Samen met een fatsoenlijke (hand)messenslijper.quote:Op zondag 20 april 2025 17:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[ afbeelding ]
Molenmesjes zijn The GOAT
Messen met een apart handvatquote:Op zondag 20 april 2025 17:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[ afbeelding ]
Het scherpe mes staat erop, zijn dat ook van die scherpe kutdingen zeker?quote:Op zondag 20 april 2025 17:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[ afbeelding ]
Plastic handvat niks mis mee, die dingen gaan al jaren in de vaatwasser. Niks geen bacteries.quote:Op zondag 20 april 2025 17:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Messen met een apart handvatLekker man, zo'n broeinest van bacteriën die je niet kan schoonmaken.
Een mes hoort uit 1 stuk metaal te zijn gesneden.
Is bij deze niet nodig, ze roesten zichzelf scherpquote:Op zondag 20 april 2025 17:47 schreef YoopY het volgende:
[..]
Samen met een fatsoenlijke (hand)messenslijper.
quote:Op zondag 20 april 2025 17:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Is bij deze niet nodig, ze roesten zichzelf scherp
Dat is beukenhout drol. Desinfecterende functie dus.quote:Op zondag 20 april 2025 17:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Messen met een apart handvatLekker man, zo'n broeinest van bacteriën die je niet kan schoonmaken.
Een mes hoort uit 1 stuk metaal te zijn gesneden.
Lol. Met die logica kun je er rauwe kip op smeren en hoef je hem niet meer te wassenquote:Op zondag 20 april 2025 18:45 schreef halfway het volgende:
[..]
Dat is beukenhout drol. Desinfecterende functie dus.
Goed voor je weerstand.quote:Op zondag 20 april 2025 19:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Lol. Met die logica kun je er rauwe kip op smeren en hoef je hem niet meer te wassenDesinfecteerd zichzelf
Denken dat hout steriliseert zoals je met zeep of alcohol kan bereikenbacteriën overleven niet gek lang op hout, maar het desinfecteert niet helemaal, en het kan ophopen in de poriën en gleuven tussen het metaal en hout.
Een mes uit 1 stuk niet-poreus materiaal is het beste.
Volgens mij heb ik juist een hele effectieve en doeltreffende manier ontwikkeld om te snijden. Maar daarbij gebruik ik wel vaak mijn duim als eindaanslag voor het mes. Maar dat werkt dus alleen bij een bot mes kom ik nu achter.quote:
Scherp!quote:Op zondag 20 april 2025 17:49 schreef Hyaenidae het volgende:
Plastic handvat niks mis mee, die dingen gaan al jaren in de vaatwasser
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |