SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
weet ik maar er zijn altijd 'mensen' die erdoorheen posten.. soms wat vaker ..quote:
Smile, it's free therapy.![]()
Denk het ook welquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik denk dat een Handige Harrie wel nodig is voor het squirten.![]()
![]()
met laken erbijquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:26 schreef StevenHyde het volgende:
Lekker slapen in een schoon bed greys
Smile, it's free therapy.![]()
Komt goedquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:26 schreef StevenHyde het volgende:
Lekker slapen in een schoon bed greys
Man heeft het net verschoond
Iemand moet toch die leidingen even goed doorsmeren.quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik denk dat een Handige Harrie wel nodig is voor het squirten.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Kan er mooi staanquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die staat er toch al een poos
Slaap lekker zometeen![]()
Als dat geen....quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komt goed
Man heeft het net verschoond
....lekker slapen wordt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Krijg nu ook rare ideeën bij die toeristen die sochtends vroeg met hun badlaken al ligbedden opeisen. Voortaan toch beter opletten wat daarna gebeurdquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
De hyena is presentWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zit je in de bosjes te gluren?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik voelde me al ongemakkelijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Echt nietquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jawel. Ik bekijk liever dan dat ik bekeken wordt.quote:
Lekker geen punckten scoren.
Ik hou het gewoon bij Spotifyquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Het einde van de DTSquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
We hebben gelukkig gebrokenglas nog die ook de punckten bijhoudt.quote:
Ik benoem jou tot punten tellerquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik begin nu!
Allemaal even stil zijn
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
toch wel fijn he, om mijn bevestiging te hebbenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Jij moet naar bed, anders ben je morgen niks meer waard voor als je @Kissingbird moet verwennen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
2e Paasdag hequote:Op zaterdag 19 april 2025 23:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij moet naar bed, anders ben je morgen niks meer waard voor als je @:kissingbird moet verwennen.![]()
![]()
op het moment dat je dit postte was het nog overmorgenquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij moet naar bed, anders ben je morgen niks meer waard voor als je @:kissingbird moet verwennen.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 00:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
op het moment dat je dit postte was het nog overmorgen![]()
![]()
Alleen de F1quote:Op zondag 20 april 2025 00:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb je morgen paas 'verplichtingen' jus ?![]()
![]()
quote:Ooooooh had ik even verkeerd begrepen.quote:Op zondag 20 april 2025 00:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
op het moment dat je dit postte was het nog overmorgen
Hebbben jullie recent nog een beetje geneukt?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
beetje neuken = geen neukenquote:Op zondag 20 april 2025 00:23 schreef aeque het volgende:
Hebbben jullie recent nog een beetje geneukt?Smile, it's free therapy.![]()
Everyone's a critic.quote:
Maar weer verder met black mirror.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
De derde halverwege.quote:Ja kijkt weer lekker weg wel.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gowd zoquote:Op zondag 20 april 2025 00:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De derde halverwege.
[..]
Ja kijkt weer lekker weg wel.Trust nobody![]()
ClaraThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat een rust hierThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik had nog een stukkie rol döner over van gisteren
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
30min. in de over op 150°C en dan een lekker dampende rol döner
Lekker laat, maar geniet ervan!quote:Op zondag 20 april 2025 01:26 schreef Stoorzendert het volgende:
30min. in de over op 150°C en dan een lekker dampende rol döner![]()
![]()
SmakelijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nooit te laat voor dönerquote:Maar het zit al in m'n nek, dus danku
Aflevering 3 veel potentie in het verhaal maar die donkere actrice acteerde maar matig had beter gewerkt met een man in die rol.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vierde aflevering is wel goedThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
The systemThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 02:27 schreef Shii het volgende:
[..]
That's the way, uh-huh, uh-huh
I like it, uh-huh, uh-huh![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
SjalalalaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
La la lambadaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Halo de punten zijn kapotThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moggûh
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Hee Killem
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Hee mutske
Ja idd, het wordt weer vroeg licht
Daar ook een fijn Pasen!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Was @Dotteke ja!quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:01 schreef JustinK het volgende:
Of was het @:Dotteke die alle punten telt?
Toch @:KoningWouter ?![]()
![]()
morguh KW. Besloten met de Pasen vrij te nemen Justin staat ver boven aan. Toch niet in te halen. En de rest telt toch niet meequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heb je goed!quote:Op zondag 20 april 2025 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
morguh KW. Besloten met de Pasen vrij te nemen Justin staat ver boven aan. Toch niet in te halen. En de rest telt toch niet mee
De boog kan niet altijd gespannen zijn.![]()
![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
morguh KW. Besloten met de Pasen vrij te nemen Justin staat ver boven aan. Toch niet in te halen. En de rest telt toch niet mee
How can I make this topic about me?![]()
Ja er kan er hier maar één de winnaar zijn. Geen tweede of derde plaats. Only onequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja nee, er is altijd ook een podium voor de nummers 2 en 3.quote:Op zondag 20 april 2025 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er kan er hier maar één de winnaar zijn. Geen tweede of derde plaats. Only one
Niet in DTSquote:Op zondag 20 april 2025 07:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nee, er is altijd ook een podium voor de nummers 2 en 3.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 20 april 2025 07:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Laat die puntenteller maar zitten....
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op zondag 20 april 2025 07:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Laat die puntenteller maar zitten....
Borsten mag, geslachtsdelen nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Raarquote:
Het is dat het een vrije ochtend is, maar als ik op kantoor zou zijn is dat ik mijn computer scherm wel een probleemHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja als je op het werk bent hoor je ook niet op FOK! te zitten natuurlijkquote:Op zondag 20 april 2025 07:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Raar
Het is dat het een vrije ochtend is, maar als ik op kantoor zou zijn is dat ik mijn computer scherm wel een probleem
WIe zijn dat dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O oke, die heb ik uitstaanquote:Op zondag 20 april 2025 07:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Geen idee
Kwam in de balk hieronder met media items.
Dit staat er bijquote:Op zondag 20 april 2025 07:57 schreef KoningWouter het volgende:
Wacht ik ga kijken of chatgpt het weet.
За Шпака девушка вышла замуж в 2015 году. Многие не верили в этот союз, ведь у Александра это был уже шестой по счету брак. Однако отношения у пары складываются наилучшим образом. Они вместе ведут блог, записывают видео и даже увлечение пластикой у них оказалось общим.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het meisje trouwde in 2015 met Shpak. Velen geloofden niet in deze verbintenis, omdat dit al het zesde huwelijk van Alexander was. De relatie tussen het stel ontwikkelt zich echter optimaal. Ze bloggen samen, nemen video's op en hebben zelfs een gedeelde passie voor plastische chirurgie.quote:Op zondag 20 april 2025 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit staat er bij
За Шпака девушка вышла замуж в 2015 году. Многие не верили в этот союз, ведь у Александра это был уже шестой по счету брак. Однако отношения у пары складываются наилучшим образом. Они вместе ведут блог, записывают видео и даже увлечение пластикой у них оказалось общим.![]()
Gelukkig dat wij dit niet gemist hebbenquote:Op zondag 20 april 2025 07:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het meisje trouwde in 2015 met Shpak. Velen geloofden niet in deze verbintenis, omdat dit al het zesde huwelijk van Alexander was. De relatie tussen het stel ontwikkelt zich echter optimaal. Ze bloggen samen, nemen video's op en hebben zelfs een gedeelde passie voor plastische chirurgie.
quote:Op zondag 20 april 2025 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig dat wij dit niet gemist hebben![]()
![]()
Jawel, beetje lol tussen de bedrijven doorquote:Op zondag 20 april 2025 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als je op het werk bent hoor je ook niet op FOK! te zitten natuurlijkHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Tja dan zit de kans er in dat er in een keer een stel dansende borsten op je beeldscherm verschijnenquote:Op zondag 20 april 2025 08:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jawel, beetje lol tussen de bedrijven door
Morguh Lovelyquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Op mijn werk zit ik nooit op FOK!, behalve soms in de pauze even, via mijn mobiel.quote:Op zondag 20 april 2025 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als je op het werk bent hoor je ook niet op FOK! te zitten natuurlijk
En ik doe niets privé op de werklaptop.
[ Bericht 2% gewijzigd door gebrokenglas op 20-04-2025 08:17:54 ]How can I make this topic about me?![]()
Ik zie jou inderdaad bijna niet onder werktijd hier.quote:Op zondag 20 april 2025 08:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op mijn werk zit ik nooit op FOK!, behalve soms in de pauze even, via mijn mobiel.
En ik doe niets privé op de werklaptop. Dat heb ik compleet gescheiden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oké vandaag is er brunch
Vanaf 11 uur
Ik ga echt eerst even ontbijten want zo lang wil ik niet wachtenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lekkerrrrrrrrquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat duurt nog ff ja..quote:Op zondag 20 april 2025 08:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oké vandaag is er brunch
Vanaf 11 uur
Ik ga echt eerst even ontbijten want zo lang wil ik niet wachten"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Heb de eitjes op staan, zo lekker een stuk paasbrood van de warme bakker en twee gekookte eitjes,quote:
quote:Op zondag 20 april 2025 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb de eitjes op staan, zo lekker een stuk paasbrood van de warme bakker en twee gekookte eitjes,![]()
Ja tot dudje zijn neus een beetje dicht zat en hij bij iedere adem ging fluitenquote:
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ow dat is minderquote:Op zondag 20 april 2025 08:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja tot dudje zijn neus een beetje dicht zat en hij bij iedere adem ging fluiten![]()
![]()
1ste paasdag, 2de paasdag en dan de beste van ale 3de paasdagquote:![]()
![]()
![]()
Woohoooooquote:Op zondag 20 april 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
1ste paasdag, 2de paasdag en dan de beste van ale 3de paasdag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb het al weer op was héérlijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zou ik bij de brunch mijn proteïne doel kunnen halen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: