Bron.quote:Health Secretary Robert F. Kennedy Jr., who’s been facing backlash over anti-scientific, offensive and belittling remarks he made about the basic abilities of autistic people, is launching a disease registry to track Americans with autism. The news raises a host of data security concerns, in addition to questions about how Kennedy might use the data to advance his conspiratorial and harmful health agenda.
Hééééééél 'benieuwd' naar wat het resultaat gaat worden... Gaat vast een bijzonder 'wetenschappelijke' conclusie worden.quote:Advocates for people with autism have decried Kennedy's recent comments that autism is a "preventable" disease that "destroys families," and Kennedy has hired a discredited vaccine researcher to investigate debunked claims that autism and vaccines are linked. So the idea that the health secretary wants to compile a database of Americans who have a condition he seems intent on spreading falsehoods about is more than a little suspect.
Bron.quote:"We cannot give everyone a trial, because to do so would take, without exaggeration, 200 years," Trump added in his Truth Social post. "We would need hundreds of thousands of trials for the hundreds of thousands of Illegals we are sending out of the Country. Such a thing is not possible to do. What a ridiculous situation we are in."
En de achterdeurtjes voor Rusland zijn open gezet!quote:Op woensdag 23 april 2025 00:33 schreef Perrin het volgende:
De missie is dan ook volbracht, alle data is opgehaald.
[ x ]
Art of the deal.quote:Op woensdag 23 april 2025 06:42 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
En de achterdeurtjes voor Rusland zijn open gezet!
Als je in de VS nog als ongediagnostiseerd Autist rondloopt nog maar even wachten met het zoeken naar een diagnose. Dergelijke registraties zetten de deur open naar erg onfrisse praktijken, zoals we al vaker hebben kunnen zien in het verleden.quote:Op woensdag 23 april 2025 01:36 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Bron.
'Minder overheidsbemoeienis'
[..]
Hééééééél 'benieuwd' naar wat het resultaat gaat worden... Gaat vast een bijzonder 'wetenschappelijke' conclusie worden.
Nu heb ik niet de indruk dat deze administration zich aan de regels zou houden, maar de positie die Musk kreeg was wettelijk altijd maar van een maximale duur van 130 dagen.quote:Op woensdag 23 april 2025 00:33 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
Best bizar. Ik moest dat soort volledige reis plannen invullen toen ik naar China ging. Maar de VS lijkt wel erger nu.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:39 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik er al geweest, zou ik nu niet meer doen. Wat een ellende zeg.
Zelfs op het vlak waar nog wel enig optimisme was over de aanstelling van RFK heerst nu teleurstelling en desillusie. Zo is Kevin Hall opgestapt bij de NIH:quote:Op woensdag 23 april 2025 01:36 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Bron.
'Minder overheidsbemoeienis'
[..]
Hééééééél 'benieuwd' naar wat het resultaat gaat worden... Gaat vast een bijzonder 'wetenschappelijke' conclusie worden.
Doge zelf stopt niet hè.quote:Op woensdag 23 april 2025 00:33 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
Behalve alle data jatten en wat overheidsdiensten slopen, heb ik geen idee wat ze gepresteerd hebben of verder nog van plan zijn.quote:
Nu kun je zonder visa voor een tijdje naar China en voor de VS moet je een esta of visum hebben waarna ze je alsnog kunnen weigeren.. vreemde tijdenquote:Op woensdag 23 april 2025 09:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Best bizar. Ik moest dat soort volledige reis plannen invullen toen ik naar China ging. Maar de VS lijkt wel erger nu.
Dit is een grap toch?quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:28 schreef Momo het volgende:
German Tourists Deported From US for Not Booking Hotel
Als je naar de VS gaat voor 5 weken dan moet je wel voor 5 weken hotelkamers gereserveerd hebben.
Hij is alweer aan het buigen voor China en de rest.quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja maar iedereen zou buigen voor z’n geweldige tariffs! Alle bedrijven in de wereld zouden massaal naar de VS trekken en het geld zou binnenstromen. Dit zijn gewoon fake statistics van een stel woke analisten.
De keizer zonder kleren buigt voor de echte keizerquote:Op woensdag 23 april 2025 10:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hij is alweer aan het buigen voor China en de rest.
China reageert ook nog eens lauwtjes.
Hey, een importtarief, dat zal wel voor de exporteur zijn.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:28 schreef GarlandBriggs het volgende:
https://m.economictimes.c(...)leshow/120410583.cms
Tarriffs baby! Make America Bankrupt Again!
In 30 dagen, minder zelfs eigenlijk, een trade war verliezen, hallucinant. The art of the backpedal.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hij is alweer aan het buigen voor China en de rest.
China reageert ook nog eens lauwtjes.
Do nothing. Win.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De keizer zonder kleren buigt voor de echte keizer
Vermakelijk dit soort mensen. Iemand met een bedrijf die niet weet hoe tarieven werken en stom op Trumps woorden afgaan. Ja dat zijn harde lessen. Jammer genoeg komt dit dan weer niet op Fox.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:28 schreef GarlandBriggs het volgende:
https://m.economictimes.c(...)leshow/120410583.cms
Tarriffs baby! Make America Bankrupt Again!
Dit is toch briljant?quote:
Alleen treurig dat dit de werkelijkheid is en niet een script van een ongeloofwaardige B-film.quote:Op woensdag 23 april 2025 11:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit is toch briljant?
Trump verhoogt de importheffingen meermaals. Loopt China te beschimpen, daarna kruipt ie Xi weer in z'n reet. Vervolgens roept hij dat China de 'cards' niet heeft en roept hij dat 'tariffs' geweldig zijn. En nu krabbelt ie terug.
Intussen reppen Xi en andere Chinese beambten met geen woord over Trump, maar reageren ze enkel op wat de Amerikanen doen.
En de Trumpisten maar 'art of the deal' roepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |