
Piastri moet die plek krijgen, zat ervoor tot Verstappen er voor kwam omdįt hij rechtdoor ging.
tis maxquote:
Wat, van de baan geduwd worden? Was niet echt een keuze he.quote:Op zondag 20 april 2025 19:12 schreef TwenteFC het volgende:
5 seconden is het misschien nog wel waard ook
Miauw?quote:
wel als die ander Max isquote:Op zondag 20 april 2025 19:13 schreef SiGNe het volgende:
Maar goed, tegenwoordig kan je dus een rijder van de baan rijden en dan krijgt de ander een tijdstraf.
^^^^^^quote:Op zondag 20 april 2025 19:13 schreef SiGNe het volgende:
Maar goed, tegenwoordig kan je dus een rijder van de baan rijden en dan krijgt de ander een tijdstraf.
Beetje des Maxquote:Op zondag 20 april 2025 19:13 schreef SiGNe het volgende:
Mits je er voor zit?quote:Op zondag 20 april 2025 19:13 schreef SiGNe het volgende:
Logisch dat hij erover begint natuurlijk, als hij dat niet doet is hij geen knip voor de neus waard.quote:
Die was er wel.quote:Op zondag 20 april 2025 19:14 schreef Zwoerd het volgende:
Door de SC was er dus ook geen kans om de positie terug te geven?
Klopt maar ze wisten bij Red Bull ook wel dat dit een straf zou worden. 5 seconden maar lekker vooraan karren is denk ik nog een keus ook.quote:Op zondag 20 april 2025 19:13 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Wat, van de baan geduwd worden? Was niet echt een keuze he.
Hij had de binnen bocht zat niet op de lijn die je normaal heb.quote:Op zondag 20 april 2025 19:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oscar had gewoon de bocht. Kut voor Max, maar als je dan vol de bocht mee wil pakken pak je dit risico dat je geen ruimte gaat krijgen.
Inhalen mag niet onder SC, dusjaquote:
Hij had de bocht gewoon. Of je nu op de racelijn zit of niet.quote:Op zondag 20 april 2025 19:15 schreef RAVW het volgende:
[..]
Hij had de binnen bocht zat niet op de lijn die je normaal heb.
Dan zit je aan de buitenkant
De straf werd pas na de SC uitgedeeld toch? Dan hadden ze ook kunnen zeggen geef plek maar terug.quote:
Als Oscar eerder plek had gekregen, was de straf er niet. Maar Max kon die plek niet geven want SC.quote:Op zondag 20 april 2025 19:16 schreef vosss het volgende:
[..]
De straf werd pas na de SC uitgedeeld toch? Dan hadden ze ook kunnen zeggen geef plek maar terug.
Dat is nooit een straf, dat had Max direct zelf moeten doen als die een beetje verstandig was.quote:Op zondag 20 april 2025 19:16 schreef vosss het volgende:
[..]
De straf werd pas na de SC uitgedeeld toch? Dan hadden ze ook kunnen zeggen geef plek maar terug.
quote:
Do not feed the trollsquote:
Gaat niets uit komenquote:Op zondag 20 april 2025 19:17 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: TURN 5 INCIDENT INVOLVING CARS 22 (TSU) AND 10 (GAS) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - CAUSING A COLLISION
Doorgeslagen.
Zou raar zijn als ze er helemaal niet naar gaan kijken vind je niet?quote:Op zondag 20 april 2025 19:17 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: TURN 5 INCIDENT INVOLVING CARS 22 (TSU) AND 10 (GAS) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - CAUSING A COLLISION
Doorgeslagen.
Ja ik snap het ook niet, is niet de 1e keer dat hij een plek niet teruggeeft en 5 seconden aan de broek krijgt.quote:Op zondag 20 april 2025 19:17 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat is nooit een straf, dat had Max direct zelf moeten doen als die een beetje verstandig was.
Hoe wil hij de FIA terug gaan pakken danquote:Op zondag 20 april 2025 19:17 schreef Jane het volgende:
Max boos maken, krijg je meestal spijt van. Al duurt het een jaar, hij vergeet niet.
Dat is ook weer zo.quote:Op zondag 20 april 2025 19:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zou raar zijn als ze er helemaal niet naar gaan kijken vind je niet?
Eerste ronde, de coulance is ver te zoeken.quote:Op zondag 20 april 2025 19:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zou raar zijn als ze er helemaal niet naar gaan kijken vind je niet?
Race duurt nog langquote:Op zondag 20 april 2025 19:18 schreef Newone82 het volgende:
Terechte straf voor Max.
Dom denken ook van hem. Hij had nu P2 gereden in plaats van virtueel plek 5 als hij had geswitched met PIA.
Wanneer had ie dat moeten doen dan als er SC is?quote:Op zondag 20 april 2025 19:18 schreef Newone82 het volgende:
Terechte straf voor Max.
Dom denken ook van hem. Hij had nu P2 gereden in plaats van virtueel plek 5 als hij had geswitched met PIA.
Ja lekker in de vuile lucht rijdenquote:Op zondag 20 april 2025 19:18 schreef Newone82 het volgende:
Terechte straf voor Max.
Er werd nog tot de 3e sector geracedquote:Op zondag 20 april 2025 19:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wanneer had ie dat moeten doen dan als er SC is?
Gelukkig ben ik kaal, mij pakken ze niet!quote:
Maar als je denkt dat jij van de baan wordt gedrukt dan?quote:Op zondag 20 april 2025 19:18 schreef Newone82 het volgende:
Terechte straf voor Max.
Neuh, Piastri zal de klos zijn.quote:Op zondag 20 april 2025 19:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hoe wil hij de FIA terug gaan pakken dan
De SC duurder even voordat ie kwam. Dus daar had het gekund.quote:Op zondag 20 april 2025 19:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wanneer had ie dat moeten doen dan als er SC is?
Wordt ook gewoon een racing incident.quote:Op zondag 20 april 2025 19:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo.
Maar hopelijk 'geen straf want al genoeg gestraft'.
Ik waarschuw jequote:
Inderdaad, beetje vreemd verwijt van VER.quote:Op zondag 20 april 2025 19:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij had de bocht gewoon. Of je nu op de racelijn zit of niet.
Zonder geel had Max veel meer tijd gehad de plek te geven, NFI was coulant geweest alsa je ook bedenkt dat het de eerste ronde wasquote:
Heeft niks met coulance te maken.quote:Op zondag 20 april 2025 19:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Eerste ronde, de coulance is ver te zoeken.
Haha. Piastri had duidelijk de bocht.quote:Op zondag 20 april 2025 19:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar als je denkt dat jij van de baan wordt gedrukt dan?
En dan ook nog in Bocht 1 net na de start...?
mag nie zegt maxquote:Op zondag 20 april 2025 19:21 schreef Perox het volgende:
Max wordt dubbel gestraft want ook een strike?! Sjongejonge.
Dat is gek, want hij heeft er al straf voor gekregen ...quote:Op zondag 20 april 2025 19:21 schreef Perox het volgende:
Die rijdt met het regelboek op schootquote:
Het is echt ongelooflijk, maar de usual suspects in dit topic vinden het natuurlijk meer dan terecht.quote:Op zondag 20 april 2025 19:21 schreef Perox het volgende:
En daarom let je als sporter altijd op bij briefings, team captains meetings etc.quote:
die man heeft zo'n overcapaciteitquote:Op zondag 20 april 2025 19:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die rijdt met het regelboek op schoot
Karen Chandhokquote:Op zondag 20 april 2025 19:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mafkezen op Sky vinden die 5 seconden een te lichte straf, nu heeft hķj voordeel van de schone lucht.
Uitstekende actie. Net binnen de lijntjes.quote:Op zondag 20 april 2025 19:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Piastri haalde de bocht ook niet.
En daarom is/wordt hij de GOATquote:
Gabberwoudquote:Op zondag 20 april 2025 19:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik kaal, mij pakken ze niet!
Hopelijk ben je geen usual suspect als je een tijdstraf onzin vindt, maar wel vindt dat Verstappen die plek in had moeten leveren.quote:Op zondag 20 april 2025 19:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Het is echt ongelooflijk, maar de usual suspects in dit topic vinden het natuurlijk meer dan terecht.
Die hij niet kon houden? Of nauwelijks?quote:Op zondag 20 april 2025 19:22 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Haha. Piastri had duidelijk de bocht.
kunnen we allemaal vindenquote:Op zondag 20 april 2025 19:24 schreef PzKpfw het volgende:
Piastri had gewoon straf moeten krijgen voor 'forcing another driver off track' .
FIA en consistent zijnquote:Op zondag 20 april 2025 19:24 schreef PzKpfw het volgende:
Piastri had gewoon straf moeten krijgen voor 'forcing another driver off track' .
Me 2.quote:Op zondag 20 april 2025 19:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hopelijk ben je geen usual suspect als je een tijdstraf onzin vindt, maar wel vindt dat Verstappen die plek in had moeten leveren.
Om zeker te zijn zou dat wel het beste zijn geweest. Anderzijds ben ik NFI van mening omdat het eerste ronde is en Piastri niet voor Max rijdt bij het ingaan van de betreffende bochtquote:Op zondag 20 april 2025 19:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hopelijk ben je geen usual suspect als je een tijdstraf onzin vindt, maar wel vindt dat Verstappen die plek in had moeten leveren.
Schone lucht ja.quote:Op zondag 20 april 2025 19:25 schreef THEFXR het volgende:
Heeft Max nu meer koeling van zijn voorbanden dan op P2?
Tsunoda - Gasly colapsequote:Op zondag 20 april 2025 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zag in het achterveld toch nog meer rijders de bocht niet halen ? Tijdens de start. ?
jaquote:Op zondag 20 april 2025 19:25 schreef THEFXR het volgende:
Heeft Max nu meer koeling van zijn voorbanden dan op P2?
quote:Op zondag 20 april 2025 19:26 schreef heywoodu het volgende:
Als Norris nu stopt, komt hij mooi ruim achter Bortoleto terecht en heeft hij clean air.
Nee, die bedoel ik niet, er schoot volgens mij ook een Mercedes rechtdoorquote:
Oh dat had ik niet gezienquote:Op zondag 20 april 2025 19:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, die bedoel ik niet, er schoot volgens mij ook een Mercedes rechtdoor
dat dusquote:Op zondag 20 april 2025 19:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Niet zo slim van Norris, om het op die plek te doen.
Hongerig jong versus oude vosquote:Op zondag 20 april 2025 19:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Niet zo slim van Norris, om het op die plek te doen.
tis gewoon niet slimquote:Op zondag 20 april 2025 19:28 schreef _UserName_ het volgende:
Haha, die Lando maakt zichzelf gek zo he..
Hij heeft niks geleerd van Max vorig jaar.quote:
In 2021 was het een strafquote:Op zondag 20 april 2025 19:29 schreef Nober het volgende:
HAM under investigation voor dat vroege remmen?
Wel dus.quote:Op zondag 20 april 2025 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis gewoon niet slim
dit gebeurt je toch niet 2 x
Doe ff brake testquote:Op zondag 20 april 2025 19:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hamilton heeft goed geleerd van 2021
Dit is een circuit die alleen leuk is op tvquote:
Dat.quote:Op zondag 20 april 2025 19:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit is een circuit die alleen leuk is op tv
Ik was eerlijk gezegd ook niet echt van plan naar dat shithole te gaan, dus dat scheelt.quote:Op zondag 20 april 2025 19:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zelfs daar niet.quote:Op zondag 20 april 2025 19:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je er zo dicht op hangt. Beter hou je wat afstand, een seconde of vijfquote:Op zondag 20 april 2025 19:31 schreef Faraday01 het volgende:
Piastri begint last te krijgen met de banden?
Bandenmanagement was voorheen natuurlijk altijd z'n zwakke punt.quote:Op zondag 20 april 2025 19:31 schreef Faraday01 het volgende:
quote:Op zondag 20 april 2025 19:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je er zo dicht op hangt. Beter hou je wat afstand, een seconde of vijf
En ik denk dat Max door die panelty nu juist extra gemotiveerd isquote:Op zondag 20 april 2025 19:31 schreef Faraday01 het volgende:
Nee, ze branden een kaarsje.quote:
Russell snapt dat gelukkig wel.quote:Op zondag 20 april 2025 19:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je er zo dicht op hangt. Beter hou je wat afstand, een seconde of vijf
ik denk het welquote:Op zondag 20 april 2025 19:31 schreef Faraday01 het volgende:
McLaren zelfde probleem als de RBR?quote:
Net als moeke.quote:
Nee, bij RBR ligt het aan de auto.quote:Op zondag 20 april 2025 19:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
McLaren zelfde probleem als de RBR?
Bouwlamp bij de Gamma halen.quote:Op zondag 20 april 2025 19:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Net als moeke.
Sowieso raar dan om ineens lichten te gaan gebruiken bij de stops als het geen verplichting is.
Tactiek..quote:
Undercut proberen.quote:
mag allemaalquote:Op zondag 20 april 2025 19:37 schreef Mano_ het volgende:
[..]
McLaren. Dat bovenste element zakt centimeters op hoge snelheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |