Symboolpolitiek zoals wel meer. Het toppunt vond ik wel elektrische brandweerwagens. Er staan 100.000 autobanden in de fik, maar de brandweer stoot tenminste niets uitquote:Op woensdag 7 mei 2025 13:23 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Bij de productie van de elektromotor die erin zit is meer CO2 verstookt dan dat ding ooit in twintig levens aan kolen kan gebruiken maar ach.
Vorige week ja...quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:19 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Grote boem in Belgistan: https://www.vrt.be/vrtnws(...)vertraging-groot-bi/
Vermoedelijk liggen vooral financiële overwegingen aan de basis van deze treurige beslissing maar heeft de marketingafdeling besloten dat het richting kaartjeskopend publiek beter is de nadruk te leggen op ecologische voordelen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:23 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Bij de productie van de elektromotor die erin zit is meer CO2 verstookt dan dat ding ooit in twintig levens aan kolen kan gebruiken maar ach.
quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:23 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Toch niet helemaal, als je de projectleider van de Efteling mag geloven. De ESM elektrificeren zorgt voor een daling van stikstofuitstoot van 8%, waardoor er voor de Efteling wat lucht komt voor groei van het park.quote:
https://www.commissiemer.nl/projectdocumenten/00003580.pdfquote:Op donderdag 8 mei 2025 09:27 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik wil de berekening zien want ik geloof nooit dat het zoveel oplevert in een gebied wat ingebed zit tussen de intensieve veelteelt.
Een tandradbaan in een metrolijn. Ik wist helemaal niet dat dit bestond joh.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:10 schreef James1988 het volgende:
Cabineritje van Lyon's metro C, de stijlste metro ter wereld
Bekijk deze YouTube-video
In elk geval de steilste denk ikquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:10 schreef James1988 het volgende:
Cabineritje van Lyon's metro C, de stijlste metro ter wereld
Winstgevend of 'winstgevend'?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:02 schreef James1988 het volgende:
SNCF is winstgevend, dat had ik eigenlijk niet verwacht.
NS International verkoopt hier toch helemaal geen tickets voor? Wat een clownshow dan.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Sta je daar op het perron. "Oh uuhh. Originele verkooppunt?"
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |