SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Moest lachenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 18:03 schreef Moeraskat het volgende: Kitten had meer dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Gekregen voor pasen vanOudtante is de enige van de fam die nog over is, gewone tante spreek ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cashen gaat soepeler als je met meer bent hè
Ik ben ook suikertante dus over een tijd dan moet ik al dat geld gaan ophoesten
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat is op dit moment 18 077 544 euro van de Nederlandse bevolkingTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik doe niet mee.quote:Op zondag 20 april 2025 18:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat is op dit moment 18 077 544 euro van de Nederlandse bevolking
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Je hebt niets te willen. Wordt gewoon ingehouden van je salaris.quote:Trotste mama van Ambar
Kinderen en mensen met een goede reden, doen niet meer.eens.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hier meer zonquote:Op zondag 20 april 2025 17:15 schreef aeque het volgende:
@:lovely bedankt voor de bewolking, het is aangekomen.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dan krijg je alsnog niks dus.quote:Op zondag 20 april 2025 18:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt niets te willen. Wordt gewoon ingehouden van je salaris.
Wilde zo nog van wandelen want blijkbaar is een kind aanduwen op de schommel geen stappen waardHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ga wel fixen dat mensen boven een inkomen van een ton meer moeten bijdragen om uiteindelijk aan die 18 miljoen te komenquote:Trotste mama van Ambar
Gewoon stappend aanduwenquote:Op zondag 20 april 2025 18:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wilde zo nog van wandelen want blijkbaar is een kind aanduwen op de schommel geen stappen waardUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ondertussen springen.quote:Op zondag 20 april 2025 18:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wilde zo nog van wandelen want blijkbaar is een kind aanduwen op de schommel geen stappen waard
Daar was de trampoline voorquote:
Maar dat durf ik met mijn 30plus niet
*Lust geen koffie*![]()
Hier is het helemaal dichtgetrokken, de lucht. Nou ja. Heb toch bijna 2u in de zon gelegenquote:
Hoezo niet?quote:Op zondag 20 april 2025 18:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Daar was de trampoline voor
Maar dat durf ik met mijn 30plus nietTrotste mama van Ambar
En ook een beetje verkleurd?quote:Op zondag 20 april 2025 18:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hier is het helemaal dichtgetrokken, de lucht. Nou ja. Heb toch bijna 2u in de zon gelegen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Niet verbrand hopelijk?quote:Op zondag 20 april 2025 18:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hier is het helemaal dichtgetrokken, de lucht. Nou ja. Heb toch bijna 2u in de zon gelegenHow can I make this topic about me?![]()
Lieverd, ik ben ook 36. Gewoon doen. En schijnt echt goed te zijn.quote:Op zondag 20 april 2025 18:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Daar was de trampoline voor
Maar dat durf ik met mijn 30plus nietJe hoeft niet hoog he.
Touwtjespringen ga ik ook weer doen, maar dat durf ik nog niet echt met die knie. Want roeien deed ook nog vet zeer. (na 2.50 min)Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dan schijn je juist vaker te moeten gaan springenquote:Trotste mama van Ambar
Gebroken wit nuquote:
Elke vrouw als ze mij zien.quote:Op zondag 20 april 2025 18:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hier is het helemaal dichtgetrokken, de lucht. Nou ja. Heb toch bijna 2u in de zon gelegen
quote:Op zondag 20 april 2025 18:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan schijn je juist vaker te moeten gaan springenen die spieren trainen.
Ik heb er wel eens gedacht op zo'n mini trampoline te kopen voor in huis zodat ik elke avond beetje kon springenTrotste mama van Ambar
Moest lachen.quote:
Dus gewoon een luier omdoen en springenquote:Trotste mama van Ambar
Heb een tijd jump gedaan, hou er echt niet van
Terwijl ik wel gewoon mijn kegel oefeningen doe, dus het is nu niet alsof de boel zwak is daarHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 18:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dus gewoon een luier omdoen en springen
Al heb ik er gelukkig geen last van.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb een week zonder jas door Italië gelopen
Je ziet niet het verschil op mijn arm van waar mijn horloge zitHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb nog best wel een kleurtje van dat beetje zon dat ik in het weekend zieTrotste mama van Ambar
Dat is een groot horloge dan.quote:Op zondag 20 april 2025 18:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
Heb een week zonder jas door Italië gelopen
Je ziet niet het verschil op mijn arm van waar mijn horloge zitWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gewoon doenquote:Op zondag 20 april 2025 18:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb er wel eens gedacht op zo'n mini trampoline te kopen voor in huis zodat ik elke avond beetje kon springenUw ADH vitamine Worst
Hmmm. Een tientje voor een Ierse runderrollade van 600 gram. Ik mag hopen dat hij lekker is.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Kleur is voor plebs![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik geef de laatste tijd geld uit als water zonder schijnbaar het juiste te kopenquote:Trotste mama van Ambar
Niet meid, niet, ik ben gewoon niet verkleurdquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 18:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
Kleur is voor plebs![]()
![]()
Eens welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wat bedoel je precies daarmee? Wat had je dan moeten kopen?quote:Op zondag 20 april 2025 18:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik geef de laatste tijd geld uit als water zonder schijnbaar het juiste te kopenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oké vrouwke.quote:Op zondag 20 april 2025 18:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Niet meid, niet, ik ben gewoon niet verkleurdWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Plinten bijvoorbeeld of een trampoline ipv boekenquote:Op zondag 20 april 2025 18:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies daarmee? Wat had je dan moeten kopen?Trotste mama van Ambar
Wat heb je aan plinten?quote:Op zondag 20 april 2025 18:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Plinten bijvoorbeeld of een trampoline ipv boekenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Boeken zijn altijd de juiste koopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zodat er geen rommel beland in de kiertjes? En het huis oogt wat af?quote:Trotste mama van Ambar
Dat is dan ook echt het enige ja.quote:Op zondag 20 april 2025 18:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zodat er geen rommel beland in de kiertjes? En het huis oogt wat af?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Word er hier nog GVD een beetje gebolkt of wah?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Maar eerst een flinke porchetta verorberen vanavond.de rollade is voor morgen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
En in mijn vorige huis had ik geen plinten dus wilde ik dat in dit huis wel voor de look zeg maarquote:Trotste mama van Ambar
bolk!quote:Op zondag 20 april 2025 18:19 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier nog GVD een beetje gebolkt of wah?How can I make this topic about me?![]()
Op je neus.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
snap ikquote:Op zondag 20 april 2025 18:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En in mijn vorige huis had ik geen plinten dus wilde ik dat in dit huis wel voor de look zeg maar
Ik had in m'n vorige huis ook geen plinten. Kon het geld ter tenminste niet tegenop klotsen.
Heb nu wel plinten.Kan inderdaad geen stof tussen de kiertjes vallen. Maar wel óp de plint
Niet enkel op de neus, overal, altijd en natuurlijk snoei en furieus hard!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Heb je dan wel een plintenladder om dat weg te kunnen halen?quote:Op zondag 20 april 2025 18:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
snap ik
Ik had in m'n vorige huis ook geen plinten. Kon het geld ter tenminste niet tegenop klotsen.
Heb nu wel plinten.Kan inderdaad geen stof tussen de kiertjes vallen. Maar wel óp de plint
Even aan plint eastwood vragen.quote:Op zondag 20 april 2025 18:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb je dan wel een plintenladder om dat weg te kunnen halen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Als je moet, dan moet je.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bankrekening moet ook geregeld gecheckt worden
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Kijk, en daarom zijn mannen het allerbeste in multitaskenquote:Op zondag 20 april 2025 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, als je toch moet pinnen.... Scheelt weer tijd.
Gelukkig hield je er wel rekening mee om niet over de toetsen te plassen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Stel je voor dat het machine kortsluiting krijgt. Moet je weer een ander apparaat gaan zoekenquote:Op zondag 20 april 2025 18:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelukkig hield je er wel rekening mee om niet over de toetsen te plassen.
Ja, denk je van ik pauzeer wel even bij het volgende tankstation .... rijd je zo nietsvermoedend een dikke file in van een half uur. En de nood wordt hoger en hoger.quote:
How can I make this topic about me?![]()
Tja. onderbuikgevoel volgenquote:Op zondag 20 april 2025 18:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, denk je van ik pauzeer wel even bij het volgende tankstation .... rijd je zo nietsvermoedend een dikke file in van een half uur. En de nood wordt hoger en hoger.
Een vangrail fungeert prima als plee.quote:Op zondag 20 april 2025 18:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, denk je van ik pauzeer wel even bij het volgende tankstation .... rijd je zo nietsvermoedend een dikke file in van een half uur. En de nood wordt hoger en hoger.Ik heb er één en ik ben er trots op
In Italië staan er geen mensen met pech op de vluchtstrook
Alleen mensen met kleine blazenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Pisstrookquote:Op zondag 20 april 2025 18:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
In Italië staan er geen mensen met pech op de vluchtstrook
Alleen mensen met kleine blazenUw ADH vitamine Worst
Ei ei eiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hoera we hebben weer punten
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik hoop dat de porchetta bijna klaar is #TrekIk heb er één en ik ben er trots op
Ben benieuwdquote:Op zondag 20 april 2025 18:28 schreef DJMO het volgende:
Ik hoop dat de porchetta bijna klaar is #Trek
Ja maar nog geen ei vandaag wel net mosterribs met bacon.quote:
MosterdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wat is dat?quote:Op zondag 20 april 2025 18:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja maar nog geen ei vandaag wel net mosterribs met bacon.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
#metooquote:
Dat spul is zo gruwelijk lekker van smaakIk heb er één en ik ben er trots op
Ja was lekker.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lijkt me ook wel lekker jaquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Tsja, als je echt moet dan moet je, maar goed liever toch maar een normaal toilet.quote:How can I make this topic about me?![]()
Ja...quote:Op zondag 20 april 2025 18:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, als je echt moet dan moet je, maar goed liever toch maar een normaal toilet.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kreeg net een get ready with me voor een familie dagje
En ze begint shotjes te nemen
*Lust geen koffie*![]()
een wat?quote:Op zondag 20 april 2025 18:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
Kreeg net een get ready with me voor een familie dagje
En ze begint shotjes te nemen
Get ready with me?quote:
Zijn van die filmpjes dat ze laten zien van ik sta op en dan doe ik deze schattige outfit aan een deze make up op enzovoort
Maar dit was de draak ermee stekenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
aah oke.quote:Op zondag 20 april 2025 18:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Get ready with me?
Zijn van die filmpjes dat ze laten zien van ik sta op en dan doe ik deze schattige outfit aan een deze make up op enzovoort
Maar dit was de draak ermee steken
Poef iedereen avondeten
Ga maar eens omkleden en wandelenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dan zit je 8n Duitsland langs de snelwegen wel goed, hier in Nederland is het belabberd gesteld met de voorzieningen onderweg. En heb je geluk dat je op tijd een tankstation vind, heb je de pech dat het een 2 the loo is en er zo'n kut vogeltje aan het snateren is waardoor je drol spontaan terug naar binnen kruipt.quote:Op zondag 20 april 2025 18:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, als je echt moet dan moet je, maar goed liever toch maar een normaal toilet.
@Rob kan dit bevestigen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Get ready with me
De jurk kan uit
Het huispak kan aan
En sokken met wandelschoenen
De kinotape van gisteren is nog goed dus die kan nog een dagje meeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Met pa en ma op vakantie naar Denemarken. Ik moest niet plassen maar mama dwong me om naar de wc te gaan bij zo'n stop langs de snelweg.
Dus ik dat hokje in, tot 50 geteld en toen wilde ik eruit. Maar de deur wilde niet open.
Ik in paniek. Mama om hulp geroepen...
Bleek dat alleen het slot eraf kon als je had doorgetrokken.
Viel ik dus alsnog door de mand.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wat ga jij eten?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 18:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan zit je 8n Duitsland langs de snelwegen wel goed, hier in Nederland is het belabberd gesteld met de voorzieningen onderweg. En heb je geluk dat je op tijd een tankstation vind, heb je de pech dat het een 2 the loo is en er zo'n kut vogeltje aan het snateren is waardoor je drol spontaan terug naar binnen kruipt.
@:rob kan dit bevestigen.![]()
![]()
... Dat is een bijzonder slotquote:Op zondag 20 april 2025 18:37 schreef Moeraskat het volgende:
Met pa en ma op vakantie naar Denemarken. Ik moest niet plassen maar mama dwong me om naar de wc te gaan bij zo'n stop langs de snelweg.
Dus ik dat hokje in, tot 50 geteld en toen wilde ik eruit. Maar de deur wilde niet open.
Ik in paniek. Mama om hulp geroepen...
Bleek dat alleen het slot eraf kon als je had doorgetrokken.
Viel ik dus alsnog door de mand.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wel slimquote:Op zondag 20 april 2025 18:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
... Dat is een bijzonder slot
Mwoah. Er zijn ook toiletten die pas of automatisch doortrekken zodra je de deur ontgrendelt.quote:Op zondag 20 april 2025 18:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
... Dat is een bijzonder slotIk heb er één en ik ben er trots op
Als je al 2,5 dag in de overlast zit dan vergaat je trek nogal.quote:
quote:Op zondag 20 april 2025 18:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mwoah. Er zijn ook toiletten die pas of automatisch doortrekken zodra je de deur ontgrendelt.
De meeste die ik ken die automatisch doortrekken doen dat al als ik nog zitquote:Op zondag 20 april 2025 18:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mwoah. Er zijn ook toiletten die pas of automatisch doortrekken zodra je de deur ontgrendelt.
*Lust geen koffie*![]()
Poseidon kissquote:Op zondag 20 april 2025 18:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De meeste die ik ken die automatisch doortrekken doen dat al als ik nog zitUw ADH vitamine Worst
Nee dat is met grote drollen in niet Nederlandse wcsquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Klopt. Dat zijn de toiletten bij de nsquote:Op zondag 20 april 2025 18:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De meeste die ik ken die automatisch doortrekken doen dat al als ik nog zit
Op Schiphol idem.quote:Op zondag 20 april 2025 18:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zal melding maken in Berkel EnschotIk heb er één en ik ben er trots op
Nee nee in Berkel doen ze de binnenwerken van treinen fixen, met name airco en wcquote:
In Haarlem doen ze wassen en spuitenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oja iddquote:Op zondag 20 april 2025 18:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee dat is met grote drollen in niet Nederlandse wcs
Uw ADH vitamine Worst
Is wel een reden waarom ik blij ben dat ik geen ballen hebquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik doelde op de toiletten op de stations. Die trekken vaak regelmatig automatisch door terwijl je er nog op zit. Waaronder op Schiphol. In de treinen heb ik er geen last van.quote:Op zondag 20 april 2025 18:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee nee in Berkel doen ze de binnenwerken van treinen fixen, met name airco en wc
In Haarlem doen ze wassen en spuitenIk heb er één en ik ben er trots op
Ooooh die sla ik bijna altijd overquote:Op zondag 20 april 2025 18:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik doelde op de toiletten op de stations. Die trekken vaak regelmatig automatisch door terwijl je er nog op zit. Waaronder op Schiphol. In de treinen heb ik er geen last van.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Goh met wie zullen ze Tsunoda gaan vervangen.
Nu al?quote:Op zondag 20 april 2025 19:06 schreef aeque het volgende:
Goh met wie zullen ze Tsunoda gaan vervangen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jouquote:Op zondag 20 april 2025 19:06 schreef aeque het volgende:
Goh met wie zullen ze Tsunoda gaan vervangen.![]()
![]()
Ik ben vergelijkbare grote en maar een klein beetje zwaarder dan tsunoda
Mag ik het doen?
Ah toeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dan moeten ze wel een heel breed stoeltje maken.quote:
quote:quote:Op zondag 20 april 2025 19:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mag ik het doen?
Ah toe
Nou vooruitquote:Op zondag 20 april 2025 19:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mag ik het doen?
Ah toe![]()
Moet echt nog veel stapjes vandaag
En straks denk ik nog een kiwi of tweeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 18:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik doelde op de toiletten op de stations. Die trekken vaak regelmatig automatisch door terwijl je er nog op zit. Waaronder op Schiphol. In de treinen heb ik er geen last van.
Maar niet eten helpt ook niet tegen de overlast. Eten helpt wel tegen knorrigheidquote:Op zondag 20 april 2025 18:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je al 2,5 dag in de overlast zit dan vergaat je trek nogal.en andere dingen.
Dudje moet volgende week naar Brussel, voor werk
Zal ik mee gaan en beetje cultuur snuiven
Of ga ik thuis chilexen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
meequote:Op zondag 20 april 2025 19:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
Of ga ik thuis chilexen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jaquote:Op zondag 20 april 2025 19:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
Of ga ik thuis chilexen?![]()
Buren die ter plekke dood neer zouden vallen helpt ook tegen de knorrigheid en andere dingen.quote:Op zondag 20 april 2025 19:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar niet eten helpt ook niet tegen de overlast. Eten helpt wel tegen knorrigheiden andere dingen.
Ik was je maar aan het plagen.quote:Op zondag 20 april 2025 19:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja wat is het nou? Raak zo helemaal in de war
Gewoon mee als dat kan en magquote:Op zondag 20 april 2025 19:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
Of ga ik thuis chilexen?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zellufquote:Op zondag 20 april 2025 19:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jij bent echt verkeerd geprogrammeerd![]()
Pffff
Kreeg degenereren vingertje van een politie auto omdat ik het zebra pad op liep waardoor ze moesten stoppen
Je hebt geen lichten of sirene aan vriendHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lekker degenererenquote:Op zondag 20 april 2025 19:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
Pffff
Kreeg degenereren vingertje van een politie auto omdat ik het zebra pad op liep waardoor ze moesten stoppen
Je hebt geen lichten of sirene aan vriend![]()
Eensquote:Op zondag 20 april 2025 19:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Buren die ter plekke dood neer zouden vallen helpt ook tegen de knorrigheid en andere dingen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat hoeft ook niet altijd. Maar dan moeten ze wel extra oppassen met het verkeer zoals jou in dit geval.quote:Op zondag 20 april 2025 19:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
Pffff
Je hebt geen lichten of sirene aan vriendOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ze reden er omdat het politie bureau daar zitquote:Op zondag 20 april 2025 19:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet altijd. Maar dan moeten ze wel extra oppassen met het verkeer zoals jou in dit geval.
Niet omdat er iets was wat ze gingen doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh jij kunt gedachten lezenquote:Op zondag 20 april 2025 19:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ze reden er omdat het politie bureau daar zit
Niet omdat er iets was wat ze gingen doenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee maar als zij niet aangeven dat ze voorrang nodig hebben, heb ik recht op mijn voorrangquote:
En mijn ervaring in Utrecht is wel dat de politie hier een beetje te veel ego heeftHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik zei ook niet dat je geen gelijk had. Maar er is soms meer aan de hand dan je als buitenstaander weet. Her vingertje was wel overbodig.quote:Op zondag 20 april 2025 19:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee maar als zij niet aangeven dat ze voorrang nodig hebben, heb ik recht op mijn voorrang
En mijn ervaring in Utrecht is wel dat de politie hier een beetje te veel ego heeftOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Mooiquote:Op zondag 20 april 2025 19:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
Er had een vogel niet beter gevonden om op mij te schijten
Vader is okWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Fijn om te horen van je vaderquote:Op zondag 20 april 2025 19:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
Er had een vogel niet beter gevonden om op mij te schijten
Vader is ok![]()
Ihostage kijkenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kan zo ook op mijn antwoorden lijstje voor de vraag "waarom denk je dat je autisme hebt?"quote:Op zondag 20 april 2025 19:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat je geen gelijk had. Maar er is soms meer aan de hand dan je als buitenstaander weet. Her vingertje was wel overbodig.
Nou ik ben regel volgend, mits ik de regels logisch vind. En als iemand zegt dat iets moet of delegeert dan is mijn eerste reactie neeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Tja zo werkt het helaas niet.quote:Op zondag 20 april 2025 19:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kan zo ook op mijn antwoorden lijstje voor de vraag "waarom denk je dat je autisme hebt?"
Nou ik ben regel volgend, mits ik de regels logisch vind. En als iemand zegt dat iets moet of delegeert dan is mijn eerste reactie nee
Want eerst bitterbal gooienquote:
Dan pas mosterd aanbiedenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maar hij was nog niet opquote:Op zondag 20 april 2025 19:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Want eerst bitterbal gooien
Dan pas mosterd aanbieden![]()
Bepaal ik zelf welquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee, jij?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Taco als voornaam kan volgens mij ook alleen in Nederlandquote:Uw ADH vitamine Worst
Ik ken iemand die zo heetquote:Op zondag 20 april 2025 19:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Taco als voornaam kan volgens mij ook alleen in NederlandWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Altijd.quote:Voor jou wel.quote:
Mijn zus haar hond heet zoquote:Op zondag 20 april 2025 19:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Taco als voornaam kan volgens mij ook alleen in Nederland
De andere was nachoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Een mooie paarse tulp of een geel met een beetje oranje"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Chihuahua's zekerquote:Op zondag 20 april 2025 19:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn zus haar hond heet zo
De andere was nachoOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Voor beide is de term hond discutabel.quote:Op zondag 20 april 2025 19:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee de populairdere optie
Franse BulldogsOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Mijn andere zus heeft Chihuahua's
Chica en amigo
Amigo is geweldig, die heeft echt twee hersencellen en wil alleen maar geknuffeld wordenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Doe normaalquote:Op zondag 20 april 2025 19:48 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Boterham met leverworst en pindakaasWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat is 2 meer dan sommige van mijn collega'squote:Op zondag 20 april 2025 19:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
Mijn andere zus heeft Chihuahua's
Chica en amigo
Amigo is geweldig, die heeft echt twee hersencellen en wil alleen maar geknuffeld wordenTrotste mama van Ambar
Ow, ik had Bell verwacht.quote:Op zondag 20 april 2025 19:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn zus haar hond heet zo
De andere was nacho![]()
![]()
Ze miept ook dat ze voor alles allergisch zijn en het voer daarom zo duur isquote:
En ik denk dan jij wilde een fancy smancy ras beestHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Getsie KW. Wat heb jij met pindakaas en van alles er op doenquote:Op zondag 20 april 2025 19:48 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Boterham met leverworst en pindakaas
quote:
Ik gok jou triggerenquote:Op zondag 20 april 2025 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Getsie KW. Wat heb jij met pindakaas en van alles er op doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heb een potje pindakaas, maar die heeft nooit een brood gezienUw ADH vitamine Worst
CUL / Dubbel beleg, vlees combinatiesquote:Op zondag 20 april 2025 19:48 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Boterham met leverworst en pindakaas![]()
Er zijn er meer die van die gekke combinaties maken.quote:Op zondag 20 april 2025 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Getsie KW. Wat heb jij met pindakaas en van alles er op doen
Dit is echt lekker hoor!quote:Op zondag 20 april 2025 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Getsie KW. Wat heb jij met pindakaas en van alles er op doen![]()
Van de week augurk met pindakaas geprobeerdquote:Op zondag 20 april 2025 19:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Er zijn er meer die van die gekke combinaties maken.
Was oke maar niet heel bijzonderHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Onze kat is ook allergisch voor vanalles. Dat is geen speciaal ras. Onze Britse kortharen zijn niet allergisch.quote:Op zondag 20 april 2025 19:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ze miept ook dat ze voor alles allergisch zijn en het voer daarom zo duur is
En ik denk dan jij wilde een fancy smancy ras beest
Dus wij hebben ook mega duur voer. Dat weet je van te voren niet.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik smeer alleen pindakaas met honing en zout op mijn broodTrotste mama van Ambar
Ja mijn moeder. Die vond rodekoolprak lekker op krentenbrood. Als ik het zag ging ik al over mijn nekquote:Op zondag 20 april 2025 19:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Er zijn er meer die van die gekke combinaties maken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eet. Smakelijk. Ik bedankquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met katten is het iets meer randomquote:Op zondag 20 april 2025 19:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Onze kat is ook allergisch voor vanalles. Dat is geen speciaal ras. Onze Britse kortharen zijn niet allergisch.
Dus wij hebben ook mega duur voer. Dat weet je van te voren niet.
Maar bij bulldogs weet je, dat is bijna altijd speciaal bier
En het is niet dat ze geen kennis had, want we hebben een Amerikaanse Bulldog en een Engelse Bulldog gehadHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 19:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Van de week augurk met pindakaas geprobeerd
Was oke maar niet heel bijzonderBij dat soort honden weet je meteen dat je meer geld gaat kwijt zijn dan normaal.quote:Op zondag 20 april 2025 19:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Onze kat is ook allergisch voor vanalles. Dat is geen speciaal ras. Onze Britse kortharen zijn niet allergisch.
Dus wij hebben ook mega duur voer. Dat weet je van te voren niet.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Bijzonder danquote:Op zondag 20 april 2025 19:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Met katten is het iets het random
Maar bij bulldogs weet je, dat is bijna altijd speciaal bier
En het is niet dat ze geen kennis had, want we hebben een Amerikaanse Bulldog en een Engelse Bulldog gehad
U vergeet de slagroom en de amsterdamse uiquote:Op zondag 20 april 2025 19:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
U vraagt wij draaien.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: