Hoeveel morele overwinningen heeft Wout van Aert ondertussen in klassiekers?quote:
Absoluut eens, maar denk dat er genoeg zijn aanval op de Gulperberg wilden volgen, maar niet konden.quote:Op maandag 21 april 2025 10:58 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Alaphilippe was een paar jaar geleden nog bij de Grote Drie van het voorjaar, maar is inmiddels uit de top 20 gekukeld (mijn inziens). Ik denk dat zijn valpartij in LBL destijds het breekpunt was.
Zag Sammy gisteren net na afloop inderdaad al stoeltjes slepen bij de bus van Lidl Trek.quote:Op maandag 21 april 2025 12:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Check
Check
Check
Wel benieuwd naar de duosprint van Trek op de Muur van Huy, voor zover er daar sprake van is. Een 2-3 is niet onrealistisch.
Hij draait eigenlijk een heel kort voorjaar en op een gegeven moment moet je oogsten in plaats van goede resultaten rijden met het oog op de volgende race. Waar RvV misschien daadwerkelijk nog een opsteker was na het debacle van DdV, kom je nu niet meer weg met dit soort morele overwinningen.quote:Op maandag 21 april 2025 12:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoeveel morele overwinningen heeft Wout van Aert ondertussen in klassiekers?
Waalse Pijl heeft 'ie toch ook geen schijn van kans?quote:Op maandag 21 april 2025 13:12 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Absoluut eens, maar denk dat er genoeg zijn aanval op de Gulperberg wilden volgen, maar niet konden.
Waalse Pijl is zo ongeveer de enige grote wedstrijd waar hij nog een reële kans heeft
Hele specifieke inspanning, zou kunnen afhankelijk van de koersquote:Op maandag 21 april 2025 15:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waalse Pijl heeft 'ie toch ook geen schijn van kans?
Die inspanning op de Gulperberg was wel een stuk korter dan de Muur van Hoei. Grote kans dat we halverwege de laatste beklimming een gigantische plof krijgen te zien.quote:Op maandag 21 april 2025 15:35 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hele specifieke inspanning, zou kunnen afhankelijk van de koers
Eensquote:Op maandag 21 april 2025 15:39 schreef Kloit het volgende:
[..]
Die inspanning op de Gulperberg was wel een stuk korter dan de Muur van Hoei. Grote kans dat we halverwege de laatste beklimming een gigantische plof krijgen te zien.
Tsja, hij is nu een keer hard omhoog geknald op een Limburgs kuitenbijtertje en daarna gewoon uit het wiel gereden. Waalse Pijl zijn de beklimmingen wel wat langer dan in Limburg.quote:Op maandag 21 april 2025 15:35 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hele specifieke inspanning, zou kunnen afhankelijk van de koers
Niemand zegt hier dat Flip gaat winnen. Enkel dat dit de enige grote wedstrijd is waar hij nog een kansje heeft omdat het een hele specifieke inspanning is. Niet meer, niet minder.quote:Op maandag 21 april 2025 15:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tsja, hij is nu een keer hard omhoog geknald op een Limburgs kuitenbijtertje en daarna gewoon uit het wiel gereden. Waalse Pijl zijn de beklimmingen wel wat langer dan in Limburg.
Zeker, maar vergeet niet dat hij ook in de 10km voor de Gulperberg wel gewoon op de eerste rij weet te zitten.quote:Op maandag 21 april 2025 15:39 schreef Kloit het volgende:
[..]
Die inspanning op de Gulperberg was wel een stuk korter dan de Muur van Hoei. Grote kans dat we halverwege de laatste beklimming een gigantische plof krijgen te zien.
Als je die namen op een rij zet zie je wel dat er de laatste jaren veel kansen zijn voor renners uit de tweede lijn. Komt ook wel omdat er in het huidige peloton niet echt renners zijn die er op dit terrein ver bovenuit steken zoals Valverde, Purito en Flip in het verleden.quote:Op maandag 21 april 2025 16:08 schreef Fretwork het volgende:
In de laatste 3 jaar hebben Williams, Vauquelin, Van Gils, Pogacar, Skjelmose, Landa, Teuns, Valverde en Vlasov podium gereden
Puur wedstrijddagen tellen is te kort door de bocht. Over een Parijs-Roubaix wordt gezegd dat je alleen al van die inspanning langer dan een week moet herstellen. En als hij Waalse Pijl gaat rijden kan ik me niet voorstellen dat hij hersteld is van inspanning AGR, en daarna is het opnieuw twijfelachtig of hij dan (volledig) hersteld is bij LBL.quote:Op maandag 21 april 2025 15:12 schreef Idisrom het volgende:
Wat ik ook vreemd vind klinken in de kritieken, is dat Pogacar teveel rijdt in dit voorjaar.
Maar hij rijdt alleen op een zaterdag of een zondag, en komt op 7 wedstrijddagen in twee maanden tijd.
Er werd gesteld dat hij een reële kans heeft (om te winnen, neem ik aan dan). Dat lijkt me wat te gek. Ik denk best dat hij kort kan eindigen, maar dan moet hij echt rijden om kort te eindigen. Niet met het idee dat hij nog kan winnen na een of andere aanval.quote:Op maandag 21 april 2025 16:00 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Niemand zegt hier dat Flip gaat winnen. Enkel dat dit de enige grote wedstrijd is waar hij nog een kansje heeft omdat het een hele specifieke inspanning is. Niet meer, niet minder.
Ik heb het gelezen als dat dit de enige grotere koers is waar hij nog een kans(je) heeft. Door de specifieke inspanning die hem relatief goed ligt.quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er werd gesteld dat hij een reële kans heeft (om te winnen, neem ik aan dan). Dat lijkt me wat te gek. Ik denk best dat hij kort kan eindigen, maar dan moet hij echt rijden om kort te eindigen. Niet met het idee dat hij nog kan winnen na een of andere aanval.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |