aka we willen meer winst voor onze Amerikaanse aandeelhouders.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:26 schreef Nizno het volgende:
Volgens JDE Peet’s, het moederbedrijf van Douwe Egberts, Senseo en Pickwick, zijn de fikse prijsstijgingen voor consumenten te wijten aan de koffiebonen die in een jaar tijd twee keer zo duur zijn geworden.
wel knap dat het in Duitsland wel goedkoper in de winkel ligt dan he
"dat is geen vergelijking omdat het hier altijd in de aanbieding is" aldus de supermarktenquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:26 schreef Nizno het volgende:
Volgens JDE Peet’s, het moederbedrijf van Douwe Egberts, Senseo en Pickwick, zijn de fikse prijsstijgingen voor consumenten te wijten aan de koffiebonen die in een jaar tijd twee keer zo duur zijn geworden.
wel knap dat het in Duitsland wel goedkoper in de winkel ligt dan he
ik drink ook geen kwikpik meerquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
aka we willen meer winst voor onze Amerikaanse aandeelhouders.
Gelukkig drink geen koffie en ook geen pickwick thee.
Is ook zo, koopjesjagers maken Nederland onnodig duur.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"dat is geen vergelijking omdat het hier altijd in de aanbieding is" aldus de supermarkten
Gewoon die van de huismerk pakken is hetzelfde belabberde kwaliteit (Thee dan)quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"dat is geen vergelijking omdat het hier altijd in de aanbieding is" aldus de supermarkten
morningquote:
Ik meld me af voor morgenmiddag voor FP3.quote:
Ze kunnen die A-merken ook gewoon de helft goedkoper maken. Maar dat willen ze niet want dan zijn ze niet meer 'premium'quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook zo, koopjesjagers maken Nederland onnodig duur.
Gewoon geen aanbiedingen meer kopen, dan moeten ze wel zakken naar de normale prijs.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze kunnen die A-merken ook gewoon de helft goedkoper maken. Maar dat willen ze niet want dan zijn ze niet meer 'premium'
gezelligquote:
whoep whoep!!quote:
ik drink geen koffie en heel af en toe thee, 1 pakje doe ik wel een jaar of langer meequote:Op vrijdag 18 april 2025 08:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
aka we willen meer winst voor onze Amerikaanse aandeelhouders.
Gelukkig drink geen koffie en ook geen pickwick thee.
dan koop je voortaan maar een pakje huismerkquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ik drink geen koffie en heel af en toe thee, 1 pakje doe ik wel een jaar of langer mee
Tja, dan ben je ook wel een beetje een dief van eigen portemonnee. Want waarom zou je je tandpasta voor 7 euro per tube kopen als die de week erna in een 3 voor 10 aanbieding zitquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon geen aanbiedingen meer kopen, dan moeten ze wel zakken naar de normale prijs.
gewoon houtskool kopen en munt in je tuin kwekenquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tja, dan ben je ook wel een beetje een dief van eigen portemonnee. Want waarom zou je je tandpasta voor 7 euro per tube kopen als die de week erna in een 3 voor 10 aanbieding zit
quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan koop je voortaan maar een pakje huismerk
dan nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |