SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?![]()
bolk is het spel hier. Dat hoort erbij. En de discussies zijn hier best leuk en het gaat vaak wel ergens over.
Kritisch ergens over zijn is niet voor DTS, daarvoor heb je forums als POL, NWS, BNW.
Je zit gewoon in het verkeerde topic voor "kritische" discussies.How can I make this topic about me?![]()
Het is niet aan jou om te bepalen wat men hier post. Bovendien werkt jouw aanpak averechts, want door je gedram gaat het juist alléén nog maar over jou.quote:Op vrijdag 18 april 2025 04:27 schreef kree het volgende: [..] anders wss en saai. soms open ik dat topicol en denk ik alweer???? bolk bolk en blabla en gaat nergens over. Nou mag beetje hopen dat er soms dan nog iemand komt die ff kritisch gaat zijn of wat ter sprake gaat brengen. maar meestal is het zinloos slap gelul zonder mening over wat iemand denkt of wat over vind.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Kritische discussie in BNW? Wat voor aluminum hoedje draag jij?quote:Op vrijdag 18 april 2025 04:30 schreef gebrokenglas het volgende:
bolk is het spel hier. Dat hoort erbij. En de discussies zijn hier best leuk en het gaat vaak wel ergens over.
Kritisch ergens over zijn is niet voor DTS, daarvoor heb je forums als POL, NWS, BNW.
Je zit gewoon in het verkeerde topic voor "kritische" discussies.![]()
Nouja, daar gaat het wel eens ergens over.quote:Op vrijdag 18 april 2025 04:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Kritische discussie in BNW? Wat voor aluminum hoedje draag jij?
How can I make this topic about me?![]()
iig gaat het post Count wel vaak omhoog al zeg ik zelf, maar is niet waarom ik het doe,.
Hoor graag namelijk, vertel eens wat over jullie zelf?Do what you love, love what you do!![]()
Daarnet deed ik ff kritisch en was je direct klaar met het gezeikquote:Op vrijdag 18 april 2025 04:27 schreef kree het volgende:
[..]
anders wss en saai. soms open ik dat topicol en denk ik alweer???? bolk bolk en blabla en gaat nergens over.
Nou mag beetje hopen dat er soms dan nog iemand komt die ff kritisch gaat zijn of wat ter sprake gaat brengen. maar meestal is het zinloos slap gelul zonder mening over wat iemand denkt of wat over vind.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
zal niet meer doen. sorry dat ik alle aandacht op mezelf richt en het topic over mezelf maak.Do what you love, love what you do!![]()
Mag je al naar huis?quote:Op vrijdag 18 april 2025 04:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Kritische discussie in BNW? Wat voor aluminum hoedje draag jij?How can I make this topic about me?![]()
Ik kan bijna naar huisOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik lig in bed, kan effe niet slapen en ging even hier kijken.
En ik ben aan het nadenken wat ik vandaag eens zal gaan doen.How can I make this topic about me?![]()
ja wacht. ik ben niet kritisch over iemand en zeg hoop in het algemeen he?quote:Op vrijdag 18 april 2025 04:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
Daarnet deed ik ff kritisch en was je direct klaar met het gezeik
jij of meerdere zeggen tegen mij kap ermee want gaat alleen over jou dan. dat is wel persoonlijk. en neem het aan he.
totdat ik over paar dagen weer menitions ga lezen en alleen maar een reeks bolk aan saaiheid zie hier.Do what you love, love what you do!![]()
Starcraft?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat zei ik helemaal nietquote:Op vrijdag 18 april 2025 04:41 schreef kree het volgende:
[..]
ja wacht. ik ben niet kritisch over iemand en zeg hoop in het algemeen he?
jij of meerdere zeggen tegen mij kap ermee want gaat alleen over jou dan. dat is wel persoonlijk. en neem het aan he.
totdat ik over paar dagen weer menitions ga lezen en alleen maar een reeks bolk aan saaiheid zie hier.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
kun je je mss afvragen, waarom loopt dit topic?
Niet door iedereen bolk op elkaar te antwoorden he?Do what you love, love what you do!![]()
Beetje welOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Over jezelf vertellen in DTS.quote:Op vrijdag 18 april 2025 04:39 schreef gebrokenglas het volgende:
En ik ben aan het nadenken wat ik vandaag eens zal gaan doen.
Het topic loopt omdat er leuk gekletst wordt, de hele dag door wel.
Je hebt een ochtendploeg, soms heeft iemand een vraag, dan maakt iemand wat mee en soms is er ruzie een verschil van mening.
En de mensen kennen elkaar inmiddels een beetje omdat hier een vaste groep mensen komen.How can I make this topic about me?![]()
je moet ook helemaal niet kritisch zijn en alleen mioden op als dingen te ver gaan, je mening als blauwe is namelijk fok mening. en die is aan regels gebonden.quote:
Wat ik hier zeg of anderen, dat mag iedereen zelf weten zolang het niet jullie regels overschrijd. en ok dan is de vraag reageer je als mod of als user in discussie, ook nog wel eens lastige is dat.\\Do what you love, love what you do!![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 18 april 2025 04:44 schreef kree het volgende:
[..]
je moet ook helemaal niet kritisch zijn en alleen mioden op als dingen te ver gaan, je mening als blauwe is namelijk fok mening. en die is aan regels gebonden.
Wat ik hier zeg of anderen, dat mag iedereen zelf weten zolang het niet jullie regels overschrijd. en ok dan is de vraag reageer je als mod of als user in discussie, ook nog wel eens lastige is dat.\\
anyway wil het niet meer maken als het is. maar oke soms denk ik ook wel eens wat is grappig. of wat serieus of hoe zit het weer met mods ofzo.
Geen zin in he? ik zeg toch wel wat ik denk. en ok begrijp eruit niet gewenst, oke dan doe ik niet.Do what you love, love what you do!![]()
Geen idee wat hier ineens aan de hand isOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nou Bolk dan maarOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat je wel van discussie hield.quote:Op vrijdag 18 april 2025 04:48 schreef kree het volgende:
geen zin meer om te posten door gezeik en kritiek.
En hoopte op kritiekOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
jawel en doe ik ook wel, maar als ik dit lees dan denk ik jullie hebben daar geen zin in?quote:Op vrijdag 18 april 2025 04:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel van discussie hield.
dan hou ik mijn mond nl of zoek andersDo what you love, love what you do!![]()
of niet leuk ook vooral en zeggen het gaat alleen over mij. ja kan moeilijk wat vertellen over anderen he?
vertel dan zelf eens wat?Do what you love, love what you do!![]()
maar oke zal het jullie vergeven voor deze keer, als jullie volgende keer maar leuk discussie maken dan.Do what you love, love what you do!![]()
#triggeredOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat doe ik altijd maar je was klaar met het gezeikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
.
[ Bericht 99% gewijzigd door gebrokenglas op 18-04-2025 05:57:18 ]How can I make this topic about me?![]()
Met denken?quote:Op vrijdag 18 april 2025 04:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit. Ik heb er slechte ervaringen mee.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
zo bedoelde ik het neit eens?quote:Op vrijdag 18 april 2025 04:54 schreef sp3c het volgende:
Dat doe ik altijd maar je was klaar met het gezeik
zeg je mening over iets ofzo, jullie zijn allemaal schaapjes enzo. onder het beheer van herder blauw enzo
Fuck dat. je hoeft niemand aan te vallen enzo want doe ik ook echt dus niet (hoop). maar kritisch zijn mag wel en en dat maakt leuke discussie.Do what you love, love what you do!![]()
Lolquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
met andere woorden jullie zijn gewoon saai vaak. totdat er iemand is die er mss wat in gooit en allemaal op hoge poten zijn dan.
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 18 april 2025 04:39 schreef gebrokenglas het volgende:
En ik ben aan het nadenken wat ik vandaag eens zal gaan doen.![]()
![]()
Het topic loopt omdat jij alles met ons deeltquote:Op vrijdag 18 april 2025 04:42 schreef kree het volgende:
kun je je mss afvragen, waarom loopt dit topic?
Niet door iedereen bolk op elkaar te antwoorden he?![]()
![]()
Zolang je elke vorm van kritiek als een aanval ziet ga je sowieso geen leuke discussies tegenkomenquote:Op vrijdag 18 april 2025 04:56 schreef kree het volgende:
[..]
zo bedoelde ik het neit eens?
zeg je mening over iets ofzo, jullie zijn allemaal schaapjes enzo. onder het beheer van herder blauw enzo
Fuck dat. je hoeft niemand aan te vallen enzo want doe ik ook echt dus niet (hoop). maar kritisch zijn mag wel en en dat maakt leuke discussie.
Daarnaast valt je me juist constant aanOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Of het is vaak gezellig tot jij het topic binnenkomt stampen en tegen luchtkastelen begint te vechtenquote:Op vrijdag 18 april 2025 04:57 schreef kree het volgende:
met andere woorden jullie zijn gewoon saai vaak. totdat er iemand is die er mss wat in gooit en allemaal op hoge poten zijn dan.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
mogen jullie over oordelen, hoor het graag en zal ik me aanpassen als niet gewenst.quote:Op vrijdag 18 april 2025 05:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
Of het is vaak gezellig tot jij het topic binnenkomt stampen en tegen luchtkastelen begint te vechtenDo what you love, love what you do!![]()
Heel kinderachtig dit.quote:Op vrijdag 18 april 2025 04:57 schreef kree het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik heb zo een biefstukje
Net zei ik wat en dat vond je gezeik en toen stak je een hele tirade af over blauwquote:Op vrijdag 18 april 2025 05:02 schreef kree het volgende:
[..]
mogen jullie over oordelen, hoor het graag en zal ik me aanpassen als niet gewenst.
Dus nee dankjeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mogguh
quote:Op vrijdag 18 april 2025 05:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heel kinderachtig dit.
of jullie moeten het mss gewoon negeren ofzo als ik wat zeg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toch op ingaan he? oke dan wie maken de discussie dan, niet ik? ik zeg alleen maar iets over iets of wat ik denk.
Enne btw maak er lekker drama van, maar over het algemeen vind ik het meer oke discussies als die ik soms zie
mijn mening dus he. maar oke ga wel weg als jullie dat liever hebben, voel me toch niet zo gewenst dan als ik dit lees en dat ik alleen maar drama veroorzaak.
tijd om ander topic op te zoeken.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 18 april 2025 05:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
Net zei ik wat en dat vond je gezeik en toen stak je een hele tirade af over blauw
Dus nee dankje
Krijg lekker de tering dan gozer.quote:Op vrijdag 18 april 2025 05:05 schreef kree het volgende:
[..]
of jullie moeten het mss gewoon negeren ofzo als ik wat zeg?
toch op ingaan he? oke dan wie maken de discussie dan, niet ik? ik zeg alleen maar iets over iets of wat ik denk.
Enne btw maak er lekker drama van, maar over het algemeen vind ik het meer oke discussies als die ik soms zie
mijn mening dus he. maar oke ga wel weg als jullie dat liever hebben, voel me toch niet zo gewenst dan als ik dit lees en dat ik alleen maar drama veroorzaak.
tijd om ander topic op te zoeken.
Zo!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
lol als ik je niet langer kende dan had ik gezegd fuck you en doei.quote:Op vrijdag 18 april 2025 05:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Krijg lekker de tering dan gozer.
maar okeDo what you love, love what you do!![]()
Ok bolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
maar neem jullie kritiek ten harte. zal ff paar weken hetzelfde doen als jullie enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Gezellig
ongelooflijke saaiheid zal het worden enzo en in het lucht gepraat. ik voorspel. maar oke dat is wat jullie willen. ik doe mee.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Overigens zeg je voor iemand die heel boos kan worden over 'wij' wel heel vaak 'jullie'Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 18 april 2025 05:10 schreef kree het volgende:
[..]
ongelooflijke saaiheid zal het worden enzo en in het lucht gepraat. ik voorspel. maar oke dat is wat jullie willen. ik doe mee.quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nou zie geen andere meningen die voor mij staan. dus jullie is ff wat er nu zegt. mss ook niet reprensatief enzo he.quote:Op vrijdag 18 april 2025 05:11 schreef sp3c het volgende:
Overigens zeg je voor iemand die heel boos kan worden over 'wij' wel heel vaak 'jullie'Do what you love, love what you do!![]()
of denk het sowieso niet, maar oke. ik heb opgeslagen quputs ff want kan ik die morgen posten als er vragen komen.Do what you love, love what you do!![]()
Ok manOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
jaaaaaaaa ik ben niet zo beïnvloedbaar enzo. en het interesseert me echt geen reet of jullie het met mij eens zijn of niet?
Maar weet wel ik vertel wat ik denk enzo. enne mss maakt dat soms leuke topics verhalen.Do what you love, love what you do!![]()
verder jullie zijn ook niet vaak boeiend ofzo? of is dat kusje kroel en lieve vrede en maatjes hebben
fok me geen eigen mening meer, of anders vraag het ai ff.x 1000
Do what you love, love what you do!![]()
Ben je nu klaar met het gezeik of boeit het je geen reet?
Beiden kan niet echtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
niet echt he. maar oke.quote:Op vrijdag 18 april 2025 05:24 schreef sp3c het volgende:
Ben je nu klaar met het gezeik of boeit het je geen reet?
Beiden kan niet echt
beide kan wel btw. maar het is maar hoe je het zelf ziet.Do what you love, love what you do!![]()
Tijd om te gaan
Jawel en jij?quote:Op vrijdag 18 april 2025 06:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goedemorgen. Voel je je beter dan gisteren?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
De punten zijn goed bewaakt vannachtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:hey GG
hé snoesquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wij willen kip patatfriet en appelmoes. En als toetje een tompouce of een roooomsoes.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat had ik gisteren. En met sla en kipfilet met een uitje champignons en zoetepaprika. ijsje toe en bij de koffie een tompoucequote:Op vrijdag 18 april 2025 06:20 schreef Moeraskat het volgende:
Wij willen kip patatfriet en appelmoes. En als toetje een tompouce of een roooomsoes.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En heb je toen ook dat liedje gezongen?quote:Op vrijdag 18 april 2025 06:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren. En met sla en kipfilet met een uitje champignons en zoetepaprika. ijsje toe en bij de koffie een tompouceWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Welk liedje?quote:Op vrijdag 18 april 2025 06:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En heb je toen ook dat liedje gezongen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wij willen kip patat en appelmoesquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ibis dat eennliedje. Nooit van gehoord.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kinderen voor kinderenquote:Op vrijdag 18 april 2025 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ibis dat eennliedje. Nooit van gehoord.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2025 05:02 schreef kree het volgende:
[..]
mogen jullie over oordelen, hoor het graag en zal ik me aanpassen als niet gewenst.![]()
quote:Op vrijdag 18 april 2025 05:09 schreef kree het volgende:
maar neem jullie kritiek ten harte. zal ff paar weken hetzelfde doen als jullie enzo.![]()
![]()
F.K.A. SuperwormJim![]()
Spierpijnlekker
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: