Winstgevend of 'winstgevend'?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:02 schreef James1988 het volgende:
SNCF is winstgevend, dat had ik eigenlijk niet verwacht.
Bekijk deze YouTube-video
NS International verkoopt hier toch helemaal geen tickets voor? Wat een clownshow dan.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Sta je daar op het perron. "Oh uuhh. Originele verkooppunt?"
[ afbeelding ]
Geen idee joh. Ik weet wel dat als je om 19:15 op het perron staat, je niks hebt aan Treinreiswinkel of whatever tussenclubje.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:00 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
NS International verkoopt hier toch helemaal geen tickets voor? Wat een clownshow dan.
Ik had m’n ticket destijds gewoon uit de webshop van ÖBB gehaald maar ook daarvan vraag ik me af of die zoiets buiten kantooruren gaan oplossen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee joh. Ik weet wel dat als je om 19:15 op het perron staat, je niks hebt aan Treinreiswinkel of whatever tussenclubje.
Jawel, NS International verkoopt kaartjes voor beide Nightjets.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:00 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
NS International verkoopt hier toch helemaal geen tickets voor? Wat een clownshow dan.
O nou ja prima, 3 jaar geleden werd je nog doorgestuurd naar OBB. Hoop voor de mensen die dit heeft getroffen dat het adequaat is opgelost in ieder gevalquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:30 schreef James1988 het volgende:
[..]
Jawel, NS International verkoopt kaartjes voor beide Nightjets.
Het stond vanochtend om 11 uur al op de borden in Devsko, maar ja wie staat er om 11 uur al op de trein van 19:30 te wachten hmmquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:37 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
O nou ja prima, 3 jaar geleden werd je nog doorgestuurd naar OBB. Hoop voor de mensen die dit heeft getroffen dat het adequaat is opgelost in ieder geval
Ja niemand waarschijnlijk. Sowieso vraag ik me af wie die teksten op die borden leest, zelf ga ik toch voornamelijk af op de app.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het stond vanochtend om 11 uur al op de borden in Devsko, maar ja wie staat er om 11 uur al op de trein van 19:30 te wachten hmm
Haha, geen huur betalen en dan de schuld gaan leggen bij anderen. Typische ondernemer waar de schuld altijd bij derden ligt.quote:
quote:
Zomaar een ideetje: als je al meteen met die bewijzen komt, scheelt dat weer kosten voor een hoger beroep. Maar er zal vast wel een geniale strategie achter zitten om die keiharde bewijzen achter te houden.quote:Brandt is van plan in hoger beroep te gaan tegen de uitspraak: “De NS zijn gewoon oplichters. In hoger beroep gaan we los, en komen we met keiharde bewijzen.” Wat dit precies inhoudt, zegt hij niet.
5 minuten of zoquote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:09 schreef James1988 het volgende:
Jawel hoor, er werd 300 gereden op de noordsectie. Niet heel lang, maar het kon wel.
Wellicht ben je in de war met het Fyra V250-materieel. Dat ging niet harder dan 250 km/uur.quote:
Met de Thalys heb ik eens 319,51 GPS geklokt op het Hollands Diep. Lang geleden.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Wellicht ben je in de war met het Fyra V250-materieel. Dat ging niet harder dan 250 km/uur.
De Thalys/Eurostar ging wel degelijk 300 km/uur over de HSL.
Ik ben 3 mei meegereden jaquote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:01 schreef phpmystyle het volgende:
Hebben er al mensen meegereden op de mat64 in Barneveld?
Nee, moet er extra vrij voor nemen van werk. Vind het niet waard.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:01 schreef phpmystyle het volgende:
Hebben er al mensen meegereden op de mat64 in Barneveld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |