SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ook wel zinquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:31 schreef aeque het volgende:
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik heb nu zin in pizza.Nu nog bedenken in wat
![]()
Heb ik eindelijk een keer een tt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
In gedachten. Nu voor altijd gevangen.quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:33 schreef aeque het volgende:
[..]
In gedachten. Nu voor altijd gevangen.![]()
![]()
![]()
Ja zoiets, maar dan een bredere. Verkochten ze vroeger bij de Hema, maar nu niet meer zie ik. Wilde het plaatje zoekenquote:![]()
![]()
En dan eerst met het haakje het rooster naar voren trekken.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja zoiets, maar dan een bredere. Verkochten ze vroeger bij de Hema, maar nu niet meer zie ik. Wilde het plaatje zoeken![]()
ah oke die. ik dacht met Bruce Willis die heet zelfde. ook wel goeie filmquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:35 schreef maily het volgende:
[..]
Nee nieuw.
Over de gijzeling in de Applestore.
Staat dat nieuwe op Netflix btw? denk haast niet?Do what you love, love what you do!![]()
Netflix jaquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:36 schreef kree het volgende:
[..]
ah oke die. ik dacht met Bruce Willis die heet zelfde. ook wel goeie film
Staat dat nieuwe op Netflix btw? denk haast niet?
En Hostage zonder i bedoel jij?![]()
Kun je ook lekker mee meppenquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is een echte pizzaschep. Moet ik misschien eens aanschaffen.![]()
![]()
Een nieuwe film gebaseerd op de Apple Store overvalquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Aanrader inderdaad, voor een vrijdagavondquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:31 schreef aeque het volgende:
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik heb nu zin in pizza.
How can I make this topic about me?![]()
Spuit 11quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een nieuwe film gebaseerd op de Apple Store overval![]()
gevonden inmiddels. ben benieuwd.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een nieuwe film gebaseerd op de Apple Store overvalDo what you love, love what you do!![]()
Zou ik buitenshuis wel kunnen gebruiken, als iemand weer eens muziek of een telefoongesprek op de luidspreker heeft staanquote:![]()
![]()
Goeie rol van Bruce Willis hequote:Op vrijdag 18 april 2025 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die ben ik nu ook aan het kijken.![]()
Schept wel een bandquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou ik buitenshuis wel kunnen gebruiken, als iemand weer eens muziek of een telefoongesprek op de luidspreker heeft staan![]()
![]()
in die film idd wel ok. maaghoed ook die hard enzo natuurlijk de klassiekers. wel goeie acteur.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Gezellig samen kijkenquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die ben ik nu ook aan het kijken.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jammer hoe het met 'm is afgelopenquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:40 schreef kree het volgende:
[..]
in die film idd wel ok. maaghoed ook die hard enzo natuurlijk de klassiekers. wel goeie acteur.![]()
![]()
Bedoel ook de filmquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Net zei je dat je die film ging kijken
Raak helemaal in de war![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Niet in huis dus helaas.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aanrader inderdaad, voor een vrijdagavond
Huh ?quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
en alle winkels zijn al dicht nu.
Tis kwart voor 9Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hier niet naar dat maakt niet uit.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
en alle winkels zijn al dicht nu.
al gevonden, dacht ff dood maar niet dus. ja dat is wel tragisch jahquote:Do what you love, love what you do!![]()
Even rustig ademhalenquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bedoel ook de film
Raak helemaal in de war![]()
![]()
![]()
Ik werd gemist, zag ikWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goede vrijdag. De winkels hier gingen om 19 uur al dicht.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De serie Moonlighting was al gaaf.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:44 schreef kree het volgende:
[..]
al gevonden, dacht ff dood maar niet dus. ja dat is wel tragisch jah
De film "Die Hard" is met afstand de beste film met Bruce vind ik.How can I make this topic about me?![]()
Lekkerquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heeej truusje!
Hoe gaat het met je?
Lang weekend![]()
![]()
Kon het me ook al niet voorstellenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Grapje hoor poesquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kon het me ook al niet voorstellen![]()
![]()
zeker vooral de eerste delen. maar die hostage doet ie het ook wel goed in moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De serie Moonlighting was al gaaf.
De film "Die Hard" is met afstand de beste film met Bruce vind ik.
De NL hostage kap ik maar mee, tis weer typisch NL film enzo en goedkope productie merk ik al. Niet altijd erg, maar gewoon ff geen zin in. nu. bewaar voor later
Do what you love, love what you do!![]()
Zondag paasbrunch met de familiequote:Op vrijdag 18 april 2025 20:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heerlijk he! Ga je nog wat bijzonders doen?
Jij?![]()
Awquote:liefquote:quote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ach jus hequote:Op vrijdag 18 april 2025 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat mag je niet tegen Maily zeggen !!!![]()
![]()
Zondag bij mijn ma met mijn stiefzus en aanhangquote:
Maandag met familie uit brunchen
Gezellig, lekker en zin in!![]()
Doe ik gewoonquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat mag je niet tegen Maily zeggen !!!![]()
![]()
Jawellusquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee, dat hoef ik niet uit te spreken en dat deed ik ook niet. Totdat jij erover begon
Goedzo voor 1, 2 en 3quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
1
Zondag bij mijn ma met mijn stiefzus en aanhang
2
Maandag met familie uit brunchen
3
Gezellig, lekker en zin in!![]()
![]()
Hier in de buurt zingt een vrouwelijke stem creep van radiohead. Het klinkt heel goedBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Doe ik alleen tegen mensen die ik altijd mis
Kutsmoesquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Doe ik alleen tegen mensen die ik altijd mis![]()
![]()
Dank jequote:Op vrijdag 18 april 2025 20:53 schreef StevenHyde het volgende:
Hier in de buurt zingt een vrouwelijke stem creep van radiohead. Het klinkt heel goed
Hier loopt een creep met een groot radiohoofd. Ziet er niet best uit.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:53 schreef StevenHyde het volgende:
Hier in de buurt zingt een vrouwelijke stem creep van radiohead. Het klinkt heel goed![]()
Kun je 'm uitzetten?quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hier loopt een creep met een groot radiohoofd. Ziet er niet best uit.![]()
Klinkt als Thom Yorke idd 😏quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hier loopt een creep met een groot radiohoofd. Ziet er niet best uit.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja ja.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ok, soms doe ik ook weleens gemeen tegen iemand die ik niet mis![]()
Hahaha oke, wist ik niet.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:58 schreef maily het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar zij noemt het kind van dudje "dino"![]()
![]()
Doe ik nietquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou ik vind ook wel iets van lilak, maar om d'r nou een zure dino te noemen...![]()
![]()
Hallo moederquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:00 schreef maily het volgende:
[..]
Ik mis je zo graag![]()
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Waattttttquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja bemoei jij je er ook nog even mee andersquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
The damage has been done, Justin. Oei oei.![]()
![]()
Volgens mij verschillen we niet zo heel veel qua leeftijdquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Noteer je het ff?quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
The damage has been done, Justin. Oei oei.![]()
Paar jaartjes maarquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij verschillen we niet zo heel veel qua leeftijd![]()
Ik mag me er niet mee bemoeien van Justin.quote:
Hij deelt al klappen uit.How can I make this topic about me?![]()
Heel goedquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik mag me er niet mee bemoeien van Justin.![]()
![]()
mooie liedjes maakt ze. beetje luister liedje. hou er wel van.quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:00 schreef maily het volgende:
[..]
Ik mis je zo graag![]()
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doe maar met
* greysbones adviseert rood![]()
![]()
echt jij bent er zo eentje die volop er op mee gaat doen en met tranen in ogen als de toppers het gejatte nr van haar uitvoeren?quote:
ff check he voor zekerheid.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doe maar met
* greysbones adviseert roodFlinke teleurstelling bij Greys door geen of te late begroeting door Justin. Schade: niveau rood.
Geen begroetingquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Flinke teleurstelling bij Greys door geen of te late begroeting door Justin. Damage level: red.
En geen mentionThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Daar moet ik al helemaal niks van hebbenquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:03 schreef kree het volgende:
[..]
echt jij bent er zo eentje die volop er op mee gaat doen en met tranen in ogen als de toppers het gejatte nr van haar uitvoeren?
ff check he voor zekerheid.![]()
![]()
oke dan is het goed.quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar moet ik al helemaal niks van hebben
wel waarheid he, dat dat liedje soort van gejat was van haarDo what you love, love what you do!![]()
Je kunt het denk ik goed maken als je greys haar tuin op orde maakt.quote:
Het is voorjaar, dus nu moet de tuin even goed worden aangepakt.How can I make this topic about me?![]()
Bastogne koeken bij je ter afleiding?quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:05 schreef StevenHyde het volgende:
Buiten wachten bij scouting dat uitloopt genot![]()
Oh dat zou kunnen, weet ik niet eensquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:05 schreef kree het volgende:
[..]
oke dan is het goed.
wel waarheid he, dat dat liedje soort van gejat was van haar![]()
Bij de piano, als die er nog staat natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:05 schreef Harrie het volgende:
Kleine Check.... Hoe laat en waar verzamelen we op 31 mei?![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
oja van t weekend ff lootjes kopen van mijn neefjes nog. die zitten bij de padvinders.quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:05 schreef StevenHyde het volgende:
Buiten wachten bij scouting dat uitloopt genotDo what you love, love what you do!![]()
Harrie gozert!!!quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:05 schreef Harrie het volgende:
![]()
![]()
Kwart over bij de piano![]()
En ook hierquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij de piano, als die er nog staat natuurlijk.
15 uur bij de piano NS Station Tilburg toch? Of was dat nog niet bepaald?quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:05 schreef Harrie het volgende:
En anders gewoon tegenover de vetluikjes, kan niet missen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
ik dacht dat er stond bij de piano op het station laatste keer dat ik keek.quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:05 schreef Harrie het volgende:
Daar kunnen we jou sowieso vinden?quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En anders gewoon tegenover de vetluikjes, kan niet missen.
Nee helaas. En geen jas aan. Ook niet slim want nog best fris dit tijdstipquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Bastogne koeken bij je ter afleiding?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik ben die gast met een halve liter in zijn klauwen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar kunnen we jou sowieso vinden?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Je verwacht ook niet dat het uitloopt.quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee helaas. En geen jas aan. Ook niet slim want nog best fris dit tijdstipHow can I make this topic about me?![]()
ik blijf het trouwens nog steeds een te veel pleuris eind weg vinden opzich en ben er nog niet eens zeker over of ik wel kom.
Maar andere kant lijkt het me wel leuk.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben die gast met een halve liter in zijn klauwen.DTS meet: Grrrrrrrr herkenbaar aan halve liter bier
Krijgen we normaliter een appje mocht dat gebeuren. Maargoed kan gebeurenquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je verwacht ook niet dat het uitloopt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Gewoon komen want leuk. Het wordt vast prima picknickweerquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:08 schreef kree het volgende:
ik blijf het trouwens nog steeds een te veel pleuris eind weg vinden opzich en ben er nog niet eens zeker over of ik wel kom.
Maar andere kant lijkt het me wel leuk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Oke nog geen aangepast program dusquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij de piano, als die er nog staat natuurlijk.ben ik rond 15.00 uur op de plek waar de piano staat (of stond) met een koude pater in de hand.
![]()
En nog een paar in de tas neem ik aan.quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
Oke nog geen aangepast program dusben ik rond 15.00 uur op de plek waar de piano staat (of stond) met een koude pater in de hand.
Dan kunnen mensen jou verwarren met Grrrrrrrrquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
Oke nog geen aangepast program dusben ik rond 15.00 uur op de plek waar de piano staat (of stond) met een koude pater in de hand.
![]()
![]()
Je kunt beter zorgen dat je er een keer bij bent geweest want voor je het weet kan het niet meer en heb je spijt.quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:08 schreef kree het volgende:
Maar andere kant lijkt het me wel leuk.![]()
Bij die iHostage ging er een telefoon over en ik dacht warempel dat het mijn eigen telefoon was.
Ik had 'm al in mijn handen om te kijken wie me zat te bellen....
Onmogelijk want ik drink nooit Halve liters, alleen kleine blikjes of fleskes.quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan kunnen mensen jou verwarren met Grrrrrrrr![]()
Programma staat nog, zal van het weekend nog ff een post doen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
Zo is dat.quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je kunt beter zorgen dat je er een keer bij bent geweest want voor je het weet kan het niet meer en heb je spijt.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ok dank voor deze toevoegingquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
Onmogelijk want ik drink nooit Halve liters, alleen kleine blikjes of fleskes.![]()
De Appie komen we ook nog langs toch? We kunnen zo even wat bijhalen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En nog een paar in de tas neem ik aan.How can I make this topic about me?![]()
watjequote:Op vrijdag 18 april 2025 21:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik mag me er niet mee bemoeien van Justin.
Hij deelt al klappen uit.![]()
![]()
In mijn dromen herken ik jou aan dat droogboeket wat aan je tas geknoopt zit met een thermoskan gemberthee in je hand maar verder dan dat heb ik geen idee.quote:![]()
Op weg naar het park even langs de Appie XL ja. Kan iedereen inslaan wat ie wilquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De Appie komen we ook nog langs toch?
Appie2go om de hoek zelfs (als die niet weg is inmiddels ben er al een paar maanden niet geweest)quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De Appie komen we ook nog langs toch? We kunnen zo even wat bijhalen.![]()
ik las "begroeiing"quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Flinke teleurstelling bij Greys door geen of te late begroeting door Justin. Schade: niveau rood.![]()
![]()
![]()
Voor een eikel ben je best poëtisch aangelegdquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
In mijn dromen herken ik jou aan dat droogboeket wat aan je tas geknoopt zit met een thermoskan gemberthee in je hand maar verder dan dat heb ik geen idee.![]()
![]()
De laatste keer dat ik in Tilburg was (voor de 013) is begin deze eeuw.quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
Appie2go om de hoek zelfs (als die niet weg is inmiddels ben er al een paar maanden niet geweest)How can I make this topic about me?![]()
quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor een eikel ben je best poëtisch aangelegd![]()
![]()
Oké dan mag je m’n zus zijnquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij verschillen we niet zo heel veel qua leeftijdWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Die zit er nog maar da's echt behelpen als je meer wil dan een zak chips of zo.quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
Appie2go om de hoek zelfs (als die niet weg is inmiddels ben er al een paar maanden niet geweest)"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Bij die iHostage ging er een telefoon over en ik dacht warempel dat het mijn eigen telefoon was.
Ik had 'm al in mijn handen om te kijken wie me zat te bellen....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen idee, heb er alleen ooit een paar koude paters en een zakje chips gekocht inderdaad. geen idee wat ze nog meer hebben.quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die zit er nog maar da's echt behelpen als je meer wil dan een zak chips of zo.![]()
Potver weer m’n schriftjequote:Op vrijdag 18 april 2025 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Flinke teleurstelling bij Greys door geen of te late begroeting door Justin. Schade: niveau rood.
Spot onquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
In mijn dromen herken ik jou aan dat droogboeket wat aan je tas geknoopt zit met een thermoskan gemberthee in je hand maar verder dan dat heb ik geen idee.![]()
![]()
Lekker rustig in de sportschool.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Leukkkkkkquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat wordt vast pas na Pasen. Het heeft geen prioriteit bij de winkel.quote:How can I make this topic about me?![]()
Op de loopband even een lesje Duolingo gedaan
Zit wat in. Zo zijn ze.quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat wordt vast pas na Pasen. Het heeft geen prioriteit bij de winkel.![]()
Aaahhquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:21 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Het was het wachten waard! Gewoon heel scoutingkamp gemaakt
Die komt vast straks gezellig aanschuiven en bij je liggen.quote:How can I make this topic about me?![]()
Leukquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:21 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Het was het wachten waard! Gewoon heel scoutingkamp gemaaktWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Da's wel erg mooi.quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:21 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Het was het wachten waard! Gewoon heel scoutingkamp gemaaktHow can I make this topic about me?![]()
Ja ik ben al onderwegquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die komt vast straks gezellig aanschuiven en bij je liggen.![]()
leukkkk!!quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:21 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Het was het wachten waard! Gewoon heel scoutingkamp gemaakt![]()
Nee ze snappen het primaquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die komt vast straks gezellig aanschuiven en bij je liggen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je spreekt nu vloeiend Swahili?quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:20 schreef Moeraskat het volgende:
Op de loopband even een lesje Duolingo gedaanOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Misschienquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ja dat is wel waar. hij staat nog steeds in de agenda btwquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je kunt beter zorgen dat je er een keer bij bent geweest want voor je het weet kan het niet meer en heb je spijt.Do what you love, love what you do!![]()
Sorry ik kon het allemaal even niet zo snel verwerken. Ben wel blij dat jij nog steeds een beetje overzicht houdt hier.quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Krijg je eens een compliment van mij, is het weer niet goed
En bedankt voor je compliment maar dat was meer een vergissing![]()
wel op de goeie datum?quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:24 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat is wel waar. hij staat nog steeds in de agenda btw
las dat je dacht dat je dit weekend een familiedingetje had![]()
![]()
hahabja dat is echt ik idd met data en plannen, maar hij staat goed nogquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:26 schreef maily het volgende:
[..]
wel op de goeie datum?
las dat je dacht dat je dit weekend een familiedingetje haden de rest had ik ook goed maar moest ff checken voor de zekerheid.
Ja, dat moet je even checken kree.quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:26 schreef maily het volgende:
[..]
wel op de goeie datum?
las dat je dacht dat je dit weekend een familiedingetje had
Oh het is gecheckt.
Nee ik doe Zweeds Pools Frans en Italiaansquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Meetupdate van 18-04-2025:
Nog geen anderhalve maand meer!![]()
![]()
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie) & en Hamster Baas
🟩 @Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @gebrokenglas
🟩 @ToT
🟩 @MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @_UserName_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @Grotetijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟩 @KoningWouter (komt zeker!)
🟩 @Mickytjuh (kwam vroeger veel bij de Nacht, kijkt wel of ze nog na de rest van de meet met wildvreemde mannen er naar toe durft)
🟩 @loveyoulongtime (als ie de vlucht kan omboeken wat ie toch niet doet)
🟪 @:DerRabbit
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟪 @:Mikeytt
🟨 @:Sally Geen Mentions meer en geel blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟪 @:MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟪 @:Lovely ( Je mag mij ook wel uit de mention lijst halen) Oke dan
🟨 @:SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟪 @:Aapje30 ( Ik kom niet) betekent slecht nieuws de dag voor Valentijnsdag
🟨 @sp3c ( Als een meeting als terreurorganisatie gezien wordt ) We houden hoop Speknek!
🟨@loveislikeakiss (een misschien want half in de burnout)
🟨 @HappyCharly
⬛ @AardappelSchotel
⬜ @mario390
🟨 @greysbones
🟨 @Stoorzendert Gaat het tijdig in zijn agenda zetten dat hij wel komt met het vervoer enzo.
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat moment daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik ga wel als we daar bij die piano staan iets uit die vetluikjes halen trouwens hoor. Al is het maar een kaassouflé."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-04-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3546 / +141 / +123 / 7585 / 8447
2. Moeraskat / 796 / +112 / +50 / 2262 / 2649
3. Dr.Mikey / 655 / +0 / +6 / 477 / 683
4. _UserName_ / 621 / +109 / +0 / 380 / 529
5. KillemWieft / 519 / +24 / +17 / 355 / 530
6. Bally-b / 439 / +0 / +0 / 158 / 231
7. loveislikeakiss / 403 / +46 / +26 / 1740 / 2038
8. gebrokenglas / 381 / +18 / +21 / 1466 / 1770
9. hemarookworst / 374 / +4 / +6 / 826 / 1055
10. HappyCharly / 321 / +6 / +22 / 1180 / 1379
11. devzero / 306 / +43 / +6 / 306 / 400
12. Lovely / 301 / +1 / +10 / 1903 / 2226
13. Pinnenmutske / 247 / +7 / +9 / 247 / 343
14. StevenHyde / 245 / +16 / +7 / 1259 / 1515
15. Fogel / 234 / +2 / +1 / 661 / 859
16. Soury / 224 / +3 / +10 / 235 / 330
17. mario390 / 200 / +0 / +0 / 18 / 54
18. aeque / 195 / +28 / +10 / 860 / 998
19. kree / 186 / +35 / +72 / 695 / 806
20. greysbones / 177 / +12 / +3 / 1547 / 1655SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Zit even terug te lezen in het topic. Maar benieuwd of dit uiteindelijk wat is. Dus mocht je klaar zijn met kijken, dan hoor ik graag je meningquote:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik zit m ook te kijken, nu bij de 26e minuut.quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zit even terug te lezen in het topic. Maar benieuwd of dit uiteindelijk wat is. Dus mocht je klaar zijn met kijken, dan hoor ik graag je mening
Potver m’n veter zit los en wil die loopband niet stoppenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Eerste review die ik tegenkomquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zit even terug te lezen in het topic. Maar benieuwd of dit uiteindelijk wat is. Dus mocht je klaar zijn met kijken, dan hoor ik graag je meningquote:"iHostage (2025) is een glitchy, betekenisloze puinhoop."
Wat een scherpe technothriller had kunnen zijn, eindigt in een voorspelbare, overdreven geacteerde kerel zonder emotioneel gewicht. De plot leidt nergens toe, de technische praatjes zijn lachwekkend en de personages lijken verdwaald in hun eigen film. Tegen het einde vraag je je af wat het punt eigenlijk was.
Sla het over, tenzij je graag tijd verspilt aan digitale onzin.
1/5 sterren.![]()
quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Meetupdate van 18-04-2025:
Nog geen anderhalve maand meer!![]()
![]()
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @:Hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie) & en Hamster Baas
🟩 @:Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @:Kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @:Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @:gebrokenglas
🟩 @:ToT
🟩 @:MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @:Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @:KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @:_username_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @:Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @:GroteTijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟩 @:KoningWouter (komt zeker!)
🟩 @:Mickytjuh (kwam vroeger veel bij de Nacht, kijkt wel of ze nog na de rest van de meet met wildvreemde mannen er naar toe durft)
🟩 @:loveyoulongtime (als ie de vlucht kan omboeken wat ie toch niet doet)
🟪 @:DerRabbit
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟪 @:Mikeytt
🟨 @:Sally Geen Mentions meer en geel blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟪 @:MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟪 @:Lovely ( Je mag mij ook wel uit de mention lijst halen) Oke dan
🟨 @:SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟪 @:Aapje30 ( Ik kom niet) betekent slecht nieuws de dag voor Valentijnsdag
🟨 @:sp3c ( Als een meeting als terreurorganisatie gezien wordt ) We houden hoop Speknek!
🟨@:loveislikeakiss (een misschien want half in de burnout)
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
⬜ @:mario390
🟨 @:greysbones
🟨 @:Stoorzendert Gaat het tijdig in zijn agenda zetten dat hij wel komt met het vervoer enzo.
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @:Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat moment daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
Zie ik het nu goed dat @SwJ en @Paul zich toch hebben aangemeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn want Paul hoort er toch een beetje bij als dorpsgek en als het gaat zoals hier op het forum moet er iemand mee om voor het karretje gespannen te worden dus wel een leuk duo denk ik.
Hoop dat ze niet lastig worden van een beetje bier.![]()
Als @Paul en @roos94 niet komen, dan kom ik ook nietquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
Zie ik het nu goed dat @:SwJ en @:Paul zich toch hebben aangemeld?
Fijn want Paul hoort er toch een beetje bij als dorpsgek en als het gaat zoals hier op het forum moet er iemand mee om voor het karretje gespannen te worden dus wel een leuk duo denk ik.
Hoop dat ze niet lastig worden van een beetje bier.![]()
![]()
Top, hoor graag je eindoordeel GGquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zit m ook te kijken, nu bij de 26e minuut.
Zelf vandaag een begin gemaakt aan Oklahoma city Bombing. Kwartiertje maar nog.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
whahdie review is wel heel kritisch. al met al is het wel een oke film.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Als @Paul niet komt dan zal er wel niet gepijpt worden ben ik bang.quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Als @:paul en @:roos94 niet komen, dan kom ik ook niet![]()
Ja, ik vind 'm tot nu ook best aardig.quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:33 schreef kree het volgende:
[..]
whahdie review is wel heel kritisch. al met al is het wel een oke film.How can I make this topic about me?![]()
ja is best goed wel.quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik vind 'm tot nu ook best aardig.
Timegap of zo hete ie dacht ik. was ook nog wel aardig en werd ook gezegd B film. ik vond het wel mooi gevonden.Do what you love, love what you do!![]()
een time gap heb ik soms met jouw verhalenquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:35 schreef kree het volgende:
[..]
ja is best goed wel.
Timegap of zo hete ie dacht ik. was ook nog wel aardig en werd ook gezegd B film. ik vond het wel mooi gevonden.![]()
![]()
Tetris ook zo eentje maar die staat niet op Netflix.
ben wel fan van avontuur films met voorkeur voor op waargebeurd verhaal gebaseerd, of sci-fi. maar recent niet echt wat nieuws wat ik dan leuk vindDo what you love, love what you do!![]()
Nou jongens en meisjes, ik ben taffusmoe dus ik ga nog even een avondhoop machen en dan in slaap flikkeren bij Netflix.![]()
![]()
Bis morgen!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Waar gaat dat overquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:37 schreef kree het volgende:
ben wel fan van avontuur films met voorkeur voor op waargebeurd verhaal gebaseerd, of sci-fi. maar recent niet echt wat nieuws wat ik dan leuk vindWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
dan zeker kijkenquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
een time gap heb ik soms met jouw verhalen
Truste manquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou jongens en meisjes, ik ben taffusmoe dus ik ga nog even een avondhoop machen en dan in slaap flikkeren bij Netflix.![]()
![]()
Bis morgen!
Ik vind het nieuwe aanbod op the HUB ook heel erg matig de laatste tijdquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:37 schreef kree het volgende:
ben wel fan van avontuur films met voorkeur voor op waargebeurd verhaal gebaseerd, of sci-fi. maar recent niet echt wat nieuws wat ik dan leuk vind![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
het is leuke film. ik heb me ermee vermaakt rn ben altijd wel vrij kritisch op films. dus ok dan moeten meer hem wel oke vinden, maar had hem via Apple TV. en volgens mij staat ie daar alleen ook nog op.quote:Do what you love, love what you do!![]()
De onderbuuf is er over 2 maanden heel blij mee dat u deze bijdrage aan aan voortuin heeft geleverdquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
![]()
Bis morgen!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Bah. Ik vind dat echt een smerige gedachte. Want ondanks dat hij geen tanden meer heeft, kan hij best wel een beetje aan mondhygiëne denken.quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als @:Paul niet komt dan zal er wel niet gepijpt worden ben ik bang.![]()
het verhaal erachter maakt het mooi. wtf echt met ussr en licenties. tis niet een keiharde 10 maar geef hem wel een 7 of naja doe7,5quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik ook niet. Maar ik kwam sowieso al niet.quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Als @:paul en @:roos94 niet komen, dan kom ik ook niet
Heeft @SwJ geen tanden meerquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Bah. Ik vind dat echt een smerige gedachte. Want ondanks dat hij geen tanden meer heeft, kan hij best wel een beetje aan mondhygiëne denken.![]()
![]()
Ik dacht dat ik in de lijst stond, maar iemand heeft me er uit gehaaldquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik kwam sowieso al niet.![]()
![]()
Nu ookquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:45 schreef StevenHyde het volgende:
In de 00s was er een heerlijke housekneiter op de tetris melodie.
Bekijk deze YouTube-video![]()
Ik zie de lijst pas voor het eerst.quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik in de lijst stond, maar iemand heeft me er uit gehaald
Ook lekker. Maar in mijn gedachte was die van toen nog wat vetter. Maar kan via youtube niks vinden helaas.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Bijna vol..Don't follow me. I am lost too
.
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Haha en rijdt dan ff door naar de mac en ga dan naast de andere getuned auto's staanquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik loop ff naar de auto om te checken of deze echt lekker door komt.
Dit topic sluit automatisch over 6 posts.Don't follow me. I am lost too
.
Tell me, is it just a dream?![]()
4 danDon't follow me. I am lost too
.
Tell me, is it just a dream?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: