ELFSTEDENTOCHT IS ONDERWEG!!!!quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)eter-sneeuw-in-alpen
April is echt wel doet wat ie wil
Zou ook gewoon een dorp verder rijden als je zulke dingen gaat doenquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:48 schreef CherryLips het volgende:
Binnenkort maar weer eens naar de DM, maar zie op TikTok steeds dat de DM in Kleve voortdurend leeg is door alle Nederlanders
Dan schieten we die voor het algemeen belang af naar de Maan.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Veel mensen kunnen dat niet betalen om een half jaar 2-3x zoveel te betalen
Hoeveel stukjes heeft Buda op?quote:
Voor een halfjaartje inslaan en dan halfjaartje niet kopen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Veel mensen kunnen dat niet betalen om een half jaar 2-3x zoveel te betalen
*Gaat nu Friesland hermetisch afsluiten*quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ELFSTEDENTOCHT IS ONDERWEG!!!!![]()
![]()
![]()
WHOEP WHOEP whoep
Staat er ergens dat die Elfstedentocht per se in Friesland gereden moet worden?quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ELFSTEDENTOCHT IS ONDERWEG!!!!![]()
![]()
![]()
WHOEP WHOEP whoep
ik heb al 2 jaar geen tandpasta gekocht.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voor een halfjaartje inslaan en dan halfjaartje niet kopen.
Emma's behandeling kost Henk en Ingrid wel meer dan 250 euro.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:50 schreef CherryLips het volgende:
Was vanmorgen weer genieten in de reacties op Feestboek. Eerst het bericht dat je voor een dagje Efteling met een gezin van twee kinderen 250 euro kwijt bent.
Daarna onder het bericht over Emma Heesters dat vaccins gif zijn en dat het algemeen bekend is dat je kanker krijgt van vaccins.
Internet is een vloek en een zegen.
nee hoor de alternatieve Elfstedentocht hebben ze op de Weissenseequote:Op vrijdag 18 april 2025 08:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Staat er ergens dat die Elfstedentocht per se in Friesland gereden moet worden?
Met zo'n AH actie kan je toch voor de helft van de prijs naar de Eftelingquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:50 schreef CherryLips het volgende:
Was vanmorgen weer genieten in de reacties op Feestboek. Eerst het bericht dat je voor een dagje Efteling met een gezin van twee kinderen 250 euro kwijt bent.
Daarna onder het bericht over Emma Heesters dat vaccins gif zijn en dat het algemeen bekend is dat je kanker krijgt van vaccins.
Internet is een vloek en een zegen.
Enige provincie met 11 steden.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Staat er ergens dat die Elfstedentocht per se in Friesland gereden moet worden?
Ja nee dat telt niet mee.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Met zo'n AH actie kan je toch voor de helft van de prijs naar de Efteling
Ik heb net schnitzels uit de vriezer gehaald met houdbaarheidsdatum van november 2024quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb al 2 jaar geen tandpasta gekocht.
Geen idee waarom maar mijn etos op zolder heeft nog steeds voorraad staan...
ik denk ook niet dat de entree de grootste kostenpost is voor 4 personenquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja nee dat telt niet mee.
Dat het vrij normaal is om ervoor te sparen, dat vergeten we ook even.
Ok Gerda.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:54 schreef UitStraling het volgende:
Baarmoederhalskanker komt door met een vieze onhygiënische jongen te paren en niet door een vaccin, daar kun je juist een gratis vaccin tegen krijgen, stop de behandeling van Emma.
Ik moet iets voor 400 euro dokken voor dat vaccin want fuck mijn generatie.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:54 schreef UitStraling het volgende:
Baarmoederhalskanker komt door met een vieze onhygiënische jongen te paren en niet door een vaccin, daar kun je juist een gratis vaccin tegen krijgen, stop de behandeling van Emma.
Helpt toch ook geen ruk meer of....?quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet iets voor 400 euro dokken voor dat vaccin want fuck mijn generatie.
Waar staat dat dan?quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat de entree de grootste kostenpost is voor 4 personen
Het schijnt dat het dan ook nog kan helpen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helpt toch ook geen ruk meer of....?
Huh, is dat geen standaardvaccin?quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet iets voor 400 euro dokken voor dat vaccin want fuck mijn generatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |