Hier ookquote:Op zondag 27 april 2025 10:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Daar doen ook altijd atleten mee die niet eens finishen
Als je dat denkt heb je er geen verstand vanquote:
Ik neem aan dat de NOS gewoon een racefeed heeft zonder de BBC interviews.quote:Op zondag 27 april 2025 10:14 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk is de regie beter dan vorig jaar. Amper beelden alleen maar interview troep en mindere goden.
Ik stoor me er al een beetje aan dat we steeds die rolstoelers tussendoor zienquote:Op zondag 27 april 2025 10:14 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk is de regie beter dan vorig jaar. Amper beelden alleen maar interview troep en mindere goden.
Op Eurosport/HBO ook nog geen enkel interview gezien.quote:Op zondag 27 april 2025 10:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de NOS gewoon een racefeed heeft zonder de BBC interviews.
Daar ben ik juist wel blij mee (er gebeurt bij de lopers verder toch ook nog niks nu), alleen jammer dat Aline Rocha er alweer vrij snel af moestquote:Op zondag 27 april 2025 10:16 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Ik stoor me er al een beetje aan dat we steeds die rolstoelers tussendoor zien
Winst dus praktisch binnen.quote:
Ze liep net al weer op achterstand na het water drinken, winst kun je al opschrijven dus ja.quote:
Ze moet nog even stoppen om wat te rekken en stretchen zodat we het zeker weten.quote:Op zondag 27 april 2025 10:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze liep net al weer op achterstand na het water drinken, winst kun je al opschrijven dus ja.
Dat is nog wel een leuke challenge voor Hassan.quote:Op zondag 27 april 2025 10:36 schreef Felagund het volgende:
Je moet niet vallen in de eerste kilometer, dan verlies je zo een paar duizend plaatsen.
Enorm hinderlijke onderbreking, waar helaas niet meer onderuit te komen valt omdat er anders allerlei mensen boos worden.quote:Op zondag 27 april 2025 10:16 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Ik stoor me er al een beetje aan dat we steeds die rolstoelers tussendoor zien
Ziedend.quote:Op zondag 27 april 2025 10:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Enorm hinderlijke onderbreking, waar helaas niet meer onderuit te komen valt omdat er anders allerlei mensen boos worden.
Misschien een idee om mensen die niet kunnen fietsen met een rally auto bij de Tour de France de etappes te laten doen? Als dit kan, dan kan dat ook.quote:Op zondag 27 april 2025 10:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Enorm hinderlijke onderbreking, waar helaas niet meer onderuit te komen valt omdat er anders allerlei mensen boos worden.
Bij de Giro heb je de Giro-e waarvan je iedere dag de finish ziet.quote:Op zondag 27 april 2025 10:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien een idee om mensen die niet kunnen fietsen met een rally auto bij de Tour de France de etappes te laten doen? Als dit kan, dan kan dat ook.
En wat dan meer een soort showtje is.quote:Op zondag 27 april 2025 10:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bij de Giro heb je de Giro-e waarvan je iedere dag de finish ziet.
Dat is het punt, dat is nog steeds fietsen.quote:Op zondag 27 april 2025 10:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat doen ze volgens mij alleen nog maar zodat Karsten in een willekeurige te dikke persoon een oud wielrenner denkt te kunnen herkennen.quote:Op zondag 27 april 2025 10:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
We schakelen terug van de rolstoelrommel naar de vrouwen waar Hassan opeens op een stuk groter gat zit.quote:Op zondag 27 april 2025 10:39 schreef heywoodu het volgende:
Even een minuut wheelers in beeld, mogelijk missen we nu dat de linker pacer nu rechts loopt en andersom. Ach nee.
Lekker in het zog van de rolstoelatleet en de motor.quote:
Zijn transponder doet het niet.quote:
Wheelen wordt ook gewoon als 'looponderdeel' gezien.quote:Op zondag 27 april 2025 10:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is het punt, dat is nog steeds fietsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |