SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
weet ik maar er zijn altijd 'mensen' die erdoorheen posten.. soms wat vaker ..quote:
Smile, it's free therapy.![]()
Denk het ook welquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik denk dat een Handige Harrie wel nodig is voor het squirten.![]()
![]()
met laken erbijquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:26 schreef StevenHyde het volgende:
Lekker slapen in een schoon bed greys
Smile, it's free therapy.![]()
Komt goedquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:26 schreef StevenHyde het volgende:
Lekker slapen in een schoon bed greys
Man heeft het net verschoond
Iemand moet toch die leidingen even goed doorsmeren.quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik denk dat een Handige Harrie wel nodig is voor het squirten.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Kan er mooi staanquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die staat er toch al een poos
Slaap lekker zometeen![]()
Als dat geen....quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komt goed
Man heeft het net verschoond
....lekker slapen wordt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Krijg nu ook rare ideeën bij die toeristen die sochtends vroeg met hun badlaken al ligbedden opeisen. Voortaan toch beter opletten wat daarna gebeurdquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
De hyena is presentWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zit je in de bosjes te gluren?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik voelde me al ongemakkelijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Echt nietquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jawel. Ik bekijk liever dan dat ik bekeken wordt.quote:
Lekker geen punckten scoren.
Ik hou het gewoon bij Spotifyquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Het einde van de DTSquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: