aka we willen meer winst voor onze Amerikaanse aandeelhouders.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:26 schreef Nizno het volgende:
Volgens JDE Peet’s, het moederbedrijf van Douwe Egberts, Senseo en Pickwick, zijn de fikse prijsstijgingen voor consumenten te wijten aan de koffiebonen die in een jaar tijd twee keer zo duur zijn geworden.
wel knap dat het in Duitsland wel goedkoper in de winkel ligt dan he
"dat is geen vergelijking omdat het hier altijd in de aanbieding is" aldus de supermarktenquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:26 schreef Nizno het volgende:
Volgens JDE Peet’s, het moederbedrijf van Douwe Egberts, Senseo en Pickwick, zijn de fikse prijsstijgingen voor consumenten te wijten aan de koffiebonen die in een jaar tijd twee keer zo duur zijn geworden.
wel knap dat het in Duitsland wel goedkoper in de winkel ligt dan he
ik drink ook geen kwikpik meerquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
aka we willen meer winst voor onze Amerikaanse aandeelhouders.
Gelukkig drink geen koffie en ook geen pickwick thee.
Is ook zo, koopjesjagers maken Nederland onnodig duur.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"dat is geen vergelijking omdat het hier altijd in de aanbieding is" aldus de supermarkten
Gewoon die van de huismerk pakken is hetzelfde belabberde kwaliteit (Thee dan)quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"dat is geen vergelijking omdat het hier altijd in de aanbieding is" aldus de supermarkten
morningquote:
Ik meld me af voor morgenmiddag voor FP3.quote:
Ze kunnen die A-merken ook gewoon de helft goedkoper maken. Maar dat willen ze niet want dan zijn ze niet meer 'premium'quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook zo, koopjesjagers maken Nederland onnodig duur.
Gewoon geen aanbiedingen meer kopen, dan moeten ze wel zakken naar de normale prijs.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze kunnen die A-merken ook gewoon de helft goedkoper maken. Maar dat willen ze niet want dan zijn ze niet meer 'premium'
gezelligquote:
whoep whoep!!quote:
ik drink geen koffie en heel af en toe thee, 1 pakje doe ik wel een jaar of langer meequote:Op vrijdag 18 april 2025 08:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
aka we willen meer winst voor onze Amerikaanse aandeelhouders.
Gelukkig drink geen koffie en ook geen pickwick thee.
dan koop je voortaan maar een pakje huismerkquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ik drink geen koffie en heel af en toe thee, 1 pakje doe ik wel een jaar of langer mee
Tja, dan ben je ook wel een beetje een dief van eigen portemonnee. Want waarom zou je je tandpasta voor 7 euro per tube kopen als die de week erna in een 3 voor 10 aanbieding zitquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon geen aanbiedingen meer kopen, dan moeten ze wel zakken naar de normale prijs.
gewoon houtskool kopen en munt in je tuin kwekenquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tja, dan ben je ook wel een beetje een dief van eigen portemonnee. Want waarom zou je je tandpasta voor 7 euro per tube kopen als die de week erna in een 3 voor 10 aanbieding zit
quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan koop je voortaan maar een pakje huismerk
dan nietquote:
Ik drink godzijdank ook geen koffiequote:Op vrijdag 18 april 2025 08:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ik drink geen koffie en heel af en toe thee, 1 pakje doe ik wel een jaar of langer mee
Omdat die 3 voor 10 de normale prijs isquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tja, dan ben je ook wel een beetje een dief van eigen portemonnee. Want waarom zou je je tandpasta voor 7 euro per tube kopen als die de week erna in een 3 voor 10 aanbieding zit
kun je een jaartje vooruitquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Heb nog thee uit Engeland liggenHad lekkere in Londen gekocht, gevraagd of familie die in Engeland woont wat kon meenemen als hij weer naar Nederland kwam. Had hij meteen 160 zakjes meegenomen. Rustaagh
Halfjaar voorraad aan theequote:Op vrijdag 18 april 2025 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Heb nog thee uit Engeland liggenHad lekkere in Londen gekocht, gevraagd of familie die in Engeland woont wat kon meenemen als hij weer naar Nederland kwam. Had hij meteen 160 zakjes meegenomen. Rustaagh
Ja dat weten we allemaal, maar als ik bij de kassa sta en ik zeg dat het maar 3 euro hoort te kosten dan krijg ik het daar niet voor meequote:Op vrijdag 18 april 2025 08:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat die 3 voor 10 de normale prijs is
wel de stokjes er uit gehaald?quote:
Als we met zijn allen een half jaartje geen aanbiedingen meer kopen betaal je de normale prijs voortaan.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat weten we allemaal, maar als ik bij de kassa sta en ik zeg dat het maar 3 euro hoort te kosten dan krijg ik het daar niet voor mee
En thee zal je drinken!quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Veel mensen kunnen dat niet betalen om een half jaar 2-3x zoveel te betalenquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als we met zijn allen een half jaartje geen aanbiedingen meer kopen betaal je de normale prijs voortaan.
ELFSTEDENTOCHT IS ONDERWEG!!!!quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)eter-sneeuw-in-alpen
April is echt wel doet wat ie wil
Zou ook gewoon een dorp verder rijden als je zulke dingen gaat doenquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:48 schreef CherryLips het volgende:
Binnenkort maar weer eens naar de DM, maar zie op TikTok steeds dat de DM in Kleve voortdurend leeg is door alle Nederlanders
Dan schieten we die voor het algemeen belang af naar de Maan.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Veel mensen kunnen dat niet betalen om een half jaar 2-3x zoveel te betalen
Hoeveel stukjes heeft Buda op?quote:
Voor een halfjaartje inslaan en dan halfjaartje niet kopen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Veel mensen kunnen dat niet betalen om een half jaar 2-3x zoveel te betalen
*Gaat nu Friesland hermetisch afsluiten*quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ELFSTEDENTOCHT IS ONDERWEG!!!!![]()
![]()
![]()
WHOEP WHOEP whoep
Staat er ergens dat die Elfstedentocht per se in Friesland gereden moet worden?quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ELFSTEDENTOCHT IS ONDERWEG!!!!![]()
![]()
![]()
WHOEP WHOEP whoep
ik heb al 2 jaar geen tandpasta gekocht.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voor een halfjaartje inslaan en dan halfjaartje niet kopen.
Emma's behandeling kost Henk en Ingrid wel meer dan 250 euro.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:50 schreef CherryLips het volgende:
Was vanmorgen weer genieten in de reacties op Feestboek. Eerst het bericht dat je voor een dagje Efteling met een gezin van twee kinderen 250 euro kwijt bent.
Daarna onder het bericht over Emma Heesters dat vaccins gif zijn en dat het algemeen bekend is dat je kanker krijgt van vaccins.
Internet is een vloek en een zegen.
nee hoor de alternatieve Elfstedentocht hebben ze op de Weissenseequote:Op vrijdag 18 april 2025 08:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Staat er ergens dat die Elfstedentocht per se in Friesland gereden moet worden?
Met zo'n AH actie kan je toch voor de helft van de prijs naar de Eftelingquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:50 schreef CherryLips het volgende:
Was vanmorgen weer genieten in de reacties op Feestboek. Eerst het bericht dat je voor een dagje Efteling met een gezin van twee kinderen 250 euro kwijt bent.
Daarna onder het bericht over Emma Heesters dat vaccins gif zijn en dat het algemeen bekend is dat je kanker krijgt van vaccins.
Internet is een vloek en een zegen.
Enige provincie met 11 steden.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Staat er ergens dat die Elfstedentocht per se in Friesland gereden moet worden?
Ja nee dat telt niet mee.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Met zo'n AH actie kan je toch voor de helft van de prijs naar de Efteling
Ik heb net schnitzels uit de vriezer gehaald met houdbaarheidsdatum van november 2024quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb al 2 jaar geen tandpasta gekocht.
Geen idee waarom maar mijn etos op zolder heeft nog steeds voorraad staan...
ik denk ook niet dat de entree de grootste kostenpost is voor 4 personenquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja nee dat telt niet mee.
Dat het vrij normaal is om ervoor te sparen, dat vergeten we ook even.
Ok Gerda.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:54 schreef UitStraling het volgende:
Baarmoederhalskanker komt door met een vieze onhygiënische jongen te paren en niet door een vaccin, daar kun je juist een gratis vaccin tegen krijgen, stop de behandeling van Emma.
Ik moet iets voor 400 euro dokken voor dat vaccin want fuck mijn generatie.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:54 schreef UitStraling het volgende:
Baarmoederhalskanker komt door met een vieze onhygiënische jongen te paren en niet door een vaccin, daar kun je juist een gratis vaccin tegen krijgen, stop de behandeling van Emma.
Helpt toch ook geen ruk meer of....?quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet iets voor 400 euro dokken voor dat vaccin want fuck mijn generatie.
Waar staat dat dan?quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat de entree de grootste kostenpost is voor 4 personen
Het schijnt dat het dan ook nog kan helpen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helpt toch ook geen ruk meer of....?
Huh, is dat geen standaardvaccin?quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat gordelroos vaccin?quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dacht altijd voor de allereerste keer seks in een mensenleven?quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het schijnt dat het dan ook nog kan helpen.
Ja de meeste provincies hebben er meer https://nl.wikipedia.org/(...)sen_met_stadsrechtenquote:
Dan ben je met 14 ook wel te laat in sommige wijkenquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht altijd voor de allereerste keer seks in een mensenleven?
Dat is niet zo heel erg.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan ben je met 14 ook wel te laat in sommige wijken
Friezen dacht na 11 en nu is het wel genoeg geweest met die steden.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de meeste provincies hebben er meer https://nl.wikipedia.org/(...)sen_met_stadsrechten
soms wil ik wel eens een glaasje water extra in een restaurant, dat is ook schofterig duurquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik drink godzijdank ook geen koffie![]()
Ik vind het wel heel asociaal dat een kopje thee 3,50 kost in een restaurant ofzo. Zakje een paar cent bij de groothandel en heet water, whooptiedoo. Gelukkig krijg je er vaak een koekje bij.
Maar volgens die lijst hebben ze er 12quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Friezen dacht na 11 en nu is het wel genoeg geweest met die steden.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:59 schreef CherryLips het volgende:
hEt Is AlGeMeEn bEkEnD dAt Je KaNkEr kRiJgT vAn VaCcIns
Tnx dr. Gerda.
jlaw.gif
Of op zo'n vage website Vaccinszijngif.nl met verhalen van "dr." Greet Okselhaar die een cursus koffieklysma's heeft gevolgd.quote:
Dat is sowieso vreselijk krom in Nederland, in vrijwel elk land ter wereld krijg je water er gewoon gratis bij, vaak krijg je het zelfs gewoon al zodra je aan tafel gaat zitten. Maar hier durven ze gerust 4 euro te vragen voor een flesje Spa of Sourcyquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:00 schreef mschol het volgende:
[..]
soms wil ik wel eens een glaasje water extra in een restaurant, dat is ook schofterig duur
al helemaal als je dan een kan water krijgt, wat gewoon kraanwater is
Oh heuj, ze zijn gek genoeg om alles tegen de hoofdprijs te kopen, laten we dat zo houden, vinden de shareholders leuk.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als we met zijn allen een half jaartje geen aanbiedingen meer kopen betaal je de normale prijs voortaan.
Zijn dan wel de landen waar je diarree krijgt van kraanwater.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is sowieso vreselijk krom in Nederland, in vrijwel elk land ter wereld krijg je water er gewoon gratis bij, vaak krijg je het zelfs gewoon al zodra je aan tafel gaat zitten. Maar hier durven ze gerust 4 euro te vragen voor een flesje Spa of Sourcy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |