De vrouwen moeten nog finishen!quote:

En dat is dus waar ik het mee oneens ben.quote:Op zondag 27 april 2025 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wheelen wordt ook gewoon als 'looponderdeel' gezien.

Die was me nog niet opgevallenquote:Op zondag 27 april 2025 11:25 schreef wimderon het volgende:
Zelfs op Eurosport valt er niet aan het onvermijdelijke te ontkomen.
[ afbeelding ]

Nu een interview met Platquote:Op zondag 27 april 2025 11:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die was me nog niet opgevallen
Wachtend op Sifan en Abdi.

Ook einde tijdperk hazen bij de mannen.quote:

2:03-koers, tegenwoordig niet meer zo hard inderdaad.quote:Op zondag 27 april 2025 11:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mannen gaan niet hard, dat is in het voordeel van Abdi.

Had je 5 jaar geleden moeten zeggenquote:Op zondag 27 april 2025 11:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
2:03-koers, tegenwoordig niet meer zo hard inderdaad.

Ik ga voor Tolaquote:Op zondag 27 april 2025 11:39 schreef littlemindy het volgende:
Bij de mannen zet ik mijn geld op Kipchoge

Daar lijkt het op.quote:

En ze missen ook de beslissing bij de vrouwenquote:Op zondag 27 april 2025 12:07 schreef wimderon het volgende:
Hoe kun je dit nou gemist hebben als regie

Daarna ook mooi even de beslissing bij de vrouwen gemist.quote:Op zondag 27 april 2025 12:07 schreef wimderon het volgende:
Hoe kun je dit nou gemist hebben als regie

Dat gat is meteen ook al enormquote:Op zondag 27 april 2025 12:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daarna ook mooi even de beslissing bij de vrouwen gemist.

Sawe deed dit bijna hetzelfde.quote:Op zondag 27 april 2025 12:13 schreef Faraday01 het volgende:
25 seconden sneller in een mijl, versnellinkje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |