Deze kant Gulpenerberg is bij het opdraaien ook echt smerig steil, wel kort.quote:Op zondag 20 april 2025 15:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kruisberg is echt een kutding. Doe liever de Eyserbosweg.
Ik vergiste me. Was een andere kleine Q36.5quote:Op zondag 20 april 2025 15:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Miljoenencontract voor het leven is binnen.
Maar hij zat gewoon voorin netquote:Op zondag 20 april 2025 15:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Miljoenencontract voor het leven is binnen.
Stelt uiteindelijk ook gewoon vrij weinig voor, een keer Redoute en dat is het wel. Zelfs een massasprint gezien ooit.quote:Op zondag 20 april 2025 15:29 schreef The_Undertone het volgende:
Tosh Vandesande heeft ook nog LBL bij de beloften gewonnen, dacht ik
Wel mooie klimquote:Op zondag 20 april 2025 15:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Deze kant Gulpenerberg is bij het opdraaien ook echt smerig steil, wel kort.
Dit was wel meer dan de alibi aanvallen van afgelopen jaren.quote:Op zondag 20 april 2025 15:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Over tien seconden zien we een ploffende Alaphilippe.
De plof blijft ook nog even uit.quote:Op zondag 20 april 2025 15:31 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Dit was wel meer dan de alibi aanvallen van afgelopen jaren.
Het lijkt wel alsof ze niet willen winnenquote:Op zondag 20 april 2025 15:35 schreef DiegoFuser het volgende:
Groep 2 gaat weer voor de hollen en stilstaan optie in plaats van gewoon normaal te achtervolgen
Pidcock is ziek geweest.quote:Op zondag 20 april 2025 15:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Remco rotslecht. Pidcock ook. We krijgen een verrassend podium.
Hoe naïef tochquote:Op zondag 20 april 2025 15:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Daar gaat 'm.
Bedankt voor je overnames, Julian.
Ik heb in al die jaren nog nooit, maar dan ook echt nog nooit, een fatsoenlijke achtervolging gezien op Pogacar.quote:Op zondag 20 april 2025 15:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hopelijk een goed groepje erachter, je weet nooit. Het perfecte groepje maakt een kleine kans geven Pogi.
Hij is gewoon heel erg goed.quote:Op zondag 20 april 2025 15:38 schreef TommyL0204 het volgende:
Tadej Valverde met zijn vorm piek het hele jaar door . Maar dan nog 10 klasses beter
Moeten we allemaal heel normaal vinden van bepaalde lui hierquote:Op zondag 20 april 2025 15:38 schreef TommyL0204 het volgende:
Tadej Valverde met zijn vorm piek het hele jaar door . Maar dan nog 10 klasses beter
Onbegrijpelijk trouwens dat Piti hier nooit goed wasquote:Op zondag 20 april 2025 15:38 schreef TommyL0204 het volgende:
Als ze er zelf al niks van geloven wordt het sowieso niks.quote:Op zondag 20 april 2025 15:38 schreef Mani89 het volgende:
Als ze NU in het peleton gaan organiseren en samenwerken waait hij vanzelf weer terug, dit is nog veel te ver. Een kamikaze actie.
Nog beter getraind deze winter.quote:Op zondag 20 april 2025 15:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij is gewoon heel erg goed.
Spanjaarden hebben een hekel aan draaien en keren.quote:Op zondag 20 april 2025 15:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk trouwens dat Piti hier nooit goed was
Behalve als ze beschuldigd wordenquote:Op zondag 20 april 2025 15:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Spanjaarden hebben een hekel aan draaien en keren.
Lost wel 60% van de groep.quote:
Benoot nietquote:Op zondag 20 april 2025 15:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die zitten allemaal te sterven joh.
Gewoon echt alles op alles zetten om het hele seizoen keihard te trappen!quote:Op zondag 20 april 2025 15:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij is gewoon heel erg goed.
Mooi Pogacar richting de zege gelanceerd. We bedanken hem voor letterlijk niets.quote:Op zondag 20 april 2025 15:43 schreef Marcoss het volgende:
De ene pijl die Alaphilippe nog had, heeft hem inmiddels ver teruggeschoten in de groep
Die gaat nog in de bezemwagen eindigenquote:Op zondag 20 april 2025 15:43 schreef Marcoss het volgende:
De ene pijl die Alaphilippe nog had, heeft hem inmiddels ver teruggeschoten in de groep
Met de donatie uit de Emiraten koopt Flip nog zo'n proletenklokje.quote:Op zondag 20 april 2025 15:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mooi Pogacar richting de zege gelanceerd. We bedanken hem voor letterlijk niets.
Beetje teveel eer.quote:Op zondag 20 april 2025 15:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mooi Pogacar richting de zege gelanceerd. We bedanken hem voor letterlijk niets.
Puur op de Vlaamse koersen gericht. Ziet denk ook geen andere koersen.quote:Op zondag 20 april 2025 15:43 schreef wimderon het volgende:
Karl komt over alsof hij 80% van het peloton niet kent (is waarschijnlijk ook zo).
Als het penibel wordt grijpt Leo wel in..quote:Op zondag 20 april 2025 15:43 schreef Mani89 het volgende:
30 seconden, maar vanaf nu gaan ze samenwerken.
Bagioli zat nog beter na die aanval van Flipquote:
Fijn dat Lidl-Trek ook hard op kop heeft gereden om op het beslissende moment nergens te zijn.quote:Op zondag 20 april 2025 15:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Leuk dat Healy zijn blijkbaar wel sterke knechten al heeft opgebruikt op een zinloos moment.
Bagioli is ook een ploffer.quote:Op zondag 20 april 2025 15:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Bagioli zat nog beter na die aanval van Flip
Arsenal is ook al gespeeldquote:Op zondag 20 april 2025 15:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben overgeschakeld naar de Tour du Doubs. Gaat het Diaz na een tweede en derde plaats vandaag lukken om te winnen? Spannend!
Huising!quote:Op zondag 20 april 2025 15:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben overgeschakeld naar de Tour du Doubs. Gaat het Diaz na een tweede en derde plaats vandaag lukken om te winnen? Spannend!
Waarom? Zijn gewoon niet sterk genoeg. En samenwerking is zo'n situatie is er nog nooit geweestquote:
Te grote groep, gaat niet gebeurenquote:Op zondag 20 april 2025 15:54 schreef DiegoFuser het volgende:
Draai nou eens normaal rond godverdomme.
Pogacar heeft de tegenstand dusdanig lamgeslagen dat niemand denkt dat ze nog in zijn buurt kunnen komen.quote:Op zondag 20 april 2025 15:54 schreef DiegoFuser het volgende:
Draai nou eens normaal rond godverdomme.
Wat zo'n Skjelmose doet is zo dom. Juist op die uitloper moet je goed ronddraaien. Dit wordt sws chasse patate. En het is hollen en stilstaan. Als ze ronddraaien zijn ze echt niet kansloosquote:Op zondag 20 april 2025 15:54 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Waarom? Zijn gewoon niet sterk genoeg. En samenwerking is zo'n situatie is er nog nooit geweest
quote:Op zondag 20 april 2025 15:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vind Pogacar ook weer niet zo overtuigend
Hij zal wel wat willen overhouden voor de laatste 30km . Geulhemmerberg, Bemelerberg en Cauberg zijn alles behalve selectief.quote:Op zondag 20 april 2025 15:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vind Pogacar ook weer niet zo overtuigend
Hij rijdt op 10%, Hans.quote:Op zondag 20 april 2025 16:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij rijdt even snel als skjelmose
Die is lekker aan 't temporiseren.quote:Op zondag 20 april 2025 16:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij rijdt even snel als skjelmose
Ik zal maar even reageren, want het begint een beetje zielig te worden.quote:Op zondag 20 april 2025 16:01 schreef Mani89 het volgende:
Als nu iedereen in die groep vol door rijdt.
correctquote:Op zondag 20 april 2025 16:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Mathieu zal waarschijnlijk op de golfbaan staan.
Denk dat hij al druk aan het mountainbiken is.quote:Op zondag 20 april 2025 16:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Mathieu zal waarschijnlijk op de golfbaan staan.
Ik uit mijn frustratie, reacties daarop zijn allerminst gewenst.quote:Op zondag 20 april 2025 16:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zal maar even reageren, want het begint een beetje zielig te worden.
Misschien Healy, die gaat wel meedraaien als hij er bij komt.quote:Op zondag 20 april 2025 16:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
En nou maar hopen dat niemand de sprong naar Evenepoel maakt op de Cauberg.
Die is totaal niet goed genoeg en een midgetquote:Op zondag 20 april 2025 16:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Misschien Healy, die gaat wel meedraaien als hij er bij komt.
Ik ben Koffieplanter er ik reageer hier op.quote:Op zondag 20 april 2025 16:04 schreef Mani89 het volgende:
Onder de 30 seconden, alles is weer speelbaar.
Maar dat is helemaal geen reël scenario. Met zo veel renners van verschillende ploegen die er al af zijn gereden, dat gaat nooit draaien in een eendagskoers.quote:Op zondag 20 april 2025 15:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat zo'n Skjelmose doet is zo dom. Juist op die uitloper moet je goed ronddraaien. Dit wordt sws chasse patate. En het is hollen en stilstaan. Als ze ronddraaien zijn ze echt niet kansloos
Ze moeten allemaal vol rijden, anders is die sprint voor plaats 4.quote:Op zondag 20 april 2025 16:07 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik zou eerder gokken op de sprint van Tiesj dan die van strijkijzer Wout.
Denen zijn een raar volkje.quote:Op zondag 20 april 2025 15:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We noemen Skjelmose tegenwoordig Jensen?
Waarom zou de kopman voor de knecht gaan werken?quote:Op zondag 20 april 2025 16:09 schreef VoMy het volgende:
Is Benoot expres niets aan het doen voor WOUT?
Tiesj is op zoek naar zijn jaarlijkse ereplaats hier.quote:Op zondag 20 april 2025 16:09 schreef VoMy het volgende:
Is Benoot expres niets aan het doen voor WOUT?
Dat het nooit gebeurt maakt het niet minder frustrerend. Integendeel.quote:Op zondag 20 april 2025 16:06 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Maar dat is helemaal geen reël scenario. Met zo veel renners van verschillende ploegen die er al af zijn gereden, dat gaat nooit draaien in een eendagskoers.
Ik kan me echt zo gauw geen enkel voorbeeld noemen waarbij in zo'n wedstrijd een achtervolgende groep van deze omgang elkaar wel goed vond en ging ronddraaien.
Vooral omdat ze bij de organisatie niet weet goed om te gaan met de twee achternamen bij de Denen.quote:
We noteren Matthews.quote:Op zondag 20 april 2025 16:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tiesj is op zoek naar zijn jaarlijkse ereplaats hier.
Die wil een goddelijk duel op de laatste keer Cauberg.quote:Op zondag 20 april 2025 16:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pogacar heeft voor de spanning een beetje ingehouden, die loopt zo weer uit.
Met daarbij ook een belangrijke rol voor Trekquote:Op zondag 20 april 2025 16:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Conclusie: dit is de schuld van Van Wilder.
Van Roglic!quote:Op zondag 20 april 2025 16:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Plus Trekquote:Op zondag 20 april 2025 16:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Het equivalent van het rugstrekspelletje in de Ronde..quote:Op zondag 20 april 2025 16:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pogromcar heeft ons in het ootje genomen. Een menselijk trekje vertonen om de wereldoverheersing nog enigszins draaglijk te houden.
Het is te vergelijken met het eenzijdige paasbestand van Poetin.quote:Op zondag 20 april 2025 16:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pogromcar heeft ons in het ootje genomen. Een menselijk trekje vertonen om de wereldoverheersing nog enigszins draaglijk te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |