ik ben blij als ik straks niet mag stofzuigenquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik over 2 weken mag weer zelf mag stofzuigen
Bij de Ikea kun je gewoon een uurtje eerder naar binnen en gezellig met de bejaardensoos ontbijten en koffie drinkenquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nadeel van zo vroeg wakker zijn is dat de winkels waar ik naartoe wil nog dicht zijn
De bakker hier krijgt zijn spul rond tussen half 7 en 7 uur. Ik woon er 3 verdiepingen erboven, dus wanneer er gelost wordt.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:17 schreef Karzai het volgende:
alleen de bakker en de supermarkt zijn vroeg open de rest pas na 9 uur
Ik erger me nu al aan grit, brokjes en kattenhaar wat hier overal ligt.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben blij als ik straks niet mag stofzuigen
maar je woont er ook wanneer er niet gelost wordt toch?quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De bakker hier krijgt zijn spul rond tussen half 7 en 7 uur. Ik woon er 3 verdiepingen erboven, dus wanneer er gelost wordt.
Kost dat nog steeds een 1 euro?quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de Ikea kun je gewoon een uurtje eerder naar binnen en gezellig met de bejaardensoos ontbijten en koffie drinken
hahahaha ja oke ik heb geen huisdieren. enige dat dwars is zijn de stofjes die van mn sokken af komenquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik erger me nu al aan grit, brokjes en kattenhaar wat hier overal ligt.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar je woont er ook wanneer er niet gelost wordt toch?
Geen idee, je hebt wel zulke profiteurs die dagelijks er alleen maar komen om koffie te drinken https://www.bndestem.nl/b(...)in-de-ikea~aba1ee28/ (premium artikel, ik mag geen archieflink plaatsen want dan krijg ik tikken van Nizzie)quote:
aka we willen meer winst voor onze Amerikaanse aandeelhouders.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:26 schreef Nizno het volgende:
Volgens JDE Peet’s, het moederbedrijf van Douwe Egberts, Senseo en Pickwick, zijn de fikse prijsstijgingen voor consumenten te wijten aan de koffiebonen die in een jaar tijd twee keer zo duur zijn geworden.
wel knap dat het in Duitsland wel goedkoper in de winkel ligt dan he
"dat is geen vergelijking omdat het hier altijd in de aanbieding is" aldus de supermarktenquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:26 schreef Nizno het volgende:
Volgens JDE Peet’s, het moederbedrijf van Douwe Egberts, Senseo en Pickwick, zijn de fikse prijsstijgingen voor consumenten te wijten aan de koffiebonen die in een jaar tijd twee keer zo duur zijn geworden.
wel knap dat het in Duitsland wel goedkoper in de winkel ligt dan he
ik drink ook geen kwikpik meerquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
aka we willen meer winst voor onze Amerikaanse aandeelhouders.
Gelukkig drink geen koffie en ook geen pickwick thee.
Is ook zo, koopjesjagers maken Nederland onnodig duur.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"dat is geen vergelijking omdat het hier altijd in de aanbieding is" aldus de supermarkten
Gewoon die van de huismerk pakken is hetzelfde belabberde kwaliteit (Thee dan)quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"dat is geen vergelijking omdat het hier altijd in de aanbieding is" aldus de supermarkten
morningquote:
Ik meld me af voor morgenmiddag voor FP3.quote:
Ze kunnen die A-merken ook gewoon de helft goedkoper maken. Maar dat willen ze niet want dan zijn ze niet meer 'premium'quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook zo, koopjesjagers maken Nederland onnodig duur.
Gewoon geen aanbiedingen meer kopen, dan moeten ze wel zakken naar de normale prijs.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze kunnen die A-merken ook gewoon de helft goedkoper maken. Maar dat willen ze niet want dan zijn ze niet meer 'premium'
gezelligquote:
whoep whoep!!quote:
ik drink geen koffie en heel af en toe thee, 1 pakje doe ik wel een jaar of langer meequote:Op vrijdag 18 april 2025 08:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
aka we willen meer winst voor onze Amerikaanse aandeelhouders.
Gelukkig drink geen koffie en ook geen pickwick thee.
dan koop je voortaan maar een pakje huismerkquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ik drink geen koffie en heel af en toe thee, 1 pakje doe ik wel een jaar of langer mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |