SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Moest lachenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 18:03 schreef Moeraskat het volgende: Kitten had meer dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Gekregen voor pasen vanOudtante is de enige van de fam die nog over is, gewone tante spreek ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cashen gaat soepeler als je met meer bent hè
Ik ben ook suikertante dus over een tijd dan moet ik al dat geld gaan ophoesten
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat is op dit moment 18 077 544 euro van de Nederlandse bevolkingTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik doe niet mee.quote:Op zondag 20 april 2025 18:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat is op dit moment 18 077 544 euro van de Nederlandse bevolking
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Je hebt niets te willen. Wordt gewoon ingehouden van je salaris.quote:Trotste mama van Ambar
Kinderen en mensen met een goede reden, doen niet meer.eens.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hier meer zonquote:Op zondag 20 april 2025 17:15 schreef aeque het volgende:
@:lovely bedankt voor de bewolking, het is aangekomen.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dan krijg je alsnog niks dus.quote:Op zondag 20 april 2025 18:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt niets te willen. Wordt gewoon ingehouden van je salaris.
Wilde zo nog van wandelen want blijkbaar is een kind aanduwen op de schommel geen stappen waardHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ga wel fixen dat mensen boven een inkomen van een ton meer moeten bijdragen om uiteindelijk aan die 18 miljoen te komenquote:Trotste mama van Ambar
Gewoon stappend aanduwenquote:Op zondag 20 april 2025 18:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wilde zo nog van wandelen want blijkbaar is een kind aanduwen op de schommel geen stappen waardUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ondertussen springen.quote:Op zondag 20 april 2025 18:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wilde zo nog van wandelen want blijkbaar is een kind aanduwen op de schommel geen stappen waard
Daar was de trampoline voorquote:
Maar dat durf ik met mijn 30plus niet
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hier is het helemaal dichtgetrokken, de lucht. Nou ja. Heb toch bijna 2u in de zon gelegenquote:
Hoezo niet?quote:Op zondag 20 april 2025 18:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Daar was de trampoline voor
Maar dat durf ik met mijn 30plus nietTrotste mama van Ambar
En ook een beetje verkleurd?quote:Op zondag 20 april 2025 18:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hier is het helemaal dichtgetrokken, de lucht. Nou ja. Heb toch bijna 2u in de zon gelegen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Niet verbrand hopelijk?quote:Op zondag 20 april 2025 18:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hier is het helemaal dichtgetrokken, de lucht. Nou ja. Heb toch bijna 2u in de zon gelegenHow can I make this topic about me?![]()
Lieverd, ik ben ook 36. Gewoon doen. En schijnt echt goed te zijn.quote:Op zondag 20 april 2025 18:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Daar was de trampoline voor
Maar dat durf ik met mijn 30plus nietJe hoeft niet hoog he.
Touwtjespringen ga ik ook weer doen, maar dat durf ik nog niet echt met die knie. Want roeien deed ook nog vet zeer. (na 2.50 min)Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dan schijn je juist vaker te moeten gaan springenquote:Trotste mama van Ambar
Gebroken wit nuquote:
Elke vrouw als ze mij zien.quote:Op zondag 20 april 2025 18:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hier is het helemaal dichtgetrokken, de lucht. Nou ja. Heb toch bijna 2u in de zon gelegen
quote:Op zondag 20 april 2025 18:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan schijn je juist vaker te moeten gaan springenen die spieren trainen.
Ik heb er wel eens gedacht op zo'n mini trampoline te kopen voor in huis zodat ik elke avond beetje kon springenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: