Wereldrecord deelnemers of tijd?quote:Op vrijdag 25 april 2025 20:17 schreef Zipportal het volgende:
Marathon Londen mikt op wereldrecord met 56.000 deelnemers
https://www.rtl.nl/nieuws(...)met-56000-deelnemers
Bekijk deze YouTube-video
Als die over een paar weken ineens wel onder de 4 minuten loopt op de mijl dan mogen ze die stalen wel 100 jaar invriezen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 14:21 schreef wimderon het volgende:
Fees kan het WR op de 1000 meter niet eens verbreken, flopshow.
Bij de mannen doen er doorgaans ook niet heel veel meer mee in het topveld, alleen is Londen een marathon waarbij de elitevrouwen los starten en dus zie je wat sneller dat het een klein veld isquote:Op zondag 27 april 2025 10:06 schreef Zorro het volgende:
Ik kijk dit niet zo vaak buiten OS en zo, maar doen er altijd zo weinig mee bij de vrouwen?
Omdat dit enkel de vrouwen 'profs' zijn. Zijn ook diverse marathons in deze periode, waardoor deelnemers ook gesplitst zijn over de wedstrijdenquote:Op zondag 27 april 2025 10:06 schreef Zorro het volgende:
Ik kijk dit niet zo vaak buiten OS en zo, maar doen er altijd zo weinig mee bij de vrouwen?
Ik had altijd het idee dat er bij OS een heel stuk grotere groep is dus dat splitsen zal zeker een van de redenen zijn dan.quote:Op zondag 27 april 2025 10:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Omdat dit enkel de vrouwen 'profs' zijn. Zijn ook diverse marathons in deze periode, waardoor deelnemers ook gesplitst zijn over de wedstrijden
Daar doen ook altijd atleten mee die niet eens finishenquote:Op zondag 27 april 2025 10:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik had altijd het idee dat er bij OS een heel stuk grotere groep is dus dat splitsen zal zeker een van de redenen zijn dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |