SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ook wel zinquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:31 schreef aeque het volgende:
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik heb nu zin in pizza.Nu nog bedenken in wat
![]()
Heb ik eindelijk een keer een tt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
In gedachten. Nu voor altijd gevangen.quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:33 schreef aeque het volgende:
[..]
In gedachten. Nu voor altijd gevangen.![]()
![]()
![]()
Ja zoiets, maar dan een bredere. Verkochten ze vroeger bij de Hema, maar nu niet meer zie ik. Wilde het plaatje zoekenquote:![]()
![]()
En dan eerst met het haakje het rooster naar voren trekken.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja zoiets, maar dan een bredere. Verkochten ze vroeger bij de Hema, maar nu niet meer zie ik. Wilde het plaatje zoeken![]()
ah oke die. ik dacht met Bruce Willis die heet zelfde. ook wel goeie filmquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:35 schreef maily het volgende:
[..]
Nee nieuw.
Over de gijzeling in de Applestore.
Staat dat nieuwe op Netflix btw? denk haast niet?Do what you love, love what you do!![]()
Netflix jaquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:36 schreef kree het volgende:
[..]
ah oke die. ik dacht met Bruce Willis die heet zelfde. ook wel goeie film
Staat dat nieuwe op Netflix btw? denk haast niet?
En Hostage zonder i bedoel jij?![]()
Kun je ook lekker mee meppenquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is een echte pizzaschep. Moet ik misschien eens aanschaffen.![]()
![]()
Een nieuwe film gebaseerd op de Apple Store overvalquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Aanrader inderdaad, voor een vrijdagavondquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:31 schreef aeque het volgende:
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik heb nu zin in pizza.
How can I make this topic about me?![]()
Spuit 11quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een nieuwe film gebaseerd op de Apple Store overval![]()
gevonden inmiddels. ben benieuwd.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een nieuwe film gebaseerd op de Apple Store overvalDo what you love, love what you do!![]()
Zou ik buitenshuis wel kunnen gebruiken, als iemand weer eens muziek of een telefoongesprek op de luidspreker heeft staanquote:![]()
![]()
Goeie rol van Bruce Willis hequote:Op vrijdag 18 april 2025 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die ben ik nu ook aan het kijken.![]()
Schept wel een bandquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou ik buitenshuis wel kunnen gebruiken, als iemand weer eens muziek of een telefoongesprek op de luidspreker heeft staan![]()
![]()
in die film idd wel ok. maaghoed ook die hard enzo natuurlijk de klassiekers. wel goeie acteur.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Gezellig samen kijkenquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die ben ik nu ook aan het kijken.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jammer hoe het met 'm is afgelopenquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:40 schreef kree het volgende:
[..]
in die film idd wel ok. maaghoed ook die hard enzo natuurlijk de klassiekers. wel goeie acteur.![]()
![]()
Bedoel ook de filmquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Net zei je dat je die film ging kijken
Raak helemaal in de war![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Niet in huis dus helaas.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aanrader inderdaad, voor een vrijdagavond
Huh ?quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
en alle winkels zijn al dicht nu.
Tis kwart voor 9Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hier niet naar dat maakt niet uit.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
en alle winkels zijn al dicht nu.
al gevonden, dacht ff dood maar niet dus. ja dat is wel tragisch jahquote:Do what you love, love what you do!![]()
Even rustig ademhalenquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bedoel ook de film
Raak helemaal in de war![]()
![]()
![]()
Ik werd gemist, zag ikWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goede vrijdag. De winkels hier gingen om 19 uur al dicht.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De serie Moonlighting was al gaaf.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:44 schreef kree het volgende:
[..]
al gevonden, dacht ff dood maar niet dus. ja dat is wel tragisch jah
De film "Die Hard" is met afstand de beste film met Bruce vind ik.How can I make this topic about me?![]()
Lekkerquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heeej truusje!
Hoe gaat het met je?
Lang weekend![]()
![]()
Kon het me ook al niet voorstellenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Grapje hoor poesquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kon het me ook al niet voorstellen![]()
![]()
zeker vooral de eerste delen. maar die hostage doet ie het ook wel goed in moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De serie Moonlighting was al gaaf.
De film "Die Hard" is met afstand de beste film met Bruce vind ik.
De NL hostage kap ik maar mee, tis weer typisch NL film enzo en goedkope productie merk ik al. Niet altijd erg, maar gewoon ff geen zin in. nu. bewaar voor later
Do what you love, love what you do!![]()
Zondag paasbrunch met de familiequote:Op vrijdag 18 april 2025 20:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heerlijk he! Ga je nog wat bijzonders doen?
Jij?![]()
Awquote:liefquote:quote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ach jus hequote:Op vrijdag 18 april 2025 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat mag je niet tegen Maily zeggen !!!![]()
![]()
Zondag bij mijn ma met mijn stiefzus en aanhangquote:
Maandag met familie uit brunchen
Gezellig, lekker en zin in!![]()
Doe ik gewoonquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat mag je niet tegen Maily zeggen !!!![]()
![]()
Jawellusquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee, dat hoef ik niet uit te spreken en dat deed ik ook niet. Totdat jij erover begon
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Goedzo voor 1, 2 en 3quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
1
Zondag bij mijn ma met mijn stiefzus en aanhang
2
Maandag met familie uit brunchen
3
Gezellig, lekker en zin in!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: